Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Ένας απόκρυφος πόλεμος

Πίσω από τα γεγονότα, υπάρχουν παράγοντες οι οποίοι δρουν χωρίς να γίνονται αντιληπτοί από τους περισσότερους ανθρώπους. Ο Ιούλιος Έβολα επισήμαινε ότι τα ιστορικά γεγονότα δεν έχουν μόνο δύο διαστάσεις, τον χώρο και τον χρόνο. Έθετε μια τρίτη διάσταση, η οποία έχει να κάνει με τον μεταφυσικό παράγοντα που διαπνέει τα εμπλεκόμενα μέρη και ο οποίος επηρεάζει σημαντικά την συμπεριφορά τους στο ιστορικό γίγνεσθαι. Ωστόσο, υπάρχει και ένας ακόμη παράγοντας που δρα στο παρασκήνιο και διαφεύγει στους περισσότερους, παρότι επηρεάζει καταλυτικά τα γεγονότα. Θα μιλήσουμε για τον φυλετικό παράγοντα στον αγώνα για πολιτική επικράτηση.

Η συμμετοχή στον πολιτικό αγώνα απαιτεί, πλην της ιδεολογικής κατάρτισης, θάρρος, δυναμισμό, οργανωτικότητα, κοινωνικότητα, εξωστρέφεια και ενεργητικότητα. Όσες περισσότερες από αυτές τις αρετές υπάρχουν στα άτομα ενός πολιτικού σχηματισμού, τόσο...
πιο ισχυρός θα γίνεται. Όσοι γνωρίζουν στοιχειωδώς ανθρωπολογία, διαπιστώνουν ότι αυτά τα γνωρίσματα είναι εν πολλοίς φυλετικά προσδιοριζομενα. Συνεπώς, αν ένας οργανισμός διαθέτει πολλά άτομα από φυλετικούς τύπους που διαθέτουν αυτά τα ψυχικά γνωρίσματα, τότε η δύναμή του θα αυξάνει.

Αν δούμε βαθύτερα, ένας κρυφός πόλεμος διεξάγεται ιστορικά σε όλες τις πολιτικές διαμάχες για την εξουσία, για το ποια πολιτική δύναμη θα έχει τα καλύτερα φυλετικά στοιχεία και συνεπώς καλύτερες προοπτικές πολιτικής επικράτησης. Ο πόλεμος αυτός είναι βέβαια ασυνείδητος, όμως επιδρά σημαντικά στα γεγονότα.

Σε ιστορικό πλαίσιο πολλοί φορείς κάνουν επιλογή με κριτήρια που προκρίνουν τους ικανότερους. Η μασονία είναι ένα παράδειγμα. Για να σε επιλέξουν οι εβραίοι στη μασονία, θα πρέπει να είσαι μορφωμένος και συνήθως ευκατάστατος. Έμμεσα δηλαδή γίνεται μια θετική επιλογή με στοιχεία που διαθέτουν ικανότητες. Αυτός ο τρόπος επιλογής ήταν ένας από τους βασικούς λόγους επικράτησης των μασονικών φιλελεύθερων επαναστάσεων και μεταρρυθμίσεων στην Ευρώπη του 18ου-19ου αιώνα, καθώς συσσωρεύονταν άτομα με ισχυρό χαρακτήρα και παρέμβαση στην κοινωνία. Όταν παρήκμασε η αριστοκρατία της Γαλλίας, δηλαδή αλλοιώθηκε η φυλετική της υπόσταση, η μασονική αντιπολίτευση κατάφερε να την ανατρέψει. Η μάχη ήταν πολιτική στην επιφάνεια, αλλά το αποτέλεσμα έμμεσα καθορίστηκε από το ποιος είχε τα ικανότερα φυλετικά στοιχεία με το μέρος του. Αντιθέτως, η Γερμανική αριστοκρατία κράτησε το Νορδικό στοιχείο στις τάξεις της και κατέστη αδύνατο να ανατραπεί εκ των έσω, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να γίνει ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος για να ανατραπεί. Παραμένοντας στη Γερμανία, το παράδειγμα των SS είναι το πλέον χαρακτηριστικό. Η επιλογή με τυπολογικά κριτήρια ώστε η πλειοψηφία να έχει Νορδικά στοιχεία, δημιούργησε μια οργάνωση-πρότυπο από πλευράς θάρρους, ενεργητικότητας και ικανότητας, που έδειξε την αξία της στα πεδία των μαχών.

Στη σημερινή Ελλάδα, ο τυπικός μαρξιστής είναι ένας Μεσογειακός. Θα έχετε παρατηρήσει στερεοτυπικά τα μακριά σκούρα μαλλιά, εξωμορφικές σωματοδομές, μούσια και χαρακτηριστικό βλέμμα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι επειδή στα πανεπιστήμια γίνεται μαρξιστική κατήχηση με τις ευλογίες του καθεστώτος. Αποτέλεσμα είναι το πιο δραστήριο, ικανό και ευγενές κομμάτι της Ελληνικής νεολαίας να γίνεται αρνητής του έθνους, θιασώτης του ισοπεδωτισμού και ακραίος υλιστής, εντασσόμενος στο σιωνιστικό πολιτικό στρατόπεδο. Το παράλογο της ιστορίας είναι ότι η αριστοκρατική τους φύση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την "ιδεολογία" που πρεσβεύουν. Κατά κανόνα είναι πλούσιοι και όχι λαϊκά παιδιά, δεν χρειάζεται να εργάζονται σε αντίθεση με την μάζα, έχουν "εναλλακτικά" γούστα και όχι αυτά της πλειοψηφίας. Δεν είναι τυχαίο πως όταν αναπόφευκτα αστικοποιηθούν στη συνέχεια της ζωής τους, γίνονται συνήθως επιτυχημένοι κατά τα ισχύοντα κοινωνικά πρότυπα, κάτι που δείχνει ότι διαθέτουν ικανότητες. Η συγκέντρωση Μεσογειακών σε έναν πολιτικό χώρο, δημιουργεί μια ατμόσφαιρα που προσελκύει τους ομοίους τους, με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται. Αποτελούν βασικό εργαλείο του σιωνιστικού καθεστώτος στην ισχυροποίηση της καθεστωτικής ιδεολογίας στην κοινωνία. Αν αυτοί οι άνθρωποι βρίσκονταν, όχι στο σιωνιστικό στρατόπεδο, αλλά στο εθνικιστικό, τότε ο συσχετισμός δυνάμεων θα ήταν διαφορετικός. Όταν τον εθνικισμό αντιπροσώπευαν άτομα όπως ο Διναρο-Μεσογειακός Ίων Δραγούμης, ο (Δ;-)Μεσογειακός Κωστής Παλαμάς και ο Μεσογειακός Αθανάσιος Σουλιώτης, η πολιτική παρέμβαση των εθνικιστών λόγω χαρακτήρα ήταν ισχυρότατη, καθορίζοντας τις εξελίξεις. Μπορείτε βέβαια να διακρίνετε ότι σήμερα ο τυπικός εθνικιστής διαφέρει φαινοτυπικά.

Ένας πολιτικός σχηματισμός, ειδικά αν θέλει να ανατρέψει το σύστημα, θα πρέπει να διαθέτει τα καλύτερα δυνατά φυλετικά στοιχεία σε ηγετικές θέσεις. Βέβαια, η κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση απαιτεί γνώσεις φυλετικής ταξινόμησης αν γίνει συνειδητά, αλλιώς θα πρέπει με κάποιον τρόπο να γίνει έστω και ασυνείδητα. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για την πολιτική επικράτηση σημασία δεν έχουν οι απόψεις αυτές καθεαυτές, αλλά το ποιος τις πρεσβεύει.

Αντίστοιχα πράγματα ισχύουν για την πολιτική επικράτηση μεταξύ κρατών μέσω πολέμου, όπου ο φυλετικός παράγοντας είναι συνήθως εμφανής, ορίζοντας την φυσιογνωμία και τις ικανότητες του στρατεύματος. Όταν δεν υπάρχει αισθητή υπεροπλία από τη μία πλευρά, τότε το ανθρώπινος παράγοντας παίζει σημαντικό ρόλο.

Συμπερασματικά, ο φυλετικός παράγοντας βρίσκεται πάντοτε στο παρασκήνιο της ιστορίας, δίνοντας δύναμη σε αυτόν που θα προσελκύσει ή αξιοποιήσει τα πιο δυναμικά φυλετικά στοιχεία σε σχέση με τον αντίπαλο. Ελάχιστοι βρίσκονται σε θέση να κατανοήσουν ένα τόσο βαθύ ζήτημα, που απαιτεί ανθρωπολογικές γνώσεις και ιδιαίτερες αντιληπτικές ικανότητες, με αποτέλεσμα ο παράγοντας αυτός να παραμένει απόκρυφος για τους περισσότερους.

21 σχόλια:

  1. Εξαιρετικότατο άρθρο.Η δε αναφορά στον μέγιστο Ιούλιο Έβολα δίνει λάμψη και απαράμιλλη αίγλη στο πολύ σωστό περιεχόμενο του άρθρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερό άρθρο.

    Γροθιά στο στομάχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόλα αυτά οφείλουμε να τονίσουμε μερικά σημεία αμφιλεγόμενα.

      Καταρχήν, ελάχιστοι παλαιοί Κομμουνιστές ή Μαρξιστές και Μεσογειακοί να είναι, έχουν πετύχει με τις ικανότητές τους, Οι περισσότεροι εξ αυτών όταν "αστικοποιούνται", πράγμα αδύνατον εάν είναι εξαρχής από εύπορη οικογένεια και όχι λαϊκά παιδιά, λαμβάνουν χείρα βοηθείας από το κατεστημένο το οποίο προφανώς δεν ενδιαφέρεται για φαινοτύπους αλλά για άτομα που να το στηρίζουν. Και πλήθος Αλπικών δημοσιογράφων όπως Διναρικών προσώπων στην πολιτική ζωή κοινωνικώς βρίσκονται σε καλή κατάσταση διότι αποτελούν μέρος του σάπιου κατεστημένου της Ελλάδος.

      Εάν πράγματι είχε τόσο ευγενές φύλετικό δυναμικό, το ΚΚΕ θα είχε αντιδράσει πολύ εντονότερα σε πλήθος θεμάτων, όχι να φθήνει σε οπαδούς και σε επιρροή.

      Άλλωστε, το παγκόσμιο κατεστημένο βαίνει υπέρ κάθε Εθνομηδενιστικής θεωρήσεως, σύν το ότι η πολιτική κουλτούρα της Ελλάδας από το 1974 και μετά είναι αμιγώς Μαρξιστική και Αναρχική, οπότε δεν είναι να απορεί κανείς για το ως έχει γατζωθεί η γάγγραινα αυτή στην νεολαία.

      Είναι βέβαια αλήθεια όμως ότι εάν το Κίνημά σου απαρτίζεται από κάφρους οπαδούς, δεν θα εμπνέει και πολύ, τουναντίον. Εάν άτομα σαν τον Τζήμερο ήσαν Εθνικιστές, η επιρροή μας θα ήταν μεγαλύτερη.

      Τέλος, μιλώντας για εποχές Δραγούμη, θυμίζω ότι τότε ο Εθνικισμός και η Εθνική επέκταση (Μεγάλη Ιδέα) αποτελούσε την κύρια ιδεολογία του τότε Ελληνικού κράτους, οπότε και δεν δυσκολεύθηκαν να βρουν οι παραπάνω διανοούμενοι ερείσματα εντός της Ελληνικής κοινωνίας.

      Διαγραφή
  3. Ωραιο το αρθρο.Για να πω την αληθεια ειχα κανει μια συζητηση με τον Κρομανοειδής του Νότου για τους φαινοτυπους και τις ιδεολογιες.Μιας και ανεφερες τον Μαρξισμο ειχα κανει κι εγω μια σχετικη ερωτηση για το πως βρισκονται τοσες πολλες Αλπικες γυναικες στα Μαρξιστικα,Αναρχικα κινηματα αλλα και για το πως βρισκονται "τοσοι" Μεσογειακοι ανδρες σε αυτα τα κινηματα.Για να πω την αληθεια δεν πιστευω ο τυπικος Μαρξιστης να ειναι Μεσογειακος αλλα σιγουρα υπαρχουν αρκετοι,εχω προσεξει επισης οτι υπαρχουν πολλες σχεσεις μεταξυ Μεσογειακων ανδρων και Αλπικων γυναικων.Οπως σωστα ανεφερες αυτο "ξεκιναει" απο τα πανεπηστιμια αλλα ολο αυτο στην ουσια ξεκιναει σιγα σιγα στο δημοτικο μεχρι το λυκειο και στο πανεπιστημιο μιας και υπαρχει η απολυτη ελευθερια ξεκιναει η χειραγώγηση μιας και ειναι πιο ευκολο.Αλλα δικη μου γνωμη εκτος απο το πανεπιστημιο υπαρχει κι αλλου ενα τεραστιο προβλημα σε αυτο που λεγεται "οικογενεια" αμα εχεις προσεξει τη σημερινη μερα οι γονεις δεν ασχολουνται και πολυ με τα παιδια απο μικρη ηλικια μιας και προωθειται η διαλυση της οικογενειας να κανουν ολοι οτι θελουν και να μην δινουν λογαριασμο ετσι τα παιδια και οι νεοι σχολεια-πανεπιστημια τους κανουν οτι θελουν αφου στην ουσια δεν εχουν καμια βαση απο το σπιτι.Θελω να πω οτι αμα οι γονεις μαθαιναν τα παιδια απο μικρη ηλικια και μετεπειτα δεν θα υπηρχε αυτο το προβλημα με τα πανεπιστημια κι ετσι δεν θα υπηρχε και αυτη η συμπεριφορα.Σιγουρα φταινε κι αλλα οπως ταινιες,μουσικη,καναλια κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οἱ περισσότεροι ἀναρχικοὶ εἶναι τουρκομογγολικὰ ἐκτρώματα, κακάσχημοι καὶ δύσμορφοι. Ὄσο γιὰ τοὺς Μαρξιστὲς ἐν γένει, πολλοὶ εἶναι Ἀλπικοὶ μπούληδες, ὅπως ὁ βοϊδόμορφος Κουτσούμπας καὶ διναρικοὶ, ὅπως ὁ Παφίλης.

    Γενικῶς, οἱ ἄνθρωποι ποὺ υἱοθετοῦν ἰδεολογίες ἰσότητος εἶναι βιολογικῶς ἐλαττωματικοί (π.χ. εἴτε εἶναι πολὺ κοντοὶ ἣ ἄσχημοι ἣ χοντροὶ ἢ φιλάσθενοι ἢ χαμηλῆς εὐφυϊας ἣ ὁμοφυλόφιλοι κ.ο.κ..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι για άλλη μια φορά πολύ σωστός. Από την άλλη, υποψιάζομαι πως ο διαχειριστής αναφερόμενος στον "μαρξισμό", κάνει λόγο (μάλλον άθελά του) για το φαινόμενο της εποχής μας και όχι τόσο στην πραγματική μαρξιστική ιδεολογία. Όμως, κι εδώ θα πρέπει να είμαστε εξίσου σκεπτικοί, η εν δυνάμει δολιχοκέφαλη "αριστοκρατία" επί της ουσίας ΔΕΝ έχει μαρξιστικές καταβολές, ούτε και μια "αριστερή" κατεύθυνση, ασχέτως του πόσο προπαγάνδα ασκείται μέσω διαφόρων φορέων και ιδρυμάτων· ακολουθεί κατά πόδας τον φιλελευθερισμό, το πολιτικό κέντρο που είναι συνώνυμος με μια "πολιτική απάθεια" και έντονη εγωκεντρική κερδοσκοπική στάση ζωής.
      Οι κατ' ουσίας μαρξιστές, δεν είναι απόγονοι των "ανώτερων" κοινωνικών στρωμάτων (που υποτίθεται πως ήταν/είναι μεσογειακοί), αλλά κατά κύριο λόγο του "βαλκάνιου" αλπικο-διναρικού υποστρώματος που επιβίωσε κι αύξησε την επιρροή και τον πληθυσμό του μετά τον Εμφύλιο. Και το έκανε ξεκάθαρα με βάση τα προ πολλού διατυπωμένα από ανθρωπολόγους "ένστικτα" του. Δηλαδή, συμβιβάστηκε με τις όποιες διώξεις, έσκυψε κεφαλή και ταυτόχρονα εκμεταλλευόμενο την κοινωνική του "δυναμική", που υπαγορεύει η ικανότητά του να υπομένει, να βολεύεται και να διαβρώνει με τους αριθμούς και την επιρροή του, κατέστησε εαυτόν και "καταξιωμένο" εξαιτίας της υπομονής του στον "κατατρεγμό", αλλά και διαμορφωτή της λεγόμενης κυρίαρχης ιδεολογίας.
      Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, μια δολιχοκέφαλη αριστοκρατία, δεν θα υπέμεινε, αλλά θα διακινδύνευε. Δεν θα καθιστούσε εαυτόν "μάρτυρα της πίστης" με διάθεση να σφετεριστή, αλλά είτε θα προσπαθούσε να κυριαρχήσει, είτε θα τυχοδιωκτούσε αναζητώντας μια ευκαιρία να το κάνει.

      Διαγραφή
    2. Ἡ ἐπισήμανσις τοῦ ἀρθογράφου εἶναι εὔστοχος, ὅτι συχνὰ ὁ τυπικὸς ἰνστρούχτορας τῆς ΚΝΕ καὶ τῆς ἐπαναστατικῆς άριστερᾶς μετὰ τὸ 1974 ἦτο κυρίως μεσογειακός.
      Ἀφ᾿ ἑτέρου ἡ ἀλπικότης τῆς ῥὸζ ἀριστερᾶς, μεμειγμένη μὲ παντοειδῆ φυλετικὰ ἀπορρίμματα καὶ περιττώματα (π.χ. Μανιός) εἶναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΩΣ στερεότυπος. Συχνὰ ἐπιλέγουν "μεταξὺ τυφλῶν τὸν μονόφθαλμον", ὁ Alexis, ὅπως κι ὁ Κωνσταντόπουλος παλαιότερα, σαφῶς ὑπερέχουν φυλετικῶς τῆς σαβούρας τοῦ ὑποβάθρου των, πρᾶγμα ποὺ ὑποσυνειδήτως ἀναγνωρίζεται, ἀσχέτως ἀντιρατσιστικῶν ἰδεοληψιῶν.
      Ὅμως ὁ ἐπαναστατημένος νέος μετὰ τοῦ 1974 προσειλκύετο ὑπὸ μιᾶς (ψευδο-, ἔστω) ἐπαναστατικότητος καὶ τῆς τότε ἐπικολυρικῆς ἀφηγήσεως "κατορθωμάτων" καὶ "ἀντίστασης" τῶν ἐργολάβων τῆς ἀριστερᾶς. Οἱ ὑπερβραχυκέφαλοι ἀλπῖνοι Βούτσηδες ὅμως κι οἱ παντὸς γένους καὶ φύλου ... μανιὲς προσελκύονται ἀπὸ τὰ δικαιώματα τῶν βατράχων, τῶν τεράτων, τῶν ἀνωμαλοσιχαμάτων ὄχι ἁπλῶς νὰ εἶναι "ἴσα", ἀλλὰ (ἡ ἀπόστασις κατόπιν εἶναι βραχυτάτη!) νὰ ἀποτελοῦν καὶ "πρότυπα"!
      Ὁ ψυχοβιολογικὸς ἐκφυλισμὸς εἰς τὴν πλέον καθαράν, ἀνοικτὴν καὶ ἐπιθετικήν του μορφήν - ἀπέναντι τοῦ ὁποίου βεβαίως δὲν μποροῦν νὰ σταθοῦν δειλοὶ καὶ συμβιβασμένοι μὲ μασημένα μισόλογα καὶ ἀνύπαρκτη ἀκεραιότητα...

      Διαγραφή
    3. Διόρθωσις: μετὰ τοῦ 1974 >> μετὰ τὸ 1974

      Διαγραφή
    4. Σημαντικὲς προσθῆκες στὴν ἀνάπτυξι τοῦ θέματος τὰ ὡς ἄνω προστεθέντα.

      Διαγραφή
    5. Ενδιαφέρουσα η παρατήρηση του 12:47 παραπάνω, "Συχνὰ ἐπιλέγουν "μεταξὺ τυφλῶν τὸν μονόφθαλμον", ὁ Alexis, ὅπως κι ὁ Κωνσταντόπουλος παλαιότερα, σαφῶς ὑπερέχουν φυλετικῶς τῆς σαβούρας τοῦ ὑποβάθρου των, πρᾶγμα ποὺ ὑποσυνειδήτως ἀναγνωρίζεται, ἀσχέτως ἀντιρατσιστικῶν ἰδεοληψιῶν."
      Μπορεί λοιπόν κάποιος να μου εξηγήσει την εξής απορία:
      Πως γίνεται στον εθνικιστικό χώρο συνήθως να κυριαρχεί ΟΧΙ ο μονόφθαλμος μεταξύ τυφλών αλλά ο θεότυφλος μεταξύ μονοφθάλμων;
      Φυλετικά μιλώντας πάλι, εννοώ.
      Δηλαδή υποσυνείδητα η ροζ αριστερά είναι εθνικιστική και ο εθνικιστικός χώρος αντιρατσιστικός;
      Πολύ ενδιαφέρον...

      Διαγραφή
    6. Δεν ακολουθούν, οι εθνικιστές κι ένα κομμάτι του λαού, εκείνον που ο Α έχει επιλέξει σαν "οδηγό", αλλά κάποιον άλλο;
      Τότε οι εθνικιστές κι αυτό το πλήθος, είναι κατώτεροι, εκφυλισμένοι και χειρότεροι από τυφλοί, διότι στο μυαλό του Α εκείνος που επέλεξε ο ίδιος είναι σωτήρας, πρώτης κλάσης, ανώτερος άνθρωπος. Κι όλοι οι άλλοι, κάτι υπανθρωπίδια, που οδηγούμενοι από αγελαία ένστικτα ενδιαφέρονται μόνο για κατάπτυστες επιλογές. Και κάπως έτσι ξετυλίγεται το κουβάρι της λογικής του παραλόγου, που ελλοχεύει στο νου μιας σημαντικής μερίδας εθνικιστών. Μια 'λογική' που σκιαγραφεί μια ονειροφαντασία 100% μεσσιανικής φύσης.
      Σημειωτέον, πως ο αρθρογράφος όταν γράφει για το κατά πόσο υπάρχουν μεσογειακοί στην αριστερά, χρησιμοποιεί σαν κύριο κριτήριο την επιτυχία που φαίνεται να έχουν στο να εμπνεύσουν μια μερίδα του κόσμου και του πολιτικού τους χώρου.

      Διαγραφή
    7. Καλά, τρέξε...
      Το τι είναι λογικό και τι παράλογο, το τι ανώτερο και τι κατώτερο, το τι ευγενές κι άξιο και τι υπανθρώπινο κι εκφυλισμένο το βλέπουν λίγο πολύ ΟΛΟΙ, άσχετα τι λένε και τι ΔΕΝ λένε.
      Τα άλλα κρατιώνται σαν ξόανα με δεκανίκια.
      Και οι νόμοι της δημοκρατίας είναι γνωστοί. Ανέδειξαν από Γκαπ μέχρι Αλέξη. Όμως ακόμα και για δαύτους κατά βάθος όλοι ξέρουν πως είναι σάπιοι. Απλά βολεύονται και κουρνιάζουν σαν κότες.
      Αυτό δεν αλλάζει όμως τίποτε για το πως έχουν τα πράγματα...

      Διαγραφή
    8. Αποφεύγεις να δεις την ουσία του πράγματος, διότι απεχθάνεσαι την παραδοχή πως είσαι παθών. Όσο και να "τρέχουν", όπως θα ήθελες, οι άλλοι τριγύρω σου, δεν αλλάζει το γεγονός πως οι "εκλεκτοί", όπως εσύ τους εννοείς, είναι αποτυχημένοι και δεν εμπνέουν κανέναν, ούτε και τους τυφλούς, κατώτερους, την πλέμπα. Ούτε καν εκείνους που επιλέγουν να τεθούν στην ίδια ομάδα μαζί τους για λίγο καιρό. Αυτός είναι και λόγος, που τους εγκαταλείπουν μετά μικρού σχετικά χρονικού διαστήματος, για να σχηματίσουν άλλη "ομάδα" είτε υπό... την καθοδήγηση κάποιου πιο αποτυχημένου, είτε των ιδιών.

      Διαγραφή
    9. Μας λες λοιπόν πως η "επιτυχία" ή "αποτυχία" δείχνει "την ουσία του πράγματος"!
      Ενδιαφέρουσα άποψη, το ίδιο θάλεγαν και όλοι οι εκφυλισμένοι δημοκράτες.
      Ο καθένας βρίσκει τελικά ό,τι του ταιριάζει κι ό,τι του αξίζει. Και του καθενός οι επιλογές πρώτα και κύρι τον ίδιο χαρακτηρίζουν!

      Διαγραφή
    10. Και κάπου εδώ, βλέπω πως η αναφορά σε εκφυλισμένους δημοκράτες, ως τετριμμένη φρασούλα-έκπληξη, "λύνει το πρόβλημα" το οποίο σου έθεσα. Μόνο που δεν είναι έτσι. Οι μαζικές δομές, η πολιτική κλπ, δεν έχουν κάποια αποκλειστική σχέση με τη δημοκρατία. Αυτό βέβαια, που θα έπρεπε να γνωρίζεις, δεν φαίνεται να το καταλάβεις διότι στο νου σο πρέπει πρώτα από όλα να φέρεις αντίλογο, ακόμα και χρησιμοποιώ
      Οι εκφυλισμένοι δημοκράτες λοιπόν, έχουν την εντύπωση πως μπορούν να επιλέξουν ποιός θα τους εκπροσωπήσει και πως θα τον καθοδηγήσουν ώστε να το κάνει κατά το συμφέρον τους. Γι' αυτό και ψηφίζουν όποιον πιστεύουν ότι θα τους εξυπηρετήσει σωστότερα. Άλλο πράγμα αυτό, κι άλλο να συμμετέχουν οι ίδιοι ενεργά σε κάποιον οργανισμό ο οποίος μπορεί να επηρεάσει τα πολιτικά δρώμενα με την δική τους συμβολή.
      Στη δεύτερη λοιπόν περίπτωση, οι "εκλεκτοί" σου είναι κάργα αποτυχημένοι και αποδεικνύουν κατά τακτά διαστήματα πως δεν είχαν ποτέ τη δυνατότητα ή τη θέληση να εμπνεύσουν κάποιον ώστε να τους ακολουθήσει στην προσπάθειά τους. Και το οξύμωρο είναι, πως οι ίδιοι είναι εκείνοι που αναζητούν καταφύγιο όποτε τους συμφέρει στην γνώμη των πολλών, ώστε να την κατευθύνουν εναντίον όποιου δεν τους αρέσει γιατί... είναι "κατώτερος" κι φορέας εκφυλισμού, καθώς έχει τη δυνατότητα να τον περιτριγυρίζουν περισσότεροι, να έχει πιο μεγάλο κι ισχυρό οργανισμό, που απευθύνεται σε περισσότερο κόσμο (τόσο κατάπτυστος!).

      Διαγραφή
    11. ακόμα και χρησιμοποιώντας υπονοούμενα κι εξυπνακισμούς.*

      Διαγραφή
    12. Σιγά, μη ζορίζεσαι τόσο, μη πάθεις και τίποτα...
      Ευχαριστώ, εκτός από μπερδεμένες και τελείως ανούσιες σοφιστείες "για την εξέδρα", επαληθεύεις πλήρως αυτά που σου έγραψα.
      Και επειδή έχεις και την μύγα, είσαι και ΤΕΛΕΙΩΣ εκτός θέματος.
      Ξαναδιάβασε το άρθρο, μετά το νήμα. Εκεί όπου παρεμβαίνεις, πλέον παίζεις την δική σου μπάλα ... ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ!
      Και βέβαια εκτός θέματος.

      Διαγραφή
  5. Για ποιον λόγο όμως ο εθνικιστικός χώρος σήμερα προσελκύει κυρίως βραχυκέφαλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Κρομανοειδής μπορεί να είναι μεσοκέφαλος ή δολιχοκέφαλος.
    Ένας Μεσογειακός(χωρίς μίξη) μπορεί να είναι μεσοκέφαλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ο μεσογεικακός τύπος ειναι μεσοκέφαλος και δολιχοκέφαλος.

      Διαγραφή
  7. "σήμερα ο τυπικός εθνικιστής διαφέρει φαινοτυπικά"

    Ποιά είναι τα φαινοτυπικά του γνωρίσματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.