"Είναι μάταιο να φανταζόμαστε ότι η ανθρωπότητα θα βελτιωθεί σε μόνιμη βάση μέσω εξάσκησης και εκπαίδευσης"
Συνήθης πλάνη στην οποία πέφτουν διάφοροι ηθικιστές είναι ότι η εκπαίδευση μπορεί να βελτιώσει σε μόνιμη βάση τον άνθρωπο. Η επιστήμη τους διαψεύδει, δίνοντας τον πρώτο λόγο στην κληρονομικότητα.
Ο Γερμανός επιστήμονας κηρύσσει μια αλήθεια που πρέπει όλοι να γνωρίζουν:...
η εκπαίδευση δίνει σημαντικά εφόδια στην παρούσα γενιά, όμως δεν μπορεί να βελτιώσει από μόνη της τις επόμενες. Η πραγματική βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να γίνει μόνο βιολογικά. Για αυτόν τον λόγο η φυλετική ανθρωπολογία έχει τον πρώτο λόγο στο κορυφαίο αυτό θεωρητικό, αλλά και πρακτικό ζήτημα που έχει ταλανίσει τους φιλοσόφους ανά τους αιώνες, δηλαδή την βελτίωση του ανθρώπου.
Πολύ σωστά.Πρέπει να υπάρχει και το απαραίτητο φυλετικό υπόβαθρο.Αυτό που θα έπρεπε να λογίζεται ως αυτονόητο,αποκρύπτεται σκόπιμα στις σάπιες κοινωνίες που ζούμε.Η ευγονική θα έπρεπε να είναι ιερός σκοπός κάθε ευρωπαϊκού έθνους.
ΑπάντησηΔιαγραφήCopy-paste από την βιβλιάρα του Le Bon 'η ψυχολογία των ανθρώπων':
ΑπάντησηΔιαγραφή'Doubtless certain of the inequalities among individuals and races were too apparent to be seriously disputed ; but people found it easy to persuade themselves that these inequalities were merely the outcome of differences of education, that all men are born
equally intelligent and good, and that the sole responsibility for their perversion lies with the institutions they live under. This being the case the remedy was simple in the extreme : all that had to be done was to reform the institutions and to give every man an
identical education. It is in this way that institutions and education have ended by becoming the great panaceas of modern democrats, the means of remedying inequalities which clash with the immortal principles that are the only divinities that survive to-day.'
'Moreover the idea of equality, far from being on the decline, continues to make headway. It is in the name of this idea that socialism, which seems destined to enslave before long the majority of Western peoples, pretends to ensure their welfare. It is in its
name that the modern woman, forgetting the deep lying mental differences that separate her from man, claims the same rights and the same education as man, and will end, if she be triumphant, in making of the European a nomad without a home or a family.'