Με την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ο Ελληνισμός διαδόθηκε στα πέρατα του τότε γνωστού κόσμου. Οι Έλληνες ίδρυσαν εκατοντάδες αποικίες σε όλη την ανατολή, φέρνοντας μαζί τους την γλώσσα, τα ήθη και τον πολιτισμό τους. Όμως, οι Έλληνες βρέθηκαν ανάμεσα σε πολυάριθμους γηγενείς και φαίνεται ότι ήρθαν σε έντονη μίξη μεταξύ τους. Ιστορικά γνωρίζουμε ότι ο Ελληνισμός σύντομα παρήκμασε και τα Ελληνιστικά βασίλεια σταδιακά αποδυναμώθηκαν και εξαφανίστηκαν. Φαίνεται λοιπόν ότι ο φυλετικός παράγοντας έπαιξε καταλυτικό ρόλο στις ιστορικές διεργασίες. Μάλιστα, η αλλοίωση του Ελληνισμού της Ασίας ήταν τέτοια που πολλοί αρχαίοι συγγραφείς την εντόπισαν. Θα εξετάσουμε την φυλετική αλλοίωση των Ελλήνων της Ασίας, όπως προκύπτει από τις αναφορές των αρχαίων συγγραφέων.
Ο Ρωμαίος ιστορικός Τίτος Λίβιος παραθέτει την ομιλία του Ρωμαίου ύπατου και στρατηγού Manius Acilius το 191 π.X. στα στρατεύματά του κατά τον Β' Μακεδονικό Πόλεμο [Ιστορία της Ρώμης, 36.17.4-5]:...
"Τότε, όπως ξέρετε, υπήρχαν Μακεδόνες και Θράκες και Ιλλυριοί, όλα φιλοπόλεμα έθνη, τώρα έχουμε αντιπάλους Σύριους και Έλληνες της Ασίας, οι πιο τιποτένιοι λαοί της ανθρωπότητας και γεννημένοι δούλοι."
Ο στρατηγός κάνει την αντίθεση ανάμεσα στους εχθρούς που είχαν αντιμετωπίσει οι Ρωμαίοι στο παρελθόν και στους τωρινούς αντιπάλους τους. Οι Μακεδόνες, οι Θράκες και οι Ιλλυριοί θεωρούνται ικανοί στον πόλεμο, ενώ αντιθέτως οι Σύριοι και οι Έλληνες της Ασίας περιγράφονται με τον χειρότερο τρόπο. Για όσους γνωρίζουν ιστορία και φυλετική ανθρωπολογία, μπορούν να διαισθανθούν ότι οι Μακεδόνες, οι Θράκες και οι Ιλλυριοί φυλετικά αποτελούνται από Διναρικούς, Κρομανοειδείς, αλλά και Μεσογειακούς, ενώ οι Σύριοι και οι "Έλληνες" της Ασίας είναι κυρίως Αρμενοειδείς. Με την ηρωική ηθική των Ρωμαίων, οι ανατολίτες λογίζονται ως απαίσιοι και αρμόζουν για σκλάβοι. Δύσκολα οι Ρωμαίοι να χαρακτήριζαν με αυτόν τον τρόπο τους πραγματικούς Έλληνες, τους οποίους τους θαύμαζαν και αντέγραψαν τον πολιτισμό τους, ενώ και στα πεδία των μαχών τους είχαν αντιμετωπίσει ξεκινώντας από τον Πύρρο της Ηπείρου. Γι' αυτό και η αναφορά γίνεται για τους Έλληνες της Ασίας και όχι γενικά για τους Έλληνες. Φαίνεται ότι οι Έλληνες της Ασίας, λίγους αιώνες μόλις μετά την ίδρυση των Ελληνιστικών βασιλείων, είχαν αρχίσει να θεωρούνται το ίδιο με τους γηγενείς ανατολίτες. Η φυλετική μίξη λογικά θα ήταν έντονη, κάτι που συμπαρέσυρε την συμπεριφορά, τον πολιτισμό και την μαχητική ικανότητα, σε σημείο που να είναι πασιφανές στους Ρωμαίους της εποχής.
Πάμε στην διάσημη φράση του Ιουβενάλιου [Σάτιρες, 3.60-65]: "Δεν ανέχομαι, ω Ρωμαίοι πολίτες, μια Ρώμη Ελληνική. Πόσο μικρό μέρος από τα κατακάθια [που έχουν έρθει] είναι από την ίδια την Ελλάδα; Ο Ορόντης της Συρίας κυλά εδώ και καιρό στον Τίβερη."
Ο Ρωμαίος ποιητής, που έζησε στον 1ο και 2ο αιώνα π.Χ., βλέπει να συρρέουν στη Ρώμη χαμηλής υποστάθμης άτομα από την ανατολή, τα οποία μιλούν Ελληνικά. Λίγοι είναι αυτοί που έχουν έρθει στη Ρώμη από την Ελλάδα, ωστόσο φαίνεται ότι οι ανατολίτες που μιλούν Ελληνικά λογίζονται και αυτοί ως Έλληνες. Είναι μια απόρροια των Ελληνιστικών χρόνων, όπου η φυλετική μίξη των Ελλήνων της ανατολής με τους ντόπιους, καθώς και η υιοθέτηση της Ελληνικής γλώσσας από εκατομμύρια ανατολίτες, οδήγησε στην αντικατάσταση των πραγματικών Ελλήνων. Ο Ιουβενάλιος εξανίσταται βλέποντας μη Έλληνες να λογίζονται ως Έλληνες και να φέρνουν την παρακμή στη Ρώμη με τα ήθη και την συμπεριφορά τους.
Ο Δίων ο Χρυσόστομος, Έλληνας ρήτορας, συγγραφέας και φιλόσοφος που έζησε περίπου την ίδια εποχή, βλέπει και αυτός την αλλαγή που έχει επέλθει. Απευθυνόμενος στους κατοίκους της Ταρσού, πόλης της Μικράς Ασίας που θεωρείται ότι υπήρξε αποικία του Άργους, τους κατακρίνει για την εμφάνιση, τους τρόπους και την προφορά τους [Λόγοι, 33.41]:
"Και θα μπορούσε να σας αποκαλέσει αποίκους από το Άργος, όπως ισχυρίζεστε ότι είστε, ή πιο πιθανόν άποικους από τους απαίσιους Αραδίους; Θα σας αποκαλούσε Έλληνες ή από τους πιο έκφυλους Φοίνικες;"
Βλέπει μπροστά του ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με τους Έλληνες στην εμφάνιση και στην συμπεριφορά. Βγάζει το συμπέρασμα ότι δεν είναι απόγονοι Ελλήνων, αλλά απόγονοι Φοινίκων ή γενικότερα ανατολιτών. Δεν τους θεωρεί ξεπεσμένους Έλληνες, αλλά κάνει ξεκάθαρη σύνδεση εμφάνισης και συμπεριφοράς με την κληρονομικότητα και την καταγωγή. Ο Δίων ο Χρυσόστομος διαπιστώνει πως οι κάτοικοι της Ταρσού για να έχουν τόσο διαφορετική εμφάνιση και συμπεριφορά δεν μπορεί να είναι Έλληνες, αλλά ντόπιοι ανατολίτες.
Το συμπέρασμα είναι ότι οι Έλληνες της Ασίας ήρθαν σε έντονη μίξη με τους γηγενείς, σε βαθμό που κάποιους αιώνες αργότερα, ο Ελληνισμός της Ασίας να έχει εξαφανιστεί ή να έχει αλλοιωθεί σε τέτοιο βαθμό που αυτή η αλλοίωση να είναι εύκολα αντιληπτή από τους αρχαίους συγγραφείς. Σήμερα γνωρίζουμε τον λόγο που επήλθε αυτή η παρακμή και θα πρέπει να τον έχουμε κατά νου. Η αλλοίωση αυτή είχε πολλές κοινωνικές και ιστορικές επιπτώσεις, με πτώση του επιπέδου του πολιτισμού, έλλειψη πνευματικής συνεισφοράς και τελικά εξαφάνιση των Ελληνιστικών βασιλείων.
Ο Ρωμαίος ιστορικός Τίτος Λίβιος παραθέτει την ομιλία του Ρωμαίου ύπατου και στρατηγού Manius Acilius το 191 π.X. στα στρατεύματά του κατά τον Β' Μακεδονικό Πόλεμο [Ιστορία της Ρώμης, 36.17.4-5]:...
"Τότε, όπως ξέρετε, υπήρχαν Μακεδόνες και Θράκες και Ιλλυριοί, όλα φιλοπόλεμα έθνη, τώρα έχουμε αντιπάλους Σύριους και Έλληνες της Ασίας, οι πιο τιποτένιοι λαοί της ανθρωπότητας και γεννημένοι δούλοι."
Ο στρατηγός κάνει την αντίθεση ανάμεσα στους εχθρούς που είχαν αντιμετωπίσει οι Ρωμαίοι στο παρελθόν και στους τωρινούς αντιπάλους τους. Οι Μακεδόνες, οι Θράκες και οι Ιλλυριοί θεωρούνται ικανοί στον πόλεμο, ενώ αντιθέτως οι Σύριοι και οι Έλληνες της Ασίας περιγράφονται με τον χειρότερο τρόπο. Για όσους γνωρίζουν ιστορία και φυλετική ανθρωπολογία, μπορούν να διαισθανθούν ότι οι Μακεδόνες, οι Θράκες και οι Ιλλυριοί φυλετικά αποτελούνται από Διναρικούς, Κρομανοειδείς, αλλά και Μεσογειακούς, ενώ οι Σύριοι και οι "Έλληνες" της Ασίας είναι κυρίως Αρμενοειδείς. Με την ηρωική ηθική των Ρωμαίων, οι ανατολίτες λογίζονται ως απαίσιοι και αρμόζουν για σκλάβοι. Δύσκολα οι Ρωμαίοι να χαρακτήριζαν με αυτόν τον τρόπο τους πραγματικούς Έλληνες, τους οποίους τους θαύμαζαν και αντέγραψαν τον πολιτισμό τους, ενώ και στα πεδία των μαχών τους είχαν αντιμετωπίσει ξεκινώντας από τον Πύρρο της Ηπείρου. Γι' αυτό και η αναφορά γίνεται για τους Έλληνες της Ασίας και όχι γενικά για τους Έλληνες. Φαίνεται ότι οι Έλληνες της Ασίας, λίγους αιώνες μόλις μετά την ίδρυση των Ελληνιστικών βασιλείων, είχαν αρχίσει να θεωρούνται το ίδιο με τους γηγενείς ανατολίτες. Η φυλετική μίξη λογικά θα ήταν έντονη, κάτι που συμπαρέσυρε την συμπεριφορά, τον πολιτισμό και την μαχητική ικανότητα, σε σημείο που να είναι πασιφανές στους Ρωμαίους της εποχής.
Πάμε στην διάσημη φράση του Ιουβενάλιου [Σάτιρες, 3.60-65]: "Δεν ανέχομαι, ω Ρωμαίοι πολίτες, μια Ρώμη Ελληνική. Πόσο μικρό μέρος από τα κατακάθια [που έχουν έρθει] είναι από την ίδια την Ελλάδα; Ο Ορόντης της Συρίας κυλά εδώ και καιρό στον Τίβερη."
Ο Ρωμαίος ποιητής, που έζησε στον 1ο και 2ο αιώνα π.Χ., βλέπει να συρρέουν στη Ρώμη χαμηλής υποστάθμης άτομα από την ανατολή, τα οποία μιλούν Ελληνικά. Λίγοι είναι αυτοί που έχουν έρθει στη Ρώμη από την Ελλάδα, ωστόσο φαίνεται ότι οι ανατολίτες που μιλούν Ελληνικά λογίζονται και αυτοί ως Έλληνες. Είναι μια απόρροια των Ελληνιστικών χρόνων, όπου η φυλετική μίξη των Ελλήνων της ανατολής με τους ντόπιους, καθώς και η υιοθέτηση της Ελληνικής γλώσσας από εκατομμύρια ανατολίτες, οδήγησε στην αντικατάσταση των πραγματικών Ελλήνων. Ο Ιουβενάλιος εξανίσταται βλέποντας μη Έλληνες να λογίζονται ως Έλληνες και να φέρνουν την παρακμή στη Ρώμη με τα ήθη και την συμπεριφορά τους.
Ο Δίων ο Χρυσόστομος, Έλληνας ρήτορας, συγγραφέας και φιλόσοφος που έζησε περίπου την ίδια εποχή, βλέπει και αυτός την αλλαγή που έχει επέλθει. Απευθυνόμενος στους κατοίκους της Ταρσού, πόλης της Μικράς Ασίας που θεωρείται ότι υπήρξε αποικία του Άργους, τους κατακρίνει για την εμφάνιση, τους τρόπους και την προφορά τους [Λόγοι, 33.41]:
"Και θα μπορούσε να σας αποκαλέσει αποίκους από το Άργος, όπως ισχυρίζεστε ότι είστε, ή πιο πιθανόν άποικους από τους απαίσιους Αραδίους; Θα σας αποκαλούσε Έλληνες ή από τους πιο έκφυλους Φοίνικες;"
Βλέπει μπροστά του ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με τους Έλληνες στην εμφάνιση και στην συμπεριφορά. Βγάζει το συμπέρασμα ότι δεν είναι απόγονοι Ελλήνων, αλλά απόγονοι Φοινίκων ή γενικότερα ανατολιτών. Δεν τους θεωρεί ξεπεσμένους Έλληνες, αλλά κάνει ξεκάθαρη σύνδεση εμφάνισης και συμπεριφοράς με την κληρονομικότητα και την καταγωγή. Ο Δίων ο Χρυσόστομος διαπιστώνει πως οι κάτοικοι της Ταρσού για να έχουν τόσο διαφορετική εμφάνιση και συμπεριφορά δεν μπορεί να είναι Έλληνες, αλλά ντόπιοι ανατολίτες.
Το συμπέρασμα είναι ότι οι Έλληνες της Ασίας ήρθαν σε έντονη μίξη με τους γηγενείς, σε βαθμό που κάποιους αιώνες αργότερα, ο Ελληνισμός της Ασίας να έχει εξαφανιστεί ή να έχει αλλοιωθεί σε τέτοιο βαθμό που αυτή η αλλοίωση να είναι εύκολα αντιληπτή από τους αρχαίους συγγραφείς. Σήμερα γνωρίζουμε τον λόγο που επήλθε αυτή η παρακμή και θα πρέπει να τον έχουμε κατά νου. Η αλλοίωση αυτή είχε πολλές κοινωνικές και ιστορικές επιπτώσεις, με πτώση του επιπέδου του πολιτισμού, έλλειψη πνευματικής συνεισφοράς και τελικά εξαφάνιση των Ελληνιστικών βασιλείων.
Έξοχο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκληρή αλήθεια αλλά αλήθεια. Ο "ελληνισμός" της ύστερης Αρχαιότητας ήταν πραγματικά βδέλυγμα, το ίδιο και χειρότερο από τον σύγχρονο "ελληνισμό".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθόλου τυχαία αυτοί που αγωνίστηκαν μέχρι τέλους κατά των Ρωμαίων ήταν οι Μακεδόνες της ιστορικής Μακεδονίας καθώς και η Αχαϊκή Συμπολιτεία κι αυτό γιατί έρεε ακόμη ελληνικό αίμα στις φλέβες τους. Αντιθέτως οι ελληνόφωνοι Ασιάτες το χαν ρίξει στα "ελληνοπρεπή" μπουζούκια, στις παρακμιακές τάσεις της φιλοσοφίας (στωικισμός, νεοπλατωνισμός, κυνισμός, επικούρειοι), στον φιλοτομαρισμό και στην καλοπέραση. Και στο τέλος διέφθειραν και τους Ρωμαίους.
Νατοι πάλι οι Βλάχοι! Σιγά τους "Έλληνες" Μακεδόνες, αυτοί ήταν από τότε που άρχισαν ανάμεικτοι με Σκύθες και λοιπούς προγόνους των σημερινών Σλάβων, Βαλκάνιοι δήθεν "Έλληνες", τίγκα στους Αλπικο-Διναρικούς που όσους Μεσογειακούς έχουν τους έχουν από τους Μικρασιάτες τους οποίους αποκαλούν "Ελληνόφωνους Ασιάτες" και από Βαλκάνιους North Pontids. Αν δεν του μάθαιναν να σκέφτεται του Αριστοτέλη οι Αθηναίοι και δεν τον μορφώνανε, δεν θα είχατε ούτε ένα Φιλόσοφο στην Μακεδονία. Τι λέμε τώρα αφού υποδουλώθηκαν στους Ρωμαίους και οι Μακεδόνες, μάλιστα οι πρόγονοι των Μακεδόνων Βλάχων λατινοφωνήσανε και υπηρετούσαν τους κατακτητές Ρωμαίους. Σιγά και τους αδιάφθορους Βάρβαρους Ρωμαίους, με τις Ρωμαϊκές αρένες και τα Ρωμαϊκά όργια που έπρεπε για να εκπολιτιστούν να τα πάρουν όλα από τους Έλληνες. Όταν επισκέπτομαι αρχαιολογικούς χώρους που έχουν Ρωμαϊκά αγάλματα πάνω στα αρχαία Ελληνικά μνημεία μου έρχεται να τα διαλύσω με κλοτσιές! Επίσης πρέπει να μπει μπουρλότο στα Βενετσιάνικα απομεινάρια των κατακτητών. Αυτή η Νορδιστική μπούρδα ότι πέφτουν οι πολιτισμοί και οι Αυτοκρατορίες λόγο φυλετικής ανάμειξης από εξω-ευρωπαίους πρέπει να σταματήσει. Δηλαδή οι Βυζαντινοί ήταν Αρμενοειδείς(όπως εσείς υποστηρίζεται) και έπεσαν γιατί και οι Έλληνες της Ηπειρωτικής Ελλάδας και των νησιών έγιναν και αυτοί Αρμενοειδείς και γύφτοι όπως λένε οι Νορδιστές; Πότε θα σταματήσετε να επαναλαμβάνεται τις μπούρδες των Βορείων;
Διαγραφή1100 χρόνια Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και πολιτισμικής ανωτερότητάς τα προσφέρουμε πιάτο στους Αρμενοειδείς της Τουρκίας. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ! Μέχρι εκεί σας έχει φτάσει η Λατινοφιλία και η Φραγκοφιλία;
ΔιαγραφήIncredible audito!
Τους τα προσφέρουμε πιάτο και να το φάνε και να σκάσουν από το πολύ φαί. Σκασίλα μας για τη Ρωμανία που απλώς ήταν ελληνόφωνοι Ασιάτες. Όπως σκασίλα ενός γνήσιου Άγγλου για το αγγλόφωνο πολυεθνικό Λονδίνο και τις ακόμη πιο πολυφυλετικές ΗΠΑ των τάχα "Αγγλοσαξώνων".
ΔιαγραφήΦυσικά εξαιρούνται τα δεσποτάτα (Μορέως, Ηπείρου κλπ) μετά το 1204 που ήταν ελληνικά από εθνοφυλετικής απόψεως και γι' αυτό επανέφεραν σταδιακά οι λόγιοι τους τον όρο Έλλην με αποκορύφωμα τον Πλήθωνα.
Διαγραφή''Δεν θα εξαρτηθεί η ελευθερία της Ελλάδος από τους βαρβάρους''
ΔιαγραφήΠερσέας,βασιλεύς της Μακεδονίας όταν του πρότειναν να μισθώσει Γαλάτες πολεμιστές για να πολεμήσουν τους Ρωμαίους
Ενώ οι Ρωμιοί (δηλαδή οι γλωσσικά "εξελληνισμένοι" Ανατολίτες) από το τέλος της Αρχαιότητας έως σήμερα αναζητούν ξένους να πολεμήσουν για πάρτη τους. Γερμανοί και Βίκινγκς μισθοφόροι ως Βαράγγοι, Σταυροφόροι της Δύσης, Αμερικάνοι πετρελαιάδες, Ρώσοι ομόδοξοι αδελφοί και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό.
ΔιαγραφήΟι τελειωμένοι ζητούν πάντα σωτηρία από άλλους.
Δεν είναι περιουσία σου να προσφέρεις τους Έλληνες της Μικράς Ασίας σε κανέναν, αν οι δήθεν αποδείξεις για το τι ήταν οι Ανατολικοί Έλληνες είναι ο Ρωμαίος εχθρός τους Manius Acilius και μία μπαρούφα που πέταξε ο επίσης Έλληνας της Ανατολής Δίων ο Χρυσόστομος για τους Ταρσίους, τότε δεν έχεις καμία απολύτως απόδειξη. Στείλε μελέτες Ανθρωπολόγων από Βυζαντινά νεκροταφεία της Μικράς Ασίας και τα ξαναλέμε.
ΔιαγραφήΤι λέει τώρα ο καθένας...
Θέλω να διαβάσω τις απόψεις των αναγνωστών σχετικά με το παρακάτω. Η χρήση του όρου "τουρκόσπορος" όταν αναφερόμαστε στους αρμενοειδείς Έλληνες είναι λάθος απο φυλετικής όψης και αυτό διότι η φυλή των γνήσιων Τούρκων είναι ο τουρανικος τύπος. Οι αρμενοειδείς είναι οι ντόπιοι κάτοικοι της Ανατολίας οι οποιοι αποκτούσαν την ταμπέλα του πολιτισμού που τους εξουσιαζε. Στην αρχαιότητα, θεωρούνταν Έλληνες, επί βυζαντινής κυριαρχίας θεωρούνταν βυζαντινοί (ρωμιοί) και επι τουρκοκρατίας όσοι αλλαξοπιστησαν και εξισλαμιστηκαν θεωρούνταν οπως και θεωρούνται Τούρκοι. Ο σημερινός πρωταρχικός τύπος των Τούρκων είναι ο αρμενοειδης και αυτο διότι οι Τούρκοι κατοίκησαν και κατοικούν στην πατρίδα των αρμενοειδων όπου ειναι και περισσότεροι απο τους τουρανικους. Οι αρμενοειδείς που διατήρησαν στον πολιτισμό τους τα δυο προηγούμενα στάδια πριν την περίοδο της τουρκοκρατίας, ειναι και αυτοί που σήμερα θεωρούμε Έλληνες αρμενοειδείς. Συμπερασματικά οι αρμενοειδείς Έλληνες δεν μπορούν να θεωρηθουν τουρκόσποροι διότι πρώτον δεν εχουν μογγολοειδη χαρακτηριστικά τουρανικων και δεύτερον εχουν διατηρήσει την βυζαντινή και εν ολίγοις την ελληνική κουλτούρα τους οπότε ουτε απο πολιτισμικής απόψεως δεν μπορούν να θεωρηθούν Τούρκοι. Αποτελούν μια ξεχωριστή φυλή η οποία στο πέρασμα των αιώνων προσκολλάται και συμβιώνει στην οποία φυλή την εξουσιάζει προκαλώντας την φυλετική αλλοίωση του εξουσιαστή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΚΑΙ Ή ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ - ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
ΔιαγραφήΕπειδή οι πληθυσμοί πολύ δύσκολα μεταβάλλονται ανθρωπολογικά στο διάβα των αιώνων, το φυλετικό υπόστρωμα του πληθυσμού της Αυτοκρατορίας σε μέσες άκρες ήταν το εξής: Μεσογειακοί στην Ελλάδα, στην Ανατολική Ρωμυλία, στα παράλια της Μικράς Ασίας και στον Πόντο. Αλπικοί στην Ευρωπαϊκή επικράτεια και στην Μικρά Ασία. Διναρικοί στα Βαλκάνια. Αρμενοειδείς στην Μικρά Ασία, Ιρανικοί ακόμη βαθύτερα, ενώ στη Μέση Ανατολή υπάρχουν Αραβικοί και στην βόρεια Αφρική κυρίως Σάχάριοι. Συνεπώς, η Αυτοκρατορία συνεχίζει να διαθέτει σημαντική φυλετική ανομοιογένεια. Αυτό όμως πρόκειται να αλλάξει στην συνέχεια. Τα τελικά συμπεράσματα είναι τα εξής. Η αρχικά πολυεθνική Αυτοκρατορία, όταν χάθηκαν τα εδάφη της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, έγινε φυλετικά πιο ομοιογενής, διατηρώντας για αιώνες τα εδάφη της Ελλάδας, των δυτικών Βαλκανίων και της Μικράς Ασίας, τα οποία στην συνείδηση των Ελλήνων συνθέτουν την Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Μάλιστα, μετά την κατάληψη της Μικράς Ασίας, πλην παραλίων και Πόντου από τους Σελτζούκους, η Αυτοκρατορία έγινε σχεδόν αποκλειστικά Ελληνική εθνολογικά, κάτι που άρχισαν να το λένε ανοιχτά οι κάτοικοί της. Στον Ελλαδικό χώρο, στο αρχικό υπόστρωμα Μεσογειακών, Αλπικών και μερικών Διναρικών, έγιναν οι εξής μεταβολές, συνοπτικά: ήρθε ένα μικρό ποσοστό Βαλτικών με τους Σλάβους, ίσως ένα ελάχιστο ποσοστό Νορδικών-Κρομανοειδών με τους Φραγκους και ένα σημαντικό ποσοστό Διναρικών με τους Αρβανίτες. Συνεπώς, διαπιστώνουμε ότι οι φυλετικές μεταβολές, παρά τις αλλαγές συνόρων, ήταν σχετικά μικρές στον Ελλαδικό χώρο κατά την διάρκεια της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
https://www.facebook.com/hdiaxronikiistoriatonellinon/posts/%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CF%85%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%AE-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B2%CF%85%CE%B6%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%83-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5-%CE%B1/363649577328411/
Οι Αρμενοειδείς της Ανατολίας δεν θεωρούνταν αρχαίοι Έλληνες, ούτε οι εξελληνισμένοι γλωσσικά κάτοικοι της Ανατολίας. Οι Έλληνες της Ανατολίας είχαν συνείδηση ποιοι ήταν Έλληνες και ποιοι όχι. Οι Αλβανοί, οι Ουκρανοί, οι Ρουμάνοι, οι Εβραίοι, οι γύφτοι σήμερα στην Ελλάδα είναι στην πλειονότητα τους εξελληνισμένοι και ελληνόφωνοι, αλλά δεν θεωρούνται από κανένα Έλληνες.
ΔιαγραφήΡωμαίοι(Βυζαντινοί) θεωρούνταν όλοι οι λαοί της Αυτοκρατορίας, οι Έλληνες, οι εξελληνισμένοι γλωσσικά λαοί, Ρωμαίοι, Αρμένιοι, Σύροι, Αιγύπτιοι, Ιουδαίοι, υπολείμματα παλαιών μικρασιατικών λαών (Ίσαυροι, Φρύγες, Καππαδόκες), Γαλατες, Γότθοι κτλ. Όλοι αυτοί αυτοαποκαλούνταν Ρωμαίοι.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CF%85%CE%B6%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%AE_%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1#Εθνολογική_σύνθεση
Έχεις δίκιο όσον αφορά την ελληνικότητα των κατοίκων της Ανατολίας. Ήταν μια λάθος διατύπωση, θέλοντας να αναφερθώ στους εξελληνισμένους κάτοικους της Μ. Ασίας.
ΔιαγραφήΣωστα ειναι χειροτεροι απο τους Τουρανικους Τουρκους, τουλαχιστον οι Τουρανικοι ηταν πολεμηστες κι οχι αποβρασματα.
ΔιαγραφήΑνατολητες ειναι σαν τους σημερινους "τουρκους"
""Τότε, όπως ξέρετε, υπήρχαν Μακεδόνες και Θράκες και Ιλλυριοί, όλα φιλοπόλεμα έθνη, τώρα έχουμε αντιπάλους Σύριους και Έλληνες της Ασίας, οι πιο τιποτένιοι λαοί της ανθρωπότητας και γεννημένοι δούλοι.""
ΑπάντησηΔιαγραφήManius Acilius "
Μαλακίες Ρωμαίων, πουθενά δεν λέει βέβαια ότι οι ανατολικοί Έλληνες είναι Αρμενοειδείς και εξελληνισμένοί Ανατολίτες, γεννημένους δούλους τους λέει που θέλει να τους κάνει δούλους όπως έκαναν οι Ρωμαίοι τους υπόλοιπους Έλληνες.
Πώς αντέδρασαν οι Έλληνες στους κατακτητές τους;
Οι Έλληνες πρώτη φορά υποδουλώνονταν σε ξένους και η συμπεριφορά των κατακτητών τους ανάγκασε πολλές φορές να ξεσηκωθούν. Οι Ρωμαίοι, όμως, κατέπνιγαν τις εξεγέρσεις και τιμωρούσαν αλύπητα αυτούς που θεωρούσαν ότι τις υποκινούσαν.
Οι Ρωμαίοι κατάργησαν τις συμμαχίες των πόλεων και κυβέρνησαν διαφορετικά την καθεμία από αυτές, γιατί έτσι κράτησαν ευκολότερα υπόδουλους τους Έλληνες. Αν οι ελληνικές πόλεις συνεργάζονταν μεταξύ τους, τότε θα μπορούσαν ευκολότερα να ξεσηκωθούν και να αποκτήσουν την ελευθερία τους.
http://www.patakis.gr/files/5877.pdf
Πάντως τον συνονόματο του Μάνιου Ακίλιου τον κανόνισε ο Μιθριδάτης.
Α’ Μιθριδατικός πόλεμος
Ο Νεοπτόλεμος και ο Νεμάνης ο Αρμένιος, υπερκέρασαν τον Μάνιο Ακουίλιο κατά την οπισθοχώρησή του προς το κάστρο του Πρωτοπαχίου. Στην μάχη που ακολούθησε σκότωσαν 10.000 από τους άνδρες του και αιχμαλώτισαν 300 τους οποίους όταν παρουσίασαν στον Μιθριδάτη, αυτός τους φέρθηκε με τον γνωστό τρόπο εδραιώνοντας την καλή του φήμη.
Ο θάνατος του Μάνιου Ακίλιου
Αργότερα συνέλαβε τον Μάνιο Ακίλιο, έναν από τους βασικούς υπεύθυνους, τόσο της αποστολής, όσο και του πολέμου. Ο Μιθριδάτης τον περιέφερε δεμένο πισθάγκωνα, υποχρεώνοντάς τον να συστήνεται στο κοινό ώς φρενοβλαβής. Τελικά, στην Πέργαμο ενέχυσε λιωμένο χρυσό στον λαιμό του, στηλιτεύοντας με αυτόν τον τρόπο, την δωροδοκία που είχαν λάβει κάποτε οι Ρωμαίοι.
Η σφαγή των Ρωμαίων στην Ασία
Όταν έφθασε η προκαθορισμένη ημέρα, διάφορες συμφορές συνέπεσαν στην Ασιατική επαρχία ως εξής: Οι Εφέσιοι κυνήγησαν τους δραπέτες που είχαν βρεί καταφύγιο στον ιερό Ναό της Αρτέμιδoς, όπως προσδιορίστηκε από της εικόνες της θεάς και τους έσφαξαν. Οι Περγαμηνοί έβαλλαν με βέλη εναντίον αυτών που είχαν καταφύγει στον ιερό Ναό του Ασκληπιού, κατά την διάρκεια της προσευχής τους μπροστά στα αγάλματα. Οι Αδραμυττηνοί ακολούθησαν όσους προσπάθησαν να διαφύγουν κολυμπώντας στην θάλασσα, τους σκότωσαν και έπνιξαν τα παιδιά τους. Οι Καύνιοι, υποτελείς στην Ρόδο μετά μετά τον πόλεμο κατά του Αντίοχου, οι οποίοι είχαν πρόσφατα απελευθερωθεί από τους Ρωμαίους, καταδίωξαν τους Ιταλούς που είχαν προσφύγει στο άγαλμα της Εστίας στο κτίριο της υγκλήτου, τους απομάκρυναν από το ιερό, σκότωσαν τα παιδιά μπροστά στα μάτια των μανάδων τους και στη συνέχεια σκότωσαν αυτές και τους συζύγους τους με την σειρά. Οι πολίτες των Τραλλέων, προκειμένου να αποφύγουν να βάψουν τα χέρια τους με αίμα, προσέλαβαν τον άγριο και θηριώδη Θεόφιλο της Παφλαγονίας, να κάνει τη δουλειά. Αυτός οδήγησε τα θύματα στο ναό της Ομονοίας, όπου τους δολοφόνησε κόβοντας μάλιστα τα χέρια κάποιων που είχαν αγκαλιάσει τα ιερά.
Τέτοια ήταν η φοβερή μοίρα που ανέμενε τους Ρωμαίους και Ιταλούς σε όλη την επαρχία της Ασίας, αταδεικνύοντας το μίσος για αυτούς, αλλά και τον φόβο προς τον Μιθριδάτη.
https://chilonas.com/2014/09/19/httpwp-mep1op6y-1cp/
""Και θα μπορούσε να σας αποκαλέσει αποίκους από το Άργος, όπως ισχυρίζεστε ότι είστε, ή πιο πιθανόν άποικους από τους απαίσιους Αραδίους; Θα σας αποκαλούσε Έλληνες ή από τους πιο έκφυλους Φοίνικες;"
ΔιαγραφήΔίων ο Χρυσόστομος"
Μάλλον για το πως φέρονται ορισμένοι πρέπει να λέει και όχι ότι ήταν Σημιτοφοίνικες στην καταγωγή οι Έλληνες κάτοικοι της Ταρσού ή τα λέει αυτά λόγο αντιπάθειας.
Η Ταρσός ήταν ονομαστή για τη φιλολογική και φιλοσοφική σχολή της, αμιλλώμενη εκείνη των Αθηνών και της Αλεξάνδρειας (Στρ.c 673), υπήρξε δε πατρίς των στωικών φιλοσόφων Αντίπατρου, Αρχέδημου, των δύο Αθηνόδωρων, των δύο γραμματικών Αρτεμίδωρου και Διόδωρου, του τραγικού ποιητή Διονυσίδη και άλλων πολλών που ζούσαν στη Ρώμη.
Από δύο αγάλματα Φιλοσόφων που βρήκα δεν προκύπτει ότι επί ρωμαϊκής εποχής ήταν Αρμενοειδείς οι Τάρσιοι Έλληνες.
https://vignette.wikia.nocookie.net/dejiny/images/6/67/Antipater_of_Tarsus.jpg/revision/latest?cb=20141101173013
Antipater of Tarsus(died 130/129 BC)
http://holidaymapq.com/wp-content/uploads/2016/04/laocoon-and-his-sons-1-2-.jpg
Athenodorus of Tarsus(74 BC – 7 AD)
Ούτε από τα αρχαία ευρήματα.
http://romeartlover.tripod.com/Tarsus07.jpg
https://www.argia.eus/astekaria/docs/2598/argazkiak/40_01.JPG
https://i.pinimg.com/236x/3f/82/00/3f820078f5246055eef831b610f62a61--eros-terracotta.jpg
https://i.pinimg.com/originals/e0/bc/04/e0bc04804ddd37d22ba7a2442c958132.jpg
Τώρα τι λέει ο Δίων ο "Χρυσόστομος" για τους Ταρσίους είναι δικό του θέμα. Μάλλον τα είχε με τους Έλληνες Φιλόσοφους από την Ταρσό που διέμεναν στην Ρώμη γιατί και αυτός ο ίδιος ο Δίων από την Ασία ήταν, από την Βιθυνία.
http://www.ehw.gr/asiaminor/forms/fLemmaBodyExtended.aspx?lemmaId=4123
Ο διαχειριστής πέφτει σε αντιφάσεις, από την μία λέει ότι οι περιοχές των Ελλήνων στην Μικρά Ασία ήταν Ελληνικές Μεσογειακές περιοχές, ότι η Μικρά Ασία έγινε σχεδόν αποκλειστικά Ελληνική εθνολογικά μετά την κατάληψη της, ότι οι Αρμενοειδείς κατοικούσαν και κατοικούν κυρίως στα ανατολικά και από την άλλη ξαφνικά οι "Έλληνες" της Ασίας(και όχι της Μικράς Ασίας) ήταν Αρμενοειδείς και εξελληνισμένοι γηγενείς, στους οποίους το Ελληνικό στοιχείο είχε εξαφανιστεί από την εποχή των Ρωμαίων.
Διαγραφή"το φυλετικό υπόστρωμα του πληθυσμού της Αυτοκρατορίας σε μέσες άκρες ήταν το εξής: Μεσογειακοί στην Ελλάδα, στην Ανατολική Ρωμυλία, στα παράλια της Μικράς Ασίας και στον Πόντο. Αλπικοί σε όλην την Ευρωπαϊκή επικράτεια και στην Μικρά Ασία. Διναρικοί στα Βαλκάνια, φτάνοντας μέχρι και την Ελλάδα. Αρμενοειδείς σε όλη τη Μικρά Ασία,"
"Από φυλετικής απόψεως, το Βυζαντινό κράτος πλέον γίνεται πιο ομοιογενές, καθώς παραμένουν σε αυτό ο Ελλαδικός χώρος, τα παράλια της Μικράς Ασίας και ο Πόντος, δηλαδή περιοχές καθαρά Ελληνικές από εθνολογικής απόψεως."
"Στα ανατολικά, η Μικρά Ασία κατοικούνταν από τότε μέχρι και σήμερα κυρίως από Αρμενοειδείς."
"Από την άλλη, Αρμενοειδείς εισήλθαν στον Ελλαδικό χώρο σε εμφανή ποσοστά αργότερα, επί Τουρκικής κατοχής και όχι επί Βυζαντινών."
"Μάλιστα, μετά την κατάληψη της Μικράς Ασίας, πλην παραλίων και Πόντου από τους Σελτζούκους, η Αυτοκρατορία έγινε σχεδόν αποκλειστικά Ελληνική εθνολογικά, κάτι που άρχισαν να το λένε ανοιχτά οι κάτοικοί της."
http://fyletika.blogspot.com/2015/10/blog-post_19.html
Κάτι δεν πάει καλά εδώ.
Ναι,το μυαλό σου.
ΔιαγραφήΟ νοών νοείτω και ουαί τω ανοήτω.
ΔιαγραφήΔιαχειριστή,μήπως να διέγραφες τα σχόλια του ζητωπατριώτη ηλίθιου,που δεν έχει αντιληφθεί ότι οι "Έλληνες" της Ασίας ηταν Αρμενοειδείς,με την τρομερή δικαιολογία ότι...ο Ρωμαίος στρατηγός δεν τους...ταξινομεί ως...Αρμενοειδεις,εκείνη την εποχή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί αφήνεις τέτοια ηλίθια σχόλια;Ίσως γελάμε λίγο στην αρχή,ωστόσο έπειτα αγανακτούμε με την ηλιθιότητα που διέπει τους γραικύλους της Γραικυλίας,όπως σωστά ονόμαζαν οι ηρωικοί Ρωμαίοι τους παρηκμασμένους "Έλληνες" της εποχής.
Αυτός νομίζει ότι από τη Μινωική εποχή μέχρι...τη Βυζαντινή (Ρωμαϊκή και αυτή)αυτοκρατορία,το ελληνικό έθνος βίωσε μια κατάσταση ακμής...Μάλλον δεν έχει διαβάσει Σπένγκλερ για να κατανοήσει ότι οι πολιτισμοί κάνουν κύκλους ακμής και παρακμής.Αυτός διαβάζει μόνο "Στόχο",αλλά ο στόκος,Στόχο θα διαβάσει.Ενδέχεται να είναι μαρξιστικό κατακάθι,εφοσον υιοθετεί μία γραμμική αντίληψη της πορείας της ιστορίας και του πολιτισμού.
Μήπως είναι υπερβολή να λέτε ότι όλοι οι Μικρασιάτες είχαν γίνει αρμενοειδεις; Εδώ οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης ήταν από τους πιο δολιχοκεφαλους Έλληνες ενώ ακόμη και σήμερα υπάρχουν αρκετοί μεσογειακοί «Τούρκοι» στα παραλία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά είπε ο διαχειριστής για την Τουρκία.
Διαγραφή"Στα παράλια της Ιωνίας και την Ανατολική Θράκη βρίσκονται αρκετοί απόγονοι Ελλήνων, παρά την Μικρασιατική καταστροφή. Ο Μεσογειακός φυλετικός τύπος εντοπίζεται πολύ συχνά στην Τουρκία. Όπως μπορεί να παρατηρήσει κάποιος προσεκτικός, πολλοί διάσημοι "Τούρκοι" ηθοποιοί ανήκουν στον Μεσογειακό τύπο, γι' αυτό και θεωρούνται εμφανίσιμοι από τους Ευρωπαίους. Στην πραγματικότητα αποτελούν απόγονους Ελλήνων της Μικράς Ασίας ή γενιτσάρων που απέκτησαν Τουρκική εθνική συνείδηση."
"Το φυλετικό χάος της Τουρκίας είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των Οθομανών, που αγνοούσε τη φυλή σε βάρος της θρησκείας. Επίσης, οι εξισλαμισμοί και το παιδομάζωμα των γενιτσάρων αποτέλεσαν ένα ακόμη λόγο για τη δημιουργία της σημερινής κατάστασης. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και παλαιότερα αίτια, όπως οι παρόμοιες πολιτικές του Βυζαντίου, ο εποικισμός της Ανατολής από Έλληνες την Ελληνιστική περίοδο και άλλα μικρότερης έκτασης ιστορικά γεγονότα."
https://fyletika.blogspot.gr/2013/05/blog-post_2.html
"Στην Τουρκία υπάρχουν επίσης πολλοί Αλπικοί και αρκετοί Μεσογειακοί, Καυκασοειδείς και Ιρανικοί."
https://fyletika.blogspot.gr/2013/10/blog-post_16.html
"Στην Ευρωπαϊκή Τουρκία ο κεφαλικός δείκτης πέφτει, πλησιάζοντας την μεσοκεφαλία, πράγμα που πρακτικά σημαίνει αύξηση των δολιχοκέφαλων. Επίσης, ο προσωπικός δείκτης αγγίζει το κάτω όριο της λεπτοπροσωπίας, ενώ η λεπτορρινία παραμένει. Φαίνεται ότι οι λεπτοπρόσωποι αυξάνονται, ίσως λόγω αυξημένων ποσοστών Μεσογειακών, Pontid ή Διναρικών."
https://fyletika.blogspot.gr/2015/09/blog-post_16.html
"Το φιλοδυτικό κόμμα έχει την μεγαλύτερη δύναμή του κυρίως στα παράλια της Μεσογείου, εκεί όπου κατοικούν απόγονοι Ελλήνων, όντας Μεσογειακοί, Αλπικοί, κτλ."
https://fyletika.blogspot.gr/2015/06/blog-post_15.html
"Ο χαμηλότερος κεφαλικός δείκτης εμφανίζεται στην περιοχή της Προύσας, στα όρια της δολιχοκεφαλίας, πιθανότατα λόγω Μεσογειακών, απογόνων Ελλήνων του Μαρμαρά,"
"Το πρόσωπο φτάνει στην λεπτοπροσωπία στα ανατολικά λόγω Ιρανικών Κούρδων και στην Ανατολική Θράκη λόγω απογόνων Ελλήνων."
https://fyletika.blogspot.gr/2015/05/blog-post_28.html
Κατά τα άλλα "οι Σύριοι και οι "Έλληνες" της Ασίας είναι κυρίως Αρμενοειδείς." Φαίνεται οι Μικρασιάτες για κάποιους ήταν πιο Αρμενοειδείς και από τους σημερινούς Τούρκους.
Εξαιρετικό άρθρο!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλουμε ακόμη πιο σκληρά άρθρα που θα διαφωτίζουν τον Λαό για την φυλετική αλήθεια κατά τον ρου της ιστορίας. Εύγε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓάμησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σχέση των Ρωμαίων προς τους Έλληνες πέρασε από διάφορα στάδια.Πρώτα εκείνο του θαυμασμού:Επιδίωξαν να επηρεαστούν οι ίδιοι από τον Ελληνισμό ή ακόμα και ασυνείδητα.Έπειτα εκείνο της ζήλιας:Υπήρχε κάποιου είδους κόμπλεξ απέναντι στους Έλληνες.Τρίτο, το στάδιο της απέχθειας,αφού οι κατακτημένοι Έλληνες είχαν γίνει ανάξιοι θαυμασμού που δεν θύμιζαν σε τίποτα τους προγόνους τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους μύθους δε,της ελληνικής καταγωγής των Ρωμαίων,οι ίδιοι οι Ρωμαίοι αρκετές φορές υποστήριζαν και άλλες φορές δεν ασχολούνταν καν.
επειγοντως χρειαζομαστε ατλαντοειδεις, νορδικους και νορδοδιναρικους...δεν μπορω να βλεπω γυρω μου συνεχεια εμετικες φατσες αρμενοειδων και αλλων ανατολιτων
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα.
ΔιαγραφήΓιατί πάλι υπερβάλετε για τους Αρμενοειδείς και τα ποσοστά τους; Πάντα κάτω από 6-7% είναι και θα είναι. Επίσης, στην Ελληνιστική εποχή εκτός από το γεγονός ότι πολλοί Έλληνες (κανονικοί Έλληνες) αποίκησαν την Ανατολή, πολλοί γηγενείς της Ανατολής εξελληνίστηκαν. Αλλά δεν ήταν Έλληνες, ούτε και έμοιαζαν. Όταν οι παραπάνω Ρωμαίοι φιλόσοφοι διατυμπάνιζαν να μην γίνουν Έλληνες, εννοούσαν να μην υιοθετήσουν τη συνηθεια να ανακηρύττουν μη-Ρωμαίους ως Ρωμαίους, αυτό δηλαδή που έκαναν οι Έλληνες. Δεν ήθελαν να ακολουθήσουν το παράδειγμα των Ελλήνων, οι οποίοι ανακήρυτταν μη-Έλληνες ως Έλληνες, που ήταν ένας σημαντικός παράγοντας για την πτώση των Ελληνιστικών βασιλείων. Και οι Έλληνες που ήρθαν στη Ρώμη ήταν στις μισές των περιπτώσεων εξελληνισμένοι "Ανατολίτες". Αλλά το υπόλοιπο μισό ήταν κανονικοί φυλετικά Έλληνες. Ο κύριος λόγος εκτός από τα φυλετικά ήταν και για τον πολιτισμό τους. Ας το παραδεχτούμε, εκτός από την εμμονή για τη φυλετική καθαρότητα, που είχαν και οι αρχαίοι Αθηναίοι, ήταν πολύ εμμονικοί και για τον πολιτισμό τους. Όπως και οι Αθηναίοι, δεν ήθελαν καθόλου αλλότρια πολιτιστικά στοιχεία. Και αυτός είναι ο κύριος λόγος εκτός από τα φυλετικά γιατί δεν ήθελαν τους Έλληνες. Επειδή είχαμε ανώτερο πολιτισμό την εποχή πριν μεγαλουργήσουν οι Ρωμαίοι, φοβούνταν για την πολιτισμική κατάκτηση. Κάτι που τελικά ίσχυσε εν μέρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Νορδισμός και ο Εθνικοσοσιαλισμός θέλει ο Ελληνικός και ο Ρωμαϊκός πολιτισμός να έχει πέσει λόγο εξωευρωπαϊκής φυλετικής αλλοίωσης και οι μισητοί εχθροί της Δύσης Ανατολικοί Ρωμαίοι(Βυζαντινοί) να είναι Ασιάτες και καθόλου Έλληνες ή Ευρωπαίοι, οπότε φωνή βοώντος εν τη ερήμω είσαι. Τα ίδια λένε για τους Ιταλούς, ότι είναι ανάμεικτοι με Αφρικάνους, Μαυριτανούς, Άραβες, Φοίνικες, Εβραίους και ότι δεν έχει μείνει ίχνος Ρωμαϊκού αίματος στους Ιταλούς. Για αυτούς όλα τα έκαναν οι "Άριοι Νορδικοί" οι οποίοι ήταν και οι άρχουσες τάξεις/αριστοκρατίες/ελίτ σε αυτούς τους πολιτισμούς και είχαν τους υπόλοιπους μάζα από κάτω. Τώρα τι είδους Άριοι πολιτισμοί ήταν ο Ελληνικός και Ρωμαϊκός πολιτισμός με τους Νόρδους να κυβερνάνε και με τις "σκούρες μάζες" μάζες από κάτω όπως λένε οι ίδιοι, μόνο αυτοί το ξέρουν.
ΔιαγραφήΠολύ ασχοληθήκαμε με τις μπούρδες των Ναζιστών.
If old Greece was marked mainly by a Nordic-Mediterranean-Dinaric-Hither Asiatic(Armenoid) mixture, later times and the Greece of to-day are marked by a Mediterranean-Hither Asiatic(Armenoid)-Dinaric-Oriental mixture.
ΔιαγραφήHans F. K. Günther
https://www.theapricity.com/earlson/reeh/reoehchap8b.htm
Αρμενοειδείς οι αρχαίοι Έλληνες, Αρμενοειδείς και Ανατολίτικοι οι ύστεροι και σύγχρονοι Έλληνες, στους Βυζαντινούς και Μικρασιάτες θα κόλλαγαν να τους βγάλουν Αρμενοειδείς;
Ο ισχυρισμός ότι οι νορδικοι είναι απόχρωματισμένοι μεσογειακοί είναι γελοίος. Είναι σαν να λέμε ότι τα αρχαία ελληνικά αγάλματα (που δεν έχουν χρώματα) απεικονίζουν Σουηδούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήο hallstatt nordic δεν εχει μεγαλη διαφορα απο τους μεσγειακους. σχεδον καμια βασικα αν εξαιρεσεις τα χειλια και το σχημα των ματιων και την μυτη που απλα εχουν ενα πιο "κοφτο" σχημα
ΔιαγραφήΤα αγαλματα χρωματιστα ηταν
ΔιαγραφήΗ Μικρά Ασια είχε τους πιο καθαρόαιμους Έλληνες όπως διαπιστώνετε απ την ιστορία λογω προστασιας του Βυζαντίου, αρχαία ψηφιδωτά που μοιάζουν με τους Μικρασιατες στις μέρες μας τυπου Πλευρη κ μεσογειακων πανομοιότυπων με τον Ελλαδικο χώρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ θα ήθελαν οι Ρωμαίοι μια τοσο καθαρή φυλετικη συγγένεια μεταξυ τους.