Η ανακάλυψη των νόμων του Μέντελ απετέλεσε μια επανάσταση στον χώρο της βιολογίας. Υπήρξε η πρώτη επιστημονική προσέγγιση για τον τρόπο με τον οποίο κληρονομούνται τα γνωρίσματα στους απογόνους, με εφαρμογή σε όλα τα έμβια όντα. Όμως ακόμα δεν έχει μελετηθεί η σημασία που έχουν οι νόμοι του Μέντελ για τις ανθρώπινες κοινωνίες. Το γεγονός ότι τα επιμέρους γνωρίσματα κληρονομούνται διακριτά και δεν επέρχεται πλήρης μίξη των γονεϊκών γνωρισμάτων, έχει ιδιαίτερση σημασία για την κοινωνία. Θα εξετάσουμε την επίδραση των νόμων του Μέντελ στην διαμόρφωση της κοινωνικής πραγματικότητας.
Οι νόμοι του Μέντελ εξασφαλίζουν την διακριτοποίηση των φυλετικών χαρακτηριστικών στον πληθυσμό. Η μίξη με ξένα φυλετικά στοιχεία δεν οδηγεί σε αφομοίωση, παρά μόνο σε μεντελική διάσπαση των γνωρισμάτων. Οι φυλές δεν συγχωνεύονται, αλλά σε συνεχίζουν να υπάρχουν στο διηνεκές μέσω της μεντελικής διακριτοποίησης. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αφομοίωση...
ενός στοιχείου, είναι αυτό να εξαλειφθεί, μέσω της κοινωνικής ή σεξουαλικής επιλογής, ή μέσω χαμηλότερης γεννητικότητας. Αυτό έχει μεγάλη σημασία για την κοινωνία και την πολιτική. Η αφομοίωση είναι εκ φύσεως αδύνατη, συνεπώς αν ένα ξένο στοιχείο είναι ασύμβατο βάσει εγγενούς κοινωνικής συμπεριφοράς με εμάς, τότε θα πρέπει να αρνηθούμε την ένταξή του στο έθνος μας. Δεκτά γίνονται μόνο όμοια φυλετικά στοιχεία, τα οποία θα έρθουν σε μίξη με τον γηγενή πληθυσμό, αποκτώντας έτσι την δική μας εθνική συνείδηση, αλλά ταυτόχρονα θα έχουν τις εγγενείς ψυχικές προδιαθέσεις, λόγω φυλετικής ομοιότητας, να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνική και πολιτισμική ζωή της χώρας.
Οι νόμοι του Μέντελ επηρεάζουν και την εικόνα που αποκτούμε για ένα έθνος. Κρίνοντας από την εμφάνιση, η μεντελική διάδοση των γνωρισμάτων ενός ξένου φυλετικού τύπου σε ένα έθνος, αυξάνει την εντύπωση που έχουμε για την ξένη φυλετική επίδραση στον πληθυσμό, επειδή συνήθως θα εστιάσουμε εκεί. Για παράδειγμα, αν υποθέσουμε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν 15% Αρμενοειδείς και οι καθαροί είναι περίπου οι μισοί και οι υπόλοιποι μικτοί με άλλους τύπους, συνήθως Αλπικο-Αρμενοειδείς, τότε τα άτομα που έχουν έστω επίδραση από τον Αρμενοειδή τύπο είναι 7,5% (καθαροί) + 2x7,5% (μισή επίδραση) = 22,5%. Δηλαδη, στατιστικά περίπου το 1/4 του πληθυσμού έχει κάτι το Αρμενοειδές. Αυτό προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση στους ξένους που βλέπουν τους Έλληνες, καθώς οι περισσότεροι Ευρωπαίοι, έστω και ασυνείδητα, μπορούν να αναγνωρίσουν τους έχοντες ανατολίτικα γνωρίσματα. Αρέσει, δεν αρέσει, όσοι γνωρίζουν φυλετική ταξινόμηση, μπορούν να επιβεβαιώσουν τις υποψίες για τις ξένες φυλετικές επιδράσεις στο σώμα του Ελληνικού έθνους, οι οποίες να σημειώσουμε ότι είναι εμφανείς, αλλά βέβαια μειοψηφικές.
Η μεντελική διάσπαση έχει σημασία και για την διάχυση των φυλετικών γνωρισμάτων αλλά και των συμπεριφορών στην κοινωνία. Συνεχίζοντας το προηγούμενο παράδειγμα, προκύπυτει ότι κατά μέσο όρο, κάθε κάτοικος της Ελλάδας έχει στους τέσσερις άμεσους προγόνους του (παππούδες-γιαγιάδες) έναν με Αρμενοειδή επίδραση. Το να έχουμε γνωστούς, συγγενείς, φίλους, συνεργάτες, κτλ με ξενική επίδραση είναι αναπόφευκτο στην Ελλάδα. Δηλαδή ένα διψήφιο ποσοστό ξένου φυλετικού στοιχείου όχι μόνο δεν περνά απαρατήρητο, στην εμφάνιση ή στην συμπεριφορά, αλλά διαπερνά ολόκληρη την κοινωνία, ειδικά αν η μίξη με τους υπόλοιπους τύπους είναι πλήρης και όχι γεωγραφικά ή κοινωνικά περιορισμένη. Αντίστοιχο παράδειγμα είναι τα Νορδικά χαρακτηριστικά στη Γερμανία. Μπορεί το ποσοστό των Νορδικών να μην είναι πλειοψηφικό, όμως λόγω έντονης μίξης μεταξύ όλων των φυλετικών τύπων, Νορδικά φυλετικά γνωρίσματα διαθέτει πολύ υψηλό ποσοστό του πληθυσμού.
Το συμπέρασμα είναι ότι οι νόμοι του Μέντελ αποτρέπουν την αφομοίωση των φυλετικών στοιχείων ενός έθνους, διατηρώντας την διακριτοποίησή τους. Ταυτοχρόνως, αυτή η διακριτοποίηση, ειδικά σε περιπτώσεις πλήρους μίξης, οδηγεί την κάθε φυλετική συνιστώσα να διαχέεται στην κοινωνία και να γίνεται έντονα διακριτή, επιδρώντας στην εμφάνιση και στο κοινωνικό, πολιτισμικό και ιστορικό γίγνεσθαι του έθνους.
Οι νόμοι του Μέντελ εξασφαλίζουν την διακριτοποίηση των φυλετικών χαρακτηριστικών στον πληθυσμό. Η μίξη με ξένα φυλετικά στοιχεία δεν οδηγεί σε αφομοίωση, παρά μόνο σε μεντελική διάσπαση των γνωρισμάτων. Οι φυλές δεν συγχωνεύονται, αλλά σε συνεχίζουν να υπάρχουν στο διηνεκές μέσω της μεντελικής διακριτοποίησης. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αφομοίωση...
ενός στοιχείου, είναι αυτό να εξαλειφθεί, μέσω της κοινωνικής ή σεξουαλικής επιλογής, ή μέσω χαμηλότερης γεννητικότητας. Αυτό έχει μεγάλη σημασία για την κοινωνία και την πολιτική. Η αφομοίωση είναι εκ φύσεως αδύνατη, συνεπώς αν ένα ξένο στοιχείο είναι ασύμβατο βάσει εγγενούς κοινωνικής συμπεριφοράς με εμάς, τότε θα πρέπει να αρνηθούμε την ένταξή του στο έθνος μας. Δεκτά γίνονται μόνο όμοια φυλετικά στοιχεία, τα οποία θα έρθουν σε μίξη με τον γηγενή πληθυσμό, αποκτώντας έτσι την δική μας εθνική συνείδηση, αλλά ταυτόχρονα θα έχουν τις εγγενείς ψυχικές προδιαθέσεις, λόγω φυλετικής ομοιότητας, να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνική και πολιτισμική ζωή της χώρας.
Οι νόμοι του Μέντελ επηρεάζουν και την εικόνα που αποκτούμε για ένα έθνος. Κρίνοντας από την εμφάνιση, η μεντελική διάδοση των γνωρισμάτων ενός ξένου φυλετικού τύπου σε ένα έθνος, αυξάνει την εντύπωση που έχουμε για την ξένη φυλετική επίδραση στον πληθυσμό, επειδή συνήθως θα εστιάσουμε εκεί. Για παράδειγμα, αν υποθέσουμε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν 15% Αρμενοειδείς και οι καθαροί είναι περίπου οι μισοί και οι υπόλοιποι μικτοί με άλλους τύπους, συνήθως Αλπικο-Αρμενοειδείς, τότε τα άτομα που έχουν έστω επίδραση από τον Αρμενοειδή τύπο είναι 7,5% (καθαροί) + 2x7,5% (μισή επίδραση) = 22,5%. Δηλαδη, στατιστικά περίπου το 1/4 του πληθυσμού έχει κάτι το Αρμενοειδές. Αυτό προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση στους ξένους που βλέπουν τους Έλληνες, καθώς οι περισσότεροι Ευρωπαίοι, έστω και ασυνείδητα, μπορούν να αναγνωρίσουν τους έχοντες ανατολίτικα γνωρίσματα. Αρέσει, δεν αρέσει, όσοι γνωρίζουν φυλετική ταξινόμηση, μπορούν να επιβεβαιώσουν τις υποψίες για τις ξένες φυλετικές επιδράσεις στο σώμα του Ελληνικού έθνους, οι οποίες να σημειώσουμε ότι είναι εμφανείς, αλλά βέβαια μειοψηφικές.
Η μεντελική διάσπαση έχει σημασία και για την διάχυση των φυλετικών γνωρισμάτων αλλά και των συμπεριφορών στην κοινωνία. Συνεχίζοντας το προηγούμενο παράδειγμα, προκύπυτει ότι κατά μέσο όρο, κάθε κάτοικος της Ελλάδας έχει στους τέσσερις άμεσους προγόνους του (παππούδες-γιαγιάδες) έναν με Αρμενοειδή επίδραση. Το να έχουμε γνωστούς, συγγενείς, φίλους, συνεργάτες, κτλ με ξενική επίδραση είναι αναπόφευκτο στην Ελλάδα. Δηλαδή ένα διψήφιο ποσοστό ξένου φυλετικού στοιχείου όχι μόνο δεν περνά απαρατήρητο, στην εμφάνιση ή στην συμπεριφορά, αλλά διαπερνά ολόκληρη την κοινωνία, ειδικά αν η μίξη με τους υπόλοιπους τύπους είναι πλήρης και όχι γεωγραφικά ή κοινωνικά περιορισμένη. Αντίστοιχο παράδειγμα είναι τα Νορδικά χαρακτηριστικά στη Γερμανία. Μπορεί το ποσοστό των Νορδικών να μην είναι πλειοψηφικό, όμως λόγω έντονης μίξης μεταξύ όλων των φυλετικών τύπων, Νορδικά φυλετικά γνωρίσματα διαθέτει πολύ υψηλό ποσοστό του πληθυσμού.
Το συμπέρασμα είναι ότι οι νόμοι του Μέντελ αποτρέπουν την αφομοίωση των φυλετικών στοιχείων ενός έθνους, διατηρώντας την διακριτοποίησή τους. Ταυτοχρόνως, αυτή η διακριτοποίηση, ειδικά σε περιπτώσεις πλήρους μίξης, οδηγεί την κάθε φυλετική συνιστώσα να διαχέεται στην κοινωνία και να γίνεται έντονα διακριτή, επιδρώντας στην εμφάνιση και στο κοινωνικό, πολιτισμικό και ιστορικό γίγνεσθαι του έθνους.
"προκύπυτει ότι κατά μέσο όρο, κάθε κάτοικος της Ελλάδας έχει στους τέσσερις άμεσους προγόνους του (παππούδες-γιαγιάδες) έναν με Αρμενοειδή επίδραση. Το να έχουμε γνωστούς, συγγενείς, φίλους, συνεργάτες, κτλ με ξενική επίδραση είναι αναπόφευκτο στην Ελλάδα. Δηλαδή ένα διψήφιο ποσοστό ξένου φυλετικού στοιχείου όχι μόνο δεν περνά απαρατήρητο, στην εμφάνιση ή στην συμπεριφορά, αλλά διαπερνά ολόκληρη την κοινωνία, ειδικά αν η μίξη με τους υπόλοιπους τύπους είναι πλήρης και όχι γεωγραφικά ή κοινωνικά περιορισμένη. Αντίστοιχο παράδειγμα είναι τα Νορδικά χαρακτηριστικά στη Γερμανία. Μπορεί το ποσοστό των Νορδικών να μην είναι πλειοψηφικό, όμως λόγω έντονης μίξης μεταξύ όλων των φυλετικών τύπων, Νορδικά φυλετικά γνωρίσματα διαθέτει πολύ υψηλό ποσοστό του πληθυσμού."
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλοι να έχουν προγόνους με Νορδική επίδραση, και άλλοι προγόνους με ...Αρμενοειδή...
Γαμώ την τύχη μας!!!
Η αρμενοειδής επίδραση, εν συνόλω, δεν είναι πάνω από 8%. Και αυτό έχει ειπωθεί σε προηγούμενες αναρτήσεις και από σχολιαστές σε σχετικές αναρτήσεις και από τον ίδιο τον διαχειριστή.
ΔιαγραφήΕπίσης, η φράση "προκύπτει ότι κατά μέσο όρο, κάθε κάτοικος της Ελλάδας έχει στους τέσσερις άμεσους προγόνους του (παππούδες-γιαγιάδες) έναν με Αρμενοειδή επίδραση", ξέρετε ότι οι περισσότεροι ηλικιωμένοι είναι Διναρικοί, και αν όχι το παραπάνω, σχεδόν όλοι;
Δεύτερον, αν το ποσοστό με καθαρή ή μερική Αρμενοειδή επίδραση είναι όντως 22%, πώς και δεν είναι εύκολα διακριτό μεταξύ του πληθυσμού; Γιατί είναι σίγουρο πώς αν ήταν διψήφιο το ποσοστό παρουσίας, θα ήταν όσο παρατηρήσιμο όσο σχεδόν και ο Διναρικός τύπος, που σύμφωνα με τους σχολιαστές σε αυτό το ιστολόγιο, έχει παρουσία 20-25%.
Επιπρόσθετα, όσον αφορά το μέρος "προκύπτει ότι κατά μέσο όρο, κάθε κάτοικος της Ελλάδας έχει στους τέσσερις άμεσους προγόνους του (παππούδες-γιαγιάδες) έναν με Αρμενοειδή επίδραση", μία μειοψηφία του 8% (σίγουρα κάτω από 10%) έχει έναν από τους άμεσους συγγενείς που έχουν άμεση ή έμμεση Αρμενοειδή επίδραση. Προσωπικά, εγώ ή κανένας από τους φίλους ή γνωστούς μου έχει έναν άμεσο συγγενή με οποιοδήποτε βαθμό Αρμενοειδούς επίδρασης.
Τέλος, η Νορδική επίδραση, εν συνόλω, είναι μεγαλύτερη και όσον αφορά το ποσοστό, και την πραγματικότητα. Είναι μειοψηφία, όπως και ο Αρμενοειδής, αλλά είναι μεγαλύτερη σε ποσοστό.
Υ.Σ. Ποιος διέγραψε την προηγούμενη απάντηση μου;
Το ίδιο σχετικά με τους αρμενοειδείς και σαχάριους,ισχύει και με την Ιταλία και την Ισπανία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι νοτιο-Ιταλοί και ιδιαίτερα οι Σικελοί είναι πολύ χειρότεροι απο τους Ελληνες ως προς τις εξω-ευρωπαϊκές φυλετικές επιδράσεις.Εχω δει και ξέρω παρα πολλούς με βορειοαφρικανικά/αραβικά χαρακτηριστικά.Το ίδιο και οι νοτιο-Ισπανοί.Απλά αυτές οι χώρες έχουν και μια γερμανική/δυτικοευρωπαική φυλετική συνιστώσα που τους ξελασπώνει ενώ εμείς έχουμε βαλκανική.Επίσης η Ελλάδα θεωρείτε λιγότερο ευρωπαική όχι μόνο για τους γνωστούς φυλετικούς λόγους αλλά γιατί έχει και μεγαλύτερη εξω-ευρωπαική πολιτισμική επίδραση λόγω γεωγραφικής συγγένειας με την μέση ανατολή και τα Βαλκάνια.Αλλο να έχει ένα έθνος για γείτονες τους Ελβετούς,τους Αυστριακούς και τους Γαλλους με τους οποίους επιπλέον να μοιράζεται θρησκεία(βλ.Καθολικισμός) κτλ και να ανταλλάσσει πολιτιστικά στοιχεία και άλλο τους Τουρκαλάδες,τους Αλβανούς και τους Βουλγαροσλάβους υπανθρώπους που είτε δεν έχουν πολιτισμό(πχ Νοτιοσλάβοι) είτε έχουν μια μη-ευρωπαϊκή παρακατιανή γυφτανατολίτικη κουλτούρα(Τούρκοι) που το μόνο που έχει να προσφέρει είναι τσιφτετέλια και χορούς της κοιλιάς.
ΔιαγραφήΣε ποιον τύπο ανήκει αυτός ο πιστολάς-μούμια απο την Αριζόνα:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://i.pinimg.com/originals/c0/80/03/c08003e20e9d09794bafd41ab5a16feb.jpg
http://jerrysworld.net/Seattle/Seattle%202005%20099.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=hPG1IoiY4rU
Μαλλον Νορδικός με κρομανοειδή επίδραση(Anglo-Saxon?)
ΔιαγραφήΠόσους φιλοσόφους έχουν αναδείξει τους τελευταίους αιώνες ή και χιλιετίες οι "απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων";
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσους γλύπτες έχουν αναδείξει τους τελευταίους αιώνες;
Πόσους αρχιτέκτονες;
Πόσους θεατρικούς συγγραφείς;
Πόσους μουσουργούς;
Ποιες σπουδαίες πόλεις και ποια μνημεία διαθέτουν που να τα έχουν χτίσει οι ίδιοι;
Πόσους πολιτικούς και στρατιωτικούς άνδρες παγκοσμίου βεληνεκούς;
Πόσες μορφές πολιτειακής οργάνωσης έχουν εγκαινιάσει;
Το ερωτηματολόγιο μπορεί να συνεχίζεται για πολύ ακόμη. Η αλήθεια είναι ωμή. Οι τελευταίοι μεγάλοι φιλόσοφοι, γλύπτες, αρχιτέκτονες, στρατηγοί έχουν ονόματα όπως Αριστοτέλης, Φειδίας, Λύσιππος, Περικλής, Μέγας Αλέξανδρος, Πύρρος. Αυτό δεν είναι παρακμή, όπως χαρακτηρίζει όντως τις δυτικές κοινωνίες, τα τελευταία πενήντα με εκατό χρόνια. Πρόκειται για πολιτιστική εξαφάνιση.
Πως εξηγείται με φυλετικούς όρους; Εκτός αν δεν εξηγείται φυλετικά και δεν παίζει κανέναν ρόλο η φυλή στην ακμή και παρακμή των λαών. Έχετε κάποια συγκροτημένη ερμηνεία ως φυλετιστές;
Γιατί,οι Νορβηγοί και οι Σουηδοί για παράδειγμα,ποιούς έχουν αναδείξει?Ελάχιστους!!!Στην αρχαιότητα,δε,δεν ανέδειξαν κανέναν σπουδαίο άνδρα!Πως εξηγείται το γεγονός οτι σ'ολη την Σκανδιανβία δε υπάρχει ούτε ένα άξιο λόγου αρχαίο κτίσμα!
ΔιαγραφήΕπίσης,δεν μπορεί κανείς να πει οτι οι Νεοελληνες είναι αντάξιοι των προγόνων τους,αλλά μέσα σ'όλη την παρακμή ανέδειξαν έναν Καποδίστρια,εναν Παλαμά,έναν Συκουτρή,εναν Καζατζάκη,εναν Καραθεοδωρή,εναν Παπανικολάου,εναν Νανόπουλο,κα.Απο την άλλη μεριά,οι Αρμενοειδείς Εβραίοι έχουν αναδείξει με τον ένα η με τον άλλο τρόπο ενα κάρο προσωπικότητες!Ο ποιο διάσημος επιστήμονας του περασμένου αιώνα,ο Αιστάιν, ήταν καθαρός Εβραίος Σημίτης (Assyroid)!
Το ότι δεν τους βγάζουν στην TV ή δεν τους βλέπεις εσύ δεν πάει να πει πως σήμερα δεν υπάρχουν Έλληνες λόγιοι, φιλόσοφοι, άξιοι αρχιτέκτονες, μουσικοσυνθέτες, γιατροί, δάσκαλοι, καθηγητές κλπ. Μην ψάχνεις μες στα κόμματα για αυτούς. Είναι σαν να ψαχνεις μες στον βόθρο για χρυσό. Επίσης υπάρχουν άξιοι και ενάρετοι Έλληνες που σήμερα, μπορούν να αναλάβουν ακόμη και τα ηνία της χώρας. Πάλι μην ψάξεις να τους βγεις στα κόμματα.
ΔιαγραφήΡε ποια TV και κουραφέξαλα. Εμείς δεν λέμε για τους Έλληνες της τελευταίας εικοσαετίας, ούτε για τους Σουηδούς και Γερμανούς των τελευταίων 30 χρόνων. Χοντρικά τα τελευταία 1000 χρόνια που η Δύση έχει φιλοσόφους, αρχιτέκτονες, ζωγράφους, μεγάλα ρεύματα σκέψης, στρατηλάτες και πολιτικούς, εμείς τί έχουμε αναδείξει; Τίποτα.
ΔιαγραφήΞέρετε κανέναν νεοέλληνα φιλόσοφο σημαντικότερο από τον Καντ, Νίτσε, Σοπενχάουερ, Καρτέσιο κλπ;
Ξέρετε κανέναν γλύπτη εφάμιλλο του Μποτιτσέλι;
Ξέρετε κανέναν Έλληνα αρχιτέκτονα όπως αυτοί που σχεδίασαν τη Βιέννη, τη Φλωρεντία, τη Βουδαπέστη;
Ξέρετε κανέναν Έλληνα πολέμαρχο επιπέδου Μ. Ναπολέοντα ή Φρειδερίκου της Πρωσσίας;
Ξέρετε μεγάλους εξερευνητές, πολιτικούς άνδρες, πρωτοπόρους των επιστημών;
Ή μήπως υπάρχουν κρυμμένοι και μας εμποδίζουν για χίλια χρόνια τα κόμματα να τους δούμε;
Συνέλθετε...
Δηλαδή μεγάλοι Έλληνες για σένα υπήρξαν μόνο αυτοί της αρχαιότητας. Νομίζω αντιλαμβάνεσαι πως μετά την αρχαιότητα ήμασταν υπόδουλοι στους Ρωμαίους. Για την ανάδειξη προσωπικοτήτων πρέπει να ικανοποιείται μια σημαντική παράμετρος. ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΔΟΥΛΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΕΘΝΟΙ! Αλλά και πάλι κάτω από την σκεπή του Ρωμαϊκού Κράτους που είχε πολλά στοιχεία από τον πολιτισμό των Ελλήνων και αργότερα στην περίοδο του Βυζαντινού, εσύ δεν διακρίνεις μεγάλες προσωπικότητες της ιστορίας με ελληνική καταγωγή. Όσον αφορά την Τουρκοκρατία, όταν στην Ευρώπη αναπτύσσονταν εμείς βοσκούσαμε κατσίκες γιατί δεν μπορούσαμε να κάνουμε και τίποτε άλλο έχοντας από πάνω μας τους βάρβαρους.
ΔιαγραφήΚαλό μου παιδάκι που ζεις στο παραμυθένιο κόσμο του κατηχητικού, μάθε πως στη φύση λαοί υποδουλώνουν και λαοί υποδουλώνονται. Οι Έλληνες όταν ήταν μεγάλος λαός, είχαν υποδουλώνει τη μισή μεσόγειο και έφτασαν μέχρι την Ινδία. Όταν ξέπεσαν, δεν άξιζαν να είναι ελεύθεροι και υποδουλώθηκαν.
ΔιαγραφήΑν δεν μπορείς να ζήσεις με τους νόμους της φύσης, το πρόβλημα είναι δικό σου.
1ον Δεν είμαι παιδί του κατηχητικού και δεν ζω σε παραμύθι.
Διαγραφή2ον. Δεν είπα πως δεν μπορώ να ζήσω με τους νόμους της φύσης ή ότι θεωρώ κακό που υποδουλωθήκαμε επειδή ξεπέσαμε.
3ον. Δεν κατάλαβες λέξη από αυτά που έγραψα πιο πάνω.
Άλλα αντί άλλων...
Έχει ενδιαφέρον ο φυλετισμός, το ζήτημα όμως είναι να μπορείς να τον τεκμηριώσεις πάνω στην ιστορία της δικής σου φυλής. Χονδρικά δύο πράγματα ισχύουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ ο ελληνισμός δεν έχει υποστεί φυλετική αλλοίωση (ή τουλάχιστον αυτή είναι σε ανεκτά όρια), οπότε η πολιτιστική του εξαφάνιση οφείλεται σε άλλους παράγοντες (γεωγραφικούς, οικονομικούς, κοινωνικούς κλπ).
Ή όντως έχει υποστεί ανεπανόρθωτη φυλετική αλλοίωση και αυτό εξηγεί την πολιτιστική του μετατροπή από πρωταγωνιστή σε κομπάρσο.
Όσοι συμφωνούν με το πρώτο δεν έχει νόημα να είναι φυλετιστές, γιατί ντε φάκτο παραδέχονται πως η φυλή διαδραματίζει ασήμαντο ρόλο στην ιστορία.
Όσοι συμφωνούν με το δεύτερο, οφείλουν να βγάλουν πολύ σκληρά συμπεράσματα που θα τους καταστήσουν αντιδημοφιλείς στη μεγάλη μάζα.
Θα μπορούσε κάποιος να μου πει τον φυλετικό τύπο αυτής της γυναίκας?Είναι Κρομανοειδής?Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200721467213014&set=ecnf.1051756776&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200621194026247&set=pb.1051756776.-2207520000.1530623230.&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211771011644719&set=pb.1051756776.-2207520000.1530623230.&type=3&theater
Διναρική.
ΔιαγραφήΤελικά τι ισχύει από τα δύο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, οπότε ο πολιτιστικός μας ξεπεσμός οφείλεται σε άλλα αίτια, άρα ο φυλετισμός είναι μια ψευδής θεωρία;
Είμαστε φυλετικά νοθευμένοι, εξού και η πολιτιστική μας εξαφάνιση, άρα ο φυλετισμός επιβεβαιώνεται σαν θεωρία;
Το ότι ο πολιτισμός πέφτει λόγο φυλετικής ανάμιξης και εμφανίζεται με την φυλετική καθαρότητα δεν ισχύει για τον απλούστατο λόγο, η πολιτισμένη Δύση και οι τεχνολογικώς ανεπτυγμένοι Ανατολικοί Ευρωπαίοι για χιλιάδες χρόνια ήταν πολιτισμικά ανύπαρκτοι. Όταν θα πέσουν και αυτοί, γιατί όλα κάποτε πέφτουν, να δούμε αν οι βόρειοι παπαγαλίζουν για δική τους φυλετική νόθευση.
ΔιαγραφήΟ Νορδισμός είναι μία κουταμάρα φτιαγμένη από Νορδιστές για να παραμυθιάζουν τους λαούς τους. Πιο πολύ θαυμάζω τους Κινέζους που ήταν πάντα πολιτισμένοι και δυνατοί παρά τον κάθε βόρειο μπαμπουίνο που πιθηκίζει Έλληνες και Ρωμαίους και παριστάνει τον ανέκαθεν πολιτισμένο.
"η πολιτισμένη Δύση"
ΔιαγραφήΚαλό ανέκδοτο. Η πολιτισμένη δύση και οι πολιτισμένοι Ρώσοι... αν το έλεγε κάποιος αυτό σε έναν αναστημένο Αρχαίο Έλληνα θα έσκαγε στα γέλια. Πολιτισμένη ήταν μόνο η Αρχαία Ελλάδα, όλοι οι άλλοι ήταν είναι και θα είναι βάρβαροι. Όση τεχνολογία και εξέλιξη και αν είχαν οι Αιγύπτιοι, οι Πέρσες και οι άλλοι, για τον Αρχαίο Έλληνα ήταν όλοι ένα τίποτα και παραμένουν και σήμερα ακριβώς το ίδιο. Όταν οι δυτικοί φτάσουν στο πολιτισμικό επίπεδο των Αρχαίων Ελλήνων το θα μπορούν να μιλούν για πολιτισμό. Μέχρι τότε σιβιλιζεϊσον και κάλτσουρ και πολύ τους είναι.
Αφού όλοι εσείς είστε αντιδυτικοί και θαυμάζετε τους Κινέζους, γιατί ασχολείστε με τον φυλετισμό που είναι μία καθαρά δυτική ιδεολογία και επιστήμη. Όλα τα άρθρα του μπλογκ είναι αναδημοσιεύσεις δυτικών στοχαστών και επιστημόνων και όχι Κινέζων, Αφρικανών και Αράβων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως είστε απλά μαζόχες;
Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο, για να καθόμαστε να διαβάζουμε τις αντιμεσογειακές αρλούμπες των βορείων πρώην τρωγλοδυτών, μάλλον μαζόχες έχουμε καταντήσει, ενώ θα έπρεπε όλα αυτά τα γραπτά τουλάχιστον στην Ελλάδα, να τα κάψουμε σε μία μεγάλη πυρά. Αλλά εδώ υπάρχουν Μεσογειακοί Νορδιστές που βρίζουν την ίδια την φυλή τους και κατά συνέπεια τον εαυτό τους και γλύφουν τους Νόρδους, μεγάλη κατάντια η μεσογειακή φυλή, από υπεράνθρωποι έγινα τα κανίς των απογόνων των Βίκινγκς!
ΔιαγραφήΕίναι γενική η κατάντια, ο κάθε απόγονος Σλάβων και Βουλγάρων εδώ μέσα την έχει δει "Άριος" και απόγονος Γερμανο-Δωριέων, συμβαδίζει με τα Νορδιστικά σκουπίδια και τα αναπαράγει για χτυπήσει τους Μεσογειακούς εχθρούς του, όπως νομίζει ο ίδιος.
ΔιαγραφήΙδού πεδίο δόξης λαμπρόν. Αφήστε μεσογειακοί τους φραπέδες και την τεμπελιά και ασχοληθείτε επιστημονικά με τον φυλετισμό...(κομματάκι δύσκολο). Να σας δούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεστ IQ έχετε κάνει; Τι βαθμό βγάζετε;
Μεσογειακός - Κρομανοειδής: IQ: 143
ΔιαγραφήΡε ανθέλληνα και αντιμεσογειακέ, δήθεν υπερδυτικέ που μάλλον έχεις φάει στην μούρη χαρακτηρισμούς ως Βούλγαρος και Σλάβος, ως που θα φτάσει η βλακεία του μυαλού σου, πέρα και από την ανοησία; Αυτοί που έχουν παγκοσμίως τον υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης είναι οι Ασιάτες.
Διαγραφήhttps://www.worlddata.info/iq-by-country.php
Γιατί λοιπόν δεν λες ότι είναι ανώτεροι οι Ασιάτες και κατώτεροι οι βορειοδυτικοί Ευρωπαίοι, αλλά είναι μόνο κατώτεροι οι Έλληνες σε σχέση με τους βορειοδυτικούς; Βρίσκεις έξυπνο να εξισώνεις τους Κινέζους με τους Αφρικανούς, τριτοκοσμικέ ρατσιστάκο της κακιάς ώρας; Για να αποκτήσεις υψηλό δείκτη νοημοσύνης πρέπει να είσαι μορφωμένος, να έχεις γνώσεις και να καλλιεργήσεις το μυαλό σου. Ποιος έδωσε ποτέ αυτή την ευκαιρία στους Έλληνες, οι Σιωνιστές που μας κυβερνάνε μαζί με τους Δυτικούς και κρατάνε τους Έλληνες αμόρφωτους ενώ συγχρόνως τους πατάνε κάτω για να τους λιώσουν; Καλά μιλάς σοβαρά, ξέρεις τι έχει να γίνει εάν αφυπνιστούν οι Έλληνες και ειδικά οι Μεσογειακοί;
Τράβα να τα πεις αυτά σε καμία Γερμανία, σε καμία Αυστρία σε τίποτα ξανθούληδες κεφαλοξυρισμένους και σε καμία συναγωγή Εβραίων ή ακόμα καλύτερα στην Τουρκία, θα σου βαράνε όλοι παλαμάκια!
*τριτοκοσμικέ *ΒΑΛΚΑΝΙΕ* ρατσιστάκο
ΔιαγραφήΦιλαράκι,είσαι ότι να 'ναι!Ναι,οι βορειο-ανατολικοί Μογγόλοι έχουν πράγματι υψηλότερο μέσο IQ απο τους λευκούς!Ωστόσο,αυτό που λες οτι "Για να αποκτήσεις υψηλό δείκτη νοημοσύνης πρέπει να είσαι μορφωμένος, να έχεις γνώσεις και να καλλιεργήσεις το μυαλό σου." είναι ποραγματικά για γέλια!Το IQ έχει σχέση με την κληρονομικότητα και όχι με την μελέτη!Εκτός αν νομίζεις οτι οι Μογγόλοι που προανέφερα έχουν τόσο υψηλό IQ γιατί είναι σούπερ-διαβασμένοι,σούπερ-μορφωμένοι και σούπερ-καλλιεργημένοι!Φυσικά,αυτό δεν ισχύει ούτε για πλάκα!Βάρβαροι υπάνθρωποι είναι στην πλειοψηφία τους!Σε καθε περίπτωση όμως,οι Μογγόλοι δεν μας ενδιαφέρουν.Εμείς μιλάμε για την λευκή φυλή στην οποία ανήκει το ελληνικό έθνος!Μάθε λοιπόν εξυπνάκια πως ο νορδικός(Αγγλοσάξονας) Τόμας Έντισον για παράδειγμα δεν είχε καν τελειώσει καν το δημοτικό πριν γίνει εφευρέτης και όλες τις γνώσεις του πάνω στον ηλεκτρισμό και στον ηλεκτρομαγνιτισμό τις έλαβε μεσα απο προσωπική μελέτη και πειραματισμό!Το ίδιο ισχύει και για όλες τις μεγάλες προσωπικότητες των γραμμάτων,των επιστημών και των τεχνών!Ολοι τους υπήρξαν φυσικές μεγαλοφυΐες απο παιδιά!Δες και εδώ:
Διαγραφήhttp://fyletika.blogspot.com/2015/02/blog-post.html
http://fyletika.blogspot.com/2017/12/gustave-le-bon.html
Συμπερασματικά,ακόμη και αν το χαμηλό IQ των Νεοελλήνων δεν οφείλεται αποκλειστικά σε γενετικά-φυλετικά αίτια (φυλετική κατωτερότητα λόγω των δυσγονικών αποτελεσμάτων των συνεχών πολέμων,του πολιτικού συστήματος κτλ καθώς και της μίξης με κατώτερους φυλετικά πληθυσμούς),σίγουρα ωφείλεται ΚΑΙ σε φυλετικά αίτια!Και η μόνη λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι η εφαρμογή ευγονικών μέτρων και η προσεκτική εισαγωγή ανώτερων στοιχείων απο το εξωτερικό και συγκεκριμένα απο ανεπτυγμένες χώρες της βορειοδυτικής Ευρώπης!
Πραγματικά από πού προκύπτει ότι οι Νορδικοί ξανθομπάμπουρες είναι Άριοι και ανώτεροι από τους Μεσογειακούς. Αυτά τα προωθούσαν οι Ναζί για να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους. Η ιστορία έχει δείξει πως οι Μεσογειακοί δημιούργησαν πολιτισμό και μέσα από αυτόν τον πολιτισμό πηγάζει και ο δυτικός πολιτισμός που ζούμε σήμερα. Οι νορδιστές ακολουθούν τυφλά αυτή την γραμμή που δημιούργησε το τρίτο Ράιχ υπερεκτιμώντας την αξία των Νορδικών.
ΔιαγραφήΟλοι οι ανθρωπολόγοι έχουν αναφερθεί στην υπεροχή των Νορδικών ως προς την οργάνωση,την ενεργητικότητα,την συγκέντρωση,την πειθαρχία,την ικανότητα δημιουργίας τεχνολογίας κτλ,πολλοί εκ των οποίων ήταν πολύ προγενέστεροι του Χίτλερ.Ακόμη και ο (αλπικός) Γάλλος Νομπελίστας γιατρός Αλέξις Καρρελ έγραψε οτι οι βόρειοι Γάλλοι που είναι απόγονοι των Φράγκων και των Νορμανδών,είναι γενικά ικανότεροι και ενεργητικότεροι απο τους νότιους.Σε κάθε περίπτωση,πάντως,οι ίδιοι ανθρωπολόγοι επίσης έγραψαν για τον μεσογειακό τύπο οτι υπερέχει του Νορδικού ως προς την τέχνη και την ικανότητα παραγωγής πολιτισμού.
ΔιαγραφήΟ δε Μάντισον Γραντ,αν δεν απατώμαι,θεωρούσε και έγραψε οτι ο ένδοξος Ελληνικός πολιτισμός ήταν αποτέλεσμα του συνδυασμού και της μίξης του νότιου μεσογειακού προ-ελληνικού και του βόρειου νορδικού πρωτο-ελληνικού στοιχείου.
Ταγματασφαλίτηϟϟ
ΔιαγραφήΑυτός που είναι για γέλια είσαι εσύ, οι Ασιάτες παίζουν την τεχνολογία στα δάχτυλα και έχουν σαφώς περισσότερες γνώσεις από τους Ευρωπαίους, ειδικά οι Κινέζοι είναι ανώτεροι σε όλα.
Τώρα φτιάχνουν διαστημικό σταθμό.
http://www.kathimerini.com.cy/gr/geek/44404/?ctype=ar
Και ίσως είναι η ισχυρότερη χώρα στον κόσμο.
http://www.capital.gr/bloomberg-view/3249729/poia-einai-i-pio-isxuri-xora-ston-kosmo-den-einai-oi-ipa
Όταν οι Κινέζοι είχαν πολιτισμό, η βορειοδυτικοί Ευρωπαίοι ήταν στο επίπεδο μπαμπουίνων της Αφρικής.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%9A%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82
Οι βορειοδυτικοί σου Ευρωπαίοι δεν είναι φυλετικά καθαροί και φυσικά δεν ήταν ποτέ, όπως δεν ήταν ποτέ και οι Έλληνες! Οι βόρειοι Ευρωπαίοι έχουν σημαντική Σιβηρική καταγωγή και Ασιατική ανάμιξη, ειδικά οι Σκανδιναβοί. Το να λες λοιπόν ότι πρέπει να ανακατευτούν μαζί τους οι Έλληνες για να αναπτυχθούν είναι άλλο ένα Ναζιστικό και Φραγκικό ανέκδοτο. Οι Έλληνες καλό θα ήταν να γίνουν μέσω ευγονικής περισσότερο Έλληνες, όχι να Φραγκοποιηθούν. Αν θέλουμε να αναπτυχθούμε πρέπει να πετάξουμε από πάνω μας τον Σιωνισμό που μας κυβερνά μαζί με την Ευρώπη που προσπαθεί να μας εξαφανίσει ως έθνος και ως χώρα.
Ταγματασφαλίτηϟϟ
ΔιαγραφήΟι αμπελοφιλοσοφίες για δήθεν ανωτερότητα των Βορείων σε σχέση με τους Νότιους, προέρχονται από Βόρειους και απευθύνονται σε Βόρειους. Αρχαίοι Έλληνες, Ρωμαίοι και Βυζαντινοί τους Βόρειους τους θεωρούσαν βάρβαρους και απολίτιστους. Πιά ανωτερότητα... αν δεν έκλεβαν τα πάντα από τους Νότιους Ευρωπαίους και δεν άφηναν να τους κυβερνάνε οι Εβραίοι ακόμα τρωγλοδύτες θα ήταν! Ακόμα και σήμερα, το τι είναι η βορειοδυτική Ευρώπη το οφείλει στον Σιωνισμό που την κυβερνά. Είναι Εβραϊκή η Ευρώπη σου!
*Ποια
Διαγραφή"Πραγματικά από πού προκύπτει ότι οι Νορδικοί ξανθομπάμπουρες είναι Άριοι και ανώτεροι από τους Μεσογειακούς. Αυτά τα προωθούσαν οι Ναζί για να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους. Η ιστορία έχει δείξει πως οι Μεσογειακοί δημιούργησαν πολιτισμό και μέσα από αυτόν τον πολιτισμό πηγάζει και ο δυτικός πολιτισμός που ζούμε σήμερα. Οι νορδιστές ακολουθούν τυφλά αυτή την γραμμή που δημιούργησε το τρίτο Ράιχ υπερεκτιμώντας την αξία των Νορδικών."
ΔιαγραφήΈτσι είναι φίλε! Αλλά δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να το παραδεχτεί ο κάθε Ταγματασφαλίτης και ο κάθε Νορδιστής. Φυσικά όταν μιλάμε για Μεσογειακούς μιλάμε γενικά για Νότιους Ευρωπαίους, όχι για δήθεν Νορδικούς όπως έβγαζε ο Günther τον Πλάτωνα.
Ορίστε, ο Ιταλός Ανθρωπολόγος Giuseppe Sergi βρισκόταν σε πλήρη αντίθεση με τους Νορδιστές, αλλά αυτούς δεν θέλουν να τους μνημονεύουν οι Νορδιστές για ευνόητους λόγους.
Διαγραφήhttps://en.wikipedia.org/wiki/Giuseppe_Sergi
«Αν οι Έλληνες αποκτήσουν μόρφωση και ενότητα, αλίμονό μας."
ΔιαγραφήΟυίνστον Τσόρτσιλ
"Ολοι οι ανθρωπολόγοι έχουν αναφερθεί στην υπεροχή των Νορδικών ως προς την οργάνωση,την ενεργητικότητα,την συγκέντρωση,την πειθαρχία,την ικανότητα δημιουργίας τεχνολογίας κτλ"
ΔιαγραφήΠοιοι Ανθρωπολόγοι, οι Βόρειοι Ανθρωπολόγοι; Και τι περίμενες να πούνε, ότι είναι κατώτεροι και ότι όλα τα βρήκαν οι Μεσογειακοί ή ότι οι Μεσογειακοί είναι ανώτεροι ή τουλάχιστον ήταν επί χιλιάδες χρόνια, οι οποίοι βρίσκονται σε παρακμή και εμείς επωφελούμαστε λόγο αυτού και αρχίζουμε την αρλουμπολογία υπέρ των Βορείων;
Αν είχες Νότιους Ευρωπαίους Ανθρωπολόγους θα το συζητούσαμε, τι λένε τώρα οι Βόρειοι για τους Νότιους δεν μας ενδιαφέρει, ειδικά όταν αυτά που λένε τους απαξιώνουν και τους υποβαθμίζουν.
Επίσης δεν μας ενδιαφέρει τι λένε οι Παναθηναϊκοί για τους Ολυμπιακούς...
Ανώνυμε αμαρτόεπες βουγάϊε ποίον έειπες;*Τι καλύτερη απόδειξη της γραικυλικής γελοιότητας,ανισορροπίας και γυφτιάς σου,γραφικέ μεντιτερρανιστή καραγκιοζάκο,απο το οτι επικαλείσαι μια ψευτο-ρήση που ο εβραιόδουλος Τσόρτσιλ δεν είπε ΠΟΤΕ!Ασφαλώς,σαν γνήσιος γραφικός ζητωμπατριώτης,όχι μόνο δεν είχες την στοιχειώδη ευφυΐα για να αντιληφθείς πως ο Τσόρτσιλ δεν θα μπορούσε ποτέ να κάνει δημοσίως μια τέτοια γελοία δήλωση,αλλά δεν έκανες καν τον κόπο να διασταυρώσεις την πληροφορία για να διαπιστώσεις αν αληθεύει!
ΔιαγραφήΆκου μογγολολάγνε αδαή:Oι Μογγόλοι που θαυμάζεις ξέρεις σε τι τεχνολογικό και πολιτιστικό επίπεδο βρίσκονταν οταν οι νορδικοί βορειοευρωπαίοι αγγλοσάξονες με ελάχιστο στρατό έκαναν την Κίνα τσούλα τους και της απέσπασαν το Χονγκ-Κονγκ κατα τους "Πολέμους του οπίου" και κατόπιν κατα τον "Πόλεμο των Μπόξερ" οπου το ανελέητο γαμήσι και η ξεφτίλα που υπέστησαν οι Κινεζομογγόλοι απο τους Αγγλο-γαλλο-γερμανούς μέσα στην ίδια τους την χώρα δεν περιγράφεται;Σκατά και απόσκατα είναι η τεχνολογία των Κινέζων!Τι έχουν ανακαλύψει οι Μογγόλοι σου επιτέλους;Ελάχιστα πράγματα εκ των οποίων τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τις τεχνολογικές ανακαλύψεις της Δύσεως,απο την βιομηχανική επανάσταση μέχρι σήμερα,που διαμόρφωσαν τον σύγχρονο κόσμο!Αντιθέτως μάλιστα,οι Κινέζοι και όλοι αυτοί οι Ασιάτες υιοθέτησαν πάρα πολλά στοιχεία του Ευρωπαϊκού πολιτισμού για να φτάσουν εδώ που βρίσκονται(δηλαδή άβουλοι αναλώσιμοι δουλοπάροικοι για ένα ξεροκόμματο στα εργοστάσια που έχτισαν οι Αγγλοσάξονες μεσα στις ίδιες τους τις χώρες).Ούτε καν δικό τους δίκαιο/νομικό σύστημα δεν είχαν και προκειμένου να ιδρύσουν ένα σύγχρονο κράτος,αναγκάστηκαν να υιοθετήσουν το γερμανικό δίκαιο κουβαλώντας στην Κίνα νομικούς απο την Γερμανία και το Βέλγιο!Απλοί αντιγραφείς της δύσης είναι,λοιπόν, και τίποτα περισσότερο!Οι καινοτομίες τους ήταν και είναι ελάχιστες.Αυτό φαίνεται ακόμη και απο τον αριθμό των βραβείων Νόμπελ οπου η Σουηδία των 10 εκατομμυρίων έχει αναδείξει τετραπλάσιους νομπελίστες επιστήμονες απ'οτι η Κίνα του ενάμισι δισεκατομμυρίου!!!
Ολες τις μεντιτερρανιστικές αντι-ευρωπαικές ακροδεξιές ασυναρτησίες σου τις ακούμε βερεσέ!Αν ενδιαφερόσουν έστω και ελάχιστα για την επιβίωση των κλασικών ευρωπαικών φυλετικών γνωρισμάτων του ελληνικού έθνους θα ήσουν οπωσδήποτε (φυλετικά) ευρωπαϊστής!Εσύ μαλλον όμως αντί για την Ελλάδα των Αρίων,θες μια Ελλάδα των Λεβαντίνων.Για αυτό εμείς μένουμε πιστοί στην φυλετική μας κοσμοθεωρία που μας θέλει μέρος της λευκής άριας φυλής και τρίβουμε περιφρονιτικά και σαδιστικά στην γυφτανατολίτικη μούρη σου την πικρή αλήθεια:Γνήσιος Φράγκος = Γνήσιος Ελληνας!!!
(*Ηλίθιε ανώνυμε,βόδι,τι είπες τώρα;)
Καραγκιοσφαλίτη SSSSSS....
ΔιαγραφήΧα, χα, χα... δεν χρειάζεται να απαντήσω συνάδελφε του Σεφερλή στην σάτιρα της Αδέλφω Χίτλερ στο παραλήρημα σου, θα στέκεται εκεί να κάνει τον κόσμο να γελάει!
"Γνήσιος Φράγκος = Γνήσιος Ελληνας!!!"
Γερμανοί = Γνήσιοι Έλληνες, να γελάει και η Αδέλφω Χίτλερ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Achtung, Achtung, Actung, der Deutsche ist der Grieche!!!
Το IQ είναι κατά κύριο λόγο ένας δείκτης λειτουργικότητας κι όχι ακριβώς εφυΐας, αφού κατά κύριο λόγο τα μέσα που χρησιμοποιούνται για να βγει αποτέλεσμα αφορούν την επαγωγική δυνατότητα κάποιου και μάλιστα υπό διαφορετικές συνθήκες δοκιμής. Παρότι τα αποτελέσματα είναι σχετικά ασφαλή δεν είναι καθόλου σταθμισμένα, γιατί όπως είπα οι συνθήκες που ο καθένας κάνει το τεστ είναι διαφορετικές. Ούτε και γίνονται σωστές κι απαραίτητες κατηγοριοποιήσεις ώστε να σταθμίζονται τα δείγματα πληθυσμών. Για να γίνω πιο κατανοητός ο κάθε βαριεστημένος, ειδικά στα τεστ που χρησιμοποιούνται ώστε να καταγραφεί η νοημοσύνη της εκάστοτε μάζας (όπως αυτά που δίνουν στα σχολεία μερικές φορές), απαντά ότι του γουστάρει ή όπως θέλει εκείνος, αλλά δοκιμάζεται με τον ίδιο τρόπο που το κάνει κάποιος που θέλει να προσπαθήσει ειλικρινά.
ΔιαγραφήΕκτός όλων αυτών, όπως έγραψα στην αρχή η επαγωγική δυνατότητα έχει και κάποιο αντικείμενο. Ένα παιδί των ημερών μας, μπορεί να είναι πιο εξοικειωμένο με αυτό το αντικείμενο που προκαλεί την επαγωγική ακολουθία σκέψης από έναν επιστήμονα της αρχαιότητας (ας πούμε τον Αριστοτέλη) κι έτσι να έχει υψηλότερο δείκτη. Αυτό δεν σημαίνει πως ένα παιδί, είναι εξυπνότερο από τον Αριστοτέλη. Ούτε και γίνεταιο κόσμος εξυπνότερος επειδή όπως έχει διαπιστωθεί ο δείκτης IQ έχει αυξηθεί σημαντικά τους τελευταίους αιώνες.
Βρε αντε πνιγειτε που τα χωνετε σε μας τους αρμενοειδεις...μια χαρα ειμαστε...λες και σεις ειστε ξανθοι γαλανοματες νορδικοι...αλβανοφατσες τηγανοκεφαλοι και βερβεροι μαυριδεροι ειστε οι περισσοτεροι...αν ειμαστε εμεις ξενο μη ελληνικο φυλο το ιδιο ειστε και σεις
ΑπάντησηΔιαγραφήσκασμος μυτογκα
ΔιαγραφήΤαγματασφαλίτηϟϟ
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση ποια είναι η γνώμη σου για την γενετική τροποποίηση?έχεις ακουστά το Crispr Cas9?
Chavayoth:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να αναδείξει κάποιος λαός γλύπτες, μουσουργούς και οτιδήποτε άλλο πολιτισμικό, πέρα του ότι δεν θα πρέπει να είναι υποδουλωμένος σε κάποιον άλλον (400 χρόνια ήταν οι Νεοέλληνες στους Τούρκους και κανένα οι αρχαίοι Έλληνες) θα πρέπει να τον αφήσει έπειτα και το ίδιο το κράτος όταν ελευθερωθεί. Μετά το 1821 όμως συνεχίστηκε η σκλαβιά με διαφορετικό όμως τρόπο, δηλαδή ως αποικία των Αμερικανών που γνωρίζουμε όλοι μας σήμερα ποιον πολιτισμό επιθυμεί να προωθείται και ποιον όχι! Συνεπώς, όσο και να υπάρχει η φυλετική δυνατότητα να αναπτυχθεί πολιτισμικά ένας λαός, θα πρέπει να του το επιτρέπει και το κράτος να το κάνει! Όταν όμως αυτό εμποδίζει κάτι τέτοιο (π.χ. μπλοκάρει τη συνέχιση των αρχαιολογικών ανασκαφών στην Αμφίπολη) πώς είναι δυνατόν να επιτρέψει μετά να δημιουργήσουν και οι νεοέλληνες μια νέα Αμφίπολη; Άρα δεν φταίει η δήθεν φυλετική ασυνέχεια των νεοελλήνων από τους προγόνους τους, αλλά οι αντεθνικές κυβερνήσεις του μετά το 1821 και η σκλαβιά τους προηγούμενους αιώνες που τους εμποδίζει. Αν ζούσαμε σε Εθνικό Κράτος όλο αυτό το διάστημα μέχρι σήμερα και δεν δημιουργούσαμε κανέναν πολιτισμό, τότε μόνο θα είχαν βάση τα επιχειρήματα του υπάνθρωπου που σχολίασε αρνητικά τους νεοέλληνες στα παραπάνω σχόλια. Καλή η Μαρξιστική και αναρχοπίθηκη προπαγάνδα του, αλλά χρειάζεται περισσότερο φροντιστήριο στις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες πρώτα και τα ιδρύματα του Σόρος, πριν μας το παίξει μετά κουτοπόνηρα έξυπνος!
Ότι χειρότερο έχω δει φυλετικά είναι η μίξη μεσογειακού αρμενοειδή είναι προσβολή να συνυπάρχει το καλύτερο και το χειρότερο μαζί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧειρότερο από τους μαυριδερους λαθροπιθηκους δεν υπαρχει. Έχουν κατακλύσει την χώρα. Τα μεσα μαζικής μεταφοράς ζέχνουν τόσο άσχημα που ή πέφτεις κατω λιπόθυμος ή σου σαπίζει η μύτη επί τόπου. Βρωμάει τόσο πολυ πακιστανιλα που η κατάσταση γίνεται ανυπόφορη. Επειδή δεν γίνεται αυτοί οι βάρβαροι να αφομοιωθούν πότε απο τον ντόπιο πληθυσμό της Ελλάδος, δυο λύσεις υπάρχουν. Ή τους αλυσοδενουμε και τους κάνουμε σκλάβους ή τους πετάμε στο Αιγαίο από όπου και τους παραλάβαμε. Εκτος και αν θέλουν να ξεκουμπιστουν με το καλό απο εδώ. Επίσης δεν υπάρχει χειρότερο να δω μια καλλονή Μεσογειακή Ελληνίδα να ειναι είναι μαζί με εναν λασπανθρωπο κεντροασιατη.
ΔιαγραφήΆλλος ανώνυμος εδώ
ΔιαγραφήΑνώνυμος4 Ιουλίου 2018 - 4:30 μ.μ.
" Επίσης δεν υπάρχει χειρότερο να δω μια καλλονή Μεσογειακή Ελληνίδα να ειναι είναι μαζί με εναν λασπανθρωπο κεντροασιατη." Αυτό το είδες στον δρόμο ή στο fb?
Σε περίπτωση που δω εννοώ ρε φιλε. Αλλά όσο μένουν εδώ, και δεν υπάρχει φυλετική συνείδηση στους Έλληνες, θα το δουμε και αυτό οσονούπω.
ΔιαγραφήΑνώνυμος4 Ιουλίου 2018 - 5:04 μ.μ.
ΔιαγραφήΈχεις δίκιο!!!Όπως γίνεται στους Λευκούς Αμερικάνους,έχω δει κάτι απίστευτες Ατλαντοειδείς γυναίκες να είναι με κάτι άστα να πάνε...
Για εσας τους αντινορδιστες: Για την παλιγγενεσία είναι απαραίτητη η εξάλειψη αρμονειδων η αποδιναροποιηση και η αύξηση των μεσογειακών ενώ καλοδεχούμενη η εισροή νορδικων γονιδίων. Τα υπολοιπα αφήστε τα εβραίοχριστιανοι που το παίζεται και οπαδοί της αρχαίας Ελλάδας για να υπερασπίσετε τα σαβουρο γονίδιά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την παλιγγενεσία ίσως και να είναι απαραίτητη εξάλειψη αρμενοειδών και τα συναφή αλλά από που προκύπτει πως το μπαστάρδεμα με Νορδικούς κάνει καλό στην μεσογειακή φυλή; Τόσο λάγνοι των Νορδικών είστε; Η μεσογειακή φυλή δεν χρειάστηκε και ούτε θα χρειαστεί ποτέ μίξη με τους Βόρειους για την δημιουργία μιας νέας γενιάς υβρίδιων για την δημιουργία πολιτισμού.
ΔιαγραφήΣτην αρχαία Ελλάδα υπήρχε μια νορδικη συνιστώσα που εξηγεί και τη ξανθότητα πολλών σπουδαίων Ελλήνων των ολυμπιων θεών κλπ. Προφανώς η ξανθοτητα αυτών λχ Αχιλλέα δεν οφείλεται σε γονίδιά Βαλτικών βραχύκεφαλών και λοιπών υπανθρωπων (που έχουν εγκαταςταθει οπως εξηγείται με τους νομους του μεντελ) αλλά σε νορδικη επίδραση. Αντί για γαμψομυτες κοντούς μαυριδερούς βραχυκεφαλους κουτοπονηρους καλό θα ήταν να «πάρουμε» γονίδιά δολιχοκεφαλων ψηλών εξωμορφικων Αρίων νορδικων που θα «ξεπλύνουν» τις εξω ευρωπαϊκές και μη σαβουρο επιρροές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή είναι τόσο καρπεροί και μάτσο οι μεσογειακοί, γι' αυτό οι δημογραφικές δείκτες στην Ελλάδα έχουν καταρρεύσει. Ειδικά στην Αθήνα όπου μαζεύεται όλη η μεσογειακή σάρα και μάρα, όλοι είναι άτεκνοι και με ένα σκυλί στο χέρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντίθετα στην αλπικοδιναρική επαρχία τα πράγματα είναι καλύτερα. Κάνουν παιδιά και αγωνίζονται για τη Μακεδονία.
Ο χαρακτηριστικός πολιτικός τύπος της μεσογειακής είναι κουλτουριάρα φεμινίστρια της αριστεράς και του ταγαριού (αλά μητριαρχικός μινωικός "πολιτισμός"), και του μεσογειακού τατουαζάκιας του φρέντο καπουτσίνο ή κουλτουριάρης ηθοποιός έτοιμος να μεταναστεύσει εις Ευρώπας.
Οι Μεσογειακοί θέλουν ποιότητα ζωής για να κάνουν παιδιά, για να τους προσφέρουν τα πάντα και να μην χαμηλώσει η δική τους ποιότητα ζωής, δεν είναι ούτε γύφτοι να τα αραδιάζουν και να τα στέλνουν στα φανάρια, ούτε Αλπικοδιναρικοί να τα πετάνε σαν τα κουνέλια και να τα στέλνουν στις στάνες να αρμέγουν κατσίκια, να μαζεύουν κοπριές και στα χωράφια να καλλιεργούν πατατοτομάτες.
ΔιαγραφήΤο να συγκρίνεις τον Έλλην Μεσογειακό με τον Βαλκανοβλάχουρα Αλπικοδιναρικό είναι απλώς αστείο.
Μιλάνε όλοι μιλάνε και οι Βαλκάνιοι.
Όμως ο ο διναροαλπικός θα παραμείνει όταν με τέτοια λογική ο μεσογειακός θα είναι απλά μια ανάμνηση...
ΔιαγραφήThe strongest will survive. Ο μεσογειακός θα είναι ανάμνηση, ενώ τη μεγάλη μάχη για τη σωτηρία του έθνους θα δώσουν οι διναροαλπικοί.
ΔιαγραφήΝαι φοβερή αντίσταση προβάλλουν μέχρι στιγμής οι Αλπικό-Διναρικοί, απέναντι στους λαθροπιθήκους. Να πάρτα ζώο!
ΔιαγραφήΕντάξει κύριε αριστερέ με τα "στερεότυπα", μας έπεισες. Όλοι όσοι στοιχειωδώς ασχολούνται με την φυλετική ανθρωπολογία γνωρίζουν πως στις πόλεις συρρέουν κυρίως οι μεσογειακοί γιατί έτσι μπορούν ευκολότερα να εξασκήσουν τα επαγγέλματα που ανταποκρίνονται στον ψυχισμό τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κλάους είναι ο κορυφαίος εκπρόσωπος της φυλετικής ψυχολογίας και έχει δείξει πως οι μεσογειακοί έχουν έφεση στις εικαστικές τέχνες, την ηθοποιία, την επίδειξη ενώ διέπονται από θηλυκό ψυχισμό και απεχθάνονται όπως ο διάολος το λιβάνι τη χειρωνακτική εργασία. Γι΄αυτό και στις πόλεις, βλ. Αθήνα, συρρέουν όλοι όσοι θέλουν να γίνουν ηθοποιοί, τραγουδιστές, ζογκλέρ, χορευτές, άτομα της σώοου μπιζ, κουλτουριάρηδες με μία λέξη, καθώς και όλες οι στρατιές των φεμινιστών/ριών.
Αντίθετα όσοι αγαπούν τη χειρωνακτική εργασία μένουν στην ύπαιθρο, γι' αυτό η επαρχία είναι γεμάτη με διναρικούς και αλπικούς.
Για αυτό και στις πόλεις ψηφίζουν αριστερά και αδιαφορούν για το έθνος. Γιατί ένα ακόμη στοιχείο των μεσογειακών είναι ο ατομισμός-παρτακισμός και η περιφρόνηση του συνόλου, αντιθέτως ο διναρικός που είναι πατριώτης-συλλογικός στη νοοτροπία πρωταγωνιστεί στις εθνικές εκδηλώσεις.
Ο Αλπικοδιναρικός ξαναχτυπά!
ΔιαγραφήΖήτω τα Βαλκάνια!
Δεν είμαι αριστερός και μην ελπίζεις σε αριστερές φωνές σε ένα μπλογκ που ασχολούνται με τον φυλετισμό. Επίσης σε ποια εποχή ζεις; Αυτές οι θεωρίες γράφτηκαν όταν όντως στην επαρχία ασχολιόταν ο κόσμος με την αγροτιά και την χειρωνακτική εργασία. Εν έτη 2018 που ο κόσμος εκμεταλλεύεται την δωρεάν τριτοβάθμια εκπαίδευση όλοι κοιτάνε να σπουδάσουν για μια άνετη και εύπορη ζωή. Αυτή είναι η Ελληνική πραγματικότητα. Μπορώ να δεχτώ εν μέρη τις κλίσεις και τον ψυχισμό των φυλών, δηλαδή αποδέχομαι πως οι Διναρικοί είναι πιο σκληροτράχηλοι και πως οι Μεσογειακοί έχουν κλίσεις στις τέχνες αλλά αυτό δεν εμποδίζει τις φυλές να πάρουν διαφορετικό δρόμο όταν τα δεδομένα της εποχής και της κοινωνίας αλλάζουν.
ΔιαγραφήΣυμπληρωματικά, ο Γκύντερ που είναι νορδιστής, αναγνωρίζει πως οι καλύτερα αμυνόμενοι φυλετικοί τύποι στην αστικοποίηση είναι ο διναρικός και ο κρομανοειδής-φαιλικός, ενώ τους θεωρεί και τους πιο γόνιμους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλες τις εθνικιστικές και πατριωτικές εκδηλώσεις μονάχα μεσογειακούς δεν βλέπω. Σχεδόν όλοι διναροαλπικοί είναι. Τυχαίο, δεν νομίζω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μεσογειακοί είναι απόγονοι των προάριων Μινωιτών, που υποδούλωσαν οι Έλληνες πρόγονοί μας. Για αυτό ψυχολογικά εκδικούνται τους άλλοτε κυρίους τους στρεφόμενοι μαζικά στη δημοκρατία, τον μπολσεβικισμό, τον αναρχισμό και τον φεμινισμό και συστηματικά διαστρέφοντας την ιστορία με την παραιστορία του διαδικτύου. Γι' αυτό οι εθνικιστές δεν είναι μεσογειακοί, παρά μόνο ελάχιστες εξαιρέσεις. Δείτε τις συγκεντρώσεις για τη Μακεδονία. Το συμπέρασμα είναι πως αν τις δει ένας ξένος θα πει πως ελάχιστοι μεσογειακοί υπάρχουν στην Ελλάδα. Δείτε και τις συγκεντρώσεις των αναρχικών-αριστερών, τίγκα στους μεσογειακούς. Γι' αυτό και πάντα η αριστεροί τρώνε ξύλο από τους εθνικιστές, γιατί ο εύθραυστος μεσογειακός υπολείπεται σωματικά και ψυχικά από τον εύρωστο διναροαλπικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έχει πει όλα ο μέγας Νίτσε στη Γενεαλογία της Ηθικής!