Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Ο εκφυλισμός των Ελληνιστικών βασιλείων

Ένας Ρωμαίος στρατηγός απευθύνεται στους στρατιώτες του:

"Οι Μακεδόνες που κυβερνούν την Αλεξάνδρεια στην Αίγυπτο, που κυβερνούν την Σελεύκεια και τη Βαβυλώνα και τις υπόλοιπες αποικίες σε όλον τον κόσμο, έχουν εκφυλιστεί σε Σύριους, Πάρθους και Αιγύπτιους."

Livy, The History of Rome, 38.17.12

Η ομιλία που διασώζει ο Ρωμαίος ιστορικός Τίτος Λίβιος παρουσιάζει την άποψη που είχαν οι Ρωμαίοι περί της κατάστασης των Ελλήνων της ανατολής επί Ελληνιστικών βασιλείων. Οι Μακεδόνες που κατέκτησαν την ανατολή, ιδρύοντας βασίλεια, έχουν χάσει τη ζωτικότητά τους και έχουν σταδιακά γίνει...
ότι και οι ντόπιοι. Ο στρατηγός στη συνέχεια κάνει λόγο για την τρυφηλή ζωή της ανατολής και δίνει μια περιβαλλοντική εξήγηση για τον ξεπεσμό των Ελλήνων της ανατολής. Όμως, όπως υποδηλώνει η ίδια η λέξη degenerarunt που χρησιμοποιεί στο πρωτότυπο, και όπως γίνεται προφανές με τις σύγχρονες γνώσεις, ο εκφυλισμός έχει προέλθει λόγω μίξης με τους ντόπιους ανατολίτες.

Η ιστορική πορεία ενός λαού εξαρτάται από την φυλετική του ιδιοσυστασία. Ο εκφυλισμός των Ελλήνων στα Ελληνιστικά βασίλεια, τόσο εμφανής στους Ρωμαίους της εποχής, οφείλεται στη διαδικασία μίξης, δηλαδή βαθμιαίας εξαφάνισης του Ελληνικού στοιχείου και αντικατάστασής του από τους ντόπιους, με συνέπεια να αλλάξει ο χαρακτήρας της ανώτερης τάξης των βασιλείων, που σύντομα οδηγήθηκαν στην παρακμή.

43 σχόλια:

  1. Ταγματασφαλίτηϟϟ27 Μαΐου 2018 στις 10:04 μ.μ.

    Εξαιρετικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και το ιδιο επαθαν οι απογονοι του στρατηγου. Για να μην ξεχνιομαστε, ετσι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστά, παντως τη μεγαλύτερη ζημιά έκανε ο εβραίο-Χριστιανισμός που απαξίωσε την έννοια του έθνους και άνοιξε την κερκόπορτα για φυλετικό εκφυλισμό σε Ελλάδα και στη Ρώμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "εβραιοχριστιανικό" Βυζάντιο,πάντως,υπήρξε το μόνο κράτος στην ιστορία (εκτός της εθνικοσοσιαλιστικής Γερμανίας) που βάση νομοθεσίας απαγόρευε στους Εβραίους να κατέχουν κρατικά αξιώματα και πολιτικά λειτουργήματα, έχοντας κηρύξει τον ιουδαϊσμό ως παράνομη θρησκεία.

      Και ολα αυτά την ώρα που ο "μέγας" δήθεν παγανιστής Ιουλιανός συμμαχούσε με τους Εβραίους και τους έχτιζε τον Ναό του Σολομώντα,όπως αναφέρει ο Μαρκελλίνος.

      Και ας μην αναφερθούμε καλύτερα στα ελληνιστικά και τα ρωμαϊκά χρόνια που οι "εξελληνισμένοι" Εβραίοι αλώνιζαν στην Ελλάδα,στην Ρώμη και παντού στην αυτοκρατορία ανενόχλητοι...

      Διαγραφή
    2. Στο "οοδε" ,τα διάβασες αυτά;;;

      Διαγραφή
    3. Οχι,στα βιβλία του γνωστού μέγα εθνικού συγγραφέως, φιλοσόφου και ιερέως των ελλανίων Θεών και στο μπλογκ του γνωστού μέγα μύστη της έφιππης τοξοβολίας και της πρόωρης εκσπερμάτισης.

      Διάβασε εδώ καλύτερα και τα λέμε:
      https://ethnikonkratos.gr/2016/12/23/%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82/

      Διαγραφή
    4. Ιωάννης Χρυσόστομος για Εβραίους:

      «Η συναγωγή; Δεν είναι μόνο θέατρο και οίκος πορνείας, αλλά και σπήλαιο ληστών, φωλιά θηρίων, τόπος ντροπής και γελοιότητας, κατοικία του Διαβόλου, όπως είναι και οι ψυχές των Ιουδαίων. Πράγματι, οι Ιουδαίοι λατρεύουν το Διάβολο.Πώς τολμούν οι Χριστιανοί να έχουν και την ελάχιστη συνομιλία με Εβραίους, τους αθλιότερους των ανθρώπων, που είναι λάγνοι, άρπαγες, άπληστοι, δόλιοι ληστές. Μήπως δεν είναι αθεράπευτοι δολοφόνοι, καταστροφείς, δαιμονισμένοι, των οποίων η ακολασία και η μέθη τούς έδωσε τα χαρακτηριστικά του γουρουνιού και του λάγνου τράγου. Ένα πράγμα ξέρουν μόνο, να ικανοποιούν την κοιλιά τους, να μεθούν, να σκοτώνουν και να ακρωτηριάζουν…»(Απο το Κατά ιουδαίων Α')

      Ιουλιανός για Εβραίους:

      «Σέβομαι πάντα τον Θεό του Αβραάμ και του Ισαάκ και του Ιακώβ, οι οποίοι, είναι οι ίδιοι Χαλδαίοι, από γένος ιερό και με κλίση στη θεουργία.Οι Ιουδαίοι, πέραν του ότι πιστεύουν ότι υπάρχει μόνο ένας Θεός, κατά τα άλλα συμφωνούν με τα έθνη. Αυτό είναι το ιδιαίτερο τους γνώρισμα που εμάς μας είναι ξένο· τα υπόλοιπα τα έχουμε κοινά: Τους ναούς, τα τεμένη, τα θυσιαστήρια, τους εξαγνισμούς, κάποιους ιερούς κανόνες, στα οποία ή δε διαφέρουμε καθόλου ή έχουμε μικρές διαφορές μεταξύ μας.Για ποιο λόγο, σε ό,τι έχει να κάνει με τη διατροφή δεν είστε το ίδιο αγνοί με τους Ιουδαίους;»(Απο το Κατά Γαλιλαίων)

      Διαγραφή
    5. Όλες οι άριες φυλές επινόησαν παγανιστικές θρησκείες όπως οι αρχαίοι Έλληνες, οι Βίκινγκ (νορδικοι) κλπ. Οι Εβραϊκές μονοθεϊστικές θρησκείες (ιουδαισμος χριστιανισμος μουσουλμανισμος) επινοήθηκαν από αρμενοειδεις αραβικούς και άλλες αξιολύπητες φυλές

      Διαγραφή
    6. Μια χαρά παγανιστές ήταν και οι Εβραίοι και οι Άραβες πριν την έλευση των μονοθειστικών θρησκειών.Επίσης παγανιστικές παραμένουν πολλές ελεεινές κατώτατες φυλές της Αφρικής,της Αυστραλίας και της Ασίας!Τι παει να πει αυτό?Ο καθένας ας πιστεύει οτι γουστάρει αλλά η υστερία των νεοπαγανιστών χίπηδων που προσπαθούν να "αναβιώσουν" ,με κουτσουρεμένο τρόπο,μια αρχαία θρησκεία πεθαμένη εδώ και 2000 χρόνια γκρινιάζοντας διαρκώς για το Βυζάντιο και κάνοντας ψευτοτελετές και άλλα γραφικά καραγκιοζηλίκια είναι κατάντια!Ο άρρωστος ελληνοκεντρισμός των νεοπαγανιστών και της ακροδεξιάς οπου ο κάθε στερημένος αμόρφωτος μαυριδερός αρμενοειδής γραικύλος που μοιάζει με τον Οτσαλάν γράφει με κεφαλαία,φοράει χιτώνες και αναρτά διαρκώς στον λογαρισμό του στο Facebook αρχαιοελληνικές περικεφαλαίες,κίονες,δελφικά έψιλον και αντιχριστιανικές παπαριές,νομίζοντας οτι είναι γνήσιος αρχαίος Ελληνας,είναι οτι πιο ελεεινό και ενδεικτικό της κατάντιας μας,χειρότερο και απο τους γραφικούς παλαιοημερολογήτες!Οι περισσότεροι εξ αυτών των ελλεειναράδων που την είδαν απόγονοι του Λεωνίδα και για αυτό όλοι οι άλλοι Ευρωπαίοι που "έτρωγαν τότε βελανίδια" τους χρωστάνε αιώνια ελεημοσύνη,είναι πραγματικά ότι πιο ιταμό υπάρχει στην Ελλάδα και οτι πιο εξευτελιστικό και βλαβερό για την εικόνα του ελληνικού εθνικισμού!

      Διαγραφή
    7. Εμένα πιο γραφικοί μου φαίνονται οι ορθόδοξοι που τα έχουν κάνει μουνι στο κεφάλι τους και που φωνάζουν «Ελλάδα σημαίνει ορθοδοξία»κλπ. Ότι οι Εβραίοι ήταν παγανιστές πρώτη φορά το ακούω, αν εχεις κάποια σοβαρή πηγή γράψε την. Για μένα καλύτερα περικεφαλαιες στο φέισμπουκ παρά εβραιους αγιους που διασπείρουν το εβραϊκό δηλητήριο. Ότι έχουμε πολλους Οτσαλάν οφείλεται στους αρμενοειδεις από την Τουρκία που λόγω ορθοδοξίας βαφτίστηκαν ελληνες, αλλά κ λόγω αναπαραγωγής των Ελλήνων με άλλους ορθόδοξους από κατώτερες φυλές επι Βυζαντίου.. Εγώ πιστεύω ότι ο παγανισμός στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβάλει σε πολιτισμική και φυλετική αναβάθμιση. Πως θα γίνει ευγονική με το χριστουλη σημαία;

      Διαγραφή
    8. Καλά,δεν έχεις ξανακούσει ότι οι εβραίοι λάτρευαν χρυσά μοσχάρια;

      Διαγραφή
    9. Κατ'αρχας,σύμφωνα με την παλαιά διαθήκη ο Αβρααμ,ο γενάρχης των Εβραίων,ήταν αρχικά παγανιστής απο την Χαλδαία.Εν συνεχεία αυτός και οι απόγονοί του ασπάστηκαν την βιβλική θρησκεία,αλλά καθ'ολη την διάρκεια της ιστορίας τους συνεχώς την εγκατέλειπαν και γίνονταν παγανιστές!Από το Χρυσό Μοσχάρι που έφτιαξαν μετά την έξοδο τους απο την Αίγυπτο,μέχρι τον παγανισμό του Βααλ και των βαβυλωνιακών θεών και τον διαχωρισμό του παγανιστικού Ισραήλ (που κατόπιν ονομάστηκε Σαμάρια) απο την Ιουδαία.Το βόρειο βασίλειο του Ισραήλ μάλιστα παρέμεινε παγανιστικό μέχρι το τέλος!Αλλά και η Ιουδαία κατά τα ελληνιστικά χρόνια είχε εξελληνιστεί και οι συντριπτική πλειοψηφία των Εβραίων είχε ασπαστεί(είτε την βία,είτε με την θέλησή τους) την αρχαία ελληνική παγανιστική θρησκεία!Αν δεν ήταν οι Μακκαβαίοι που επαναστάτησαν και επανέφεραν την βιβλική λατρεία,οι Ιουδαίοι θα παρέμεναν παγανιστές μέχρι το τέλος!Επομένως παγανιστές ήταν και οι Εβραίοι.Όσο για την όποια μίξη με κατώτερες φυλές που διατελέσθηκε καθ'όλη την διάρκεια της ελληνικής ιστορίας και που κορυφώθηκε επί ελληνιστικών χρόνων και ρωμαιοκρατίας-βυζαντίου,σ'αυτό δεν φταίει ούτε ο χριστιανισμός,ούτε ο παγανισμός ούτε καμία θρησκεία αλλά το γεγονός οτι οι τότε άνθρωποι δεν γνώριζαν τον κίνδυνο που η φυλετική μίξη εγκυμονούσε.Έχουμε χιλιάδες παραδείγματα Ελληνων παγανιστών να παντρεύονται ξένες ανατολίτισσες γυναίκες.Ακόμη και ο μέγας Αλέξανδρος παντρεύτηκε μια Βακτριανή,την Ρωξάνη!Άλλωστε αυτό είναι και το αντικείμενο του εν λόγω άρθρου:Ο εκφυλισμός που επέφεραν στους Μακεδόνες των ελληνιστικών βασιλείων οι μίξεις με τους βαρβάρους!Από πουθενά δεν συνεπάγεται οτι ο ελληνικός παγανισμός απέτρεπε τους γάμους με βαρβάρους. Αντιθέτως μάλιστα απο αυτό που γράφεις,το γεγονός του οτι ο χριστιανικός γάμος προϋποθέτει βάπτισμα μάλλον δυσχέραινε τέτοιου είδους διαφυλετικούς γάμους (όπως πχ Ελληνων με Τούρκους,Άραβες κτλ).

      Διαγραφή
    10. Επίσης γράφεις "πιστεύω ότι ο παγανισμός στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβάλει σε πολιτισμική και φυλετική αναβάθμιση".Για ποιον παγανισμό μιλάς?Δεν υπάρχει παγανισμός και δεν γίνεται ένα έθνος ολόκληρο να ασπαστεί ξανά μια θρησκεία που είναι νεκρή εδώ και 2000 χρόνια.Αυτο που πλασάρουν ως παγανισμό οι διάφορες σέκτες τα τελευταία 20-25 χρόνια είναι ένα ποτ πουρί προσαρμοσμένο στις ανάγκες και στην κοσμοθεωρία του εκάστοτε παγανάρχη.Η συντριπτική πλειοψηφία ,δε, των παγαναρχών είναι κομμούνια και αριστεριστές σε στυλ SJW που έχουν κάργα αντιεθνικιστικές θέσεις.Ο μόνος εκ των παγαναρχών που είναι πράγματι εθνικιστής και αξίζει είναι ο Π.Μαρίνης,αλλά ούτε ο "παγανισμός" που προωθεί είναι πραγματικά "αρχαιοελληνικός",ούτε οι ακόλουθοι του είναι πολλοί και εκτός αυτού,όλοι οι υπόλοιποι των μισούν και των βρίζουν ως "βυζαντινολάτρη", "εβραιοχριστιανό" κτλ.Οταν οι Ελληνες αποφασίσουν να απορρίψουν μαζικά τον χριστιανισμό και να ασπαστούν τον συγκεκριμένο παγανισμό,σφύρα μου κλέφτικα...Οσο για την ευγονική που λες,μια χαρά χριστιανικές(και μάλιστα λίμπεραλ προτεσταντικές) ήταν οι χώρες στην οποίες εφαρμόστηκε στο παρελθόν όπως η ΗΠΑ,η Σουηδία κτλ.Και στο κάτω-κάτω τι σχέση έχει η θρησκεία με την ευγονική?Με λίγη σοβαρότητα και με λίγη θετική προπαγάνδα μια χαρά την δέχεται ο κόσμος,ασχέτως θρησκείας.Εδώ δέχεται άλλα πράγματα που είναι ξεκάθαρα και αναφανδόν αντιχριστιανικά όπως το διαζύγιο,οι εκτρώσεις κα.

      Διαγραφή
    11. Η παλαιά διαθήκη-ταλμουδ-εβραϊκή μυθολογία δεν είναι αξιόπιστη για ιστορικά συμπεράσματα.
      Οι Μακεδόνες είναι ειδική περίπτωση κ για αυτό εκφυλίστηκαν γρήγορα, οι υπόλοιποι Έλληνες δεν αναπαράγονταν με βαρβάρους (πας μη Έλλην βάρβαρος κλπ). Προφανώς είναι δύσκολη η επαναφορά της πατρώας ελληνικής θρησκείας ειδικά όταν το εβραίοορθοδοξο κρατος και σκοταδιστικό παπαδαριο αντιδρά λυσσαλέα σε κάθε τι παγανιστικό. Οπως λες μέχρι τώρα δεν υπάρχει σοβαρή παγανιστική πρόοδος, ίσως για αυτό δεν υπάρχει και κανένα σημείο οικονομικης-πολιτισμικης ανάκαμψης. Σε προτεσταντικές χώρες (με λάιτ Χριστιανισμό), δε θα λυσσάει τόσο το παπαδαριο σε πιθανή ευγονική.

      Διαγραφή
    12. Ακροδεξιέ αδαή καραγκιοζάκο που νομίζεις ότι είσαι παγανιστής και αρχαιοέλληνας,όλοι οι σημαίνοντες ανθρωπολόγοι γράφουν οτι η Ελλάδα αντιμετώπιζε εισροές πρωσοασιατικών /αρμενοειδών ήδη απο την αρχαιότητα.Ο Γκομπινό,ο Gunther,ο Γραντ,ο Ροσεμπεργκ και πολλοί αλλοι αυτό πίστευαν!Αυτό αποδεικνύεται και απο τον Θεογνη (500 πΧ) ο οποίος γράφει οτι η φυλετική υποβάθμιση των Ελλήνων οφειλόταν στο χρήμα που "έχει αναμίξει την φυλή!
      http://fyletika.blogspot.com/2014/08/blog-post_31.html
      Αυτός ήταν ο λόγος!Τα άλλα που γράφεις είναι πραγματικά ένα μάτσο ακροδεξιές υστερικές ασυναρτησίες!Λες "δεν υπάρχει σοβαρή παγανιστική πρόοδος, ίσως για αυτό δεν υπάρχει και κανένα σημείο οικονομικης-πολιτισμικης ανάκαμψης".Εντάξει ρε φίλε,αμα αρχίσουμε να φοράμε χιτώνες,περικεφαλαίες(μαλάκες με περικεφαλαία που λένε),κότινους και γραφτούμε σε μια νεοπαγανιστική σέκτα,ξαφνικά θα γίνουμε γνήσιοι απόγονοι του Λεωνίδα και του Θεμιστοκλή,θα αποκτήσουμε όλοι six-pack,τα κρατικά ταμεία θα γεμίσουν χρήμα και εμείς θα πλουτήσουμε,τα άσχημα μπετονένια κτήρια της Αθήνας θα μετατραπούν αυτομάτως σε μέγαρα με κίονες και αγάλματα,τα σαράβαλα λεωφορεία της Αθήνας θα μετατραπούν σε διαστημόπλοια με απολλώνια αρχαιοελληνική τεχνολογία, η Ελλάδα θα γίνει υπερδύναμη με την οπλική τεχνολογία του λέιζερ του Εχετλαίου,τα τσιφτετέλια και οι τουρκομπουζουκιές θα μετατραπούν σε αρχαιοελληνικούς ύμνους,αν και...εντάξει...δεν χρειάζεται γιατί όπως έιπαμε και τα τσιφτετέλια είναι αρχαιοελληνικά...


      ΥΣ Για αυτό λεμε οτι η ακροδεξιά ελληνοκεντρική ξεφτίλα και γελοιότητα των αρχαιοελληνικών φαντασιώσεων και του αυνανισμού δεν έχει όριο στην Ελλάδα...

      Διαγραφή
    13. Εγώ σου μίλησα με επιχειρήματα και εσυ μου απαντάς με χαρακτηρισμούς, κλασική αντίδραση άρμενοειδους ψυχοσύνθεσης και ορθόδοξου αφορισμού. Ο παγανισμός είναι η κοσμοθεωρία των αρχαίων Ελλήνων αλλά και άλλων σπουδαίων πολιτισμών (Πέρσες Βαβυλώνιοι αρχαίοι Αιγύπτιοι Ρωμαίοι Βίκινγκ κλπ). Λόγω του κατηχητικού που πηγες νομίζεις ότι παγανισμός είναι χιτώνες και περικεφαλαίες.. Η συστηματική άθληση λχ ασφαλώς και θα φέρει οίκονομικη ανάπτυξη όπως στις χώρες της βόρειας Ευρώπης καθώς βελτιώνει τη ψυχική υγεία και μειώνει το κόστος περίθαλψης από βουβαλοειδεις καπνίζοντες τουρκαλβανους. Σε μια κοινωνια με παγανιστικά πρότυπα η ευγονική θα γίνει αυτοματα καθώς οι αρμενοειδεις και οι τουρκαλβανοι θα δυσκολεύονται να αναπαραχθούν λόγω ασχήμιας..

      Διαγραφή
    14. Κατ'αρχάς τι θα πει "ορθόδοξος αφορισμός"?Ξέρεις τι σημαίνει αφορισμός?Αφού ρε φίλε δεν ξέρεις καν να γράφεις ελληνικά,τι τον θές τον παγανισμό!Το ποιος μίλησε με επιχειρήματα και ποιος με υστερικές ακροδεξιές ελληνοκεντρικές ασυναρτησίες ας το κρίνει ο αναγνώστης!Τι μας λές ρε φίλε?Δηλαδή για να γυμνάζεται κάποιος, πρέπει να είναι γραμμένος σε νεοπαγανιστική σέκτα,να ντύνεται σαν καρναβάλι εκτός εποχής και να κάνει καργκιοζηλίκια σαν στερημένο δεκάχρονο?Αν κάποιος,για παράδειγμα,είναι άθεος δεν μπορεί να γυμνάζεται και να απέχει απο τις καταχρήσεις?Και τι σχέση έχει,άλλωστε,το κάπνισμα με τον χριστιανισμό και την θρησκεία γενικότερα?Αντιθέτως μάλιστα,αν θες να ξέρεις,το κάπνισμα προήλθε απο τις βάρβαρες παγανιστικές φυλές της Αμερικής!

      Yστερα γράφεις:
      "Ο παγανισμός είναι η κοσμοθεωρία των αρχαίων Ελλήνων αλλά και άλλων σπουδαίων πολιτισμών (Πέρσες Βαβυλώνιοι αρχαίοι Αιγύπτιοι Ρωμαίοι Βίκινγκ κλπ)"

      ...επίσης των Νέγρων,των Αβοριγίνων,των Ινδιάνων,των αγριανθρώπων του Αμαζονίου,των Βουσμάνων,των Μογγόλων και κάθε βάρβαρης υπανθρώπινης φυλής...
      Και λοιπόν?!

      Τελος,λές:
      "Σε μια κοινωνια με παγανιστικά πρότυπα η ευγονική θα γίνει αυτόματα,καθώς οι αρμενοειδεις και οι τουρκαλβανοι θα δυσκολεύονται να αναπαραχθούν λόγω ασχήμιας.."

      Χαχαχαχαχα καλά κρασιά!Όταν δημιουργηθεί αυτή η κοινωνία σφύρα μου κλέφτικα...Αν υπάρχει μέχρι τότε Ελλάδα και λευκή φυλή...

      Μιλάμε για πλήρη ασοβαρότητα και ακροδεξιά αποχαύνωση...

      Διαγραφή
    15. Μεταφορικά ανέφερα τη λέξη (αφορισμό). Δε με ενδιαφέρει πως τη χρησιμοποιείτε εσεις οι βυζαντινολόγοι. Έχεις πολύ σοβαρή επιχειρηματολογία (ακροδεξιέ αδαή καραγκιοζάκο ακροδεξιό κλπ).
      Αναφέρομαι σε υγιή αθλητικά πρότυπα και όχι στις παπαριες που γράφεις για «εγγραφή σε παγανιστικές σέκτες κλπ». Καλύτερα πρότυπα ο Ηρακλής και ο Δίας παρά ο Άγιος Ιάκωβος και ο Άγιος Πέτρος.
      Αναφέρεις ακραία παραδείγματα υπάνθρωπων που είναι γονιδιακά καταδικασμένοι. Σύγκρινε καλύτερα τους αρχαίους με τους σύγχρονους Έλληνες Πέρσες Αιγύπτιους Ρωμαίους για συμπερασματα (παγανισμός vs εβραϊκός μονοθεϊσμός).
      Γράφεις «αν υπάρχει μέχρι τότε Ελλάδα και λευκή φυλή». Δεν φαίνεται να σε απασχολεί και πολύ και το θεωρεις προδιαγεγραμμένο. Λογικο μου φαίνεται αφού εσείς λέτε «εν εσμεν εν Ιησού Χριστο» όπως σου έμαθαν στο κατηχητικό από το ταλμουδ.

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος 10:51 μ.μ. = κλασική περίπτωση αγράμματου υστερικού τσιφτετέλληνα που νομίζει οτι με γελοίους πιθηκισμούς γίνεται γνήσιος αρχαίος Σπαρτιάτης απόγονος του Ηρακλή,ενώ στην πραγματικότητα είναι ενα θλιβερό ανελλήνιστο αποτυχημένο ανθρωπάκι που δεν ξέρει καν να γράφει ελληνικά!Το δε χαμηλό iq σου που σε κατατάσσει στην ευγενή τάξη των γυφτογραικύλων,του επιπέδου οπαδού του Σώρρα,φαίνεται απο το γεγονός οτι μόλις ισοπεδώνουν την γελοία ελληναράδικη ακροδεξιά υστερική σου νοοτροπία με επιχειρήματα κατηγορείς τους πάντες ως Εβραίους, Σιωνιστές,Ιουδαιοχριστιανούς,Ταλμουδιστές κτλ.Ρε καραγκιόζη,δηλαδή ένας αθεος ή ένας χριστιανός δεν μπορεί να διαβάζει πχ τους άθλους του Ηρακλή?Ποιοι νομίζεται οτι είστε εσείς οι ελληνοκεντρικοί παγανεγκέφαλοι για να μονοπωλείτε την ελληνική μυθολογία (βάζω δε ο,τι στοίχημα θέλεις οτι εαν σε είχα μπροστά μου και σε ρωτούσα δεν θα ήξερες να μου ονομάσεις ούτε τρείς απο τους άθλους του Ηρακλή,όπως ακριβώς οι γελοίοι ελληνοκεντρικοί ελληναράδες όμοιοί σου που λένε "εμείς ,όταν οι Γερμανοί έτρωγαν βελανίδια,είχαμε τον Σωκράτη" ενώ δεν έχουν διαβάσει ποτέ ούτε μια σελίδα ελληνικής φιλοσοφίας)?Οι σύγχρονοι Αιγύπτιοι δεν έχουν το πολιτισμικό επίπεδο των αρχαίων Αιγυπτίων,όχι γιατί δεν είναι παγανιστές,αλλά γιατί δεν είναι φυλετικά ο ίδιος λαός!Οι σημερινοί Αιγύπτιοι είναι κυρίως Άραβες αναμεμιγμενοι με πολλές διαφορετικές φυλές που κατοίκησαν στην περιοχή (επι παγανισμού!) και αναμίχθηκαν με τους αρχαίους Αιγυπτίους,πολύ πριν την έλευση του Ισλάμ!Οι δε Ιταλοί και οι Ιρανοί μια χαρά ανεπτυγμένες χώρες είναι.Δεν καταλαβαίνω σε τι υστερούν ,δηλαδή, οι χριστιανοί Ιταλοί και οι μουσουλμάνοι Ιρανοί ή Σαουδάραβες απο τους παγανιστές Ινδούς για παράδειγμα?Ειδικά δε στην περίπτωση των Αράβων,επί Ισλάμ (και όχι επι παγανισμού) γνώρισαν την μεγαλύτερη τους πολιτιστική και πνευματική ανάπτυξη και την μεγαλύτερη τους εδαφική κυριαρχία!Πως το εξηγείς αυτό?
      Τελος,πράγματι θεωρώ προδιαγεγραμμένη την καταστροφή της Ελλάδος και της λευκής φυλής,όχι φυσικά γιατί «εν εσμέν εν Ιησού Χριστώ»(αυτό αναφέρεται στη σωτηρία όλων των πιστών.Τι σχέση έχει αυτό με την φυλή?),αλλά γιατί κανένα σοβαρό εθνικιστικό κίνημα δεν πρόκειται να προχωρήσει με την ασόβαρη,διχαστική και γραφική νοοτροπία των ελληνοκεντρικών τσιφτετελλήνων,σαν και του λόγου σου,που εξισώνουν κατά τρόπο ιταμό,τους αλλόφυλους Εβραίους και Μουσουλμάνους με τους λευκούς χριστιανούς της Ευρώπης!

      Αλλά είπαμε...στου κουφού τσιφτετέλληνα την πόρτα όσο θέλεις βρόντα...

      Διαγραφή
    17. Συνεχίζεις με το ίδιο επίπεδο ανατολίτικων επιχειρημάτων τουρκαλβανικου επιπέδου (αγράμματος, δε ξέρεις ελληνικά, χαμηλο IQ κλπ) που αντανακλούν το δικό σου IQ και μορφωτικό επίπεδο. Εδώ κάνουμε ανταλλαγή απόψεων , δεν είμαστε στο κατηχητικό σου που το παίζεις δήθεν καθηγητης στο ποιμνιο επειδή έχεις διαβάσει εκκλησιαστικά βιβλία..
      Μουνι τα εχεις κάνει στο κεφάλι σου. Από τι μια εισαι δήθεν οπαδός της ευγονικής και των φυλών ταυτόχρονα είσαι υπέρ του φιλάνθρωπου χριστιανισμού ενω σε πιάνει υστερία κατά της πατρωας θρησκείας. Βρίζεις από ακροδεξιούς μέχρι ακροαριστερούς, εμένα μου ακούγεσαι ένας τραγικός νεοδημοκράτης αλλά δεν είναι το θέμα μας.
      Ο καθένας μπορεί να διαβάσει και το κορανι και το ταμουδ αν θέλει, το θέμα είναι να διδάσκεται στα σχολεία η ελληνική μυθολογία αντί των θρησκευτικών-κατηχητικού.
      Ότι σου φαίνεται ανεπτυγμένη χώρα το ιραν του αχμαντινεζαν που οι γυναικες έχουν υποχρεωτική μπούρκα και λιθοβολούνται αν δεν είναι παρθένες επαληθεύει τις υποψίες μου για τα εβραίο χριστιανικά-μουσουλμανικά σου πρότυπα.
      Οι Άραβες έκαναν καποιες επινοησεις άλγεβρα κλπ αλλά ποτε δεν έφθασαν στα επίπεδα της αρχαίας Ελλάδας ή της δυτικής και βόρειας ευρωπης που εκτινάχτηκε μετά το διαφωτισμό (απαγκίστρωση από το χριστιανισμό). Σε λίγο θα μας πεις ότι είσαι οπαδός του μωαμεθ του πορθητή έτσι που πας..

      Διαγραφή
    18. Ρε μάγκα,αν μπορείς μέσα στην βλακεία και την αφέλεια που σε δέρνει,κατάλαβε επιτέλους,ότι,οι φυλετιστές εθνικιστές δεν δίνουμε δραχμή για τον παγανισμό,για τον Ινδουισμό,για τον μαλακισμό και γενικά για το τι θρησκεία ακολουθεί ο καθένας!Το πρόβλημα είναι η γελοία και γραφική ακροδεξιά αρχαιόπληκτη ρητορική σύμφωνα με την οποία το μόνο πρόβλημα είναι η θρησκεία(και συγκεκριμένα ο χριστιανισμός),ενώ αν οι Ελληνες αρχίσουν να συμπεριφέρονται σαν σε καρναβάλι εκτός εποχής,γράφοντας με κεφαλαία,φορώντας περικεφαλαίες και χιτώνες,φορώντας κολιέ με δελφικά έψιλον και κάνοντας πάσης φύσεως καραγκιοζιλίκια σε ψετοτελετές,ξαφνικά η Ελλάδα -η μάλλον,το Νεογραικυλιστάν- θα γίνει πολιτισμική,τεχνολογική και πολιτιστική αρχαιοελληνική υπερδύναμη και οι νεοελληνάρες,χέρενφολκ!Η γελοία ελληνοκετρική νοοτροπία σας ,δε,είναι εξαιρετικά βλαβερή για το φυλετικό κίνημα,διότι εξισώνει κατα τρόπο εγκληματικό,αλλόφυλους Άραβες,Πακιστανούς και Αφρικανούς μουσουλμάνους με τους Ελληνες και γενικά τους Ευρωπαίους χριστιανούς,σύμφωνα με την άρρωστη λογική του οτι "οι μόνοι Ελληνες είναι οι δωδεκαθειστές ενώ όλο το υπόλοιπο του πληθυσμού είναι Εβραιο-χριστιανοί οπότε τι Άραβας μουσουλμάνος,τι λευκός Χριστιανός".Επίσης οι αστοιχείωτοι καραγκιόζηδες ομοϊδεάτες σου πιστεύουν οτι υπάρχει "ελληνική φυλή με ελληνικό DNA" που προέρχεται απο το Άλφα του Κενταυρου,που είναι ανώτερη απο όλους τους λευκούς της Ευρώπης,της οποίας το DNA έχει παραπάνω χρωμοσώματα,που έφτασε στην Αμερική πριν τον Κολόμβο και έχτισαν τις πυραμίδες των Αζτέκων και των Ινκας και έφτιαξαν τα αγάλματα στην νήσο του Πάσχα κτλ.Κατάλαβε οτι ο φυλετισμός (και συγκεκριμένα ο εθνικοσοσιαλιστικός φυλετισμός) δεν έχει καμία σχέση με αυτή την γελοία και αστοιχείωτη προσέγγιση!Για τον εθνικοσοσιαλιστή φυλετιστή δεν υπάρχει "ελληνική φυλή" και λοιπές σχετικές ιστορίες για αγρίους αλλά λευκή ευρωπαϊκή αρια φυλή στην οποία ανήκαν οι αρχαίοι Ελληνες!Και συνεπώς,Έλληνας είναι όποιος,ασχέτως θρησκείας ή ιδεολογίας,έχει ελληνική καταγωγή και πληρεί συγκεκριμένα φυλετικά κριτήρια!Για παράδειγμα,ένας Νορδικός,Μεσογειακός ή Ατλαντοειδής χριστιανός είναι πολύ πιο Ελληνας απο έναν δήθεν παγανιστή αρμενοειδή τσιφτετέλληνα σαν τον Αγάθωνα!

      Διαγραφή
    19. Παρακάτω,δεν ξέρω αν εσύ γεννήθηκες σε κανένα καταυλισμό και δεν πήγες σχολείο,αλλά πάντως στα ελληνικά σχολεία διδάσκεται η ελληνική μυθολογία στο δημοτικό!Για το οτι δεν διδάσκεται περισσότερο(κακώς!),όπως και για το οτι τα αρχαία ελληνικά δεν διδάσκονται σωστά,μπορείς να κατηγορήσεις την πολιτική ηγεσία.Αυτό τι σχέση έχει με τα θρησκευτικά,τα οποία ,άλλωστε, δεν είναι καν υποχρεωτικά και μπορείς να πάρεις απαλλαγή?Το πρόβλημα σου φυσικά δεν είναι αυτό,αλλά το οτι είσαι ένας κομπλεξικός με εμμονές και με μανία καταδίωξης!

      Εν συνεχεία,θα έπρεπε να γνωρίζεις οτι η μαντίλα υπήρχε στο Ιράν από την παγανιστική αρχαιότητα της Περσίας και υποδήλωνε υψηλή κοινωνική θέση.Το οτι οι γυναίκες φορούν υποχρεωτικά μαντίλα στο Ιράν τα τελευταία 40 μόλις χρόνια δεν οφείλεται κατεξοχήν στο Ισλάμ,αλλά κυρίως στο μεταεπαναστατικό πολιτικό σύστημα,επομένως άκυρο το επιχείρημα σου!Επίσης,δεν θες να παραθέσω στοιχεία για την θέση της γυναίκας στην αρχαία Αθήνα και για το πως οι τότε παγανιστές επέβαλαν την τότε "γυναικεία ευπρέπεια",γιατί θα διαπιστώσεις οτι το σύστημά τους παρέπεμπε περισσότερο σε ταλιμπάν του Αυγανιστάν.Ή μήπως νομίζεις,οτι οι γυναίκες της παγανιστικής αρχαιότητας είχαν την ελευθερία στην πουτανιά και στην ξετσιπωσιά όπως οι σημερινές Ελλεεινίδες?

      Τέλος,ιδού η απόδειξη της αστοιχειωσύνης σου!Οι Άραβες μουσουλμάνοι δεν έφτασαν ποτέ στα επίπεδα της αρχαίας Ελλάδας και της Ευρώπης,όχι επειδή δεν ήταν παγανιστές, αλλά γιατί ήταν κατώτερη φυλή!Το ίδιο ισχύει και με τους Ευρωπαίους,οι οποίοι ανέπτυξαν τον δυτικό πολιτισμό όχι λόγω του διαφωτισμού(που έφερε τον ανθρωπισμό και τον φιλελευθερισμό),αλλά λόγω της φυλετικής τους ανωτερότητας!Άλλωστε,οι μεγαλύτεροι επιστήμονες και διανοητές,θεμελιωτές του δυτικού πολιτισμού ήταν χριστιανοί ή άθεοι όπως πχ ο Πασκάλ,ο Κίρχερ,ο Λαβουαζιέ και πολλοί άλλοι που ήταν χριστιανοί κληρικοί και θεολόγοι!

      Διαγραφή
    20. Φυλετικός εθνικοσοσιαλιστης; Εγώ μόνο τον Φυρερ ξέρω και ήταν παγανιστης! Εφόσον είσαι ανώνυμος σχολιαστής όπως και εγώ αντιπροσωπεύεις μόνο τον εαυτό σου. Όπως σου ξαναείπα δεν αναφέρομαι σε περικεφαλαιες κλπ αλλά σε παγανιστική κουλτούρα κ τρόπο ζωής. Προφανώς υπάρχουν διαβαθμίσεις στην εβραιοτητα. Δεν είναι στο ίδιο τσουβάλι οι Λούθηρανοι καθολικοί ορθόδοξοι μουσουλμάνοι και Εβραίοι (με σειρά αυξανόμενης εβραιοτητας). Ασφαλώς το γονιδιακό υπόβαθρο είναι το σημαντικότερο στοιχείο για την πρόοδο ενός έθνους όπως αναλύεται στο αξιότιμο blogg.
      Δεν είμαι ανθρωπολόγος αλλά οι αναλύσεις του μπλογκ για τη φυλετική σύνθεση της Ελλάδας μου φαίνονται ρεαλιστικές.
      Οι βυζαντινολογοι σαν και εσένα θεωρείται λογικο το σταυρο κάθε πρωί στο σχολείο τον αγιασμό τις εικόνες του χριστουλη σε όλες τις τάξεις, το κατηχητικό δώδεκα χρόνια στο σχολείο κλπ Αυτά είναι αδιανόητα στις αναπτυγμένες χώρες τις βόρειας Ευρώπης όπου κυριαρχούν οι νορδικοι με παγανιστικες τασεις αθεΐα και λαιτ Χριστιανισμό. Αλλά στις χώρες αραβων μουσουλμάνων που θαυμάζεις και μάλλον ανατραφηκες είναι ψωμοτυρι.
      Για μένα ο παγανισμός είναι εργαλείο για την πολιτισμική και φυλετική πρόοδο της Ελλάδας. Εσυ περιμένεις απλά την πλήρη φυλετική εξαθλίωση της Ελλάδας που τη θεωρείς αναπόφευκτη όπως είπες.

      Διαγραφή
    21. Εγώ περιμένω την εξαφάνιση νεοελληναράδων φουκαράδων με διψήφιο IQ,εμμονές και μανία καταδίωξης όπως η αφεντιά σου!Ρε καθυστερημένε,πως ο αγιασμός και οι εικόνες βλάπτουν την "φυλετική και πολιτισμική πρόοδο" της Ελλάδος?Είσαι με τα καλά σου?Πραγματικά είσαι ακραία περίπτωση ελληνοκεντρικού ηλιθίου,χωρίς ίχνος κριτικής σκέψης και επαφής με την πραγματικότητα!Οι δήθεν "αναπτυγμένες χώρες τις βόρειας Ευρώπης" στις οποίες αναφέρεσαι, είναι τίγκα στον εκφυλισμό,στην πουτανιά και στην πουστιά,ενώ έχουν γεμίσει νέγρους και μεσανατολήτες ταλιμπάν!Αντιθέτως,οι σκληρές χριστιανικές χώρες της ανατολικής Ευρώπης όπως η Ουκρανία,η Ουγγαρία,η Πολωνία κτλ είναι οι πιο υγιείς χώρες της Ευρώπης με εθνικιστικές κυβερνήσεις που δεν δέχονται ούτε έναν λαθρομετανάστη!Ευχαριστώ που αποδεικνύεις με τις ασυναρτησίες σου και την απόλυτη έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα που σας αποδίδω!

      Ο δε Χίτλερ,που γράφεις,ήταν αγνωστικιστής με αντιχριστιανικές τάσεις λόγω Νίτσε κτλ,όχι παγανιστής.Όμως ο Λεον Ντεγκρέλ,ο Κοντρεάνου(πάνω δεξιά στο ιστολόγιο),ο Χοσέ Αντόνιο,ο Σαλαζαρ,ο Μεταξάς και όλοι οι άλλοι εθνικοσοσιαλιστές και φασίστες ηγέτες ήταν φανατικοί χριστιανοί!

      Τέλος γράφεις "Για μένα ο παγανισμός είναι εργαλείο για την πολιτισμική και φυλετική πρόοδο της Ελλάδας."

      Χαχαχαχα!Μάλιστα!Και ποιος παγανισμός?Γιατί οι περισσότερες υπάρχουσες παγανιστικές σέκτες είναι κάργα αντεθνικές και αντιφυλετικές!

      Διάβασε εδώ:
      https://hellenismos.org/2013/04/22/elliniki-apantisi-ethnikismo/

      Δες αυτό:
      https://www.youtube.com/watch?v=0ZfcR-LiFK8

      Αυτά φιλαράκι δεν τα δεν τα λένε ούτε οι πιο σκληροί αριστεροί νεορθόδοξοι θεολόγοι!

      Με τέτοια μυαλά σαν τα δικά σου,όχι μόνο δεν δύναται να αποφευχθεί η φυλετική εξαθλίωση της Ελλάδος,αλλά επιβεβαιώνεται!

      Διαγραφή
    22. Σου έθιξα το χριστουλη και λυσσαξες πάλι βυζαντινολόγε ψεύτο-φυλετιστη. Ο εβραίο-Χριστιανισμός είναι τροχοπέδη στην εξέλιξη, εδώ λύγισε και την ανώτερη φυλετικά ευρωπη «όπως είπες» μέχρι το μεσαίωνα. Εσυ πως εξηγείς τη μεταμόρφωση της Ευρώπης μετά το διαφωτισμό; Ο ίδιος κόσμος δεν ήταν φυλετικά και πριν;
      Είσαι τόσο άσχετος και τραγικός που αγνοείς ότι κατά τον φυρερ οι σλαβικές χώρες πρώην κομμουνιστών που περιγράφεις είναι υπάνθρωποι!
      Αντίθετα κατά τον φυρερ πάντα, οι Σκανδιναβοί είναι οι «σούπερ Γερμανοί» κάτι που συμβαδίζει με τις περιγραφές του μπλογκ για δολιχοκεφαλους νορδικους σε μεγάλο βαθμό. Όσο για τους λαθρομετανάστες που έχουν μαζευτεί στη βόρεια ευρωπη οφείλεται εν μέρει στο ότι κανεις δεν θέλει να μείνει στις χώρες υπανθρωπων πτωχόπρόδρομων που ανέφερες. Επίσης αδαή ανενημέρωτε στη Σουηδία οι εθνικιστές είναι στο 20%, στη Δανία η μπούρκα απαγορεύτηκε ενώ στη Φινλανδία οι εθνικιστές ήδη συγκυβερνούν και όλα αυτά εν μέσω οικονομικής ευημερίας!
      Αλλά σε χριστιανόκρατουμενες (φιλανθρωπες) χώρες όπως η Ελλάδα είναι αδύνατη η άνοδος των εθνικιστών παρά την χρεοκοπία!

      Διαγραφή
    23. Εσύ λύσσαξες επειδή σου έθιξα την χαμηλή νοημοσύνη και τον υπανθρωπισμό σου γραφικούλη ακροδεξιέ γραικυλίσκε που νομίζεις οτι είσαι Βίκινγκ!Το μόνο τροχοπέδη του εθνικισμού αυτή την στιγμή στην Ελλάδα και αλλαχού είναι η ασόβαρη ακροδεξιά γελοιότητα και νοσηρότητα ατόμων σαν και του λόγου σου!Είσαι αγράμματος και αδιάβαστος!Το μόνο που κάνεις είναι να αναπαράγεις την ίδια ξαναζεσταμένη σούπα που ακούμε δεκαετίες τώρα,δίχως ίχνος κριτικής σκέψης!Κατ'αρχας,ανιστόρητε γραικύλε,μάθε οτι ο μεσαίωνας δεν είχε να κάνει με τον χριστιανισμό όπως θα ήθελες!Ο μεσαίωνας με τα όσα αρνητικά του ήταν πρωτίστως αποτέλεσμα της πτώσης της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας,των γεωπολιτικών τον αλλαγών που αυτή επέφερε και κατ'επέκταση των βαρβαρικών επιδρομών,των λιμών κτλ.Αλλά και πάλι όλα αυτά δεν εμπόδισαν την ,πράγματι ανώτερη φυλετικά,Ευρώπη να δημιουργήσει πχ την πανίσχυρη (χριστιανική) αυτοκρατορία του Καρλομάγνου που μέσω της "καρολίγγειας αναγέννησης" επέφερε μια σπουδαία άνθιση στον πολιτισμό,στις τέχνες και τις επιστήμες στην Ευρώπη!Το δε Βυζάντιο,σύμφωνα με τους κορυφαίους ιστορικούς της μεσαιωνικής περιόδου όπως ο Ράνσιμαν,ο Οστρογκόρσκι κτλ,δεν γνώρισε ουσιαστικά ποτέ μεσαίωνα,αλλά παρέμεινε ισχυρό και πολιτισμικά και τεχνολογικά πολύ πιο προχωρημένο σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη,πόσο μάλλον σε σχέση με τις παγανιστικές φυλές των Σλάβων κτλ,τις οποίες και υπέταξε.Εσύ να μας πεις,αν μπορείς,σε τι ήταν ανώτεροι οι παγανιστές Γερμανοί της σκανδιναβίας,απο τους χριστιανούς Γερμανούς του Καρλομάγνου ή απο τους επίσης χριστιανούς Αγγλοσάξονες και τους Κέλτες κατά τον μεσαίωνα!Αντιθέτως,μάλιστα,σύμφωνα με την άρρωστη και ιδεοληπτική θεωρία σας,εφόσον οι χριστιανικές γερμανικές δυνάμεις της Ευρώπης ήταν πολιτισμικά και τεχνολογικά ανώτερες και εν τέλη νίκησαν παντού στρατιωτικά τους παγανιστές,-στην Αγγλία για παράδειγμα,οι Αγγλοσάξωνες πέταξαν τελικά τους παγανιστές Βίκιγκ στην θάλασσα-,συνεπάγεται ο Χριστιανισμός είναι ανώτερος απο τον παγανισμό!Φυσικά αυτό είναι παράλογο γιατί η θρησκεία σ'αυτές τις περιπτώσεις δεν παίζει ρόλο,αλλά υπάρχουν άλλοι παράγοντες όπως η φυλή,η γεωπολιτική στρατηγική,οι φυσικοί πόροι,οι εκάστοτε ηγέτες,οι συνθήκες κτλ.Ομως σύμφωνα με τις δικές σας γελοίες θεωρίες,για όλα ευθύνεται η...θρησκεία!

      Διαγραφή
    24. (Συνέχεια) Είσαι δε τόσο αγράμματος και αστοιχείωτος,που δεν ξέρεις οτι ο διαφωτισμός σύμφωνα με την εθνικιστική ιδεολογία ήταν ΑΡΝΗΤΙΚΗ εξέλιξη για την Ευρώπη καθώς γέννησε τον κοινοβουλευτισμό,τον ανθρωπισμό,τον φιλελευθερισμό και έθεσε τα θεμέλια για τον μαρξισμό!!!Ο εθνικισμός αντιμάχεται τον διαφωτισμό!Εσείς βέβαια,τα πρόβατα των μπολσεβίκων παγαναρχών,είστε υπέρ του διαφωτισμού και εξυμνείτε την εβραιοκίνητη γαλλική επανάσταση,τους Ιακωβίνους,τον Ροβεσπιέρο και όλα αυτά τα φιλελεύθερα αποβράσματα που ναρκοθέτησαν το μέλλον της Ευρώπης για να καταλήξουμε σήμερα εδώ που είμαστε!Αυτοί είστε!!!

      Τέλος,να που επιβεβαιώνεις την ακροδεξιά νεοελληναράδικη νοοτροπία σου και την ασχετοσύνη σου!Μάθε δεξιέ γραικύλε,οτι οι "εθνικιστές" "Σουηδοί Δημοκράτες" που τόσο θαυμάζεις έχουν τόση σχέση με τον εθνικισμό και τον φυλετισμό όσο σχέση έχεις εσύ και οι ομοϊδεάτες σου!Οι "Σουηδοί δημοκράτες" μάγκα μου,είναι κάργα φιλελεύθεροι, είναι υπέρ της αφομοίωσης των αραβοαφρικανών, υπέρ των ομοφυλοφίλων κτλ,ενώ έχουν στις τάξεις τους Άραβες και Αφρικανούς!Και αυτά τα ελεεινά δεξιο-φιλελεύθερα κόμματα(όπως και τα αντίστοιχά στις άλλες χώρες που ανέφερες) εσύ τα αποκαλείς εθνικιστικά?!!!Αυτή είναι η ακροδεξιά ξεφτίλα σας!!!

      Οσο για την άνοδο των εθνικιστών στην Ελλάδα,αυτή δεν μπορεί να επιτευχθεί,όχι λόγο της θρησκείας,αλλά λόγω της ύπαρξης τόσων γραφικών ακροδεξιών ούγκανων σαν και του λόγου σου που προσδίδουν στο κίνημα γελοίο,ασόβαρο και γραφικό χαρακτήρα!

      Διαγραφή
    25. Βρε βραχυκεφαλε αποβλακα με το να ισχυρίζεται ανώνυμα ότι είσαι μορφωμένος με υψηλό IQ, ακούγεσαι γραφικός και δεν πείθεις κανένα.
      Για τους παγανιστές της Σκανδιναβίας που υστερουν κατα το μεσαίωνα σε σχέση με τους Γερμανούς χριστιανούς, προφανώς έχει να κάνει με τις κλιματολογικές συνθήκες στη σκανδιναβια (-30 βαθμούς) την εποχή που δεν υπήρχε ηλεκτρικό ρεύμα! Ως βυζαντινολόγος που είσαι θεωρείς ισάξιο τον πολιτισμό του Βυζαντίου με αυτόν της αρχαίας Ελλάδας, βαριέμαι να αναλύω τα κλασικά που έγιναν στο Βυζάντιο (απαγόρευση ολυμπιακών+φιλοσοφικών σχολων+ιατρικής, καταστροφή ναων οπως του Παρθενώνα, τιμωρία με θάνατο σε όποιον αυτοαποκαλείται Έλληνας και τόσα αλλά..). Υπάρχει χρονικη συσχετιση με την παρακμή του αρχαίου κόσμου και την επικράτηση του χριστιανισμού αλλά εσυ ο «καθηγητής βυζαντινολογιας» είσαι 100% σιγουρος ότι είναι άσχετα. Δεν εξηγούνται τα πάντα μόνο με τη τα γονίδιά και τη θρησκεία ενος εθνους αλλά ωστόσο παρά πολλά όσο και να εθελοτυφλείς επειδή το εβραϊκό δηλητήριο του χριστιανισμού είναι βαθιά μέσα σου.
      Όπως σου είπα δεν εκπροσωπώ κάποιο φορέα. Εσυ πάλι αυτοαναιρείσαι με τις αντιφατικές μπαρούφες που λες, λχ θαυμαζεις την ισλαμική δημοκρατία του Ιράν και τη σαουδικη αραβια κ ταυτόχρονα απαξιώνεις τους Άραβες. Στο μόνο που είσαι σταθερός είναι στην προςηλωση σου στο χριστουλη σου.

      Διαγραφή
    26. Αν εγώ είμαι βραχυ-κέφαλος,εσύ είσαι αν-εγκέφαλος,πράγμα που αποδεικνύεις περίτρανα κάθε φορά που εξαπολύεις τα γεμάτα ιδεοληψία,γελοιότητα και νοσηρότητα ασυνάρτητα τσιτάτα σου!Φυσικά τίποτε απο όλα αυτά τα καλιαρντά που ξερνάς δεν είναι προϊόν δικής σου αντικειμενικής έρευνας μέσω μελέτης,αλλά copy-paste απο αναμασημένη αθεοκομμουνιστική/νεοπαγανιστική χίπικη προπαγάνδα!Είσαι δε τόσο απελπισμένος που δικαιολογείς την άγνοια και την αμορφωσιά σου με χαρακτηρισμούς του τύπου «καθηγητής βυζαντινολογιας» εμπνεόμενος,προφανώς, από υπανθρώπινες σειρές της τηλεόρασης στις οποίες εκτόνωνες τον υπάνθρωπινο ακαλλιέργητο γραικυλίστικο ψυχισμό σου,αντί να μελετάς κανένα σοβαρό βιβλίο για να ξεφύγεις απο την ελλεειναράδικη γραφικότητα που σε δέρνει!Ουδέποτε υποστήριξα οτι ο πολιτισμός του Βυζαντίου ήταν ανώτερος της πολιτιστικής ακμής της κλασσικής Ελλάδος!Ομως αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι οτι ο πολιτισμός αυτός,όπως και κάθε πολιτισμός,τελικά παρήκμασε και άλλαξε μορφή.Η δε παρακμή αυτή ξεκίνησε μετά τον πελοποννησιακό πόλεμο και ολοκληρώθηκε με την κατάκτηση της Ελλάδος απο τους Ρωμαίους,πολύ πριν την έλευση του Χριστιανισμού.Το οτι ο χριστιανισμός συνέβαλε στην ολοκλήρωση αυτής της παρακμής,δεν τον καθιστά πιο σημαντικό αίτιο παρακμής απο τον εκφυλισμό των (παγανιστικών) ελληνιστικών βασιλείων και την κυριαρχία της (παγανιστικής) Ρώμης(τότε ήταν που οι ίδιοι οι Ελληνες άρχισαν να ονομάζουν τους εαυτούς τους Ρωμαίους και όχι επι Βυζαντίου όπως ανιστόρητα ισχυρίζεσαι!).Αυτό αναφέρουν όλοι οι σοβαροί ιστορικοί και μελετητές της συγκεκριμένης περιόδου!Όμως το χριστιανικό Βυζάντιο σχεδόν μέχρι και την πτώση του ήταν πράγματι πολύ πιο ανεπτυγμένο πολιτισμικά και τεχνολογικά απ' ολα τα ευρωπαϊκά έθνη(πόσο μαλλον απο τα παγανιστικά) και αυτό επίσης δεν το αμφισβητεί κανείς ιστορικός!Η ηλίθια άποψη σου οτι οι αρχαίοι Ελληνες είχαν μέχρι την ίδρυση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας έναν κραταιό,υγιή και ακέραιο πολιτισμό και θρησκεία και μετά "ξαφνικά στα καλά καθούμενα ήρθε ο κακος χριστιανισμός και τα διάλυσε όλα" είναι η επιτομή της ιδεοληψίας,της γελοιότητας και της πλήρους έλλειψης επαφής με την ιστορική πραγματικότητα!

      Διαγραφή
    27. Επίσης,το οτι κατάλαβες πως θαυμάζω τους Άραβες ή το Ιράν είναι άλλο ένα δείγμα του οτι η χαμηλή -επιπέδου οπαδού του Σώρρα- ευφυία σου δεν σου επιτρέπει να καταλάβεις τίποτα απ'οσα έγραψα!Αυτό που έγραψα είναι οτι,αφού όπως λες η θρησκεία είναι το αίτιο του πολιτισμού και ο χριστιανισμός και το ισλάμ είναι "τροχοπέδη για την εξέλιξη" του,πως εξηγείς οτι οι (φυλετικά κατώτεροι) Άραβες για παράδειγμα,είχαν την πιο μεγάλη πολιτισμική τους άνθιση επι Ισλάμ και όχι επί παγανισμού?Με την ίδια λογική σε ρωτώ γιατί,αφού "ο χριστιανισμός είναι τροχοπέδη για την εξέλιξη",οι χριστιανοί Γερμανοί Φράγκοι του Καρλομάγνου ήταν πολύ πιο εξελιγμένοι και τσάκισαν τους Γερμανούς παγανιστές Σάξονες και όχι το αντίθετο?Και φυσικά το κλίμα δεν έπαιξε κανένα ρόλο εδω!

      Αλλά ξέρω,μην μπορώντας πάλι να απαντήσεις κατα τρόπο που βολεύει το παράλογο αφήγημα σου περι θρησκείας θα αρχίσεις τις κλάψες του τύπου "μπουχουχουχου...ο χριστιανισμός...κλαψ λιγμ μπουχουχου....τα θρησκευτικά κλαψ κλαψ...το Βυζάντιο μπουχουχουχου κλαψ...οι εικόνες...κλαψ φταίνε για όλα!"

      Για αυτό λεω οτι δεν υπάρχει ελπίδα με τον ελληνοκεντρικό ακροδεξιό γραικυλισμό και την γραφικότητα στην Ελλάδα...

      Διαγραφή
    28. Έχεις δίκιο φίλε. Απλά θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως και ο χριστιανισμός ως θρησκεία πλέον έχει ολοκληρωτικά πεθάνει. Και στη Δύση αλλά και στην Ελλάδα. Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη κακό, είναι μια φυσιολογική εξέλιξη, όλα γεννιούνται και πεθαίνουν. Και δεν είναι τυχαίο πως ο θάνατος μιας θρησκείας συνδυάζεται με ακριβώς τα ίδια φαινόμενα που σημάδεψαν το τέλος του αρχαίου κόσμου. Δηλ. "παγκοσμιοποίηση", δημογραφική στειρότητα, εξαφάνιση των εθνών (στην αρχαιότητα πόλεων-κρατών), φυλετική επιμειξία, μεταναστεύσεις λαών, υλισμός, παραίτηση, αθεία, αδιαφορία, ατομισμός. Όλα αυτά που συμβαίνουν στις μέρες μας έπληξαν και τον αρχαίο κόσμο ήδη από τον τον 1ο π.Χ. αιώνα (Ρωμαίοι), ενώ τους Έλληνες ήδη δύο τουλάχιστον αιώνες νωρίτερα. Η αρχαία Ελλάδα του 250 π.Χ. ή ακόμη χειρότερα του 25Ο μ.Χ. ήταν εξίσου αποκρουστική με τη σημερινή Αγγλία, Σουηδία και Ολλανδία.

      Διαγραφή
    29. Δεν διαφωνώ με την ανάλυση σου για τους λόγους παρακμής της αρχαίας Ελλάδας ωστόσο και στους ελληνιστικούς χρόνους υπήρχε ακόμη πολιτισμος: Ολυμπιακοί αγώνες φιλοσοφικές σχολές βιβλιοθηκες κλπ Σκοπιμα αγνοείς ότι η οριστική ταφόπλακα της αρχαίας Ελλάδας ήρθε με την επικράτηση και επιβολή του χριστιανισμού. Θανατική ποινή εάν αποκαλεισαι Έλληνας επιβλήθηκε με τον Ιουστινιανιο κώδικα. Τότε απαγορεύτηκαν οι Ολυμπιακοί αγώνες ως ειδωλολατρική εορτή, η θανατωση της φιλοσόφου Ιπατιας έχει γίνει και ταινία.. τότε οι χριστιανοί έκαψαν τη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας κατέστρεψαν ναους κλπ κλπ. Κατά λέξη έγραψες «οι Ιταλοί και οι Ιρανοί μια χαρά αναπτυγμένες χώρες είναι» όποτε μην κατηγορείς εμένα για τις βλακείες που γράφεις.
      Στις μάχες δυστυχώς δεν νικάνε πάντα οι πολιτισμικά και φυλετικά ανώτεροι, δες το παράδειγμα των τουρκομογγολων που έφθασαν μέχρι την Πολωνία..
      Συμφωνώ με τον 8:50 ότι ο Χριστιανισμός πνέει πλέον τα λισθια.. όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε τόσο το καλύτερο, πρέπει κάτι άλλο να έρθει να εμπνεύσει τους ελληνες και τους ευρωπαίους στην πολιτισμική και φυλετική πρόοδο.

      Διαγραφή
    30. Στην ελληνιστική περίοδο υπήρχε "πολιτισμός" όσο υπάρχει "πολιτισμός" και σήμερα στην Αμερική και στην Ευρώπη. Και τώρα υπάρχουν πανεπιστήμια, βιβλιοθήκες, φιλοσοφικές σχολές, όπως και τότε. Μόνο που όλα αυτά είναι παρακμιακά. Όπως παρακμιακός ήταν ο ηδονιστής και ατομιστής Επίκουρος, παρακμιακός ο ελληνόφωνος-δίγλωσσος σημίτης Ζήνων ο Κιτιεύς, παρακμιακή η γκροτέσκα ελληνική τέχνη, παρακμιακοί οι Γραικύλοι ελληνόφωνοι πολιτικοί, παρακμιακή η παιδεραστία που έκανε θραύση κλπ κλπ. Όσοι βλέπουν την αρχαία Ελλάδα ως ενιαίο σύνολο από τους Δωριείς και τον Όμηρο έως τους ρωμαικούς χρόνους είναι τόσο βλάκες με αυτούς που θεωρούν τη Δύση του έπους των Νιμπελούνγκεν, των σταυροφοριών και του Δάντη το ίδιο με τη Χίλαρυ Κλίντον και την Τζούντιθ Μπάτλερ.
      Φαίνεται πως δεν έχεις πάρει μυρουδιά από αρχαίο ελληνικό κόσμο, όταν επικαλείσαι την Υπατία ως φιλόσοφο- ένα φετίχ του σύγχρονου φεμινισμού. Σιγά τη φιλόσοφο, που μόνο το γεγονός πως γυναίκα φιλοσοφούσε συνιστούσε την πλήρη διαστροφή της κλασσικής ελληνικής αντίληψης για τον ρόλο της γυναίκας. Ο Αριστοτέλης τι θα έλεγε για κάτι τέτοιο, πολύ περισσότερο ο Ηράκλειτος ή και ο Όμηρος; Θα έβαζαν τα γέλια. Όσο δε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες καλώς τους έκλεισε ο Θεοδόσιος, γιατί από μόνοι τους αποτελούσαν κινητή διαστροφή της ολυμπαικής ιδέας, στους οποίους δεν συμμετείχαν πια Έλληνες αλλά όλη η φυλετική πανσπερμία της Μεσογείου. Ο τελευταίος ολυμπιονίκης ήταν Αρμένιος. Ήδη αιώνες πιο πριν οι γελοίοι γραικύλοι δίνανε στον Νέρωνα στέφάνους ολυμπιονίκη για να τον γλύψουν.
      Αυτός είναι ο "πολιτισμός" της σιχαμένης ελληνιστικής περιόδου και της ακόμη πιο σιχαμένης ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και της πλέον γελοιοποιημένης αρχαίας θρησκείας του απόλυτου συγκριτισμού.Η αρχαία θρηησκεία και οι πιστοί της στο τέλος του αρχαίου κόσμου ήταν τόσο γελοίοι, όσο και ο σημερινός χριστιανισμός του "φιλοπροσφυγισμού", των γκέηδων ιερέων, της πανθρησκείας, της ανοχής και των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων".
      Η σύγκρουση στην ιστορία δεν είναι μεταξύ θρησκειών αλλά μεταξύ ακμής και παρακμής.

      Διαγραφή
    31. Ρε νοστραδαμε με ψυχοπλακωσες. Έβγαλες για πέταμα την ελληνιστική περίοδο (του μηχανισμού των Αντικυθήρων), και τη σύγχρονη ευρωπη και Αμερική. Η χριστιανόκρατούμενη Ελλάδα είναι σε οικονομική και πολιτισμικη χρεοκοπία μη νομίζεις ότι είναι τα ίδια χάλια με τη ψωροκοστενα όλος ο πλανήτης. Στη Σουηδία κάνουν φορολογική δήλωση και ψηφίζουν στις εθνικές εκλογές με ένα κλικ από το smartphone, έχουν 2 χρόνια άδεια μητρότητας μετάαποδοχων κλπ.
      Είσαι κατά των πουστηδων , των ολυμπιακών αγώνων, του φεμινισμού, των νορδικων Σουηδών, μισογυνης, και μετά σου κακοφαίνεται όταν λέω ότι έχεις κοινά με τους μουσουλμάνους-τζιχαντιστες ως χριστιανός που είσαι. Είσαι απλά ένας γραφικός καρατζαφερης. Δεν είναι οι νορδικες γυναικες σαν τις ελλεινιδες μην τα ισοπεδώνεις όλα. Όπως σου είπα στη σκανδιναβια ο υγιης νορδικος κόσμος ήδη αντιδρά στους λαθρομεταναστες και ψηφίζει εθνικιστικά κόμματα. Δεν είπα ότι οι Σουηδοί δημοκράτες είναι γαματοι αλλά ότι ο νορδικος κόσμος που δεν έιναι σε ύπνωση απο το παπαδαριο έχει αρχίσει να αντιδρά σε αντίθεση με τη χριστιανική νότια ευρωπη που αναδεικνυει Συριζαίους.

      Διαγραφή
    32. Ρε ελεεινέ ελληνοκεντρικέ κακομοίρογλου,κατ'αρχάς ο ανώνυμος που σου απάντησε είναι άλλος,αν και πολύ σωστά στα είπε!Το οτι υπερασπίζεσαι την φυλετική και πολιτισμική παρακμή των ελληνιστικών βασιλείων,μόνο και μόνο για τον παγανισμό,δείχνει ακόμη μια φορά τον παραλογισμό και την τρικυμιά εν κρανίω που σε χαρακτηρίζει!Τι θα πει ρε μπουζουκοκέφαλε "η ελληνιστική περίοδος του μηχανισμού των Αντικυθήρων"?Και κατά τον μεσαίωνα πραγματοποιήθηκαν σπουδαίες τεχνολογικές ανακαλύψεις(πχ μεταλουργία,αρχιτεκτονική,υφαντουργία, ωρολογοποιία,πυροβόλα όπλα,ναυσιπλοΐα κτλ) που έθεσαν τα θεμέλια του σύγχρονου πολιτισμού!!!Εσύ όμως παρ'ολα αυτά τον θεωρείς περίοδο για πέταμα!Ω της υποκρισίας!Τι ηλίθιος τρόπος σχκέψης είναι αυτός?Η θρησκεία φταίει που το ελληνικό κράτος είναι ένα ανοργάνωτο μπουρδέλο στο οποίο τίποτα δεν λειτουργεί ή μήπως η τρέχουσα φυλετική σύσταση του Ελλαδιστάν και κυρίως το σαθρό και εγκληματικό πολιτικό σύστημα που μας κατέστρεψε?Μήπως και ο Σύριζα είναι χριστιανικό κόμμα???Τι ασυνάρτητες βλακείες είναι αυτές που γράφεις!!!Τόσο χαζός και αφελής νεοελληνάρας είσαι πια?!

      Οσο για τα άλλα αδερφίστικα που γράφεις είναι ακόμη μια απόδειξη της ιδεολογικής σου αστοιχειωσύνης!Ο εθνικισμός φουκαρά νεοελληνάκο είναι κατά του εκφυλισμού και επομένως κατά του φεμινισμού και κατά των πούστηδων ενώ υποστηρίζει την πατριαρχία και την παραδοσιακή οικογένεια!Αντί να αυνανίζεσαι με τους κίονες,τα αγάλματα και τα εξώφυλλα των βιβλίων των Ελλήνων συγγραφέων,κάνε μια -έστω μάταιη- προσπάθεια να ξεφύγεις απο την ακροδεξιά ελληναράδικη νοοτροπία σου διαβαζοντας τι γράφει πχ ο Αριστοτέλης και ο Θαλής για την γυναίκα και τις σχέσεις μεταξύ των δυο φύλων:

      «Το αρσενικό είναι από τη φύση του ανώτερο από το θηλυκό, το πρώτο εξουσιάζει και το δεύτερο εξουσιάζεται. Το ίδιο πρέπει να ισχύει και για όλους τους ανθρώπους».
      (Πολιτικά, Α΄, 5 (1254b 12-15))

      «έφασκε γαρ, φασί, τριών τούτων ένεκα χάριν έχειν τη Τύχη· πρώτον μεν ότι άνθρωπος εγενόμην και ου θηρίον, είτα ότι ανήρ και ου γυνή, τρίτον ότι Έλλην και ου Βάρβαρος» (Διογένης Λαέρτιος, I, 33)

      Μήπως τους θεωρείς και αυτούς μουσουλμάνους τζιχαντιστές???Εεε αγράμματε δήθεν αρχαιολάτρη νεοελληνάρα μου?

      Ή μήπως νομίζεις οτι κατα την κλασική αρχαιότητα οι γυναίκες ήταν ασύδοτα πουταναριά και έκαναν ότι γούσταραν, γλεντούσαν τρέχοντας στα σκυλάδικα δίχως να κάνουν παιδιά,όπως στην σημερινή νεοτερική Ευρώπη.

      Τράβα διάβασε κανα βιβλίο για την αρχαία Αθήνα και θα διαπιστώσεις οτι η θέση της γυναίκας ήταν πολύ πιο κοντά στα "μουσουλμανικά πρότυπα" απ'οσο νομίζεις!Υπήρχε μέχρι και ειδική αστυνομία που έλεγχε την συμπεριφορά και την ευπρέπεια των γυναικών και τιμωρούσε τις παραβάσεις,όπως η θρησκευτική αστυνομία στο Πακιστάν!!!

      Διάβασε πρώτα κανένα βιβλίο για την αρχαία Ελλάδα και ύστερα ντύνεσαι καρναβάλι αρχαίος Ελληνας παγανιστής!

      Διαγραφή
    33. Ένα παράδειγμα ανέφερα με το μηχανισμό των Αντικυθήρων (τον πρώτο υπολογιστή της ανθρωποτητας) για να εξηγήσω ότι παρά την παρακμή λόγω κατάκτησης από τους Ρωμαίους οι Έλληνες παγανιστές συνέχισαν να παράγουν πολιτισμό. Αντίθετα το Βυζάντιο που θεωρείς τόσο σπουδαίο τι παρήγαγε εκτός από εικόνες και Αγίους;
      Αριστεροί και χριστιανοδημοκράτες διαφέρουν ελάχιστα ως προς την λαθρολαγνια τους οι μεν λόγω κομμουνισμού οι δε λόγω χριστιανισμού-(φιλανθρωπίας) και τα δυο είναι όψεις του ίδιου εβραϊκού νομίσματος.
      Τι είναι αυτά τα μωρουδιακά που γράφεις «το σαθρό εγκληματικό πολιτικό σύστημα που μας κατέστρεψε»; Το πολιτικό σύστημα είναι καθρέφτης της κοινωνίας μας του (ορθόδοξου )πολιτισμού μας και των γονιδίων μας. Αυτό μας αξίζει.
      Στην εποχή που οι άνδρες σφάζονταν σώμα με σώμα ήταν λογικο να αποφασίζουν μόνοι τους αν θα σφαχτούν και όχι οι γυναικες που δε συμμετείχαν στη μάχη. Ωστόσο ο παγανισμός ως θρησκεία δεν είναι μισογυνικος σε αντίθεση με τις εβραϊκές θρησκείες (χριστιανισμό μουσουλμανισμό ιουδαϊσμό ) που είναι ρητά μισογυνικες όπως ορίζει λχ η Βίβλος (η δε γυνη να φοβειται τον άνδρα κλπ). Στην αρχαία Σπάρτη όπως και στη μινωική Κρήτη η γυναίκα είχε ισοτιμη θέση.
      Ο αγαπημένος σας μονοθειστης φιλόσοφος αριστοτελης που μόνο παπαριες έχει πει αλλά τον αναδείξατε ως τον πιο σπουδαίο επειδή τις μαλακιες του αξιοποίησαν οι χριστιανοί για να βάλουν πόδι στην Ελλάδα.

      Διαγραφή
    34. Φίλτατε του 1.04. Εγώ απάντησα και με μπέρδεψε με εσένα, όμως βλέποντας τις εξωφρενικές μπούρδες του ανθρώπου αυτού, θα έλεγε πως πρέπει να είναι τρολ και δεν χρήζει απαντήσεως. Το κάνει για πλάκα. Δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποιος τόσο εξωφρενικά πανηλίθιος. Αν τα πίστευε κανονικά αυτά που λέει, σημαίνει πως σε ένα τεστ IQ δεν θα ξεπερνούσε το 60. Μην ασχολείσαι, τρολάκι είναι, κάνει πλάκα.

      Διαγραφή
    35. Συγγνώμη ανώνυμε 1:17 που σε μπέρδεψα με τον βυζαντινολόγο, είναι επειδή πετάχτηκες σαν πορδι στη συζήτηση μας.
      Τώρα για τις ηλιθιότητες που έγραψες για τη σιχαμερή ελληνιστική κ ρωμαϊκή περίοδο και για τη σιχαμερή σημερινή ευρωπη και Αμερική δεν έχω να σχολιάσω κάτι παραπάνω.
      Ο βυζαντινολόγος ειναι τουλάχιστον διαβασμένος και καλός παπαρολογος.

      Διαγραφή
  4. https://m.facebook.com/TheMythReturns/photos/a.103133750301714.1073741828.103047700310319/204517923496629/?type=3&source=48&__tn__=EH-R

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν τα έγραφε ο Ρόζεμπεργκ ήταν κακός νορδιστής... Όταν τα γράφουν οι ίδιοι οι Ρωμαίοι που έβλεπαν του Γραικύλους και γελάγανε με την κατάντια τους (μέχρι να καταντήσουμε δύο αιώνες μετά τα ίδια και χειρότερα), τότε τα δεχόμαστε. Πρέπει να διαβάσει κανείς και Πλούταρχο να δει τι γράφει για τις ελληνικές πόλεις της κυρίως Ελλάδας που είχαν καταντήσει ερείπια και οι πληθυσμοί δεν γεννούσαν. Σας θυμίζει τίποτα από αυτό που συμβαίνει στις μέρες μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν σε κατακτούν και έχεις και μετά γενίτσαρους συνεργάτες του εχθρού πως να κάνεις παιδιά.Η μέθοδος της κατάκτησης έχει μελετηθεί και βελτιωθεί ανά τους αιώνες.Δεν νομίζω να υπήρξε ποιο τέλια κατάκτηση από την σημερινή αφού ο εχθρός επεμβαίνει κατευθείαν στο μυαλό σου κάνοντας σε να πιστεύεις ότι είσαι ελεύθερος.

      Διαγραφή
  6. Οι Σύροσελευκίδες όμως ήταν ένα αμάλγωμα ελληνικής γλώσσας, δωδεκαθεισμού, αραμαικών και μοαβιτικών παγανιστικών θρησκειών και φυσικά ήταν αυτοί που προσπάθησαν να επιβάλλουν τον πολιτισμό τους στο Ισραήλ συμμαχώντας με τους λεγόμενους Ελληνιστές Ιουδαίος, τον Μενέλαο,Ιάσωνα και Άλκιμο. Επίσης για αυτούς που βάζουν την ανατολή σε ένα σακί να ξέρετε πως ο ιουδαισμός των προχριστιανικών αιώνων πρώτους και βδελυρούς θεωρούσε όλους τους σημιτόφωνους γειτονές του, ειδικά Σαμαρείτες, Αμμονίτες, Ασσύριους, Βαβυλώνιους, Συροαραμαίους, Φοίνικες (οι οποίοι παραδόξων αυτοαποκαλούνταν Κανίμ-Χανααναίοι, αυτούς που κατατρόπωσαν οι πρωτοιουδαίοι). Τέλος να θυμίσω ως προς την προέλευση του Ισραήλ κάτι ενδιαφέρον. Δεν ξέρουμε πως προήλθαν στα 1100 πΧ και δεύτερον η φυλή Δαν λέει στη Δεβόρα και μου κάνει τεράστια εντύπωση ότι έμειναν στα πλοία τους. Αιγαιακοί λαοί, κερεθίτες, Τζεκέρ, τι ακριβώς αρχαιολογικά στοιχεία έχουμε για το πως προήλθε αυτό το έθνος?? Μία παραδοχή είναι πως οι μισητοί κατακτητές τους οποίους οι περήφανοι αδούλωτοι Αιγύπτιοι πολεμούσαν 4 αιώνες οι Υξώς έχουν κάποια σχέση. Πάντως το τι λένε οι πρωτεργάτες της εθνικής και πολιτισμικής ηδυπάθειας και ακολασίας ήταν οι Ρωμαίοι. Πρώτοι στην κρεπάλη και μετά οι ελληνιστές Σύριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..θρησκείες είναι το τελευταίο πράγμα.

    είναι απλά ένας μηχανισμός, ένα εργαλείο κοινωνικότητας, διαχείρισης του γενετικου υλικού.

    Το μόνο που μετράει είναι ο δείκτης νοημοσύνης.

    Οι αρχαίοι δεν είχαν γνώσεις γενετικής.

    Μέσα στα γονίδιά του ελληνισμού, έστω και μπαραλιασμενα υπάρχει καλό υλικό που απλά πρέπει με σωστό ευγονισμο να επιλεχθεί

    Αυτό μόνο μετράει, και οι αριθμοί.

    Αν λείπει είτε το ένα είτε το άλλο, είτε η ευφυΐα είτε οι αριθμοί, δεν γίνεται κάτι θετικό.

    1 εκατομμύριο Αφρικανοί δεν θα πάνε πότε στο φεγγάρι

    100 άτομα με νοημοσύνη 250 με ευκολία μπορούν να πετύχουν αυτό το στόχο

    Τα εξωτερικά χαρακτηριστικά δεν είναι τόσο σημαντικά όσο η ευφυΐα αλλά με γενετική μπορείς να πετύχεις και τα δύο.


    Πρώτη φορά γράφω, καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.