Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Τα πολιτισμικά κέντρα της Ευρώπης

Το πολιτιστικό κέντρο της Ευρώπης μετατοπίστηκε ουκ ολίγες φορές κατά την διάρκεια της ιστορίας. Ποιός ήταν ο λόγος της μετατόπισης αυτής κάθε φορά; Αναλύοντας τα ιστορικά γεγονότα, διαπιστώνουμε ότι σημαντικός παράγοντας σε αυτήν την διαδικασία αποτέλεσε ο φυλετικός.

Για υψηλό πολιτισμό στην Ευρώπη αρχίζουμε να μιλάμε από τον Κυκλαδικό πολιτισμό. Η αρχιτεκτονική είναι εξελιγμένη, καθώς βρέθηκαν πολυόροφα σπίτια με άριστο αποχετευτικό σύστημα. Οι τέχνες ακμάζουν, βάσει των τοιχογραφιών που βρέθηκαν, ενώ εν γένει φαίνεται να υπήρχε εξελιγμένο σύστημα κοινωνικής οργάνωσης και διακυβέρνησης, που με την βοήθεια του εμπορίου έφερε σημαντικό πλούτο. Οι τοιχογραφίες του Κυκλαδικού πολιτισμού δείχνουν ότι οι πληθυσμοί αυτοί έχουν πιθανότατα σημαντική Μεσογειακή συνιστώσα, ενώ λογικά θα υπάρχουν και άλλοι λευκοί, όπως Αλπικοί και Κρομανοειδείς.

Έπειτα, ο Μινωικός πολιτισμός με τα μεγαλειώδη ανάκτορα, την απαράμιλλη τέχνη σε διάφορες μορφές, το εμπόριο και την θαλασσοκρατορία, δείχνουν ότι πλέον η Κρήτη έχει γίνει το κυριότερο πολιτιστικό κέντρο. Οι τοιχογραφίες του Μινωικού πολιτισμού δείχνουν...
μια πρωτοκαθεδρία του Μεσογειακού τύπου, ενώ πάλι λογικά υπάρχουν επίσης Αλπικοί και Κρομανοειδείς.

Ο Μυκηναϊκός πολιτισμός ακολουθεί, με τις Μυκήνες να αποτελούν πλέον το πολιτιστικό κέντρο της Ελλάδας και συνεπώς όλης της Ευρώπης, καθώς μόνο στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για υψηλό πολιτισμό εκείνη την εποχή. Οι τοιχογραφίες του Μυκηναϊκού πολιτισμού δείχνουν κυρίως Μεσογειακές φυσιογνωμίες, ωστόσο διαφαίνεται ότι υπάρχουν κι άλλοι φυλετικοί τύποι, όπως Αλπικοί, Κρομανοειδείς, Διναρικοί, πιθανόν και Νορδικοί.

Η κάθοδος των Δωριέων (ή αλλιώς Επιστροφή των Ηρακλειδών) αναγκάζει τους Ίωνες να συγκεντρωθούν στην Αθήνα ή να μεταναστεύσουν στη Μικρά Ασία ή αλλού και να δημιουργήσουν αποικίες. Το πολιτιστικό κέντρο μετατοπίζεται αρχικά στην Ιωνία της Μικράς Ασίας, που αποκτά σύντομα λαμπρές και πλούσιες πόλεις, με σημαντική επιστημονική συνεισφορά. Εκεί γεννιέται και ο πρώτος επιστήμονας του κόσμου, ο Θαλής ο Μιλήσιος. Λίγο αργότερα, το πολιτιστικό κέντρο της Ελλάδας γίνεται η Αθήνα, πρωτεύουσα των Ιώνων, η οποία συγκεντρώνει πλούτο, στρατιωτική ισχύ και αποτελεί το πνευματικό κέντρο της Ελλάδος. Οι τέχνες, η φιλοσοφία, η ρητορική, κτλ αναπτύσσονται σε βαθμό που θαυμάζεται μέχρι και σήμερα.

Στην Αθήνα, όπως είναι γνωστό από τις πηγές, συγκεντρώθηκαν όλοι οι Ίωνες ευγενείς που ηττήθηκαν από τους Δωριείς. Οι Ίωνες, ειδικά στα αριστοκρατικά στρώματα, φαίνεται να ήταν κυρίως Μεσογειακοί, ενώ οι Δωριείς είχαν και άλλες συνιστώσες, όπως Διναρικούς, ίσως και Νορδικούς. Αλπικοί και Κρομανοειδείς φαίνεται να υπάρχουν και στους δύο κλάδους του Ελληνισμού. Το υψηλό πνευματικό επίπεδο των Αθηνών οφείλεται λογικά στην συγκέντρωση των Ιώνων ευγενών, που ήταν σημαντικά Μεσογειακοί.

Ο αδελφοκτόνος Πελοποννησιακός πόλεμο, μειώνει δραματικά το φυλετικό δυναμικό της Ελλάδας. Η Μακεδονία εκμεταλλεύεται το κενό ισχύος, κατακτά όλη την υπόλοιπη Ελλάδα και εκστρατεύει προς Ανατολάς. Η κατάκτηση της Ανατολής οδηγεί στην δημιουργία νέων πολιτιστικών κέντρων στην Ανατολή. Στους Ελληνιστικούς χρόνους κέντρα πολιτισμού γίνονται η Αθήνα, η Ρόδος, η Αντιόχεια και η Αλεξάνδρεια. Η τελευταία αναδεικνύεται κατά την Βασιλεία των Πτολεμαίων και παίρνει τα ηνία του πολιτισμού. Στο Μουσείο της Αλεξάνδρειας ανθούν οι επιστήμες και η Αλεξάνδρεια γίνεται το πνευματικό κέντρο της οικουμένης. Αυτό βέβαια οφείλονταν κατά κύριο λόγο στους Έλληνες της Αλεξάνδρειας, οι οποίοι ήταν σημαντικά Μεσογειακοί, όπως δείχνουν τα πορτραίτα Φαγιούμ. Όμως η φυλετική μίξη στην Ανατολή οδηγεί σταδιακά σε παρακμή.

Οι Ρωμαϊκές κατακτήσεις καθιστούν τη Ρώμη την πιο πλούσια πόλη του κόσμου, όχι όμως και πολιτιστικό κέντρο. Η Αθήνα κρατά ακόμα τα ηνία του πολιτισμού μαζί με τα υπόλοιπα περιφερειακά κέντρα της Ανατολής. Η μεταφορά της πρωτεύουσας της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας στην Κωνσταντινούπολη, η διάλυση του Δυτικού τμήματος της Αυτοκρατορίας από τα Γερμανικά φύλα και η παρακμή της κυρίως Ελλάδας λόγω χριστιανικών διωγμών και βαρβαρικών επιδρομών, καθιστούν την Πόλη ως το πολιτιστικό κέντρο της Ευρώπης. Η Βυζαντινή πρωτεύουσα γίνεται μακράν η πιο πλούσια και πνευματικά κορυφαία πόλη του κόσμου. Η τάξη των Βυζαντινών ευγενών είναι κυρίως Έλληνες φυλετικά και με το διάβα του χρόνου αρχίζουν να το δηλώνουν ανοιχτά. Συνεπώς στους φυλετικούς τύπους που εντοπίζονται στους Έλληνες οφείλεται η πολιτιστική προωτοκαθεδρία της Κωνσταντινούπολης.

Όμως οι μογγόλοι πλησιάζουν και η Βυζαντινή Αυτοκρατορία σταδιακά αποσυντίθεται μέχρι που χάνεται. Οι λόγιοι μεταναστεύουν στην βόρεια Ιταλία, μεταφέροντας μαζί τους τα γραπτά των αρχαίων, με συνέπειτα μετά από λίγο να ξεσπάσει η Αναγέννηση. Τα κρατίδια της Βορείου Ιταλίας έχουν αριστοκρατικά πολιτεύματα που προστατεύον τις επιστήμες, τις τέχνες και τον πολιτισμό. Βενετία, Φλωρεντία και άλλα κέντρα ανθούν, γεμάτα πλούτο, έργα τέχνης και πανεπιστήμια. Το φυλετικό υπόστρωμα της Ιταλικής Αριστοκρατίας είναι κυρίως Μεσογειακοί, Διναρικοί και λίγοι Νορδικοί, παρά την Αλπική πλειοψηφία του πληθυσμού.

Από κει και πέρα, η επιστημονική αναζήτηση εξαπλώνεται σταδιακά σε Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Αγγλία. Το Παρίσι, πρωτεύουσα του πανίσχυρου Γαλλικού Βασιλείου αποκτά σημαντική θέση στις τέχνες και στις επιστήμες. Γρήγορα όμως χάνει αυτήν την πρωτοκαθεδρία από τα Γερμανικά κρατίδια, στα οποία ανθούν οι επιστήμες και οι τέχνες. Τον 19ο αιώνα μέχρι στον 20ό αιώνα η Γερμανία γίνεται το πνευματικό κέντρο της Ευρώπης, μαζί με την Αγγλία, η οποία κατακτά την κορυφή στις επιστήμες, όχι όμως στις τέχνες. Γερμανία και Αγγλία έχουν ευγενές φυλετικό δυναμικό, αποτελούμενο από Νορδικούς και Ατλαντοειδείς/Νορδικούς αντίστοιχα, αλλά και άλλους φυλετικούς τύπους, ειδικά η Γερμανία, όπως Αλπικούς, Διναρικούς, κτλ.

Έτσι φτάνουμε στο σήμερα, όπου το επιστημονικό κέντρο του κόσμου έχουν γίνει οι ΗΠΑ και δευτερευόντως η Αγγλία, ενώ η Γερμανία έχει χάσει το μεγαλείο της μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Βέβαια, είναι λίγο δύσκολο να μιλάμε σήμερα για πολιτιστικά κέντρα, καθότι ο Διεθνής Σιωνισμός που ελέγχει μέσω της μασονίας όλη την πολιτισμένη Δύση, προωθεί την ασχήμια, τον εκφυλισμό και την παρακμή στην τέχνη, με σκοπό να σβήσει τα πρότυπα της ομορφιάς, της υγείας και της δύναμης από τους Λευκούς. Ακόμη, όλες οι θεωρητικές επισήμες χρησιμοποιούνται προπαγανδιστικά με στόχο την εγκαθίδρυσης της παγκόσμιας Σιωνιστικής δικτατορίας και όχι με γνώμονα την αλήθεια.

Συνοπτικά: στην αρχαία εποχή μέχρι την Κλασική Ελλάδα, οι εστίες πολιτισμού βρίσκονται εκεί που στις αριστοκρατικές τάξεις υπάρχουν κυρίως Μεσογειακοί. Στην Ελληνιστική εποχή οι Μακεδόνες έχουν διασπείρει τόσο τον Ελληνισμό, που η φυλετική μίξη αναπόφευκτα ρίχνει σταδιακά το επίπεδο του πολιτισμού. Με την Ρωμαϊκή κατάκτηση διαλύεται κάθε απομεινάρι Ελληνικής αριστοκρατίας. Η αναβίωση της Ελληνικής αριστοκρατίας επί Βυζαντίου την καθιστά και πάλι κυρίαρχη πολιτισμικά. Όμως η εκ νέου διάλυσή της με την Άλωση της Πόλης και έκτοτε μη επανασύσταση της Ελληνικής αριστοκρατίας, έχει κάνει την Ελλάδα ένα νεκροταφείο πολιτισμού, μέχρι και σήμερα. Έπειτα το κέντρο του πολιτισμού μετατοπίζεται στην υπόλοιπη Ευρώπη. Την σκυτάλη παίρνουν αρχικά οι συγγενείς φυλετικά Ιταλοί, μέχρι την διάλυση της Ιταλικής αριστοκρατίας από τον Ναπολέοντα και τους Αυστριακούς. Οι Γάλλοι παίρνουν έπειτα τα πρωτεία μέχρι την εξόντωση της αριστοκρατίας λόγω Γαλλικής Επανάστασης. Ακολουθούν Γερμανοί και Άγγλοι, που διατηρούν αριστοκρατικά καθεστώτα, με τις ανώτερες τάξεις να έχουν σημαντική Νορδική και Ατλαντοειδή συνιστώσα. Ο φιλελευθερος εξισωτισμός που επικράτησε αργότερα έχει οδηγήσει σε κατακόρυφη πτώση του πολιτισμού, αλλά όχι -ακόμα- των επιστημών, τόσο που είναι αδύνατο να μιλάμε στις μέρες μας για πολιτιστικά κέντρα στην Ευρώπη.

Το συμπέρασμα είναι το εξής. Η ιστορική μετατόπιση του πολιτιστικού κέντρου της Ευρώπης σχετίζεται σημαντικά με τον φυλετικό παράγοντα. Ειδικότερα, σχετίζεται με την φυλετική σύνθεση της αριστοκρατίας κάθε περιοχής. 

17 σχόλια:

  1. Ο "Μεγας" φυλετολαγνος Αλεξανδρος που προωθησε τις φυλετικες μιξεις και οδηγησε στο μπασταρδεμα και το ξεπεσμα του Ελληνισμου σε ποιο φυλετικο τυπο ανηκε? Ποια η γνωμη σας κυριε διαχειριστα για τον ανθρωπο αυτο και την επιδραση του στη φυλετικη συσταση του Ελληνικου πληθυσμου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες εδώ:
      http://fyletika.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html
      http://fyletika.blogspot.gr/2013/09/blog-post_14.html

      Η φυλή μένει, ο "εξελληνισμός" χάνεται.

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς ο ελληνισμός χάνεται και στα εδάφη που τον γέννησε.Ας ελπίσουμε ότι η ΕΕ θα ξεμείνει από λεφτά και εμείς από κομμουνιστικά τσοντοκάναλα.

      Διαγραφή
    3. Πολὺ δυνατὸ ἄρθρο.

      Διαγραφή
    4. ο άνθρωπος έκανε αυτό που δεν κατάφερε η Αθήνα με την εκστρατεία της στην Αίγυπτο ή ο Αγησίλαος της Σπάρτης με την βραχύβια εκστρατεία του στην Μ. Ασία. Οδήγησε τις Μακεδονικές σάρισσες μέχρι το ινδό ποταμό,το Αφγανιστάν, τις παρυφές της Σ. Αραβίας . Το ότι θα είχε και ελαττώματα φυσιολογικό, (άσχετα αν αυτά κράτησαν την αυτοκρατορία χωρίς εξεγέρσεις για αρκετό διάστημα..) Εν κατακλείδι εμείς που δεν μπορούμε να καθαρίσουμε ούτε την Ομόνοια στην Αθήνα δεν νομίζω ότι θα μπορούμε να κρίνουμε τόσο εύκολα, ούτε ότι οδήγησε σε ξεπεσμό του Ελληνισμού(που είχε αυτοκαταστραφεί απο ατελείωτους εξαντλήτικούς αδελφοκτόνους πολέμους) κ. Διαχειριστά μια άποψη για τους Πέρσες και τους Μήδους τότε και την συγγένεια(αν είχαν) με την λευκή φυλή..

      Διαγραφή
    5. Δες μερικά στοιχεία εδώ:
      http://fyletika.blogspot.gr/2013/07/blog-post_8.html

      Οι Πέρσες και οι Μήδοι ήταν κυρίως Ιρανικοί. Οι Ιρανικοί έχουν απώτερη συγγένεια με τους δολιχοκέφαλους τύπους της Ευρώπης, όπως Μεσογειακούς, Κρομανοειδείς, κτλ.

      Διαγραφή
    6. ευχαριστώ με κάλυψε σε πολλά. Οι σύριοι που ανήκουν;

      Διαγραφή
    7. Οι Σύριοι φαίνεται να είναι κυρίως Ιρανικοί, με σημαντική Αρμενοειδή συνιστώσα και μια μικρότερη του Αραβικού τύπου.

      Διαγραφή
    8. O Αλεξανδρός πρόσφερε πολλά στο έθνος άλλα στο τέλος μας τα χάλασε. Όσο τον μεθούσε η εξουσία τόσο ξεχνούσε τον αρχικό σκοπό της εκστρατείας να ξεφορτωθούμε την εξουσία του μεγάλου βασιλιά της Περσίας. Ήθελε μετά τον Ινδό να κατακτήσει τον Γάγγη και να φτάσει στην άλλη άκρη του Ωκεανού. Όμως οι Μακεδόνες στρατιώτες δεν άντεχαν άλλο την άσκοπη εκστρατεία. Από τότε και μετά αρχίζει η αρνητική πορεία του Αλέξανδρου. Άναγκαζόμενος να γυρίσει στην πρωτεύουσα του νέου κράτους (που κανονικά θα έπρεπε να μεταφέρει σε ελληνική περιοχή) σχεδίαζε να φτιάξει νέο στρατό φυλετικά αναμεμειγμένο για να ολοκληρώσει το όνειρο του να κατακτήσει το κόσμο. Αντί να υποτάξει τη Περσία στην Μακεδονία αυτό που έκανε ήταν να ανακυρηχθεί ο ίδιος νέος μεγάλος βασιλιάς. Δεν τον ένοιαζε αυτός ο κόσμος να είναι ελληνικός άλλα μόνο να είναι αυτός κοσμοκράτορας. Ευτυχώς τότε βγήκε από την μέση την κατάλληλη στιγμή. Κάποιος από μηχανής θεός (μπορεί και ο Αριστοτέλης ο ίδιος όπως κατηγορήθηκε) φρόντισε να γίνει αυτό που σύμφερε το έθνος.

      Διαγραφή
  2. Κάτι που δεν ξέρει σχεδόν κανείς είναι ότι στην προ-ομηρική περίοδο η Αίγυπτος υπήρξε το μεγαλύτερο πολιτιστικό κέντρο και αυτοκρατορία των Ελλήνων, όπου διέπρεψαν οι σημαντικότερες μορφές της ιστορίας. Τέτοιες φυσιογνωμίες υπήρξαν ο μέγιστος των φιλοσόφων και εφευρέτης όλων των επιστημών (και της ιερογλυφικής γραφής) Ερμής Τρισμέγιστος-Θωθ (επίσης Βασιλεύς-Νομοθέτης-Αρχιερεύς) και ο Ιμωτέπ-Ασκληπιός, καθώς επίσης είναι και γνωστό ότι ο δεύτερος εδιδάχθει ύπο του Ερμού Τρισμεγίστου.

    Ακόμα και ο Πυθαγόρας λέει ότι έμαθε όλα τα όσα ξέρει απο την Αίγυπτο (μάλλον Ερμούπολη-Κεμένου και Ερμητικά Ιερατεία της περιοχής), απο Ιερέα με μάσκα την Ίβι του Θωθ, που παρουσιάστηκε σε αυτόν ως Ερμής (!!!).

    Άλλοι ιστορικοί ογκόλιθοι που εντοπίζονται την ίδια περίοδο στην Αίγυπτο και μάλιστα ως βασιλείς (και με αυτοκρατορία που εκτείνεται ως τη Φοινίκη) είναι και ο Κάδμος-Κάμωσις Ι του 16 αι. π.χ. (ο τελευταίος της δυναστείας των Αιγυπτιακών Θηβών, πριν ιδρύσει τις Θήβες το 16-15 αι.π.χ. στη Βοιωτία, όπου μάλιστα βρέθηκε η πρώτη πυραμίδα εκεί που χρονολογείται το 2,700 π.χ., και ο νικητής επι των Υξώς), ο αδελφός αυτού Άχμωσις Ι (προφέρεται και Αάχμας = Αθάμας), ο πατήρ των Σεκενενρέ Τάο (μάλλον ο Αγήνωρ που λέγεται ότι ήταν και πατήρ του Κάδμου, αν δεν είναι ο πρόγονος αυτών Αακενρέ) και οι Θουτμωσίδες, απόγονοι των Ελλήνων Καδμείων (απο τη γραμμή του Κάμωση μέσω του Αμενωτέπ Ι.

    Οι Αιγυτπιακές (πάντα λεπτομερείς) ιστορικές/γενεαλογικές καταγραφές (πλήρως ταυτόσιμες με τις Ελληνικές όπως του Απολλοδώρου) όπως και οι μούμιες με λευκό/καυκάσιο dna (r1b1 -δυτικής Ευρώπης/Ελλάδος), λεπτά Ελληνικά χαρακτηριστικά, και καστανά-κόκκινα-ξανθά μαλλιά αποδεικνύουν του ιστορικού λόγου το αληθές.

    Απο τους δεύτερους κατάγεται και ο μεγαλύτερος Φαραώ της Αιγύπτου και ενδεχομένως Στρατηγός-Πολεμιστής Βασιλεύς του κόσμου, ο Θωθμωσις ΙΙΙ (Αιγυπτιακά : Ο Θωθ Γεννήθει, κοινώς ένας εκ των "Ερμών Τρισμεγίστων"),

    Μάλιστα λέγεται ότι ήταν ο Φαραώ μίας εκ των Εξόδων των Εβραίων απο εκεί και ότι έφτυσε κατάμουτρα το Μωϋσή και το Θεό του. Επίσης αποδεικνύεται ότι πίσω απ' τη ψευδή ιστορία του υπαρκτού ή μη Μωϋσέως δεν κρύβεται παρά η αληθινή ιστορία του αντιπάλου αυτού Θούτμωση ΙΙΙ, όπως και Δαβίδ [Tot-Twt-Dwd] (έχουν κάνει τρελούς αναχρονισμούς οι πλαστογράφοι εβραίοι) δεν υπήρξε παρά ο ίδιος, ενώ ο Σολομών (με υπαρκτό Αιγυπτιακό έργο τη "Σοφία Σολομώντος") δεν ήταν παρά ο ο υιός αυτού Αμενωτέπ ΙΙ. Ο ναός του Σολομώντος είναι Μινωϊκού ρυθμού (ενός λαού εχθρικού στους εβραίους) και μηδέποτε υπήρξε εβραϊκός όπως λένε, ενώ χρονολογείται η δημιουργία του αρκετά πιο πίσω,

    Επίσης λέγεται ότι ο Χιράμ Αμπίφ-(αν όχι = Ερμής/Χιράμ) - ο Βιβλικός Αρχιτέκτων του Ναού ενδέχεται να ήταν Έλληνας που "διέμενε στη Συρία" (αποκαλείται νομίζω και υιός της χηρεύσας Δαναΐδος, όπως πράγματι ο Θουτμωσις έχασε το πατέρα του τότε σχετικά νωρίς), όπως είναι ξεκάθαρο απο τη Βίβλο ότι ο Δαυίδ έδωσε στο Σολομώντα τα προσχέδια του Ναού. Ομοίως και την "Ιερουσαλήμ" όντως αποδεικνύεται ότι ο Θώθμωσης ίδρυσε στη περιοχή του Καντές που κατέλαβε, όπως περιγράφει και η Βίβλος εναντίον Συρο-Φοινικικής συνομοσπονδίας, μετά τη μάχη του Καντές (σημερινή περιοχή Μεγγιδώ - εξ ου και "Αρμαγεδδών").

    Άρα και οι άμεσοι απόγονοι των Θουτμωσιδών Ραμσίδες ήταν πάλι Έλληνες. Είναι πασίγνωστο ότι όλοι οι Έλληνες Κάδμος, Δαναός, Αίγυπτος, Βήλος, Αγήνωρ κλπ Αρκαδο-Αργειακής καταγωγής, ήταν βασιλείς-αριστοκράτες Αιγύπτου-Φοινίκης και μετά επέστρεψαν στα Ελληνικά εδάφη.

    Ο οίκος των Θουτμωσιδών ήταν και ο προγονικός οίκος του Λαέρτη και του Οδυσσέα, καθώς ο πατήρ του Λαέρτη ήταν ο Κέφαλος (αιγυπτιακά : Τατ), βασιλεύς Αθηνών και Κεφαλληνίας και υιός του Ερμού (Θωθ) [άλλου Ερμού και πάλι] με την Έρση ή την Πάνδροσο.

    Μετά οι άμεσοι απόγονοι αυτών εντοπίζονται στον αριστοκρατικό οίκο των Κηρύκων στην Αθήνα που κρατούσε απο τον Ερμή και την Έρση, με σύμβολο το κηρύκειο του Ερμού. Πολλά μέλη του κατάγονται και απο το Κίμωνα και το Μιλτιάδη και άλλες εξέχουσες μορφές/ προσωπικότητες της εποχής ενώ απόγονος των είναι και ο Ισοκράτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καπνίζεις ρε γαβ-γαβ?

      Διαγραφή
    2. https://www.youtube.com/watch?v=VAIgek_xGig κάτι τέτοιο φαντάζομαι.

      Διαγραφή
    3. Τσέκαρε εδώ ανιστόριτε σχιστομάτη :

      http://antiqua91.fr/danaos_en.html

      http://antiqua91.fr/wa_6_en.html
      http://antiqua91.fr/wa_10_en.html
      http://antiqua91.fr/wa_13_en.html
      http://antiqua91.fr/wa_18_en.html
      http://antiqua91.fr/wa_20_en.html
      http://antiqua91.fr/famillekamose_en.html

      http://www.domainofman.com/ankhemmaat/david.html
      http://www.domainofman.com/ankhemmaat/solomon.html
      http://www.domainofman.com/ankhemmaat/moses.html
      http://www.domainofman.com/ankhemmaat/exodus.html
      http://www.domainofman.com/ankhemmaat/rohl.html

      http://www.bible.ca/archeology/bible-archeology-exodus-date-1440bc.htm
      http://theancientsacredmysteries.com/were_there_hebrew_pharaohs_egypt_2.htm
      http://www.egypt-tehuti.org/downloadarticles/amenhotep-solomon.pdf

      Κοινώς οι πληροφορίες προέρχονται απο Μανέθωνα, Απολλόδωρο, Αισχύλο (7 Επι Θήβας), Πλούταρχο, Διόδωρο, Στράβωνα, Ιώσηπο, Αιγυπτιακή αρχαιολογία και μυθολογία. Ειδικοί της μοντέρνας αρχαιολογίας που υποστηρίζουν τiς θέσeiς αυτές είναι ο (αποδεκτός και απο την κατεστημένη αρχαιολογία ακόμα) David Rohl και ο αιγύπτιος αρχαιολόγος Ahmed Osman, και πολλοί περισσότεροι απλά είναι αδύνατον με το ακαδημαϊκό κατεστημένο όταν αμφισβητεί κάποιος την Εβραϊκή Βίβλο να πάρει ανάσα μέσα.

      https://en.wikipedia.org/wiki/New_Chronology_(Rohl)#Personal_identifications

      Όλα τα ονόματα της Ελληνικής μυθολογίας πέρι Κάδμου/Αθάμα/Ερμού κλπ είναι αντίστοιχα Ελληνογενών βασιλέων Φοινίκης-Αιγύπτου όπως Κάδμος-Κάμωσης, Αθάμας-Ααχμας, Αγήνων - Αακενρέ, Θωθμωσης-Ερμής κλπ με ίδιες ακριβώς γενεαλογίες με την ιστορία.

      Διαγραφή
    4. Η γενεαλογία όπως τη δίνει ο Απολλόδωρος και άλλοι (Αργειακή-Κορινθιακή-Βοιωτική), τα φυσικά χαρακτηριστικά, οι μούμιες με τα
      λεπτεπίλεπτα (συνήθως ξανθές-καστανές γιατί διατηρείται το χρώμα των μαλλιών) χαρακτηριστικά, οι ιστορικές περιγραφές, τα αγάλματα (ακόμα και τα γαλανά μάτια φαίνονται), καθώς και το dna απο τις μούμιες (r1b1 όπως του Τουταγχαμών, δυτικής Ευρώπης-Ελλάδος) αποδεικνύουν απολύτως του ιστορικού λόγου του αληθές. Δηλαδή της πρώτης μετακίνησης όλων των προσώπων αυτών (ένα προς ένα έτσι περιγράφονται) απο Ελλάδα και επιστροφή ξανά πίσω.

      π.χ. Άχμωσις-Αθάμας κατ' εμέ
      http://www.perankhgroup.com/image%20gallery/AHMOSE.JPG
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ce/Ahmose-mummy-head.png

      Άντε τώρα αυτός ο άνθρωπος να έχει να κάνει το οτιδήποτε με αιγύπτιους και συροφοίνικες (αλλά τους σημίτες συροφοίνικες), όπως και όλοι οι υπόλοιποι :

      http://amaickingdavid.blog.com/files/2011/03/tutmosis_BM_Berlin__324682g.jpg
      http://a4.files.biography.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,h_1200,q_80,w_1200/MTIwNjA4NjMzNTIwMjkzMzg4.jpg

      http://www.joanannlansberry.com/fotoart/met-muzm/hatshep-2b.jpg
      (όλοι της μίας και αυτής γενεαλογίας)

      Ραμσής : απόγονος τους - http://downloads.bbc.co.uk/rmhttp/schools/primaryhistory/images/worldhistory/ramesses/ramesses_bust_detail.jpg

      https://en.wikipedia.org/wiki/Template:Argive_genealogy_in_Greek_mythology

      Διαγραφή
    5. Ζευς - Βήλος, Μπελ (Λιβύης) - Μπελ Μαρντούκ Μεσοποταμίας (την ίδια χρονολογία) [υπάρχει Έλληνας ιστορικός που το αναφέρει]

      Έπαφος - Άπις (ο Διονυσιακός/Οσιριακός Ταύρος), ο Σέσοστρις (Σενουσρέτ)-Νιμρώδ-Διόνυσος, που ξεκίνησε απο τη περιοχή του Κους-νότιας Αιγύπτου ("...και ο Κους εγγένησε τον Νιμρώδ...") και κατέκτησε μέχρι και τη Βαβυλώνα και Ινδία, όπου έγινε γνωστός ως Ρούντρα.

      Κάμως - Κάδμος (τελευταίος δυναστείας θηβών, λένε επέστρεψε ως Θουτμωσις Ι) [Κάδμος = Ερμής Σαμοθράκης = Θωθ αιγυπτιαστή]

      Άχμωσις (προφέρεται στα Αιγυπτιακά Αάχμας) - Αθάμας

      Αχμώς-Νεφερτάρι (γυνή αυτού) - Νεφέλη (γυνή Αθάμα)

      Ιώ/Ινώ - Σεληνιακές στα Ελληνικά και Αιγυπτιακά (με αντίστοιχα πρόσωπα της ιδίας Ελληνικής γενεαλογίας Αιγύπτου)

      Μελικέρτης - Μέλκαρτ (ένας εκ των Ηρακλέων)

      Θωθμώσης ΙΙΙ - Ερμής Τρισμέγιστος (15ος αι. π.χ.)
      Λέει ο μύθος ότι παντρεύτηκε την Έρση, κόρη του Κέκροπα (16-15ος αι.π.χ.), η οποία έζησε την ίδια χρονολογία με τον Θωθμωση ΙΙΙ, απο την ένωση αυτόν προέκυψε ο Κέφαλος, πατήρ του Λαέρτη, πατρός του Οδυσσέως.

      Διαγραφή
  3. Σήμερα ανακάλυψα ότι έκανα το τραγικότερο λάθος τόσο καιρό. Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος, ΕΙΝΑΙ Ο Θωθμωσης ΙΙΙ, γιατί λέει η ιστορία ότι ο Ερμής πήρε σύντροφο την Έρση [απο την ένωση των οποίων κατάγονται και οι Κήρυκες], ε ο Κέκρωπας, ο πατέρας της έζησε το 1550-1500 π.χ. ενώ αυτή και ο Θώθμωσης το 14ο αι.π.χ!!! Τότε γέννησαν τον Τατ-Κέφαλο, πατέρα του Λαέρτη. ΚΟΙΝΩΣ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΥΠΗΡΞΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ-ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ-ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ-ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ (ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΜΗ ΤΟ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ ΤΑ 2 ΠΡΩΤΑ ΔΕ ΤΑ ΞΕΡΑΜΕ ΟΜΩΣ, ΕΚΕΙ Ο ΜΩΫΣΗΣ ΕΚΛΕΨΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΤΙΚΗ ΓΕΝΕΣΗ, ΑΦΟΥ ΑΝΟΙΚΕ ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΑ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ) ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΖΩΗ, ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΑΣΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΦΕΥΡΕΘΕΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΙΟΥ) ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΤΗΣ ΤΟΥΣ! ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΛΗΓΜΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ ΩΣ Ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ/"ΕΥΑΛΩΤΟΣ" ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΩΣ "ΠΕΣΑΜΕ" (ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ). ΚΟΙΝΩΣ ΕΡΙΞΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΥΠΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΜΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΣΗ "ΑΙΤΙΟΥ-ΑΙΤΙΑΤΟΥ" , ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ "ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ - ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ - ΠΛΗΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΟ-ΦΥΛΕΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΑΡΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ"..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.