Κάθε λαός εμφανίζει τις δικές του προτιμήσεις στην πολιτισμική ή κοινωνική έκφραση. Αυτά που αρέσουν στο μεγαλύτερο μέρος του λαού τείνουν να θεωρούνται ως αντιπροσωπευτικά συλλήβδην για ολόκληρο τον λαό. Έτσι κάνουμε λόγο για λαϊκό τραγούδι, λαϊκό θέατρο, λαϊκό χορό, κτλ. Όσοι γνωρίζουν περί φυλετικής ανθρωπολογίας, σίγουρα θα έχουν διακρίνει την συσχέτιση της λαϊκής κουλτούρας με την φυλετική σύνθεση ενός λαού. Θα εξετάσουμε τις λαϊκές προτιμήσεις και το πώς σχετίζονται με τον φυλετικό παράγοντα, με παραδείγματα από τις προτιμήσεις του Ελληνικού λαού.
Οι φυλετικοί τύποι παρουσιάζουν συγκεκριμένα ψυχικά γνωρίσματα, που εκφράζονται μεταξύ άλλων στις διαφορετικές πολιτισμικές προτιμήσεις. Αν η φυλετική σύνθεση ενός λαού αλλάξει, τότε σταδιακά θα αλλάξει και η πολιτισμική έκφραση, ώστε να ταιριάζει στην ψυχοσύνθεση της νέας πλειοψηφίας. Η μελέτη αναφέρεται σε πληθυσμούς και όχι σε μεμονωμένα άτομα.
Μια πολιτισμική έκφραση είναι η μουσική. Το λαϊκό τραγούδι διαφέρει από χώρα σε χώρα. Είναι το τραγούδι που αρέσει...
στην μεγαλύτερη μερίδα του λαού. Αν εξετάσουμε την Ελλάδα, θα δούμε ότι λαϊκά στις μέρες μας θεωρούνται τα τραγούδια που ακούγονται συνήθως στα μπουζούκια. Είναι τα λεγόμενα ελληνικά λαϊκά. Αν σκεφτείτε, θα δείτε ότι τα υπόλοιπα είδη μουσικής δεν ονομάζονται "λαϊκά". Δεν είναι τυχαία η ονοματοδοσία, εφόσον πραγματικά τα λαϊκά ακούγονται από τον λαό, στην πλειοψηφία του. Στα ελληνικά λαϊκά, η μουσική είναι μίξη βαλκανικής και ανατολίτικης, δεν είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κανείς. Αν το δούμε φυλετικά, ταιριάζει με την αθροιστική πλειοψηφία Διναρικών και Αρμενοειδών που κατοικούν στη χώρα, αν αφαιρέσουμε τους Αλπικούς που αδυνατούν να επιβάλλουν τις προτιμήσεις τους. Οι προτιμήσεις των Μεσογειακών, που είναι συνήθως πιο κοντά στο έντεχνο ή ροκ, είναι στη σημερινή Ελλάδα μειοψηφικές, κάτι που συνδέεται με το μικρό ποσοστό τους στην φυλετική σύνθεση της χώρας. Σε χώρες με Κρομανοειδείς πληθυσμούς, πέραση φαίνεται να έχουν διάφορες μορφές της ροκ. Η μουσική των αρχαίων Ελλήνων, με λύρα, άρπα, κτλ βρίσκεται πιο κοντά στο σημερινό έντεχνο, γεγονός που υποδεικνύει ότι η λαϊκή μουσική των αρχαίων Ελλήνων βρίσκεται πιο κοντά σε κάτι που σήμερα αποτελεί μειοψηφική τάση στον πληθυσμό. Αποτελεί ένδειξη ότι στην αρχαία Ελλάδα τα ποσοστά του Μεσογειακού τύπου ήταν υψηλότερα. Η σημερινή λαϊκή μουσική είναι διαφορετική και αντιστοιχεί στην διαφορετική φυλετική σύνθεση του σύγχρονου ελληνικού λαού.
Αν περάσουμε στο θέατρο, μπορούμε να διακρίνουμε τις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού. Ως λαϊκό θέατρο μάλλον τείνει να θεωρείται η επιθεώρηση. Δεν είναι τυχαίο ότι εκεί συρρέει η μάζα και είναι αυτή που αποτυπώνεται περισσότερο στη λαϊκή συνείδηση στις μέρες μας. Βεβαίως υπάρχουν άλλα είδη θεάτρου που γεμίζουν αίθουσες, αλλά δεν θεωρούνται "λαϊκά". Το είδος που αρέσει σήμερα αποτελεί συρραφή σκετς με κωμικά στοιχεία. Η διαφορά με την αρχαιότητα είναι εμφανής, όταν οι τραγωδίες -και κωμωδίες- των αρχαίων δραματουργών, όπως Αισχύλος, Αριστοφάνης, Σοφοκλής, Ευριπίδης, κτλ έμεναν στην λαϊκή συνείδηση, με πολλούς διάσημους αρχαίους να ξέρουν να απαγγέλουν ολόκληρα αποσπάσματα από τα έργα. Σήμερα αρέσουν οι ατάκες σε σύντομα σκετς, ενώ στην αρχαιότητα άρεσαν τα έργα με συναίσθημα, κίνηση και βαθύτερες κοινωνικές προεκτάσεις. Οι λαϊκές προτιμήσεις στο θέατρο υποδηλώνουν ότι στην αρχαία Ελλάδα οι Μεσογειακοί ήταν περισσότεροι από ότι σήμερα, εφόσον επέβαλλαν τις προτιμήσεις τους ως λαϊκές προτιμήσεις. Οι σημερινές προτιμήσεις δεν αποκλείεται να προκύπτουν, όπως και στη μουσική, από τα ίδια φυλετικά στοιχεία που πλέον επιβάλλουν τις προτιμήσεις τους.
Ως λαϊκοί χοροί σήμερα χαρακτηρίζονται χοροί όπως ζεϊμπέκικο, χασάπικο, καρσιλαμάς, χασαποσέρβικο, τσιφτετέλι, συρτάκι, κτλ. Θα εστιάσουμε στους αναφερθέντες, αν και υπάρχουν πολλοί ακόμα χοροί που χορεύει ο Ελληνικός λαός. Το ζεϊμπέκικο είναι ανατολίτικος χορός, με χαρακτηριστικό γνώρισμα τον αυτοσχεδιασμό. Δεν είναι τυχαίο ότι σχετίζεται με "μάγκες", επίδειξη και "βαριές" καταστάσεις. Αντίστοιχη καταγωγή και αυτοσχεδιασμούς, έχουν ο καρσιλαμάς και το τσιφτετέλι, όπως μάλιστα υποδεικνύουν και τα ονόματα των χορών αυτών. Χοροί όπως χασάπικο, χασαποσέρβικο, κτλ έχουν βαλκανική καταγωγή, ενώ και το συρτάκι είναι μίξη χασάπικου και χασαποσέρβικου. Παρόμοιοι χοροί χορεύονται σε όλα τα δυτικά βαλκάνια. Βλέπουμε ότι οι λαϊκοί χοροί ταιριάζουν με τις προδιαθέσεις Αρμενοειδών και Διναρικών. Αν και οφείλουμε να προσθέσουμε ότι υπάρχουν και άλλοι χοροί, όπως διάφοροι συρτοί, που δύσκολα μπορούν να αποδοθούν σε συγκεκριμένο φυλετικό τύπο. Πάντως βλέπουμε ξεκάθαρες τάσεις φυλετικών προτιμήσεων και στον χορό στην σημερινή Ελλάδα. Για την αρχαία Ελλάδα δύσκολα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα από τις απεικονίσεις και τις περιγραφές. Είναι επίσης γνωστές οι ποικίλες παραφιλολογίες για την καταγωγή των διαφόρων χορών, αν και δεν είναι δύσκολο κάποιος που εξετάζει αντικειμενικά το ζήτημα να εντοπίσει την καταγωγή τους.
Οι καλλιτέχνες που εκφράζουν την πλειοψηφία, συχνά βγαίνουν και δηλώνουν ότι αυτό που κάνουν είναι "λαϊκό", προσπαθώντας να αποκρούσουν τις επικρίσεις που δέχονται. Θα έχετε διαπιστώσει ότι στη χώρα μας οι λαϊκές προτιμήσεις χαρακτηρίζονται ως μη ποιοτικές ή χαμηλού επιπέδου, από μια μειοψηφία με διαφορετικές προτιμήσεις. Βάσει των παραπάνω μπορείτε να καταλάβετε τον λόγο αυτής της διαμάχης, η οποία βαθύτερα ανάγεται σε φυλετικο επίπεδο.
Συμπερασματικά, οι λαϊκές προτιμήσεις επιβάλλονται από την πλειοψηφία, αποτυπώνοντας τις ψυχικές προδιαθέσεις των επικρατέστερων πληθυσμιακά φυλετικών τύπων. Βέβαια το φαινόμενο είναι σύνθετο, αλλά σε μακροσκοπικό επίπεδο η φυλή είναι ο κυρίαρχος παράγοντας.
Οι φυλετικοί τύποι παρουσιάζουν συγκεκριμένα ψυχικά γνωρίσματα, που εκφράζονται μεταξύ άλλων στις διαφορετικές πολιτισμικές προτιμήσεις. Αν η φυλετική σύνθεση ενός λαού αλλάξει, τότε σταδιακά θα αλλάξει και η πολιτισμική έκφραση, ώστε να ταιριάζει στην ψυχοσύνθεση της νέας πλειοψηφίας. Η μελέτη αναφέρεται σε πληθυσμούς και όχι σε μεμονωμένα άτομα.
Μια πολιτισμική έκφραση είναι η μουσική. Το λαϊκό τραγούδι διαφέρει από χώρα σε χώρα. Είναι το τραγούδι που αρέσει...
στην μεγαλύτερη μερίδα του λαού. Αν εξετάσουμε την Ελλάδα, θα δούμε ότι λαϊκά στις μέρες μας θεωρούνται τα τραγούδια που ακούγονται συνήθως στα μπουζούκια. Είναι τα λεγόμενα ελληνικά λαϊκά. Αν σκεφτείτε, θα δείτε ότι τα υπόλοιπα είδη μουσικής δεν ονομάζονται "λαϊκά". Δεν είναι τυχαία η ονοματοδοσία, εφόσον πραγματικά τα λαϊκά ακούγονται από τον λαό, στην πλειοψηφία του. Στα ελληνικά λαϊκά, η μουσική είναι μίξη βαλκανικής και ανατολίτικης, δεν είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κανείς. Αν το δούμε φυλετικά, ταιριάζει με την αθροιστική πλειοψηφία Διναρικών και Αρμενοειδών που κατοικούν στη χώρα, αν αφαιρέσουμε τους Αλπικούς που αδυνατούν να επιβάλλουν τις προτιμήσεις τους. Οι προτιμήσεις των Μεσογειακών, που είναι συνήθως πιο κοντά στο έντεχνο ή ροκ, είναι στη σημερινή Ελλάδα μειοψηφικές, κάτι που συνδέεται με το μικρό ποσοστό τους στην φυλετική σύνθεση της χώρας. Σε χώρες με Κρομανοειδείς πληθυσμούς, πέραση φαίνεται να έχουν διάφορες μορφές της ροκ. Η μουσική των αρχαίων Ελλήνων, με λύρα, άρπα, κτλ βρίσκεται πιο κοντά στο σημερινό έντεχνο, γεγονός που υποδεικνύει ότι η λαϊκή μουσική των αρχαίων Ελλήνων βρίσκεται πιο κοντά σε κάτι που σήμερα αποτελεί μειοψηφική τάση στον πληθυσμό. Αποτελεί ένδειξη ότι στην αρχαία Ελλάδα τα ποσοστά του Μεσογειακού τύπου ήταν υψηλότερα. Η σημερινή λαϊκή μουσική είναι διαφορετική και αντιστοιχεί στην διαφορετική φυλετική σύνθεση του σύγχρονου ελληνικού λαού.
Αν περάσουμε στο θέατρο, μπορούμε να διακρίνουμε τις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού. Ως λαϊκό θέατρο μάλλον τείνει να θεωρείται η επιθεώρηση. Δεν είναι τυχαίο ότι εκεί συρρέει η μάζα και είναι αυτή που αποτυπώνεται περισσότερο στη λαϊκή συνείδηση στις μέρες μας. Βεβαίως υπάρχουν άλλα είδη θεάτρου που γεμίζουν αίθουσες, αλλά δεν θεωρούνται "λαϊκά". Το είδος που αρέσει σήμερα αποτελεί συρραφή σκετς με κωμικά στοιχεία. Η διαφορά με την αρχαιότητα είναι εμφανής, όταν οι τραγωδίες -και κωμωδίες- των αρχαίων δραματουργών, όπως Αισχύλος, Αριστοφάνης, Σοφοκλής, Ευριπίδης, κτλ έμεναν στην λαϊκή συνείδηση, με πολλούς διάσημους αρχαίους να ξέρουν να απαγγέλουν ολόκληρα αποσπάσματα από τα έργα. Σήμερα αρέσουν οι ατάκες σε σύντομα σκετς, ενώ στην αρχαιότητα άρεσαν τα έργα με συναίσθημα, κίνηση και βαθύτερες κοινωνικές προεκτάσεις. Οι λαϊκές προτιμήσεις στο θέατρο υποδηλώνουν ότι στην αρχαία Ελλάδα οι Μεσογειακοί ήταν περισσότεροι από ότι σήμερα, εφόσον επέβαλλαν τις προτιμήσεις τους ως λαϊκές προτιμήσεις. Οι σημερινές προτιμήσεις δεν αποκλείεται να προκύπτουν, όπως και στη μουσική, από τα ίδια φυλετικά στοιχεία που πλέον επιβάλλουν τις προτιμήσεις τους.
Ως λαϊκοί χοροί σήμερα χαρακτηρίζονται χοροί όπως ζεϊμπέκικο, χασάπικο, καρσιλαμάς, χασαποσέρβικο, τσιφτετέλι, συρτάκι, κτλ. Θα εστιάσουμε στους αναφερθέντες, αν και υπάρχουν πολλοί ακόμα χοροί που χορεύει ο Ελληνικός λαός. Το ζεϊμπέκικο είναι ανατολίτικος χορός, με χαρακτηριστικό γνώρισμα τον αυτοσχεδιασμό. Δεν είναι τυχαίο ότι σχετίζεται με "μάγκες", επίδειξη και "βαριές" καταστάσεις. Αντίστοιχη καταγωγή και αυτοσχεδιασμούς, έχουν ο καρσιλαμάς και το τσιφτετέλι, όπως μάλιστα υποδεικνύουν και τα ονόματα των χορών αυτών. Χοροί όπως χασάπικο, χασαποσέρβικο, κτλ έχουν βαλκανική καταγωγή, ενώ και το συρτάκι είναι μίξη χασάπικου και χασαποσέρβικου. Παρόμοιοι χοροί χορεύονται σε όλα τα δυτικά βαλκάνια. Βλέπουμε ότι οι λαϊκοί χοροί ταιριάζουν με τις προδιαθέσεις Αρμενοειδών και Διναρικών. Αν και οφείλουμε να προσθέσουμε ότι υπάρχουν και άλλοι χοροί, όπως διάφοροι συρτοί, που δύσκολα μπορούν να αποδοθούν σε συγκεκριμένο φυλετικό τύπο. Πάντως βλέπουμε ξεκάθαρες τάσεις φυλετικών προτιμήσεων και στον χορό στην σημερινή Ελλάδα. Για την αρχαία Ελλάδα δύσκολα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα από τις απεικονίσεις και τις περιγραφές. Είναι επίσης γνωστές οι ποικίλες παραφιλολογίες για την καταγωγή των διαφόρων χορών, αν και δεν είναι δύσκολο κάποιος που εξετάζει αντικειμενικά το ζήτημα να εντοπίσει την καταγωγή τους.
Οι καλλιτέχνες που εκφράζουν την πλειοψηφία, συχνά βγαίνουν και δηλώνουν ότι αυτό που κάνουν είναι "λαϊκό", προσπαθώντας να αποκρούσουν τις επικρίσεις που δέχονται. Θα έχετε διαπιστώσει ότι στη χώρα μας οι λαϊκές προτιμήσεις χαρακτηρίζονται ως μη ποιοτικές ή χαμηλού επιπέδου, από μια μειοψηφία με διαφορετικές προτιμήσεις. Βάσει των παραπάνω μπορείτε να καταλάβετε τον λόγο αυτής της διαμάχης, η οποία βαθύτερα ανάγεται σε φυλετικο επίπεδο.
Συμπερασματικά, οι λαϊκές προτιμήσεις επιβάλλονται από την πλειοψηφία, αποτυπώνοντας τις ψυχικές προδιαθέσεις των επικρατέστερων πληθυσμιακά φυλετικών τύπων. Βέβαια το φαινόμενο είναι σύνθετο, αλλά σε μακροσκοπικό επίπεδο η φυλή είναι ο κυρίαρχος παράγοντας.
Συμπέρασμα:Βαλκανική Γυφτιά !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλόσωστος φίλε!
ΔιαγραφήΒαλκανο-Ανατολίτικη θα έλεγα!
Δεν νομιζω να πολυισχυει αυτο τραβατε σε κλαμπ και μπουζουκια και θα δειτε πως η νεοολαια(16-30)ειναι το 60τοις εκατο μεσοδολιχοκεφαλοι και τους αρεσουν ολα τα ειδη μουσικης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ διαχειριστης μιλησε για μεσογειακους, οχι για pontid και αλλα παρομοια. Οι κλασσικοι μεσογειακοι ειναι πιο "εκθυλισμενοι" (ειναι λιγοτερο sexually dimorphic) απο αυτους τους τυπους που προανεφερα. Αυτο με το εντεχνο και τους μεσογειακους το χω δει και εγω ενω και αρμενοειδης λιωνουν τα σκυλαδικα σαν να μην υπαρχει αυριο.
ΔιαγραφήΚοίτα το άρθρο "νομοτέλειες".
ΔιαγραφήΚαι μετά δες ποίοι είναι πραγματικά οι Μεσογειακοί και ποίοι είναι "Μεσογειακοί".
Πράγματι,για τους γελοίους,το συγκεκριμένο άρθρο είναι "γελοίο". Χρειάζεται στοιχειώδης νόηση μόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο αναφέρει πως πλέον,οι Διναρικοί και οι Αρμενοειδείς που αποτελούν πληθυσμιακά ένα μεγάλο ποσοστό του ελληνικού λαού,κατευθύνουν και οδηγούν και άλλους προς τον τρόπο διασκέδασης τους.Εφόσον οι Μεσογειακοί και οι Κμ που είναι λιγότεροι,δεν μπορούν να επιβληθούν,μοιραία θα βρεθούν και Μεσογειακοί που μπορεί και να τη "βρίσκουν" με τα τουρκογύφτικα,ως μία ψευδαίσθηση της φύσης τους.
Όσο για τη δεκαετία του 80 και την ντίσκο που ανέφερε κάποιος,έχει κυρίως να κάνει με την ηλικία.Τα μπουζούκια συνέχισαν να είναι κυρίαρχα,όπως και τα γλέντια με κλαρίνα στην Βόρεια Ελλάδα και Πελοπόννησο.Ο Γαρδέλης εκείνης της εποχής στα νιάτα του λογικό είναι να ακούσει ντίσκο κι ας μην είναι "Νορδικός",μόλις πατήσει τα 30 και " καψουρευτεί",θα τα σπάσει με τουρκογύφτικα,και στα 50 του άμα πάει στο χωριό του,θα γλεντήσει με κλαρίνα.Και μπορεί και να είναι και Μεσογειακός.Επειδή πλέον έχει επιβληθεί συγκεκριμένη κουλτούρα.Όταν θα είναι μόνος του,μπορεί και να ακούει Led Zeppelin,αλλά δεν μπορεί να το "επιβάλλει" και στη γύρω του κοινωνία,όπως έπραξαν Αρμενοειδείς και Διναρικοί.
Η ταινία "Αυτή η νύχτα μένει" αποτελεί χαρακτηριστική κινηματογραφική απεικόνιση του τί γυφτιά επικρατεί στην Βόρειο Ελλάδα η οποία πλειοψηφικά είναι Διναρική και Αρμενοειδής με πολλές Αλπικές μορφές οι οποίες όμως μόνες των δεν δημιουργούν πολιτιστικές τάσεις.
ΔιαγραφήΣυνεπώς συμφωνώ απολύτως με τον ανώνυμο! Μονάχα ένας γελοίος Αλβανο-Διναρικός ή Τουρκάρμενοειδής θα έβριζε το ολόσωστο αυτό άρθρο!
Συμφωνώ απόλυτα στο θέμα της Βόρειας Ελλάδας...
ΔιαγραφήΑρμενοειδής και Διναρικοί είναι τεράστιο ποσοστό σε κάθε επαρχία και χωριό !!!
Ο τσάμικος που είναι ο πιο λεβέντικος χορός και σήμα κατατεθέν της επαναστατικής Ελλάδας σε ποιους ανήκει: στους ωραιοπαθείς και ψαλιδόκωλους μεσογειακούς ή στους τραχείς και πολεμικούς διναρικούς; Και επειδή κάνετε βλακώδεις συνεριρμούς, εξηγείστε μας πως η πολιστιστική υποκουλτούρα και γυφτιά έχει τις ρίζες στις πόλεις όπου κατοικούν οι "ευφυείς" μεσογειακοί μαζί με τους αρμενοειδείς, ενώ η παραδοσιακή μουσική διατηρείται ακόμη στη "βάρβαρη" ορεινή επαρχία των διναρικών και αλπικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό λέμε εξυπνοπούλι!
Διαγραφή"Παραδοσιακή" σημαίνει, Αλβανική Διναρική!
Μόνο ένας ανόητος κρομανοειδής θα συσχέτιζε εξολοκλήρου τους Διναρικούς που απαντώνται σε αρκετά Ευρωπαϊκά έθνη,με τους αλβανούς.Τελικά καλά λένε ότι στους Κρομανοειδείς δεν "κόβει" και πολύ...
ΔιαγραφήΣε ποίον κόβε φαίνεται από το ότι οι Αλβανοί είναι κατά μεγάλη πλειοψηφία Διναρικοί με ψυχικά χαρακτηριστικά εξ'ολοκλήρου Διναρικά ενώ σωστά όπως λες οι Διναρικοί ειδικά στην Γαλλία και την Αυστρία εισάγουν μία πολύ ανωτέρα βαλκανική γυφτιά εξ'ου και η ανοργανωσιά που φέρουν όπου πάνε οι Διναρικοί.
Διαγραφή*κόβει
ΔιαγραφήΟι Διναρικοί μικρόνοε έχουν δώσει και έναν Δάντη και έναν Τέσλα για να μην αναφέρω και άλλους.Τί έχουν δώσει οι Κρομανοειδείς;
ΔιαγραφήΈναν Ραμίρο Λεδέσμα Ράμος, εναν Λυσίμαχο, εναν Βασίλειο Β' Βουλγαροκτόνο.
ΔιαγραφήΑλλά πέραν αυτού μιλάμε για σύνολα και όχι για μεμονωμένα άτομα.
Πραγματικά,Διναρικοί και Κρομανοειδείς έχουν δώσει μόνο συγκεκριμένες περιπτώσεις και όχι σύνολα όπως λες.Συνεπώς, το να ψάξουμε και να βρούμε Κρομανοειδείς
Διαγραφήή Διναρικός που διέπρεψαν σε κάτι,είναι άτοπο μιας και έχουν έφεση σε πράγματα που δεν μετριούνται με τις συνιστώσες του σύγχρονου πολιτισμού,όπως για παράδειγμα ή μαχητικότητα,η αυτοθυσία, το πάθος και ο φανατισμός.
Ο Διναρικός γύφτος πρώτα απ'όλα κοιτά την στέπη, την στομάχα και την ψωλή του. Κλασικός ελληναράς.
ΔιαγραφήΟ ΚΜ κοιτά το καθήκον, την ανεξαρτησία και την απόδειξη της αξίας του!
Οι διναρικοι εχουν εφεση στην μουσικη κυριως στην δημοτικη αλλα και στην λαικη ... κυριως σε ειδη που δεν συμβαδιζουν με τον ευρωπαικο τροπο προσεγγισης της μουσικης
ΔιαγραφήΜην ακούω μαλακιες, μόνο ο τσαμικος έχει αλβανοδιναρικη καταγωγή από παραδοσιακά, η υπόλοιπη παραδοσιακή μουσική του νοτου έχει μεσογειακή ελληνική καταγωγή, με μικρές φραγκικες επιρροές
Διαγραφή"Συμπερασματικά, οι λαϊκές προτιμήσεις επιβάλλονται από την πλειοψηφία, αποτυπώνοντας τις ψυχικές προδιαθέσεις των επικρατέστερων πληθυσμιακά φυλετικών τύπων. Βέβαια το φαινόμενο είναι σύνθετο, αλλά σε μακροσκοπικό επίπεδο η φυλή είναι ο κυρίαρχος παράγοντας."
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαχειριστά τα είπες όλα!
Η σημερινή Βαλκανο-Διναρική και δευτερευόντως Αρμενοειδής "Ελλάδα" δεν αντικατοπτρίζει στο πολιτισμικό της κακέκτυπο κανένα γνώρισμα των δολιχοκέφαλων επί το πλείστον Μεσογειακών μορφών, δημιουργών του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού!
Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί η Ελλάδα είναι ένα κράτος που δεν λειτουργεί!
Όλοι οι παραπάνω χοροί προέρχονται κυρίως από το Αρβανίτικο Διναρικό υπόστρωμα της συγχρόνου Ελλάδος και δευτερευόντως από τους Αρμενοειδείς Μικρασιάτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ωνάσης ήταν κυρίως Αρμενοειδής.
ΔιαγραφήΠιθανόν να είχε μία μικρή Μεσογειακή επίδραση αλλά κυρίως ήταν Αρμενοειδής.
Με συγχωρεις δεν το γνωριζα για τον Ωναση, η Μαρια Καλλας είναι μεσογειακη ? γιατι ειχα διαβαση καπου ότι είναι αρμενοειδης και αυτή.
ΔιαγραφήΝαι φαίνεται και αυτή να είναι Αρμενοειδής ή να έχει μεγάλη Αρμενοειδή επίδραση.
Διαγραφή"Στις ΚΜ χώρες επικρατεί το ροκ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αυτό έχω κολλήσει με το κομμάτι αυτό εδώ και καιρό αλλά και με άλλα του ιδίου συγκροτήματος:
Kawir Χαίρε Βάκχε
https://www.youtube.com/watch?v=uaWw76IHxXA
ΤΑ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΥΦΤΟ-ΛΑΙΚΑ ΜΑΣ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ.......Ο ΠΟΝΤΟΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΙΧΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ......ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΑ ΓΦΤΟ-ΛΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΝΑΡΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΝΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ Ο ΑΡΙΟΣ ΒΙΟΨΥΧΙΚΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΕΥΦΡΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ , ΕΠΙΚΟ ΜΕΤΑΛ ΚΑΙ ΔΗΜΩΔΗ ΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥ.....
O πατηρ Κλεομενης σε ποιον φυλετικο τυπο ανηκει ? ΡΩΤΑΩ ΕΠΕΙΔΗ ΦΕΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟ-ΜΑΣΟΝΟΣΙΩΝΙΣΜΟΥ και προσεγγιζει τον κοσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω εχω ρωτησει καιρο . Αλπικοδιναρικος ειναι
ΔιαγραφήΟι πρώτοι είναι καθαροί δολιχοκέφαλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δεύτεροι είναι επίσης μεσοκέφαλοι, με εξαίρεση τον δεύτερο όντως μεσοκέφαλο Βαλτο-ΚΜ.
Από τους τρίτους ο πρώτος είναι μεσοκέφαλος προς βραχυκέφαλο, ο δεύτερος βραχυκέφαλος λόγω κρανιακού πλάτους κάτι που εξηγείται σε...Διναρικούς, ο τρίτος καθαρά δολιχοκέφαλος ενώ ο τελευταίος είναι πράγματι βραχυκέφαλος.
*Οι δεύτεροι είναι επίσης δολιχοκέφαλοι με εξαίρεση τον δεύτερο, όντας Βαλτο-ΚΜ και μεσοκέφαλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρομανοειδής του Νότου θα μπορουσες να μου πει τον φαινοτυπο του Adam Levine?ειναι Ατλαντοειδης?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.google.gr/search?q=Adam+Levine&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi18cyb5sLVAhXEXBQKHWyuBygQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgrc=8NTa2V-WNF9AxM:
https://www.google.gr/search?q=Adam+Levine&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi18cyb5sLVAhXEXBQKHWyuBygQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgdii=EV_tsxuxPgzYUM:&imgrc=8NTa2V-WNF9AxM:
Ατλταντοειδής είναι και μάλιστα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα του φαινοτύπου αυτού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος εδω ειναι Μεσογειακος?ή καμια σχεση?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.google.gr/search?q=Josh+Peck&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwinqOqSgcvVAhUEOBoKHZl1DJcQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgrc=GEWbFsnsALtLBM:
https://www.google.gr/search?q=Josh+Peck&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwinqOqSgcvVAhUEOBoKHZl1DJcQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgrc=5cChGXJlrsmZdM:
Josh Peck είναι Ατλαντοειδής με Αλπική επίδραση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρομερο αρθρο φιλε. Και οι εχοντες νουν, νοουσιν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χαρης ρωμας και ο Γιαννης Μπεζος είναι μεσογειακοι ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά ο Μπέζος είναι καθαρός Μεσογειακός, από α καλλίτερα παραδείγματα Μεσογειακών στον Ελληνικό χώρο.
ΔιαγραφήΟ Χάρης Ρώμας είναι Μεσογειακός με Διναρική επίδραση.
Το γεγονός ότι, ειδικά στην ηπειρωτική Ελλάδα πλην ίσως της Νοτίας Πελοποννήσου, σπανίως αντικρίζουμε καθημερινά μορφές σαν τον Γιάννη Μπέζο αποτελεί δείγμα του πόσο μεγάλη είναι η φυλετική αλλοίωση στην Ελλάδα, με τους αρχικούς Μεσογειακούς-ΚΜ να είναι μία μικρή μειοψηφία γύρω στο 15% με κύρια συγκέντρωση τα αστικά κέντρα στην Νότια Ελλάδα.
ΔιαγραφήΘα σου συνιστούσα πολιτικά να μελετήσεις τον Τζήμερο ο οποίος φαίνεται κυρίως ΚΜ παρά τις Μεσογειακές αποχρώσεις του. Παρότι είναι Φιλελεύθερος, η συμπεριφορά του ως ΚΜ αποτελεί δείγμα ευγενούς φυσιογνωμίας η οποία δεν έχει καμμία σχέση με τις κλασικές Διναρικές-Αλπικες-Αρμενοειδής κόντρες στα τηλεοπτικά πάνελ όπου επικρατεί φοβερή οχλαγωγία και έλλειψη επιχειρημάτων από όλες τις πλευρές.
Η Ελλάδα εάν απαρτίζετο εξ ολοκλήρου από τους ιδίους φαινοτύπους όπως στην Αρχαιότητα, Μεσογειακό-ΚΜ και Αλπικό, θα ήταν μία τελείως διαφορετική χώρα. Εν αντιθέσει, τις κοινωνικές, πολιτιστικές και πολιτικές τάσεις εδώ και πολλά χρόνια, ήδη από το 1821 με εξαίρεση τον Βενιζέλο, μονοπωλούν οι Διναρικοί και οι Αλπικο-Αρμενοειδείς. Αποτέλεσμα είναι ο κοινωνικός λήθαργος, η απραξία, η φοβερή ανεκτικότητα και ανομία σε συνδυασμό με την ανοργανωσιά, την πονηριά, την έλλειψη ισχυρών κρατικών δομών και τους αχρήστους κοινωνικούς διαπληκτισμούς δίχως νόημα.
Εγω φιλε μου είμαι από ηρακλειο κρητης και βλεπω κάθε μερα ανθρώπους σαν τον Γιαννη Μπεζο με Πολυ σγουρα μαυρα μαλλια αλλα υπαρχουν πολυ ξανθοι με γαλανα ματια και σωματωδης με πολυ τριχοφυια σε κάθε χωριο του ηρακλειου σχεδόν, πολυ λενε ότι προερχονται από τους βενετους οι ξανθοι κρητικοι εσυ τι πιστευεις ? Θα ψαξω για αυτόν τον κυριο Τζημερο, ευχαρηστω πολύ για τον χρονο σου.
ΔιαγραφήΚυριε διαχειριστα φτιαξε ένα αρθρο για τους φυλετικούς τυπους του SERVIVOR εαν θελης θα ηταν πολυ ενδιαφερον. Ο Ντανος σε ποιον τυπο ανηκει ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ σε όλα, διαφωνώ σε ένα, στα ποσοστά. Οι ελληνες μεσογειακοι, και είναι πλειοψηφία, και φυσικά ακούν ροκ. Ο λόγος που υπάρχει η εντύπωση ότι υπερτερεί η μουσική των βαλκανοανατολιτων, είναι επειδή αυτή επιβάλλεται από τους dj, στους οποίους πράγματι κυριαρχούν οι δεύτεροι, και με δεδομένο το ότι είναι και πιο εύκολο να παραχθεί ως μουσική σε ποσότητα, είναι πιο κερδοφορα για τις εταιρείες
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως για την τεκμηρίωση του άρθρο, αρκεί κάποιος να σκεφτεί πόσοι -ιδης κυριαρχούν στην γυφτολαϊκή μουσική και κουλτούρα
Αυτά από έναν Μεσογειακό δολιχοκεφαλο, με "παλαιοελλαδιτικη" νότια καταγωγή
Ελάτε Γερμανία να δείτε τις προτιμήσεις των Αρίων, ποπ κατωτερας ποιότητας,το ότι οι ελληνες έχουν αυτά τα ακούσματα οφείλετε στην έλλειψη παιδείας ,καλλιέργειας, στην γειτνίαση με την υποκουλτούρα βαρβαρικων λαών και λιγότερο στην φυλετικη σύσταση
ΑπάντησηΔιαγραφή