Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Το κοινωνικό και βιολογικό ζήτημα της φυλετικής μίξης

Η πολυφυλετική πλημμυρίδα στις λευκές χώρες, έχει δημιουργήσει ζητήματα φυλετικής μίξης που πρέπει να εξεταστούν από βιολογικής, κοινωνικής και οικονομικής σκοπιάς. Ο Σκωτσέζος ανθρωπολόγος Robert Gayre μελέτησε το ζήτημα σε δημοσίευσή του στο περιοδικό Mankind Quarterly με τίτλο "Miscegenation and Racial Improvement". Ξεκινά διαπιστώνοντας ότι οι προπαγανδιστές περί πολυπολιτισμού, αρχικά ζητούν την "ένταξη" των αλλόφυλων, κρατώντας τις ιδιαιτερότητες και τις κοινότητές τους. Όμως σύντομα περνούν στο επόμενο στάδιο, όπου ζητούν ανοιχτά την μίξη με τους ντόπιους, ειδικά αν είναι λευκοί.

Ο Gayre επισημαίνει ότι οι άνθρωποι, όπως τα ζώα, προτιμούν να ζευγαρώνουν με τους ομοίους τους. Αυτό έχει οδηγήσει στη δημιουργία των ανθρωπολογικών τύπων που διατηρούνται για χιλιετίες. Οι κοινωνικές και θρησκευτικές διαφορές, που έμμεσα προκύπτουν από φυλετικές προδιαθέσεις, πολλές φορές εντείνουν τον ήδη υφέρποντα φυλετικό διαχωρισμό.

Η φυλετική μίξη οδηγεί σε προσωρινό ενδιάμεσο αποτέλεσμα, γιατί οι οι φυλετικοί τύποι επανεμφανίζονται...
στην αρχική τους μορφή λόγω των νόμων του Μέντελ. Συνεπώς, δεν υπάρχει κάποιο τελικό αποτέλεσμα στην φυλετική μίξη, αλλά η υβριδοποίηση θα διατηρεί κάποιες ενδιάμεσες μορφές. Οι αρχικοί τύποι παραμένουν αυτούσιοι.

Εξετάζεται το παράδειγμα της Βραζιλίας, που κάποιοι αναφέρουν ως "επιτυχές". Ο πληθυσμός της Βραζιλίας διαμορφώθηκε από την εγκατάσταση ολιγάριθμων Πορτογάλων μου μίχθηκαν με τους Αμερικανούς ιθαγενείς και μετέπειτα προστέθηκαν Νέγροι από την Αφρική ως σκλάβοι. Στη συνέχεια προστέθηκαν λευκοί και από άλλες περιοχές της Ευρώπης, αλλά το ποσοστό των λευκών δεν έφτασε ποτέ αυτό που γράφει ο Gayre. Το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε είναι ότι η εκτεταμένη φυλετική μίξη δεν έχει αλλάξει τα πρωταρχικά φυλετικά της στοιχεία. Λευκοί, Ινδιάνοι και Νέγροι παραμένουν διακριτοί και σε μεγάλα τμήματα σε καθαρή μορφή.

Είναι γεγονός ότι στη Βραζιλία, αλλά και στις άλλες χώρες της Λατινικής Αμερικής υπάρχει μια εμφανής συσχέτιση μεταξύ κοινωνικής διαστρωμάτωσης και φυλής. Σχεδόν παντού οι νέγροι βρίσκονται στα κατώτερα στρώματα και οι λευκοί στα ανώτερα. Αυτό βέβαια προκύπτει από τις εγγενείς ικανότητες των φυλών. Οι παλιές Πορτογαλικές και Ισπανικές οικογένειες τείνουν να τηρούν ενδογαμία, ώστε να διατηρούν την καταγωγή και την κοινωνική θέση τους. Φαίνεται ότι η μίξη λευκών και μογγόλων με νέγρους οδηγεί κατά μέσο όρο σε πτώση των ικανοτήτων και της ευφυΐας. Συνάγεται ότι από τη φυλετική μίξη προκύπτει κατά μέσο όρο αποτέλεσμα με λιγότερες ικανότητες από την καλύτερη εκ των γονεϊκών φυλών. Δηλαδή οι προπαγανδιστές περί φυλετικής μίξης ζητούν να επικρατήσουν λιγότερο ικανοί από τους καλύτερους της κοινωνίας.

Σύμφωνα με τον Gayre, η ικανότητα και η ηγεσία, από πλευράς πολιτισμού, βιομηχανίας, εμπορίου και κοινωνικής οργάνωσης, σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με λευκά γονίδια. Σχεδόν ποτέ δεν θα δείτε ένα τυπικό νέγρο, με μαύρο δέρμα, κατσαρά μαλλιά, πλατιά μύτη, μακριά άκρα, κοντό κορμό και προγναθισμό, να βρίσκεται σε ηγετικές θέσεις, εκτός και αν φέρει λευκά ή μογγολικά γονίδια.

Η φυλετική μίξη δεν είναι σύγχρονο φαινόμενο. Υπήρξαν περίοδοι της ιστορίας που η μίξη ήταν εξίσου έντονη. Η μετακίνηση μογγολικών φύλων από την Ασία προς την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Ινδία δημιούργησε για αιώνες πολλή φυλετική μίξη. Η κατάκτηση του Νέου Κόσμου από τους λευκούς τον Μεσαίωνα δημιούργησε εστίες μίξης σε όλον τον πλανήτη. Η φυλετική μίξη έγινε εμφανής και με την χρήση νέγρων σκλάβων από την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, μέχρι τη Βρετανική και την Ισπανική. Μάλιστα ο συγγραφέας διαπιστώνει ότι η αποδοχή της θέσης του δούλου οδηγεί σε φυλετική επέκταση, σε αντίθεση με τους λαούς των Μάγια και των Ίνκα που αρνήθηκαν τη θέση κατεκτημένου και εξολοθρεύτηκαν.

Ο Gayre εξετάζει τις δυνατότητες προσαρμογής των διαφόρων φυλών σε συγκεκριμένα κλίματα. Κρίνει ότι είναι δύσκολο να εγκατασταθούν νέγροι σε κρύα κλίματα μακροπρόθεσμα, όπως ισχύει και για τους λευκούς στα τροπικά κλίματα. Όμως η κοινωνική πρόνοια βοηθά τα κατώτερα στρώματα να επιβιώσουν και να επεκταθούν.

Συμπερασματικά, η φυλετική μίξη δεν εξαλείφει τα πρωταρχικά φυλετικά στοιχεία, δημιουργεί κοινωνική διαστρωμάτωση και ρίχνει το επίπεδο των ικανοτήτων κάτω από αυτό των ικανότερων φυλετικών στοιχείων.

9 σχόλια:

  1. "Η φυλετική μίξη οδηγεί σε προσωρινό ενδιάμεσο αποτέλεσμα, γιατί οι οι φυλετικοί τύποι επανεμφανίζονται...
    στην αρχική τους μορφή λόγω των νόμων του Μέντελ.": τελείως ΑΣΤΟΧΟ!
    Οι νόμοι του Μέντελ που εξασφαλίζουν επανεμφάνιση του αρχικού τύπου αναφέρονται σε ΕΝΑ χαρακτηριστικό, έναν χαρακτήρα. Όταν μιλάμε για χιλιάδες και εκατομμύρια χαρακτηριστικά, τότε η πιθανότητα επανεμφανίσεως κάποιου αρχικού τύπου μετά από επιμειξίες είναι 0 (ΜΗΔΕΝ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους φαινότυπος και τα γνωρίσματά τους αναφέρεται. Μην προπετείς.

      Διαγραφή
    2. Οι φυλετικοί τύποι δεν εμφανίζονται ποτέ ξανά στην καθαρή τους μορφή, όσο κι αν αυτό μπορεί να δείχνει έτσι στα μάτια αδαών. Οι δε πλείστοι των θεωρουμένων ως "λευκών" στις περισσότερες χώρες της Ν. Αμερικής αποδεικνύεται με γονιδιακή εξέταση ότι στην πραγματικότητα είναι μιγάδες. Αν πχ κοιτάξεις τους ετερωζυγωτούς διδύμους εδώ https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2011/sep/24/twins-black-white, ο ένας τους φαίνεται μεν σχετικά λευκός, όμως είναι μιγάς και η μορφή του προσώπου/κρανίου του κάπου το δείχνει, έστω κι αν δεν είναι προφανές εκ πρώτης όψεως.
      Όμως από τέτοιους πληθυσμούς μιγάδων ποτέ δεν θα προκύψει ξανά πραγματικός λευκός, αυτό λέω.
      Συνεπώς δεν είμαι εγώ που προπετώ!

      Διαγραφή
  2. φυλετικες διαφοροποιησεις υπαρχουν μεταξυ φυλων αλλα μεταξυ ατομων ιδια φυλης ...η ανωτεροτητα της φυλης η των ατομων της ιδιας φυλης δεν κρινεται απο τα ποσοτικα χαρακτηριστικα της ψυχονοητικης δραστηριοτητας αλλα απο τα ποιοτικα της ...πχ η ηγετικη ικανοτητα απο μονη της μπορεινα σημαινει κακοηθη ηγετισμο επιβολη του εγω σκληρεγκεφαλο ατομο τυρρανικο και μπλοκαρισμενο συναιθσηματικα επιπλεον καθαρες φυλες δεν υπαρχουν πλεον και το τι σημαινει καθαροτητα εινα κατι που χωρα μεγαλη συζητηση ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι σημαινει ομςω καθαρος φυλετικος τυπους...πσο καλ υπαρχιε αυτη η διακριση πως θεμελιωνεται επιστημονικα ..τι σημαονει καθαρος λευκος οατν δεκδες λευδερμες ανθρωπινε ςφυλε ςυπαρχουν ???με πιαο κριτηρια οριζετα η καθαραοτηα ... η μηπως ειναι να μυθευμα που προωθουν οι ανορθολογοι και κακοηθεις ρατσιτσες ...για τον ορθολογικο φυλετιστη ο ορος καθαρος φυλετικος τυπος εινα αντιεπιστημονικος και απλα καπηλευτικος καθως μια μεγαλη γενετικη αληθεια αυτη την μιξης του γενετικου υλικου απο καταβολης του ανθρωπινου ειδους ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατ᾿ ἀρχὴν κυρία Κίρκα εἶναι ἐπιεικῶς κωμικώτατον νὰ καταγγέλλετε ὡς ἀνιστορήτους καὶ ἀμορφώτους τοὺς θεμελιωτὰς τῆς φυλετικῆς ἐπιστήμης, πλεῖστοι τῶν ὁποίων ἦσαν μεγίστης ἐμβελείας πνευματικαὶ προσωπικότητες καί, κυριολεκτικῶς, πανεπιστήμονες, μάλιστα δὲ γράφουσα ὡς άπόφοιτος τρίτης δημοτικοῦ.
    Οἱ φυλετικοὶ τύποι ἀποτελοῦν ἐμφανῆ καὶ ἀδιαμφισβήτητον πραγματικότητα, πραγματικότητα ὅμως πολυσύνθετον καὶ συνθετικήν. Ἡ ἐπιστήμη εἶναι σήμερον ἄκρως πρωτόγονος (καὶ μονοδιάστατος, θὰ προσέθετα) διὰ νὰ ἐννοήσῃ τὸ πῶς ἀκριβῶς ὁ γενετικὸς κῶδιξ ἀποτυποῦται μέσῳ τοῦ (δι᾿ αὐτὴν ἀκατανοήτου) θαύματος τῆς ἐμβρυογενέσεως καὶ πῶς μεταφράζεται εἰς τὰς ἀναριθμήτους κληρονομικὰς ἰδιότητας ὅλων τῶν ἐπιπέδων.
    Τοῦτο δὲν ἐμποδίζει ὅμως καθόλου τὴν ἐπιστήμην ν᾿ ἀναγνωρίζῃ τὴν πραγματικότητα τῆς ἐμβρυογενέσεως καὶ νὰ τὴν μελετᾷ ἐκ τῶν ὑστέρων φαινομενολογικῶς καὶ δευτερογενῶς, τῆς κληρονομικότητος ἀκόμη τῶν ἰδιοτήτων κ.λπ.
    Ὅπως οἱ νόμοι τῆς ἀνοργάνου χημείας δὲν διαφωτίζουν ἐπαρκῶς τὴν βιοχημείαν οὔτε ἡ βιοχημεία τὴν βιολογίαν οὔτε ἡ βιολογία τὴν παραγωγὴν μαθηματικῆς καὶ βιολογικῆς σκέψεως, ΔΙΟΤΙ πρόκειται περὶ διαφόρων ἐπιπέδων πραγματικότητος καὶ ὑπάρξεως, οὕτω καὶ ἡ φυλετικὴ ἐπιστήμη ἀποτελεῖ μίαν ἐξόχως σύνθετον ἀνωτέρας τάξεως πραγματικότητα.
    Ἀποσαφηνίζων τοῦτο ὡς ἀρχήν, θὰ εἶμαι ἐν συνεχείᾳ σύντομος.
    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ>>)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (>> ΣΥΝΕΧΕΙΑ>)
    Ἡ σύγχρονος Γενετικὴ ἀποτελεῖ ἔξοχον ἐργαλεῖον εἰς χεῖρας ἀτόμων ὑψηλῆς συνθετικῆς νοητικῆς ἱκανότητος, ποὺ διαθέτουν τὴν διαισθητικήν, πνευματικήν, ἀνθρωπολογικὴν γνῶσιν καὶ ὑπόβαθρον ὡς συνθέτους ἑνότητας ἐκ τῶν προτέρων. Εἰς δὲ τοὺς λοιποὺς συνήθως ἁπλῶς προκαλοῦν χαοτικὴν σύγχυσιν, πρὸς τὸ παρὸν τοὐλάχιστον καὶ κατὰ τὴν παροῦσάν της κατανόησιν, μὲ ἕνα κατακλῦζον πλῆθος ἀταξινομήτων πληροφοριῶν.
    Αἱ ἐντὸς τῆς λευκῆς φυλετικῆς ὁμοεθνίας ἀναμείξεις μετὰ στοιχείων ὁλοσχερῶς ἀλλοτρίων καὶ ἀλλοφύλων εἶναι ἀκόμη περιωρισμέναι, ἐντοπίσιμοι καὶ ἐλέγξιμοι. Εἰς ὅ,τι δ᾿ ἀφορᾷ εἰς τὴν ἐντὸς της μεγάλην τυπολογικὴν ποικιλίαν, καὶ αὕτη ἀποτελεῖ ἐπίσης περιπλόκως συνθετικὴν πραγματικότητα - πραγματικότητα ὅμως ἀδιαμφισβήτητον, πανίσχυρον καὶ διαφωτιστικὴν ἐπὶ παντὸς ἐπιπέδου, ἀπὸ τῆς παγκοσμίου Ἱστορίας μέχρι τῆς ψυχολογίας καὶ τῆς ἰδιωτικῆς μας καθημερινῆς ἐμπειρίας. Τῆς ὁποίας ὁ κάτοχος καὶ γνώστης, ἢ μᾶλλον ὁ σπουδαστής, διότι συνεχῶς μαθαίνουμε, διαθέτει πανίσχυρον γνωστικὸν ἐργαλεῖον, τὸ ὁποῖον μάλιστα εἶναι οἴκοθεν συμβατὸν καὶ συναπτὸν πρὸς τὴν λεπτήν μας διαίσθησιν, καθὼς μάλιστα συνθέτουν ἀμφότερα ὁμοῦ (ἡ ἀνθρωπολογικὴ γνῶσις καὶ ἡ λεπτὴ διαίσθησις) ἕνα πανίσχυρον καὶ ἀπεριορίστως ἀμοιβαίως ἐνισχυόμενον καὶ τελειούμενον δίπολον, ποὺ παρέχει εἰς τοὺς κατὰ τὴν δυσνόητον λογιότητά σας κακοήθεις καὶ ἀνορθολόγους φυλετιστὰς μίαν ἀπαράμιλλον ἐνόρασιν καὶ ἀντίληψιν.
    Ἡ γενετικὴ ἀποτελεῖ ἐπίσης ἐργαλεῖόν μας, ὅμως ἐμᾶς μᾶς βοηθεῖ, δὲν μᾶς ἀποπροσανατολίζει οὔτε μᾶς ὁδηγεῖ εἰς τὰς χαοτικὰς πανσπερμιακὰς ἠλιθιότητας ποὺ ὑπανίσσεσθε.
    Τώρα, βεβαίως, ὅσον περισσότερον καὶ χειρότερον εἶναι κάποιος μεμειγμένος, τόσον τὸ χειρότερον διὰ τὸν ἴδιον - γεγονὸν ὅμως ἀδήριτον, τοῦ ὁποίου ἡ ἰσχὺς καὶ αἱ δυσάρεστοι συνέπειαι μᾶλλον ὀξύνονται παρὰ ἀμβλύνονται ὅταν ἀγνοοῦνται ἢ παραβλέπονται.
    Ἐντὸς δὲ φυλετικῶς/πνευματικῶς συγγενῶν τύπων καὶ κατόπιν ἀμοιβαίας ἐπίσης ἀναπτύξεως δύναται κάποιος τύπος νὰ ἐπικυριαρχῇ καθαρῶς, διότι ἡ Φύσις καὶ ὁ Κόσμος στηρίζεται εἰς καὶ χρειάζεται ἀκεραίας ἑνότητας καὶ ὄχι ῥωγμώδεις ὑπάρξεις μιγάδων. Ἀφ᾿ ἑτέρου καὶ οἱ ἐνδιάμεσοι τύποι ἐξ ἀναμείξεως εὐρύτερον συναφῶν φυλετικῶν τύπων δύνανται νὰ εἶναι λίαν ἁρμονικοί, ἡ δὲ ἐπίγνωσις τῶν πρωταρχικῶν τωφν συστατικῶν ἀνεκτιμήτως πολύτιμος, οὐ μόνον πολιτικῶς, κοινωνιοβιολογικῶς καὶ ἱστορικῶς ἀλλὰ καὶ κατὰ τὴν οἰκείαν ἑκάστου αὐτοβελτίωσιν.
    Περατῶν θὰ σᾶς συνιστοῦσα φιλικῶς νὰ ἀπορρίψετε τὴν πρόληψιν περὶ παντοδυναμίας τοῦ ἁπλοῦ καὶ ἀφελοῦς ὀρθολογισμοῦ, πρόληψιν ποὺ καταντᾷ τελικῶς ἀνάλογος τῶν μαγικοτοτεμικῶν προλήψεων τῆς Μέσης Ἀνατολῆς καὶ τῆς Ἀφρικῆς. Ὁ ὀρθολογισμὸς δὲν χωράει τὸ Πνεῦμα καὶ τὸν Νοῦν. Πρὸς ἄρσιν δὲ τυχὸν ἀμφιβιλιῶν σας, διευκρινίζω ὅτι εἶμαι ἐρευνητὴς μαθηματικὸς ἐξ ἐπαγγέλματος.
    Ἡ ἀληθὴς μάθησις μᾶς ὁδηγεῖ εἰς τὴν ἰδίαν μας φύσιν καὶ ταὐτότητα, δὲν μᾶς ἀπομακρύνει, ὅπως ὁ σύγχρονος στεῖρος ἰντελεκτουαλισμός. Ἔγραφεν ὁ Δημόκριτος:
    "Ἡ φύσις καὶ ἡ διδαχὴ (: ἀγωγὴ, μάθησις) παραπλήσιόν ἐστι· καὶ γὰρ ἡ διδαχὴ μεταρρυσμοῖ (: κι αὐτὴ, ὅπως καὶ ἡ Φύσις ἐν ταῖς λειτουργίαις της, μεταρρυθμίζει, μεταφέρει ἐκ τοῦ ἑνὸς δηλαδὴ ἐπιπέδου ῥυθμῶν εἰς τὸ ἑπόμενον, συντονίζουσα) - μεταρρυσμοῦσα δὲ ΦΥΣΙΟΠΟΙΕΙ"!!!
    Δὲν πρόκειται νὰ σᾶς ἀπαντήσω περαιτέρω, ἐξ ἄλλου δὲν εἶμαι καθόλου εὐπρόσδεκτος ἐδῶ, τελείως ἀλλοῦ εὑρισκόμενος. Ὁμως παρεμβαίνω ἐνίοτε, ὅταν βλέπω τὸ σκότος καὶ τὴν σύγχυσιν τῆς συγχρόνου δοκησισόφου ἐπιφανειακότητος νὰ ἀπειλῇ ἴσως καὶ ἄτομα ποὺ εἰλικρινῶς ἀναζητοῦν ἀληθείας. Ἔρρωσθε.
    ΣτΓκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διόρθωσις:
    κατόπιν ἀμοιβαίας ἐπίσης ἀναπτύξεως >> κατόπιν ἀμοιβαίας ἐπίσης ἀναμείξεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ἀκόμη μία διόρθωσις, ἐκεῖ ὅπου εἰς τὸ α΄ μέρος γράφω: "...οὔτε ἡ βιολογία τὴν παραγωγὴν μαθηματικῆς καὶ βιολογικῆς σκέψεως," εἶχον πράγματι κατὰ νοῦν νὰ γράψω "...οὔτε ἡ βιολογία τὴν παραγωγὴν μαθηματικῆς καὶ φιλοσοφικῆς σκέψεως,". Ἐν τούτοις κι ἔτσι ἀκόμη στέκει, καθὼς ἡ βιολογικὴ σκἐψις ἀποτελεῖ μέρος ὀργανικὸν τῆς κοσμικῆς μας ἀντιλήψεως καὶ φιλοσοφίας.
    Ὑπάρχουν εἰσέτι ἔνια προφανῆ τυπογραφικὰ λάθη, καθὼς ἐπληκτρολόγησα ἀπ᾿ εὐθείας καὶ ταχέως εἰς τὸ πεδίον ἀπαντήσεως, ὅπου ἡ ἐπισκόπησις/διόρθωσις μακροῦ κειμένου εἶναι δυσχερής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.