Ένα εξαιρετικό άρθρο για την εναντίωση της επιστήμης της ανθρωπολογίας στα δόγματα του φιλελευθερισμού, βρίσκουμε στο περιοδικό Anthropological Review με τίτλο "Race in legislation and political economy". Ο συντάκτης του άρθρου James Hunt, λογοθεραπευτής και ανθρωπολόγος, υπήρξε συνιδρυτής της Ανθρωπολογικής Έταιρίας του Λονδίνου. Το άρθρο αποτελεί μια δριμεία επίθεση στον φιλελευθερισμό που δυστυχώς ταλανίζει την Βρετανία. Οι αντιφάσεις και οι αστήρικτες ιδεοληψίες του φιλελευθερισμού βρίσκονται σε πλήρη σύγκρουση με την επιστημονική αλήθεια που πρεσβεύει η ανθρωπολογία.
Αρχικά ο συγγραφέας επισημαίνει την σημασία των φυλετικών προδιαθέσεων στις σημαντικότερες εκφάνσεις του βίου των ανθρώπων, όπως στην θρησκεία, στην πολιτική και στον πολιτισμό. Ωστόσο αυτήν την αλήθεια οι πολιτικοί και οι νομοθέτες την αγνοούν, ενώ η θρησκεία την αντιμετωπίζει με εχθρότητα. Όσο προχωρούν οι ανθρωπολογικές μελέτες, τόσο πιο κοντά στην πλήρη αναγνώριση της σημασίας του φυλετικού παράγοντα θα φτάνουμε.
Τις αλήθειες της ανθρωπολογίας απαρνούνται και οι φιλελεύθεροι. Το κάνουν αυτό επειδή αυτές οι αλήθειες βρίσκονται ενάντια στην θεμελιώδη...
φιλελεύθερη αρχή της ισότητας μεταξύ όλων των ανθρώπων. Αντιστοίχως εναντιώνονται και οι χριστιανοί. Ο Hunt θεωρεί ότι είναι αδύνατο να πείσει κάποιον θρησκόληπτο, καθώς η λογική δεν μπορεί να νικήσει την ανορθολογική πίστη. Από την άλλη, οι φιλελεύθεροι επικαλούνται την λογική για να στηρίξουν τις ιδέες τους, ή τουλάχιστον έτσι διατείνονται. Πιστεύουν ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι εκ φύσεως και μόνο οι εξωτερικές συνθήκες αρκούν για να καθορίσουν την συμπεριφορά τους. Θεωρούν ότι ένας οποιοσδήποτε Νέγρος ή Μογγόλος με κατάλληλη εκπαίδευση θα γίνει το ίδιο ικανός με έναν Λευκό σε οτιδήποτε, π.χ. ως καλλιτέχνης, ποιητής ή φιλόσοφος. Η απλή πρακτική παρατήρηση οδηγεί άμεσα έναν φιλελεύθερο σε διάλυση των ψευδαισθήσεών του.
Οι ψευδαισθήσεις αυτές περί του αδιαφοροποίητου όλων των ανθρώπων οδήγησε σε τραγικά γεγονότα και από θρησκευτικής πλευράς. Η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία θεωρούσε ότι έπρεπε να ενώσει όλους τους ανθρώπους του κόσμου υπό την σκέπη της, αγνοώντας ότι τα έθνη διαφέρουν μεταξύ τους. Η ανάγκη για διαφορετική θρησκευτική έκφραση, οδήγησε στην διάσπαση της Μεταρρύθμισης και σε αδελφοκτόνους πολέμους. Η σφαγή των Ινδιάνων από τους Ισπανών στην Λατινική Αμερική ήταν αποτέλεσμα επίσης αυτής της διαφοράς στις θρησκευτικές προδιάθέσεις.
Ο Hunt κάνει ορθότατα την σύνδεση μεταξύ του (μασονικού) φιλελεύθερου σλόγκαν "ελευθερία, ισότητα, αδερφότητα" και του παραλογισμού του κομμουνισμού, αμφότερα απότοκα της ισοπεδωτικής και αντιφυσικής αρχής της ισότητας, στενά συνδεδεμένης με τον υλισμό. Προφανώς οι παράλογες αρχές που διατείνονται όλοι αυτοί δεν μπορούν να υπάρξουν στον πραγματικό κόσμο παρά μόνο στα χαρτιά, γιατί στην φύση επικρατεί η ιεραρχία των όντων και η ποικιλομορφία.
Ο συγγραφέας στηλιτεύει τους πολιτικούς και τους νομοθέτες που δεν λαμβάνουν υπόψη τον φυλετικό παράγοντα, γιατί η κάθε φυλή έχει δικές της προδιαθέσεις και χαρακτήρα. Αυτό που αναγνωρίζει ο κάθε απλός άνθρωπος ή τουλάχιστον οι πιο ταξιδεμένοι, ότι δηλαδή τα έθνη παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους από κάθε άποψη, οι φιλελεύθεροι το αρνούνται. Επιλέγουν να αγνοήσουν επίσης και όλη την ιστορία, στην οποία οι διαφορές μεταξύ των εθνών και των πολιτιστικών τους επιτευγμάτων είναι ξεκάθαρη. Αυτό τους οδηγεί στο να θέλουν να εφαρμόσουν τις ιδέες τους σε όλον τον κόσμο, ερχόμενοι σε αντίθεση με την εμπειρία αιώνων που μας διδάσκει ότι κάθε φυλή ή έθνος πρέπει να έχει θρησκεία και πολιτική οργάνωση που ταιριάζουν στις δικές της πνευματικές προδιαθέσεις.
Δυστυχώς τα φιλελεύθερα ψέματα διαδίδονται με ζήλο μέσα από τα σχολεία. Η ποσότητα τίθεται υπεράνω της ποιότητας. Η μάζα τίθεται πάνω από τον έναν και ικανό. Οι a priori ιδεοληψίες περί ισότητας έρχονται σε αντίθεση με τις a posteriori επιστημονικές αποδείξεις περί διαφοροποίησης. Οι φιλελεύθεροι συμπεριφέρονται ως εξής: αν δεν μας κάνει η αλήθεια, απλώς την αγνοούμε.
Πρέπει να βρεθούμε αντιμέτωποι με τους φιλελεύθερους, καθώς αρνούνται την σημασία της φυλής. Αυτό που ισχύει στην φύση, δηλαδή η γεωγραφικά διεσπαρμένη ποικιλομορφία, ισχύει και στον άνθρωπο. Και οι διαφορές είναι κληρονομικές. Αφορούν όχι μόνο την εμφάνιση, αλλά και την συμπεριφορά. Οι φιλελεύθεροι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ένας Αβορίγινας ή ένας Οττεντότος δεν έχουν εγγενώς την ικανότητα να φτάσουν τα πολιτιστικά επιτεύγματα της αρχαίας Ελλάδας ή της σύγχρονης Ευρώπης. Αγνοώντας την φυλετική πραγματικότητα, αγνοούν πραγματικά προβλήματα. Για τους φιλελεύθερους δεν υπάρχουν μιγάδες. Ωστόσο, για τις κοινωνίες αποτελούν απτές πραγματικότητες, με τα όποια κοινωνικά προβλήματα εισάγουν, ειδικά στις χώρες της Λατινικής Αμερικής και στο Μεξικό. Η φυλετική μίξη είναι ένα πραγματικό πρόβλημα, όπου υπάρχει και δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε όπως οι φιλελεύθεροι. Προσπάθεια αποφυγής της φυλετικής μίξης οδήγησε σε κοινωνικά συστήματα με κοινωνικές τάξεις, όπως οι κάστες στην Ινδία, ενώ εκεί που δεν απεφεύχθη η μίξη, είχαμε φαινόμενα σταδιακής αλλοίωσης και παρακμής. Τα στοιχεία από όλους τους ανθρωπολόγους αποδεικνύουν διαρκώς την ποικιλομορφία στο ανθρώπινο είδος, που είναι κληρονομική και αδύνατον να εκριζωθεί.
Αυτό το παράλογο δόγμα της ισότητας, με το κάλυμμα της φιλανθρωπίας, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να προκαλέσει ανυπολόγιστη ζημιά, προσπαθώντας να το υλοποιήσουμε στην πράξη, μέχρι να φτάσουμε σε τραγικό σημείο και να αποδειχτεί εκ των πραγμάτων η αρχική πλάνη. Η διαφορετικότητα μεταξύ των διαφόρων εθνών προέρχεται όχι από κοινωνικά αίτια, αλλά από οργανικά, η διαφορά στις πνευματικές προδιαθέσεις δεν προέρχεται από την συνήθεια, αλλά από την κληρονομικότητα.
O Hunt κάνει και άλλες παρατηρήσεις, όπως την διαφορά μεταξύ των Τευτόνων, των (Αλπικών) Κελτών και των (Βαλτικών) Σλάβων.
Το συμπέρασμα είναι ότι η επιστήμη της ανθρωπολογίας στέκεται ενάντια στον φιλελευθερισμό. Η φυλετική πραγματικότητα έρχεται σε αντίθεση με την έννοια της ισότητας. Η διαφορά στα βασικά ψυχικά γνωρίσματα οφείλεται, όχι στην εκπαίδευση, αλλά στην κληρονομικότητα. Κάθε ειλικρινής μελετητής δεν μπορεί παρά να αποφανθεί ότι η αλήθεια βρίσκεται με την πλευρά της ανθρωπολογίας.
Αρχικά ο συγγραφέας επισημαίνει την σημασία των φυλετικών προδιαθέσεων στις σημαντικότερες εκφάνσεις του βίου των ανθρώπων, όπως στην θρησκεία, στην πολιτική και στον πολιτισμό. Ωστόσο αυτήν την αλήθεια οι πολιτικοί και οι νομοθέτες την αγνοούν, ενώ η θρησκεία την αντιμετωπίζει με εχθρότητα. Όσο προχωρούν οι ανθρωπολογικές μελέτες, τόσο πιο κοντά στην πλήρη αναγνώριση της σημασίας του φυλετικού παράγοντα θα φτάνουμε.
Τις αλήθειες της ανθρωπολογίας απαρνούνται και οι φιλελεύθεροι. Το κάνουν αυτό επειδή αυτές οι αλήθειες βρίσκονται ενάντια στην θεμελιώδη...
φιλελεύθερη αρχή της ισότητας μεταξύ όλων των ανθρώπων. Αντιστοίχως εναντιώνονται και οι χριστιανοί. Ο Hunt θεωρεί ότι είναι αδύνατο να πείσει κάποιον θρησκόληπτο, καθώς η λογική δεν μπορεί να νικήσει την ανορθολογική πίστη. Από την άλλη, οι φιλελεύθεροι επικαλούνται την λογική για να στηρίξουν τις ιδέες τους, ή τουλάχιστον έτσι διατείνονται. Πιστεύουν ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι εκ φύσεως και μόνο οι εξωτερικές συνθήκες αρκούν για να καθορίσουν την συμπεριφορά τους. Θεωρούν ότι ένας οποιοσδήποτε Νέγρος ή Μογγόλος με κατάλληλη εκπαίδευση θα γίνει το ίδιο ικανός με έναν Λευκό σε οτιδήποτε, π.χ. ως καλλιτέχνης, ποιητής ή φιλόσοφος. Η απλή πρακτική παρατήρηση οδηγεί άμεσα έναν φιλελεύθερο σε διάλυση των ψευδαισθήσεών του.
Οι ψευδαισθήσεις αυτές περί του αδιαφοροποίητου όλων των ανθρώπων οδήγησε σε τραγικά γεγονότα και από θρησκευτικής πλευράς. Η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία θεωρούσε ότι έπρεπε να ενώσει όλους τους ανθρώπους του κόσμου υπό την σκέπη της, αγνοώντας ότι τα έθνη διαφέρουν μεταξύ τους. Η ανάγκη για διαφορετική θρησκευτική έκφραση, οδήγησε στην διάσπαση της Μεταρρύθμισης και σε αδελφοκτόνους πολέμους. Η σφαγή των Ινδιάνων από τους Ισπανών στην Λατινική Αμερική ήταν αποτέλεσμα επίσης αυτής της διαφοράς στις θρησκευτικές προδιάθέσεις.
Ο Hunt κάνει ορθότατα την σύνδεση μεταξύ του (μασονικού) φιλελεύθερου σλόγκαν "ελευθερία, ισότητα, αδερφότητα" και του παραλογισμού του κομμουνισμού, αμφότερα απότοκα της ισοπεδωτικής και αντιφυσικής αρχής της ισότητας, στενά συνδεδεμένης με τον υλισμό. Προφανώς οι παράλογες αρχές που διατείνονται όλοι αυτοί δεν μπορούν να υπάρξουν στον πραγματικό κόσμο παρά μόνο στα χαρτιά, γιατί στην φύση επικρατεί η ιεραρχία των όντων και η ποικιλομορφία.
Ο συγγραφέας στηλιτεύει τους πολιτικούς και τους νομοθέτες που δεν λαμβάνουν υπόψη τον φυλετικό παράγοντα, γιατί η κάθε φυλή έχει δικές της προδιαθέσεις και χαρακτήρα. Αυτό που αναγνωρίζει ο κάθε απλός άνθρωπος ή τουλάχιστον οι πιο ταξιδεμένοι, ότι δηλαδή τα έθνη παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους από κάθε άποψη, οι φιλελεύθεροι το αρνούνται. Επιλέγουν να αγνοήσουν επίσης και όλη την ιστορία, στην οποία οι διαφορές μεταξύ των εθνών και των πολιτιστικών τους επιτευγμάτων είναι ξεκάθαρη. Αυτό τους οδηγεί στο να θέλουν να εφαρμόσουν τις ιδέες τους σε όλον τον κόσμο, ερχόμενοι σε αντίθεση με την εμπειρία αιώνων που μας διδάσκει ότι κάθε φυλή ή έθνος πρέπει να έχει θρησκεία και πολιτική οργάνωση που ταιριάζουν στις δικές της πνευματικές προδιαθέσεις.
Δυστυχώς τα φιλελεύθερα ψέματα διαδίδονται με ζήλο μέσα από τα σχολεία. Η ποσότητα τίθεται υπεράνω της ποιότητας. Η μάζα τίθεται πάνω από τον έναν και ικανό. Οι a priori ιδεοληψίες περί ισότητας έρχονται σε αντίθεση με τις a posteriori επιστημονικές αποδείξεις περί διαφοροποίησης. Οι φιλελεύθεροι συμπεριφέρονται ως εξής: αν δεν μας κάνει η αλήθεια, απλώς την αγνοούμε.
Πρέπει να βρεθούμε αντιμέτωποι με τους φιλελεύθερους, καθώς αρνούνται την σημασία της φυλής. Αυτό που ισχύει στην φύση, δηλαδή η γεωγραφικά διεσπαρμένη ποικιλομορφία, ισχύει και στον άνθρωπο. Και οι διαφορές είναι κληρονομικές. Αφορούν όχι μόνο την εμφάνιση, αλλά και την συμπεριφορά. Οι φιλελεύθεροι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ένας Αβορίγινας ή ένας Οττεντότος δεν έχουν εγγενώς την ικανότητα να φτάσουν τα πολιτιστικά επιτεύγματα της αρχαίας Ελλάδας ή της σύγχρονης Ευρώπης. Αγνοώντας την φυλετική πραγματικότητα, αγνοούν πραγματικά προβλήματα. Για τους φιλελεύθερους δεν υπάρχουν μιγάδες. Ωστόσο, για τις κοινωνίες αποτελούν απτές πραγματικότητες, με τα όποια κοινωνικά προβλήματα εισάγουν, ειδικά στις χώρες της Λατινικής Αμερικής και στο Μεξικό. Η φυλετική μίξη είναι ένα πραγματικό πρόβλημα, όπου υπάρχει και δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε όπως οι φιλελεύθεροι. Προσπάθεια αποφυγής της φυλετικής μίξης οδήγησε σε κοινωνικά συστήματα με κοινωνικές τάξεις, όπως οι κάστες στην Ινδία, ενώ εκεί που δεν απεφεύχθη η μίξη, είχαμε φαινόμενα σταδιακής αλλοίωσης και παρακμής. Τα στοιχεία από όλους τους ανθρωπολόγους αποδεικνύουν διαρκώς την ποικιλομορφία στο ανθρώπινο είδος, που είναι κληρονομική και αδύνατον να εκριζωθεί.
Αυτό το παράλογο δόγμα της ισότητας, με το κάλυμμα της φιλανθρωπίας, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να προκαλέσει ανυπολόγιστη ζημιά, προσπαθώντας να το υλοποιήσουμε στην πράξη, μέχρι να φτάσουμε σε τραγικό σημείο και να αποδειχτεί εκ των πραγμάτων η αρχική πλάνη. Η διαφορετικότητα μεταξύ των διαφόρων εθνών προέρχεται όχι από κοινωνικά αίτια, αλλά από οργανικά, η διαφορά στις πνευματικές προδιαθέσεις δεν προέρχεται από την συνήθεια, αλλά από την κληρονομικότητα.
O Hunt κάνει και άλλες παρατηρήσεις, όπως την διαφορά μεταξύ των Τευτόνων, των (Αλπικών) Κελτών και των (Βαλτικών) Σλάβων.
Το συμπέρασμα είναι ότι η επιστήμη της ανθρωπολογίας στέκεται ενάντια στον φιλελευθερισμό. Η φυλετική πραγματικότητα έρχεται σε αντίθεση με την έννοια της ισότητας. Η διαφορά στα βασικά ψυχικά γνωρίσματα οφείλεται, όχι στην εκπαίδευση, αλλά στην κληρονομικότητα. Κάθε ειλικρινής μελετητής δεν μπορεί παρά να αποφανθεί ότι η αλήθεια βρίσκεται με την πλευρά της ανθρωπολογίας.
Σπουδαίο άρθρο!Άρθρο κόλαφος θα έλεγα για τους ''ψευτοανθρωπιστές'' δημοκράτες της παρηκμασμένης σύγχρονης Ευρωπαϊκής κοινωνίας.Φυσικά όλα τα οποία αναφέρει το άρθρο,βρίσκουν ανταπόκριση στη βιοθεωρία του Εθνικοσοσιαλισμού.Πρέπει να είμαστε απόλυτα εναρμονισμένοι με τη Φύση και τους νόμους της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύγε για το άρθρο Διαχειριστή. Πράγματι γροθιά στο στομάχι κάθε φιλελεύθερου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Διαχειριστής με τα πρόσφατα άρθρα του,μοιράζει ακατάσχετο πόνο στα αντι-λευκά μαρξιστικά και λοιπά σκουπίδια που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα.Διότι αυτά τα ζώα,δεν είναι ότι αρνούνται τις Φυλές.Αρνούνται μία συγκεκριμένη φυλή,τη Λευκή,και θέλουν να την πλήξουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι ακριβως. Μαρξιστές και φιλελεύθεροι οι δίδυμοι του Διαφωτισμού πνέουν τα λοίσθια παγκοσμίως. Ζήτω ο Ρομαντισμός!
ΔιαγραφήΚυριε διαχειριστα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Φιλελευθερισμος εχει κερδισει στην Δυση και πλεον ειναι κομματι της !
Οι λεγομενοι φασιστε και εθνικοσοσιαλιστες της εποχης μας..μονο αυτο δεν ειναι..Το πολυ να διωξουν τους τζιχαντ και τιποτε αλλο..
Η Λεπεν..δεν μπορει να διανοηθει να πει για "λευκη γαλλια" λογο των αποικιων της ουτε και η Αγγλια να διωξει τους Ινδους Βρετανους..
Οι λεγομενοι νεο εθνικοσοσιαλιστες φασιστες ..πες τους οπως θες..απλως δουλευουν για τον φιλελευθερισμο..με αλλο καλυμα /ονομα
ΥΓ
Κατανοηστε επιτελους πως ο φιλελευθερισμος εχει υπερνικησει και μαζι του και ο δυτικος απελευθερωτισμος!
Οχι. Ο Φασισμός θα νικησει μάλλον μια για παντα τον αστικό φιλελεύθερο ψευδοπολιτισμο χάριν ενος Χριστιανό φασισμού ή και ενός Λευκού Φυλετισμου.
ΔιαγραφήΚυριε Κων/πολιτη
ΔιαγραφήΜε πιο δικαιωμα νομιζετε οτι μπορειτε να καταπιεζετε τους ανθρωπους με πρωτογωνους χριστιανο φασισμους?
Καταντατε γραφικος με αυτα τα λογια σας..
Ο φιλελευθερισμος εχει κερδισει λογο του οτι η πλειοψυφια συμφωνει μαζι του..εστω και στα κρυφα..δλδ
Αν παρουμε το κομματι της σεξουαλικης απελευθερωσης που ειναι κομματι του φιλελευθερισμου θα δουμε οτι εχει απιχυση και απο τους φανερους "ανωμαλους' αλλα και απο τους κρυφους..που και να μην το υποστηριζουν..δεν πανε εναντι του!
Τωρα..για τον φιλελευθερισμο και την φιλελευθερη οικονομια η οποια σε αφηνει να πλουτισεις διχως να εξουσιαζεις δεν νομιζω να εχεις μελετησει..
Εκτος και αν εχεις θα ηθελα να μου πεις για το πως διαστρευλωσαν εσκεμενα τον φιλελευθερισμο πχ
to "tea party" εισχοροντας μεσα του μη φιλελευθερα στοιχεια αλλα συστημικοι !
Εαν τωρα νομιζεις οτι αυτο που ζουμε ειναι φιλελευθεροι οικονομια..θα σουπω μονο να το ξανα μελετησεις..και σε ολους οσους κατηγορουν τον φιλελευθερισμο!
Άγγλε,εκτός του ότι γράφεις μαλακίες,μας έχεις βγάλει και τα μάτια με την ανορθογραφία σου.Κάνε μας τη χάρη και μην ξαναγράψεις φιλελεύθερο σκουπίδι.Εδώ είμαστε εθνικοσοσιαλιστές και φασίστες.Άμα σ'αρέσει.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με το άρθρο, αλλά ρε παιδιά δεν υπάρχεικάτι πιο σύγχρονο? η μελέτη αυτή είναι 150 χρόνων, δεν υπάρχει κανένας επιστήμονας που να ασχολείται με φυλετική ανθρωπολογία χωρίς να είναι μαρξιστής??
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.facebook.com/disdainforplebsgr/photos/a.526106270894516.1073741828.526069287564881/735017103336764/?type=3&theater
ΑπάντησηΔιαγραφήχααχαχαχαχαχαχ
ΖΗΤΩ Ο ΑΔΟΛΦΟΣ ΧΙΤΛΕΡ!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/BYfaf1H80yE
Sieg Heil!
ΔιαγραφήSieg Heil!
ΔιαγραφήΚύριε διαχειριστά,μιας και βρισκόμαστε σε ιστολόγιο φυλετικής ανθρωπολογίας,θα μπορούσατε κάποια στιγμή στο μέλλον,να γράψετε ένα εκτενές άρθρο,όπου θα καταρρίπτει την αντιεπιστημονική,''ινδοευρωπαική'' θεωρία;Είστε ο μόνος κατάλληλος να γράψετε ένα τέτοιο άρθρο,όπου θα μας εξηγείτε με λογική,γιατί δε στέκει αυτή η θεωρία.Έχω διαβάσει σε παλαιότερα άρθρα σας ή σε σχόλια σας,ότι αποστρέφεστε αυτή τη θεωρία και τη θεωρείται ότι αρμόζει μόνο στους αδαείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν πολλοί από εμάς,που αποστρεφόμαστε επίσης αυτή τη θεωρία,αλλά στην ουσία δε γνωρίζουμε πολλά.Έτσι όταν σε συνομιλίες,αποκηρύξουμε τον Ινδοευρωπαισμό,μας χαρακτηρίζουν ''γελοίους'',επειδή υποστηρίζουμε τον αυτοχθονισμό μας,και αυτό τάχα,αντιτίθεται στον Εθνικοσοσιαλισμό.Και όχι μόνο πιστεύουν στους Ινδοευρωπαίους,αλλά πιστεύουν ότι και αυτοί,ήταν μόνο Νορδικοί,που έφτασαν κάποτε στον ελλαδικό χώρο,και αποτελώντας δήθεν την ''φυλετική αριστοκρατία'',δημιούργησαν τον ελληνικό πολιτισμό οι νορδικοί,και όχι οι Μεσογειακοί που λέμε εμείς.
Για να μην παρεξηγούμαι,ως Εθνικσοσοσιαλιστής τιμώ τον Χίτλερ,θαυμάζω το γερμανικό εθνικσοσιαλισμό,και το έργο του Ρόζενμπεργκ,αν και μας αντιτίθεται,είναι θαυμάσιο.Όμως,το θέμα είναι να γνωρίζουμε την αλήθεια.
Συγγνώμη αν κούρασα,και ελπίζω κάποια στιγμή,να αναφερθείτε εκτενέστερα στην αντιεπιστημονική θεωρία περί ''Ινδοευρωπαίων'',αν όχι σε κάποιο άρθρο,έστω σε κάποιο σχόλιο-απάντηση σας!
και τη θεωρείτε * εκ παραδρομής το λάθος
ΔιαγραφήΗ Ινδοευρωπαϊκή θεώρηση αντιτίθεται στην κατα τόπο εξέλιξη των Κρομανοειδων, σε Μεσογειακούς στον Αιγαιακό χώρο και σε Νορδικους στην Σκανδιναβία επι παραδείγματι. Τόσο απλα. Το απόγειο του ινδοευρωπαϊσμού όντως όπως έχω εδώ ξαναπεί είναι ο ινδο-γερμανισμός του Νορδικισμού.
Διαγραφή"Αντιεπιστημονική" η ινδο-ευρωπαϊκή θεωρία που απλά είναι η πιο τεκμηριωμένη από κάθε άποψη... Και κάπου εδώ ξεφυτρώνουν οι θεωρίες διαφόρων που είναι... "ειδήμονες" "επιστήμονες" κι υποστηρίζουν κάθε λογής φαντασιοπληξία.
ΔιαγραφήΛοιπόν, οι περισσότεροι ανθρωπολόγοι αλλά και η γενετική αναγνωρίζουν πως πράγματι υπήρξε μια εισβολή που ξεκίνησε από τις παρευξείνιες περιοχές, οι πληθυσμοί της οποίας άλλαξαν την εικόνα της Ευρώπης, κατά κύριο λόγο όμως πολιτισμικά. Κι εν πάση περιπτώσει, κακώς θεωρείται πως οι πρωτο-ΙΕ ήταν "νορδικοί", μιας και ούτε καν διάφοροι πρωτοπόροι επιπέδου Gunther δεν το πίστευαν αυτό. Σήμερα, γνωρίζουμε πως κατά πλειοψηφία οι πληθυσμοί αυτοί ανήκαν στο μεσογειακό φάσμα και επαληθεύτηκε η ανθρωπολογική αξίωση πως η αλληλεπίδρασή τους με βόρειους κρομανοειδείς δημιούργησε τον πρώτο νορδικό τύπο, τον corded (από το όνομα του πολιτισμού Corded Ware). Ο οποίος, δεν διέφερε κατ' ουσίαν με τον μεσογειακό παρά ΜΟΝΟ στα χρώματα. Οι όποιες μικροδιαφορές μεταξύ μεσογειακού-νορδικού υπάρχουν σήμερα εξαιτίας μεταγενέστερων διαδικασιών και μίξεων με παραδουνάβιους πληθυσμούς (paleo-danubian, του CS Coon), η συμβολή των οποίων οδήγησε στον σχηματισμό των keltic nordid και hallstatt που είναι πλέον η κλασσικότερη μορφή νορδικών που απαντάται.
Και πως εξηγεις τα φαινοτυπικά και ψυχικα χαρακτηριστικά των Μεσογειακών τα οποία αντιτίθενται πλήρως σε εκείνα των Νορδικων και επίσης οι Μεσογειακοί να διαφέρουν τόσο απο τους λοιπούς παρευξινιους φαινότυπους σαν τον Καρπαθικο και τον Καυκασιο; Ο Μεσογειακός έχει κοιτίδα την Αιγηίδα διότι όλα του τα χαρακτηριστικά ταιριάζουν όχι στο κλιμα και τις συνθήκες του Ευξείνου Πόντου αλλά του Αιγαίου.
ΔιαγραφήΑφενός, αυτή η "φαινοτυπική και ψυχική διαφορά" που αναφέρεις είναι ένα ζήτημα που σε τελική ανάλυση καταλήγει να είναι υποκειμενικό, είτε αν το εξετάσουμε ειδικά είτε και γενικά. Για εσένα λοιπόν "αντιτίθενται πλήρως" διότι εξετάζεις τις περιπτώσεις με συγκεκριμένα κριτήρια, ενώ για άλλους ομοιάζουν απίστευτα για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Για παράδειγμα, τα μεγαλύτερα ναυτικά έθνη στην ιστορία, είναι εκείνα με ισχυρή μεσογειακή και νορδική συνιστώσα -διόλου τυχαίο γεγονός.
ΔιαγραφήΑφετέρου, δεν έγραψα πως οι νορδικοί και οι μεσογειακοί είναι ίδιοι. Το κάθε άλλο, αν διαβάσεις τα παραπάνω, θα διαπιστώσεις πως ανέφερα μια ολόκληρη σειρά γεγονότων που οδήγησαν στο σχηματισμό της σημερινής πλειοψηφικής μορφής των νορδικών, η οποία όντως έχει κάποιες διαφορές από τον μεσογειακό -βέβαια ελάχιστες κι όχι πάντα συνηθισμένες ώστε να αποτελούν κάποιο "κανόνα", αλλά υπαρκτές.
Σε τελική ανάλυση, θα λέγαμε πως το νορδικό φάσμα φαινοτυπικά οφείλει τον σχηματισμό του ως ξεχωριστός φαινότυπος στην μεγαλύτερη επιρροή των βόρειων και βορειο-ανατολικών κρομανοειδών τύπων. Το ζήτημα του αποχρωματισμού των οποίων είναι δεδομένο, όπως και πολύ στενή συγγένεια με τος νότιους (οι πρώτοι προήλθαν από τη μετανάστευση των δεύτερων μετά το λιώσιμο των πάγων). Αλλά επί της ουσίας, υπάρχει μια σημαντική διαφορά που στις ημέρες μας αποκαλύπτουν οι επιστήμες που ασχολούνται με "τη ψυχική ισορροπία". Οι οποίες θεωρούν δεδομένο πως η παρουσία της βιταμίνης D σχετίζεται με τις αλλαγές στην συμπεριφορά των ανθρώπων. Η έλλειψή της, κάνει τους ανθρώπους πιο ψυχρούς και δύσθυμους, και κατά κάποιο τρόπο, τους "προστατεύει" διότι δεν προτρέπει στο να εκτεθούν στις καιρικές συνθήκες. Ενώ η αυξημένη της παρουσία, τους κάνει εύθυμους. Σε μεγάλο βαθμό, εξηγεί πολλά σχετικά με τις αυξημένες καταθλιπτικές τάσεις των βορείων. Τόσα ώστε οι ψυχίατροι και ψυχολόγοι, να θεωρούν πως πρέπει να λαμβάνεται από τους ασθενείς με τεχνητούς τρόπους όταν οι φυσικοι δεν είναι αρκετοί. Σημειωτέον, πως η βιταμίνη αυτή χρειάζεται το φως του ηλίου για να παραχθεί και είναι το απαραίτητο στοιχείο στις διαδικασίες έκκρισης μελανίνης.
Εις ότι αφορά τους ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ παρευξείνους πληθυσμούς, νομίζω πως μόνος σου αντιλαμβάνεσαι την αιτία. Δεν είναι ίδιοι εκείνοι που εισέβαλλαν πριν από 6,000 χρόνια με όσους κατοικούν εκεί σήμερα. Από τη μια, η ιστορία της Ευρώπης έγινε πολύ πιο ραγδαία έπειτα από τη μαζική αυτή αλλαγή. Κι από την άλλη, η μετανάστευση του "πρωτο-αλπικού" που ακολούθησε άλλαξε φαινοτυπικά την ευρύτερη περιοχή της ανατολικής Ευρώπης. Αυτό δεν συνέβη ακαριαία φυσικά, καθώς οι πληθυσμοί των βαλτικών αυξήθηκαν ιδιαίτερα τους τελευταίους αιώνες. Ομοίως και των αλπικών στη κεντρική Ευρώπη. Η επέκταση μάλιστα αυτού του τύπου, συνέβαλλε και στον σχηματισμό του φάσματος που ανέφερες δηλ αρμενοειδούς, σε μια διαδικασία που σε γενικές γραμμές θα περιγράφαμε σαν "εκδιναρισμό βραχυκέφαλων τύπων".
Περαιτέρω, τα περί αποκλειστικά Αιγιακής κοιτίδας είναι ανυπόστατα, καθώς το μεσογειακό φάσμα είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό της ανατολικής μεσογείου. Το κλίμα και οι συνθήκες μάλιστα, δεν σημαίνουν τόσα όσα υπονοείς. Ούτε και οι παρευξείνιες στέππες στις οποίες διαβιούσαν οι μετέπειτα εισβολείς ήταν τόσο πολύ διαφορετικές, όσο νομίζεις. Τέλος, δεν έγραψα πως όταν τελικά πραγματοποιήθηκε η εισβολή της εποχής του Χαλκού, η ευρύτερη ανατολική Μεσόγειος κατοικούταν κατά πλειοψηφία από κάποιον άλλο φαινότυπο πέραν του μεσογειακού.
Πολύ ενδιαφέροντα τα όσα λες και τεκμητιωμενα Πετί του Βορείου Νορδικου ψυχισμού
ΔιαγραφήΟντως Καρπαθικος και Καυκάσιος αποτελούν μεταγενέστερες φαινοτυπικες εξελίξεις. Εσύ προφανώς αναφέρεσαι σε προηγούμενη της Αλπικής καθόδου εποχή.
Η κοιτίς των Μεσογειακων γιατί πιστεύεις οτι είναι οι Παραδουνάβιες περιοχές; Και τι έννοιες οτι το φάσμα του ήτο μεγαλύτερο του Αιγαίου; Ο άλλος φαινότυπος είναι ο Ιρανικος; Αν μπορείς ανεπτυξε περισσότερο την τελευταια παράγραφό σου.
Πράγματι πολύ ωραία η ανάλυση του φίλου.Εγώ από την άλλη ήθελα να μάθω περισσότερα περί του αποχρωματισμού που αναφέρει,διότι όπου και να έψαξα,και σε αγγλικά,δε βρήκα τίποτα.
ΔιαγραφήΜα δεν πιστεύω πως οι Παραδουνάβιες περιοχές ήταν η κοιτίδα των μεσογειακών, παρά μια περιοχή στην οποία επίσης κατοικούσαν. Γενικότερα το μεσογειακό φάσμα, συσχετίζεται απλά τους πρώτους φαινότυπους που αναπτύχθηκαν από εκείνους τους πρώτους πληθυσμούς που αποτέλεσαν τους προγόνους όλων των Ευρωπαίων. Τα ξανθά μαλλιά και το πολύ ανοιχτό δέρμα, είναι ένα χαρακτηριστικό που ξεκίνησε να εμφανίζεται τα τελευταία μόλις 11,000 χρόνια στον Ευρωπαϊκό βορρά. Οι κρομανοειδείς μορφές που έφεραν τέτοια χαρακτηριστικά, δεν είχαν άλλη ουσιαστική διαφορά από τους νότιους συγγενείς τους.
ΔιαγραφήΣημειωτέον πως κατά τη μεγάλη διάρκεια του τελευταίου Παγετώνα, οι αρχέγονοι κρομανοειδείς είχαν προσφύγει στα λεγόμενα "νότια καταφύγια" στα Πηρυναία, αλλά και σποραδικά στις παράκτιες περιοχές της νοτιο-ανατολικής Ευρώπης και της ανατολικής Μεσογείου. Εκεί μάλιστα υπέστησαν τη διαδικασία της λεπτοπροσωπίας, από κοινού κι εν παραλλήλω, παρότι τους διαχώριζαν χιλιάδες χιλιομέτρων. Φυσικά, η διαδικασία αυτή σε κάποιους πληθυσμούς ήταν πιο προχωρημένη από ότι σε άλλους. Όπως για παράδειγμα μεταξύ των μετέπειτα νεολιθικών αγροτών, που οι σωματικές τους διαστάσεις μίκρυναν εξίσου. Ενώ οι μετέπειτα κυνηγοί που κινήθηκαν βόρεια κι ανατολικά με την υποχώρηση των Πάγων (Gravettian culture) θεωρείται μέχρι σήμερα ο πιο ψηλός πληθυσμός που εμφανίστηκε στην Ευρώπη.
Αλλά ας δούμε το θέμα από πλευράς σύγκρισης. Ο φαλλικός τύπος (ο ξανθόχρωος κρομανοειδής) και ο παλαιο-ατλαντικός, είναι μετρικά πανομοιότυποι και η μόνη τους διαφορά είναι τα χρώματα. Κι όμως, είναι ότι πιο κοντινό στους δύο πιο παλιούς κρομανοειδείς φαινοτύπους.
Σωστα περί των Κρομανοειδών.
Διαγραφή