Η εικόνα δείχνει τρεις σκύλους από διαφορετικές ράτσες. Ανήκουν στο ίδιο είδος, μπορούν να μιχθούν μεταξύ τους και να δώσουν μικτά κουτάβια. Όταν πάτε σε ένα κατάστημα και ζητάτε να αγοράσετε έναν σκύλο, σας ρωτάνε: Τι ράτσα θέλετε;
Όλοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι ράτσες (φυλές) σκύλων διαφέρουν μεταξύ τους όχι μόνο στην εμφάνιση (μέγεθος, τρίχωμα, αυτιά, κτλ.) αλλά και στην συμπεριφορά, με την κάθε ράτσα να ξεχωρίζει για...
συγκεκριμένα γνωρίσματα, όπως π.χ. επιθετικότητα, υπακοή, θηρευτική ικανότητα, ικανότητα φύλακα, κτλ. Η επιλογή του σκύλου γίνεται σχεδόν αποκλειστικά με φυλετικά κριτήρια, δηλαδή παίρνουμε σκύλο από την ράτσα που κρίνουμε ότι διαθέτει εκ φύσεώς τα πιο επιθυμητά γνωρίσματα για μας.
Η επόμενη εικόνα δείχνει ράτσες περιστεριών. Διαφέρουν μεταξύ τους, όμως όλα τους είναι περιστέρια. Ο άνθρωπος μπορεί να δημιουργήσει και με τεχνητή επιλογή, φυλές στα ζώα που τον ενδιαφέρουν, για ερευνητικούς, εκμεταλλευτικούς ή αισθητικούς σκοπούς. Η τεχνητή επιλογή αξιοποιεί ακριβώς τον ίδιο μηχανισμό με την φυσική επιλογή, απλώς δρα πιο γρήγορα και στοχευμένα. Είτε τεχνητά, είτε όχι, ράτσες συναντάμε παντού στο ζωικό βασίλειο, καθότι αποτελούν στάδια διαφοροποίησης εντός του είδους. Είναι μια φυσιολογική διαδικασία η οποία είναι εγγενής στην φύση και δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ.
Ενώ στα υπόλοιπα ζώα όλοι μιλούν για ράτσες που διαφέρουν στην εμφάνιση και στην συμπεριφορά, τι μας εμποδίζει να κάνουμε το ίδιο και για τους ανθρώπους; Φυλές υπάρχουν στον άνθρωπο και αυτό είναι καταφανές. Αν μελετάμε τις ράτσες των σκύλων, θα μελετάμε και τις ράτσες των ανθρώπων. Και η μελέτη της ανθρώπινης διαφορετικότητας είναι πολύ πιο σημαντική από την μελέτη της φυλετικής διαφοροποίησης στα υπόλοιπα ζώα. Ράτσες υπάρχουν στον άνθρωπο, επηρεάζουν τις κοινωνίες και πρέπει να μελετώνται συστηματικά, ώστε να λυθούν τα μυστήρια που αφορούν στην βαθύτερη φύση του ανθρώπου.
''Ενώ στα υπόλοιπα ζώα όλοι μιλούν για ράτσες που διαφέρουν στην εμφάνιση και στην συμπεριφορά, τι μας εμποδίζει να κάνουμε το ίδιο και για τους ανθρώπους''
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς και τα περιστέρια ή τα σκυλιά,δε χωρίζονται σε αριστερούς και δεξιούς,σε καπιταλιστές και προλετάριους,ούτε φυσικά διάβασαν τον ''μεγάλο'' Μάρξ...
Αντιθέτως τα δικά μας τα ζώα,μετά από...μελέτη που έκαναν,διαπίστωσαν ότι υφίσταται μόνο ''πάλη των τάξεων'' και ότι η φυλή δεν είναι βιολογική πραγματικότητα,αλλά κοινωνικό κατασκεύασμα...
Ειπε ο γραικυλος μικρο τον μαρξ..
Διαγραφήτο τερας μορφώσεως και σοφίας ρε που φτασαμε
και αριστερος να μην εισαι..οπως εγω...δεν μπορεις να λεςτον μαρξ μικρο...γραικουλι
Ε βέβαια...μεγάλος ο μαρξ...πως λέμε Ιούλιος Έβολα και Έγελος...Αλήθεια,Άγγλε,έχεις διαβάσει ποτέ Μάρξ;;Ξεκινάει το βιβλίο του με τη φράση ''οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα''!
ΔιαγραφήΠισω στον φραπε σου γραικουλι..
Διαγραφήουτε εναν καφε της προκοπης δεν μπορειτε να πιείτε,παρα ενα νεροζουμι με της χειροτερης ποιοτητας καφε !
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/87/Georgios_Grivas_1967.jpg/200px-Georgios_Grivas_1967.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://2.bp.blogspot.com/-skprTyDsXZk/UtGM0FplxtI/AAAAAAAAAkk/VbFAJozMJxA/s1600/armenoids+kappers.jpg
Στον μαλακα που λεει οτι ο γριβας δεν ειναι αρμενοειδης τοτε πως μοιαζει με τον αρμενοειδη στην δευτερη φωτογραφια ρε βλακα
Ρε Αρμένη που συνεχώς ψάχνεις διάσημους αρμενοειδείς με σκοπό να ''ταυτιστείς'' μαζί τους,μόνο και μόνο επειδή είσαι αρμενοειδής,κι αυτό σου δημιουργεί σύμπλεγμα κατωτερότητας,πήγαινε αλλού να βγάλεις τα κόμπλεξ σου και όχι σε ιστολόγιο φυλετικής ανθρωπολογίας.
ΔιαγραφήΟ Γρίβας ήταν κυρίως Διναρικός.Λυπάμαι που στη ''χαλάω''.
Θυμάμαι είχες γράψει για κάτι τραγουδίστριες της Γιουροβίζιον,που ήταν αρμενοειδείς.Υπέροχα!Ταυτίσου με αυτές,μπας και μετριάσεις λίγο τα ψυχολογικά σου συμπλέγματα.Μην βρίσκεις όμως αρμενοειδείς εκεί που δεν υπάρχουν.Ο Γρίβας ήταν κυρίως Διναρικός.
http://2.bp.blogspot.com/-45ICxXxOYJs/UyBb47LrPkI/AAAAAAAAJPs/yzP5trF1wgA/s1600/1.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ Η ΑΡΜΕΝΟΕΙΔΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΓΡΙΒΑ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΜΑΓΚΕΣ
Ξαναβάλε το στη θέση του τότε, γιατί δεν είναι. Ταξινομήσεις σε γηραιότερους ανθρώπους δείχνουν πάντοτε κάποιο περίεργο "διναρισμό". Ο Γρίβας όμως, δυστυχώς για εσάς, έχει φωτογραφίες και από νεότερη ηλικία.
Διαγραφήhttp://www.palaithel.gr/arthrografia_clip_image002_0008.jpg
http://georgiosgrivasdigenis.com.cy/images/GRIVAS.jpg
http://www.nationalarchives.gov.uk/images/news/kv2-3883-1-georgio-grivas.jpg
Είναι κλασσική περίπτωση διναρικού, είτε μας αρέσει είτε όχι.
Ο ιδιαίτερος φαινότυπός του μάλιστα, αναφέρεται από ανθρωπολόγους ιδιαίτερα διαδεδομένος στην Κύπρο όπου και θεωρούν πως υπάρχει αναλοίωτος από τους αρχαιότερους πληθυσμούς ΔΙΝΑΡΙΚΩΝ όπως αυτός εμφανίστηκε μετά τη νεολιθική εποχή.
The round-headed element in Cyprus, which appears identical with that from Alishar, is numerous enough to warrant statistical comparisons. Fiirst calls the skulls Armenoid, and they do resemble Iron Age and modern Armenians quite closely in vault size and proportions, but the faces and noses of the Cypriotes are smaller in both height and breadth. At the same time, they resemble modern Alpines in vault size, while the faces are narrower. The bloc of early brachycephals of western Europe and North Africa which includes Afalou, Ofnet, and the Borreby skulls is quite different, being much larger in vault size and in facial dimensions as well. The Cypriotes notably lack the heavy mandible of western European brachycephals.
The position of the Cypriotes in the modern racial scheme falls into the brachycephalic group of moderate vault size, including Alpines, Armenoids, and Dinarics; the most notable feature is the small face, notable for its narrowness, and the light jaw. It is more like the modern Dinarics than anything else, since it diverges from the Armenian standard in the same way as do modern Albanians. The stature 12 was tall, as with modern Dinarics, and the long bones slender. The brachycephalic people who entered the Anatolian Eastern Mediterranean region in the latter part of the third millennium B.C. were, therefore, ari early form of Dinaric; as, one suspects, were the so-called "Armenoids" who came into Mesopotamia at the same time. This is our first meeting with the Dinaric race.
Its appearance in western Asia seems quite abrupt, but was probably the result of a gradual development, followed by an overflow or evacuation from the seat of its characterization. Where this may have been is still unknown.
C.S. Coon, The Races of Europe
THE BRONZE AGE IN WESTERN ASIA, p139
αναλλοίωτος*
ΔιαγραφήΟ Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ήταν και αυτός διναρικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι Διναρικός και ειδικά στον ψυχισμό, δεν σήκωνε μύγα στο σπαθί του. Έδωσε όρκο να πολεμήσει τους Τούρκους όταν μικρός ένας Τούρκος του έχωσε μία σφαλιάρα.
ΔιαγραφήΠροτείνω να γίνει ένα εκτενές αφιέρωμα για τη σχέση Φυλής και Τέχνης (συμπεριλαμβανομένου της μουσικής). Αν η τέχνη ενσαρκώνει τον ψυχισμό μιας φυλής, τότε έχουμε τεράστια βήματα να διανύσουμε ως Έλληνες για την επαναριοποίηση και επανελλήνιση αυτού του κακομαθημένου, άρριζου και χάσκοντος πληθυσμού που μιλά απλώς (κακά) ελληνικά.
ΑπάντησηΔιαγραφή