Ο Γάλλος ανθρωπολόγος Georges Vacher de Lapouge, αντιλήφθηκε την σημασία του φυλετικού παράγοντα και αφιέρωσε την ζωή του στην μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς υπό το φυλετικό πρίσμα. Το ανθρώπινο δυναμικό είναι αυτό που προσδίδει αξία σε μία χώρα και κατάλληλες πολιτικές πρέπει να εφαρμόζονται για την βελτίωσή του. Ένα σημαντικότατο άρθρο περί πληθυσμιακής πολιτικής δημοσίευεσε ο Lapouge στο περιοδικό Eugenics Review, με τίτλο "Contribution to the fundamentals of a policy of population". Εκεί παρουσιάζονται οι βασικές αρχές, οι προοπτικές και οι στόχοι μιας πληθυσμιακής πολιτικής. Ο Lapouge γράφει με ενθουσιασμό, ειλικρίνεια και πλήρη διαύγεια σκέψης.
Αυτό που είναι απαραίτητο για να αποκτήσουμε ορθή αντίληψη περί πληθυσμιακής πολιτικής είναι μια σφαιρική άποψη σχετικά με τα ζητήματα που αφορούν σε έναν πληθυσμό. Ο οικονομολόγος εξετάζει αποκλειστικά την σχέση μεταξύ εργασίας και οικονομικής ανάπτυξης. Ο στρατιωτικός βλέπει...
μόνο το πόσους μπορεί να στρατολογήσει. Ο δημογράφος επικεντρώνεται στον αριθμό γεννήσεων, θανάττων και γάμων, σε σχέση με την πόλη, την χώρα και την χρονική περίοδο. Ο ανθρωπολόγος μελετά τις φυλές σε έναν πληθυσμό και πώς σχετίζονται με τις κοινωνικές συμπεριφορές, την κοινωνική επιλογή και την μετανάστευση. Ωστόσο, κοιτάζοντας υπό τέτοιο περιορισμένο πρίσμα τους πληθυσμούς, αποκτούμε συχνά μια στρεβλή αντίληψη από πρακτικής απόψεως. Οτιδήποτε αφορά έναν πληθυσμό, ειδικά από πρακτικής απόψεως, καθορίζεται από βιολογικούς νόμους. Mια πληθυσμιακή πολιτική δεν μπορεί να τους αγνοήσει, γιατί το όποιο αποτέλεσμα περνά μέσα από αυτούς.
Η περίοδος του αποικισμού σταμάτησε για τους λευκούς, με αποτέλεσμα να σταματήσει η επέκτασή τους. Λάθη πληθυσμιακή πολιτικής πληρώνονται, όπως αυτό των Ισπανών στην Λατινική Αμερική με την εκτεταμένη μίξη με τους ιθαγενείς, αλλά και στις ΗΠΑ, όπου η είσοδος αλλόφυλων για εργατικά χέρια έχει εισάγει στοιχεία ασύνδετης νοοτροπίας μεταξύ τους. Οι λευκοί δέχονται πλέον πληθυσμιακές πιέσεις από σκουρόχρωμους, οι οποίοι μπορούν εύκολα να παράξουν διοικητικό προσωπικό, στρατιωτικούς, κληρικούς, καθηγητές και ότι άλλο χρειάζεται στοιχειωδώς μια σύγχρονη κοινωνία για να λειτουργήσει. Όμως σε έναν πληθυσμό δεν είναι μόνο οι αριθμοί που μετράνε. Οι άνθρωποι δεν είναι απλώς στατιστικές μονάδες. Η προσωπική τους αξία είναι απείρως μεγαλύτερης σημασίας για το κράτος. Σε έναν πληθυσμό, κάποιοι ζουν ως παράσιτα, είναι άεργοι ή κακοποιοί και μόνο ο πολιτισμός τους τιθασεύει. Η μάζα συμμετέχει ήσυχα στο κοινωνικό γίγνεσθαι κοιτώντας χωρίς να την απασχολούν άλλα πράγματα πέραν του περιορισμένου κύκλου τους, ενώ μόνο μια μειοψηφία οδηγεί την κούρσα της προόδου. Όλα τα επιτεύγματα εξαρτώνται από αυτήν την ελίτ. Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι από τον αριθμό και την ποιότητα αυτής της μικρής ελίτ βασίζεται ο πολιτισμός. Αν αυτή η ελίτ εκλείψει, τότε η παρακμή θα επέλθει σύντομα και οι μάζες θα καταπέσουν σε κατώτερο επίπεδο πολιτισμού.
Φαίνεται ότι ελάχιστοι έχουν συνειδητοποιήσει την σοβαρότητα της κατάστασης. Η επιστημονική γνώση που έχει συγκεντρωθεί υπερβαίνει τις δυνατότητες κατανόησής μας. Τώρα είναι η στιγμή που ο άνθρωπος πρέπει να επιλέξει αν θα γίνει ένας ημίθεος ή θα πέσει πάλι στην βαρβαρότητα. Και αυτό δεν είναι ένα ρητορικό σχήμα, αλλά εκφράζει τις πραγματικές δυνατότητές μας για το αύριο. Η επιστήμη περί πληθυσμιακής πολιτικής πρέπει να κοιτάζει προς το μέλλον. Έχουμε βασιστεί τόσο πολύ στην τύχη για την παραγωγή μεγάλων ανδρών, που έχουμε αφήσει αναξιοποίητη την τεράστια δύναμη της κληρονομικότητας από τότε που ανακαλύφθηκαν οι νόμοι της. Η εκπαίδευση έχει επίδραση μόνο στην παρούσα γενιά, δεν κληρονομείται. Η κοινωνία οφείλει στο άτομο το μέγιστο του πολιτισμού που μπορεί να του δώσει και το άτομο οφείλει στην κοινωνία το μέγιστο που εκείνο μπορεί να της δώσει. Αλλά καμία εκπαίδευση δεν μπορεί να δώσει κάτι παραπάνω από αυτό που διαθέτει μέσω κληρονομικότητας και μόνο η αρνητική και θετική επιλογή μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των άριστα προικισμένων. Μόνο μέσω της επιλογής μπορούμε να παράξουμε άτομα που θα απέχουν από τη μάζα, όσο απέχει εκείνη από τον πίθηκο.
Οι διαδικασίες μεταβολής είναι πολύ αργές στην φύση, απαιτούν πολλές γενιές. Ωστόσο με την συνειδητή επιλογή από τον άνθρωπο, ο υπεράνθρωπος θα είναι πραγματικότητα σε λίγες μόλις γενιές. Η ανθρωπότητα δεν έχει αντιληφθεί ακόμη τις δυνατότητες που έχει στα χέρια της.
Ο Lapouge κρίνει ότι πρέπει να οριστεί μια νομοθεσία περί πληθυσμιακής πολιτικής που να λάβει υπόψη την κληρονομικότητα. Σκοπός της θα είναι να αυξήσει τα ευγενέστερα στοιχεία του πληθυσμού και να μειώσει τα επικίνδυνα και παρακμιακά. Γενιά με γενιά τα αποτελέσματα θα γίνονται όλο και πιο ορατά. Τα άριστα στοιχεία του πληθυσμού θα πρέπει να προστατεύονται από τις αρνητικές επιπτώσεις της κοινωνικής επιλογής.
Σε μια εποχή μάλιστα που η βιομηχανοποίηση αντικαθιστά τις μάζες των εργαζομένων με πιο περίπλοκα συστήματα που απαιτούν μεγαλύτερες πνευματικές ικανότητες, η βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού και όχι απλώς η αριθμητική αύξησή του, είναι απαραίτητη και από πλευράς ανταγωνιστικότητας.
Συμπερασματικά, μια πληθυσμιακή πολιτική οφείλει να έχει ως αποκλειστικό στόχο την αύξηση της αξίας του ανθρώπινου δυναμικού. Η αξία του ατόμου λαμβάνεται ως συνάρτηση της κοινωνικής χρηστότητος όσο ζει, αλλά κυρίως αφότου πεθάνει. Η ανθρωπότητα πάντοτε θα βασίζει τον πολιτισμό της σε αυτούς που έκαναν τις ανακαλύψεις και όχι στην μάζα που απλώς τις βρήκε έτοιμες και τις αξιοποίησε. Η μεγαλύτερη πρόοδος για την ανθρώποτητα έρχεται όταν το ατομικό συμφέρον παραμερίζεται προς όφελος του συλλογικού συμφέροντος. Το βέλτιστο αποτέλεσμα θα έρθει όταν κάθε άτομο θα ζει μόνο για το σύνολο. Μια πληθυσμιακή πολιτική, εφαρμοσμένη για πολλές γενιές, θα πρέπει να έχει σαν τελικό στόχο να καταπιέσει τα εγωιστικά ένστικτα προς όφελος του συνόλου.
Αυτό που είναι απαραίτητο για να αποκτήσουμε ορθή αντίληψη περί πληθυσμιακής πολιτικής είναι μια σφαιρική άποψη σχετικά με τα ζητήματα που αφορούν σε έναν πληθυσμό. Ο οικονομολόγος εξετάζει αποκλειστικά την σχέση μεταξύ εργασίας και οικονομικής ανάπτυξης. Ο στρατιωτικός βλέπει...
μόνο το πόσους μπορεί να στρατολογήσει. Ο δημογράφος επικεντρώνεται στον αριθμό γεννήσεων, θανάττων και γάμων, σε σχέση με την πόλη, την χώρα και την χρονική περίοδο. Ο ανθρωπολόγος μελετά τις φυλές σε έναν πληθυσμό και πώς σχετίζονται με τις κοινωνικές συμπεριφορές, την κοινωνική επιλογή και την μετανάστευση. Ωστόσο, κοιτάζοντας υπό τέτοιο περιορισμένο πρίσμα τους πληθυσμούς, αποκτούμε συχνά μια στρεβλή αντίληψη από πρακτικής απόψεως. Οτιδήποτε αφορά έναν πληθυσμό, ειδικά από πρακτικής απόψεως, καθορίζεται από βιολογικούς νόμους. Mια πληθυσμιακή πολιτική δεν μπορεί να τους αγνοήσει, γιατί το όποιο αποτέλεσμα περνά μέσα από αυτούς.
Η περίοδος του αποικισμού σταμάτησε για τους λευκούς, με αποτέλεσμα να σταματήσει η επέκτασή τους. Λάθη πληθυσμιακή πολιτικής πληρώνονται, όπως αυτό των Ισπανών στην Λατινική Αμερική με την εκτεταμένη μίξη με τους ιθαγενείς, αλλά και στις ΗΠΑ, όπου η είσοδος αλλόφυλων για εργατικά χέρια έχει εισάγει στοιχεία ασύνδετης νοοτροπίας μεταξύ τους. Οι λευκοί δέχονται πλέον πληθυσμιακές πιέσεις από σκουρόχρωμους, οι οποίοι μπορούν εύκολα να παράξουν διοικητικό προσωπικό, στρατιωτικούς, κληρικούς, καθηγητές και ότι άλλο χρειάζεται στοιχειωδώς μια σύγχρονη κοινωνία για να λειτουργήσει. Όμως σε έναν πληθυσμό δεν είναι μόνο οι αριθμοί που μετράνε. Οι άνθρωποι δεν είναι απλώς στατιστικές μονάδες. Η προσωπική τους αξία είναι απείρως μεγαλύτερης σημασίας για το κράτος. Σε έναν πληθυσμό, κάποιοι ζουν ως παράσιτα, είναι άεργοι ή κακοποιοί και μόνο ο πολιτισμός τους τιθασεύει. Η μάζα συμμετέχει ήσυχα στο κοινωνικό γίγνεσθαι κοιτώντας χωρίς να την απασχολούν άλλα πράγματα πέραν του περιορισμένου κύκλου τους, ενώ μόνο μια μειοψηφία οδηγεί την κούρσα της προόδου. Όλα τα επιτεύγματα εξαρτώνται από αυτήν την ελίτ. Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι από τον αριθμό και την ποιότητα αυτής της μικρής ελίτ βασίζεται ο πολιτισμός. Αν αυτή η ελίτ εκλείψει, τότε η παρακμή θα επέλθει σύντομα και οι μάζες θα καταπέσουν σε κατώτερο επίπεδο πολιτισμού.
Φαίνεται ότι ελάχιστοι έχουν συνειδητοποιήσει την σοβαρότητα της κατάστασης. Η επιστημονική γνώση που έχει συγκεντρωθεί υπερβαίνει τις δυνατότητες κατανόησής μας. Τώρα είναι η στιγμή που ο άνθρωπος πρέπει να επιλέξει αν θα γίνει ένας ημίθεος ή θα πέσει πάλι στην βαρβαρότητα. Και αυτό δεν είναι ένα ρητορικό σχήμα, αλλά εκφράζει τις πραγματικές δυνατότητές μας για το αύριο. Η επιστήμη περί πληθυσμιακής πολιτικής πρέπει να κοιτάζει προς το μέλλον. Έχουμε βασιστεί τόσο πολύ στην τύχη για την παραγωγή μεγάλων ανδρών, που έχουμε αφήσει αναξιοποίητη την τεράστια δύναμη της κληρονομικότητας από τότε που ανακαλύφθηκαν οι νόμοι της. Η εκπαίδευση έχει επίδραση μόνο στην παρούσα γενιά, δεν κληρονομείται. Η κοινωνία οφείλει στο άτομο το μέγιστο του πολιτισμού που μπορεί να του δώσει και το άτομο οφείλει στην κοινωνία το μέγιστο που εκείνο μπορεί να της δώσει. Αλλά καμία εκπαίδευση δεν μπορεί να δώσει κάτι παραπάνω από αυτό που διαθέτει μέσω κληρονομικότητας και μόνο η αρνητική και θετική επιλογή μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των άριστα προικισμένων. Μόνο μέσω της επιλογής μπορούμε να παράξουμε άτομα που θα απέχουν από τη μάζα, όσο απέχει εκείνη από τον πίθηκο.
Οι διαδικασίες μεταβολής είναι πολύ αργές στην φύση, απαιτούν πολλές γενιές. Ωστόσο με την συνειδητή επιλογή από τον άνθρωπο, ο υπεράνθρωπος θα είναι πραγματικότητα σε λίγες μόλις γενιές. Η ανθρωπότητα δεν έχει αντιληφθεί ακόμη τις δυνατότητες που έχει στα χέρια της.
Ο Lapouge κρίνει ότι πρέπει να οριστεί μια νομοθεσία περί πληθυσμιακής πολιτικής που να λάβει υπόψη την κληρονομικότητα. Σκοπός της θα είναι να αυξήσει τα ευγενέστερα στοιχεία του πληθυσμού και να μειώσει τα επικίνδυνα και παρακμιακά. Γενιά με γενιά τα αποτελέσματα θα γίνονται όλο και πιο ορατά. Τα άριστα στοιχεία του πληθυσμού θα πρέπει να προστατεύονται από τις αρνητικές επιπτώσεις της κοινωνικής επιλογής.
Σε μια εποχή μάλιστα που η βιομηχανοποίηση αντικαθιστά τις μάζες των εργαζομένων με πιο περίπλοκα συστήματα που απαιτούν μεγαλύτερες πνευματικές ικανότητες, η βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού και όχι απλώς η αριθμητική αύξησή του, είναι απαραίτητη και από πλευράς ανταγωνιστικότητας.
Συμπερασματικά, μια πληθυσμιακή πολιτική οφείλει να έχει ως αποκλειστικό στόχο την αύξηση της αξίας του ανθρώπινου δυναμικού. Η αξία του ατόμου λαμβάνεται ως συνάρτηση της κοινωνικής χρηστότητος όσο ζει, αλλά κυρίως αφότου πεθάνει. Η ανθρωπότητα πάντοτε θα βασίζει τον πολιτισμό της σε αυτούς που έκαναν τις ανακαλύψεις και όχι στην μάζα που απλώς τις βρήκε έτοιμες και τις αξιοποίησε. Η μεγαλύτερη πρόοδος για την ανθρώποτητα έρχεται όταν το ατομικό συμφέρον παραμερίζεται προς όφελος του συλλογικού συμφέροντος. Το βέλτιστο αποτέλεσμα θα έρθει όταν κάθε άτομο θα ζει μόνο για το σύνολο. Μια πληθυσμιακή πολιτική, εφαρμοσμένη για πολλές γενιές, θα πρέπει να έχει σαν τελικό στόχο να καταπιέσει τα εγωιστικά ένστικτα προς όφελος του συνόλου.
Με καρτερικότητα προσμένουμε το Μεγάλο Μεσημέρι.Επιτέλους,ας καταφθάσει ο Υπεράνθρωπος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαινοτυπικά πιστεύω,μία μίξη 50-50 ενός Μεσογειακού και ενός Νορδικού,δηλαδή ένας Μεσογειακός-Νορδικός,είναι ο φαινοτυπικός Υπεράνθρωπος του μέλλοντος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν σήμερα (30-1-1933),ο Αδόλφος Χίτλερ έγινε ο Φύρερ που όλο τα Άρια έθνη περίμεναν.Ο αγώνας του θα δικαιωθεί.Τίποτα δεν ξεχνάμε,τίποτα δεν ξεχνιέται!
ΑπάντησηΔιαγραφήSieg Heil!
Ποιες ειναι οι αριες φυλες; Οι ναζί ελεγαν οι νορδικοι. Αρα οχι οι Έλληνες
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον δε γνωρίζεις ούτε τα βασικά,γιατί γράφεις;Δεν δύνασαι να ξεχωρίσεις ούτε τη φυλή από το έθνος.Άλλο φυλή,άλλο έθνος.Το ''Άρια φυλή'',ο Χίτλερ το χρησιμοποιούσε με ασαφή τρόπο.Πίστευε ότι η Άρια φυλή ήταν πρόγονος των Ευρωπαίων.Τον νορδικό τον θεωρούσε τον σπουδαιότερο ανάμεσα στους Άριους,και αντιπροσωπευτικό του Γερμανού.Φυσικά και οι Έλληνες θεωρούνταν ως ένα από τα Άρια έθνη,σύμφωνα με τον κατάλογο του Ράιχ.Εξάλλου όπως είχε πει και ο Χίτλερ,
Διαγραφή''Ουδείς όμως δύναται ν΄αμφισβητήση ότι ο ίππος ή ο λέων έχει πολύ μεγαλυτέραν αξίαν του κώνωπος ή του αρουραίου. Ούτω και ένας Νοτιοσλάβος ή Εβραίος έχει πολύ μικροτέραν αξίαν ενός Έλληνος ή Γερμανού''
Περαστικά σου,και καλύτερα να μασάς παρά να ...γράφεις.Άσε λοιπόν τα ''άρα όχι οι Έλληνες''.
Άριο θεωρούσε τον Ευρωπαίο πλην των Σλαύων, ο Χίτλερ.
ΔιαγραφήΚαι επίστευε ότι η Αριστοκρατία των Αρίων ήσαν οι Νορδικοί δηλαδή η ατόφιοι φυλετικά Γερμανοί με κοιτίδα την Νόια Σκανδιναυία.
*Νότια
Διαγραφή12:54 το υφος σου δείχνει οτι είσαι μαλακας. Ο Χίτλερ εννοουσε τους αρχαιους Ελληνες οταν μιλουσε για Ελληνες διότι πιστευε οπως και οι θεωρητικοι του οτι ηταν νορδικοι. Στον καταλογο που λες μας είχε τριτους στην σειρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς φαίνεται ότι είσαι,όχι απλά μαλάκας,αλλά τριμάλακας.Αν διαβάσεις ολόκληρο το απόσπασμα ρε ηλίθιο κτήνος,θα αντιληφθείς ότι ο Χίτλερ αναφέρεται στους σύγχρονους του Έλληνες και Γερμανούς.Εξάλλου χρησιμοποιεί τον όρο ''Νότιο Σλάβος'',δηλαδή Γιουκοσκλάβος.Γιουκοσλαβία σημάινει Νότια Σλαβία.Ο Χίτλερ συγκρίνει σύγχρονους του πληθυσμούς.Το ύφος μου είναι το απαραίτητο που αρμόζει σε κάτι ηλίθιους σαν και σένα,που δεν ξέρουν τι τους γίνεται,και απλά γράφουν για να δημιουργούν εντυπώσεις.
ΔιαγραφήΌσο για τον κατάλογο,δεν έχεις ιδέα σε τι αναφέρεσαι,οπότε,άσ'το να πάει στο διάολο ρε άσχετε!
Και επειδή προφανώς είσαι εγκεφαλικά ανεπαρκής,δεν υπήρχαν ''Νότιοι Σλάβοι'',δηλαδή Γιουκοσλάβοι στην αρχαιοότητα.Προφανώς και αναφέρεται στους σύγχρονους Γιουκοσλάβους του Τίτο,εξού και η απέχθεια του.
ΔιαγραφήΚαι οι Σλαύοι άριοι θεωρούνταν στην αρχική τους σύνθεση, απλώς θεωρούσαν τα εκατομμύρια των εκσλαβισθέντων γλωσσικά πληθυσμών ως προ-αρίους. Υπερβολή ασφαλώς.Άλλώστε οι σλαυικές γλώσσες είναι ινδο-ευρωπαικές, όπως επίσης και οι κοινοί μύθοι των σλαυκών λαών. Του βαλτικούς λαούς τους θεωρούσαν αναμφισβήτητα άριους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροπάντων τους Ρώσσους δεν θεωρούσαν αρίους, κάτι που σε μεγάλο βαθμό ισχύει λόγω της ισχυρής μογγολικής παρουσίας και επιμειξίας.
Ο Ρόζενμπεργκ αρχικά θεωρούσε τους Σλάβους ως ''μισούς Άριους'',με προοπτικές να ενσωματωθούν στο Ράιχ.Αλλά όσο περνούσε ο καιρός,η απέχθεια του προς αυτούς,έφτασε σχεδόν στο ίδιο σημείο με την απέχθεια προς τους εβραίους.
ΔιαγραφήΚάνεις λάθος. Αντιθέτως ο Ρόζεμπεργκ από το 1941 πεισματικά ζητούσε από τον Χίτλερ να παραχωρήσει πολιτική αυτονομία στους Ουκρανούς και γενικά στους Σλαύους της Ανατολικής Ευρώπης. Αν συγκρίνεις όσα γράφει στον Μύθο με τη μετέπειτα στάση θα δεις πως από τον ανόθευτο γερμανισμό σταδιακά κινείται προς τον πανευρωπαικό αριανισμό.
ΔιαγραφήΥπόψη πως κάποιοι σλαυόφωνοι λαοί δεν θεωρούσαν (και ακόμη δεν θεωρούν τον εαυτό τους Σλαύο). Οι Κροάτες θεωρούν τον εαυτό τους επισήμως ως Δαλματούς που γλωσσικά εκσλαβίστηκαν αλλά φυλετικά παραμένουν ιστορική συνέχεια των Ιλλυριών. Οι ανθρωπολογικές έρευνες σε μεγάλο βαθμό το επιβεβαιώνουν. Φυλετικά είναι πιο κοντά στους Έλληνες παρά οι Σέρβοι.
ΔιαγραφήΚαθόλου λάθος δεν κάνω.Ήμουν σαφής.Μάλλον καλύτερα,σαφείς ήταν οι Χίτλερ και Ροζενμπεργκ.Ο Χίτλερ δε θεωρούσε τους Σλάβους Άριους.Ο Ρόζενμπεργκ θεωρούσε ότι οι Σλάβοι είχαν κατά το ήμισυ,Άρια καταγωγή,και συνεπώς,ίσως να μπορούσαν να ενσωματωθούν στο Ράιχ.Βέβαια αυτό απέκρυπτε περισσότερο πολιτικές σκοπιμότητες,παρά φυλετικές.Αλλά όσο περνούσε ο καιρός,οι Σλάβοι θεωρήθηκαν κατωτάτου επιπέδου από τους θεωρητικούς τους Εθνικοσοσιαλισμού.Ο ίδιος ο Ρόζενμπεργκ όσο περνούσε ο καιρός,άρχισε να νιώθει μεγάλη απέχθεια για τους Σλάβους.Τους απεχθανόταν σχεδόν όπως τους εβραίους.Αυτή είναι πραγματικότητα.Φυσικά,δεν μένω μόνο στο τι γράφει στον ''Μύθο'',αλλα΄σε όλη την μετέπειτα στάση τους.Καλό θα ήταν να διαβάσεις και το Mein Kamp,να δεις πόσο απαξιωτικά γράφει ο Χίτλερ για τους Σλάβους,που ήταν πολυπληθείς στην ιδιαίτερη πατρίδα, του την Αυστρία.
ΔιαγραφήΚατά την γνώμη μου ο μελλόντικος υπεράνθρωπος πρέπει να ανήκει στον ατλαντοειδή τύπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που ακόμη δεν έχει σχολιάσει κανείς ζητωπατριώτης Έλληναράς αντιχιτλερικός (από αυτούς που έχουν IQ 75, μορφώνονται από το διαδίκτυο, αναμένουν της προφητείες, ρίχνουν μούντζες στον "ναζί" Σώυμπλε, είναι μαυριδεροί, χέζονται μπροστά στους αριστερούς και φυσικά σαπίζουν την άθλια ύπαρξή τους στην πολυθρόνα)να διαμαρτυρηθεί για τα σχόλια προς τον ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΔΡΑ του 20ου αιώνα. Προφανώς κουράστηκαν και το ριξαν στα πιτόγυρα για ψυχοθεραπεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο τέλος μόνο εμείς οι ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΙ θα έχουμε τη δύναμη να μιλάμε για έθνος.
Πολύ σωστός!Είναι αυτοί που είναι με ένα φραπέ και με ένα τσιγάρο στο χέρι,με την κοιλιά τούμπανο και την αλυσίδα στο χέρι.Σύνθημα τους είναι ''Εγώ είμαι πατριώτης,αλλά δεν είμαι ναζιστής'' και ''πάρτα μέρκελ''.Επίσης συχνά λένε χωρίς να καταλαβαίνουν βέβαια ''όταν εμείς κάναμε αυτό και το άλλο,οι Γερμανοί ήταν πάνω στα δέντρα'',και δώς του να παίζει το μπεγλέρι,ο απόγονος αρχαίων Ελλήνων...Και φυσικά κάθε Σάββατο βράδυ τα ''σπαέι'' στην αθίγγανη την Πάολα με μπουζούκια και τσιφτετέλια.Ή για τους νεαρούς παρακμιακούς,αυτοί πάνε στο Γκάζι και γίνονται λιώμα,διότι έτσι αποδεικνύουν ότι είναι άντρες...Όλα αυτά οι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων....
ΔιαγραφήΤα σημεία των καιρών είναι αυτά...δηλαδή ο κάθε αμόρφωτος γραικύλος που το μόνο που έχει κάνει στη ζωή του είναι να φραπεδιάζει και να καπνίζει(ακόμα και η εργασία του,εκεί αποσκοπεί),που δεν έχει διαβάσει έστω ένα σημαντικό βιβλίο στη ζωή του,να τολμάει να κρίνει έναν Χίτλερ,τον πιο μεγάλο άντρα του τελευταίου αιώνα,τον άνθρωπο που όλη τη μόρφωση που απέκτησε,κατάφερε να την κάνει και πράξη.Ένα πρότυπο βασιλέως-φιλοσόφου,κατά τα πρότυπα της Πολιτείας του Πλάτωνος,κρίνεται από τον κάθε αλκοολικό,χασικλή γραικύλο,που ξημεροβραδιάζεται στις καφετέριες και στα μπουζούκια,έχοντας μάλιστα και...πολιτική άποψη.
Για μας πάλι,η πραγματικότητα συνοψίζεται σε λίγες λέξεις,σε μία φράση,αυτή του Ντεγκρέλ:
1000 Χίτλερ!
Δυστυχώς όπως ακριβώς τα λέτε είναι τα πράγματα.
ΔιαγραφήΟ γραικύλος πολύ δύσκολα έως αδύνατα δύναται να καταλάβει την μεγαλύτερη φυσιογνωμία του 20ου αιώνος, η οποία έφτασε στο παρά πέντε να εγκαθιδρύσει παγκοσμίως ένα δίκαιο βασισμένο στα αρχαία Σπαρτιατικά πρότυπα της Αρετής, εξολοθρεύοντας την παρασιτική χρηματική δύναμη των τραπεζών και του τόκου, δύναμη χάριν στην οποία επιβιώνουν τα σημερινά ελληνόφωνα παράσιτα που κατοικούν στην Ελλάδα.
Όλες οι ελληνόφωνες κουράδες που μάχονται μεταξύ πολυθρόνας, μιζέριας και σύνταξης του παππού, έχουν το θράσος να μιλούν για τον Αδόλφο Χίτλερ. Οι ελληνόφωνοι μου θυμίζουν τους νέγρους στην Αφρική που κατηγορούσαν τους λευκούς ότι τάχα είναι βλάκες, φονιάδες και ότι οι ίδιοι είναι τρανοί και έξυπνοι. Και όπως τα ελληνόφωνα ρεντίκολα πλασάρουν ότι είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων και όλος ο κόσμος είναι ελληνικός, οι νέγροι υπερηφανεύονται πως ο πρωτοπίθηκος Λούσυ ήταν αφρικανός και πως όλη η προιστορία τους ανήκει (Μαύρη Αθηνά και άλλα φαιδρά). Όσο πιο άχρηστος είσαι τόσο πιο κομπλεξισμό βγάζεις. Ισχύει τόσο για ανθρώπους, όσο και για λαούς. Αυτοί που πράττουν και μεγαλουργού αφήνουν τους άλλους να μιλούν γι' αυτούς.
ΔιαγραφήΠολύ σωστά!
ΔιαγραφήΟ Σόιμπλες φταίει για όλα!
Πάμε τώρα για κανα αρχαιοελληνικό πιτόγυρο και μετά διασκέδαση α λα σκυλάδικο!
Οι "Ελληναράδες" και "ελληνοπατριώτες" δεν νομίζω καν να τα σπανε με την Πάολα ή να πηγαίνουν στο γκάζι. Βασικά σπαταλούν την ύπαρξη τους τα βραδυα στον υπολογιστή και στα προπατζίδικα αναμένοντας το θαύμα. Είναι κάτω και από τον πάτο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο ο εθνικισμός ταυτίζεται με τους μίζερους ζητωπατριώτες τόσο θα εξευτελίζεται. Μόνο και μόνο τις φάτσες, την άρθρωση και το παράστημα όλων αυτών των ζόμπι κάποιων να δει, γίνεται ασυνείδητα αντιεθνικιστής.
ΑπάντησηΔιαγραφή