Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Φυλή και στερεότυπα

Διναρίζων βοσκός
Τα στερεότυπα αποτελούν απλουστευμένες αντιλήψεις που διαθέτει η κοινή γνώμη για μια ομάδα ανθρώπων. Αυτές οι αντιλήψεις βοηθούν πολύ σε μια πρώτη εκτίμηση της αναμενόμενης συμπεριφοράς της ομάδας ανθρώπων που μας ενδιαφέρει, ελλείψει λεπτομερέστερων γνώσεων. Πώς όμως σχετίζονται τα στερεότυπα με τη φυλή;

Ως προς τα εθνικά στερεότυπα, η φυλή έχει τον κύριο ρόλο στον σχηματισμό τους. Τέτοια εθνικά στερεότυπα είναι για παράδειγμα ότι οι Γερμανοί είναι ψυχροί, οι Ιταλοί είναι έξω καρδιά, οι Ρώσοι μοιρολάτρες, κτλ. Αυτά τα στερεότυπα έχουν προέλθει από...
τα ψυχικά γνωρίσματα του πλέον αντιπροσωπευτικού φυλετικού τύπου κάθε χώρας. Έτσι, στα παραπάνω παραδείγματα, οι Γερμανοί θεωρούνται ψυχροί λόγω Νορδικών, οι Ιταλοί έξω καρδιά λόγω Μεσογειακών, οι Ρώσοι μοιρολάτρες λόγω Βαλτικών, κτλ. Βέβαια, είναι πολύ εύκολο να βρεις έναν Ρώσο του Νορδικού τύπου που είναι το αντίθετο του μοιρολάτρη, έναν Ιταλό του Αλπικού τύπου που δεν είναι καθόλου εκδηλωτικός, κτλ. όμως αυτό δεν σημαίνει ότι τα στερεότυπα δεν έχουν καμία αξία, όπως λένε διάφοροι αμόρφωτοι που θέλουν να "σπάσουν" τα στερεότυπα, αλλά ότι τα στερεότυπα ισχύουν σε τέτοιο βαθμό, όσο το φυλετικό αποτύπωμα του πιο αντιπροσωπευτικού τύπου και όχι απόλυτα. Το συμπέρασμα είναι ότι τα εθνικά στερεότυπα συνδέονται άμεσα με τον φυλετικό παράγοντα και συγκεκριμένα, με τον πιο αντιπροσωπευτικό φυλετικό τύπο κάθε έθνους.

Στερεότυπα υπάρχουν και σε κοινωνικό επίπεδο. Παλαιότερα που υπήρχαν αριστοκρατίες, ο τυπικός αριστοκράτης παρουσιάζονταν να τείνει σε συγκεκριμένα γνωρίσματα σε κάθε χώρα. Τυπικό παράδειγμα η Γερμανία, όπου οι αριστοκράτες ανήκαν κυρίως στον Νορδικό τύπο, πράγμα εύκολα διαπιστώσιμο και παρουσιάζονταν με τα ψυχικά γνωρίσματα του τύπου αυτού, που περιλαμβάνονται στις τυπικές Πρωσικές αρετές, δηλαδή αυστηρότητα, ανδρεία, πειθαρχία, εργατικότητα, σκληρότητα. Αντίστοιχα στερεότυπα υπήρχαν και για τις κατώτερες τάξεις.

Στο επαγγελματικό επίπεδο, δημιουργούνται συχνά διάφορα στερεότυπα ανά επαγγελματικό κλάδο, όπως π.χ. για τους ταξιτζήδες, νταλικέρηδες, ζωγράφους, κτλ. Τα στερεότυπα αυτά σχετίζονται βέβαια και με την φύση του εκάστοτε επαγγέλματος, όμως και η ίδια η φύση της δουλειάς κάνει συγκεκριμένους φυλετικούς τύπους να συσσωρεύονται σε αυτόν τον επαγγελματικό κλάδο, διότι ταιριάζει περισσότερο στις προδιαθέσεις τους. Παρότι η σύνδεση επαγγελματικού κλάδου και συγκεκριμένων φυλετικών τύπων δεν είναι ξεκάθαρη, ένας προσεκτικός παρατηρητής μπορεί να διαπιστώσει κάποιες τάσεις.

Σε τοπικό επίπεδο συναντούμε ξανά τα στερεότυπα. Ήδη έχουμε γίνει μια ανάλυση για την διαφοροποίηση στην συμπεριφορά των κατοίκων μεταξύ επαρχίας και πόλεων, η οποία κατά βάση οφείλεται σε φυλετική διαφοροποίηση. Ακόμα και διάφορα τοπικά στερεότυπα, π.χ. οι Λαρισαίοι είναι έτσι, οι Θεσσαλονικείς είναι έτσι, κλπ, έμμεσα υπάρχει η τάση να υποδηλώνονται τα γνωρίσματα συγκεκριμένων φυλετικών τύπων. Αντίστοιχα στερεότυπα εντοπίζονται σε όλες τις χώρες του κόσμου σε τοπικό επίπεδο, τα οποία έχουν απώτερη πηγή προέλευσης την διαφορετική φυλετική σύνθεση κάθε περιοχής και λιγότερο άλλους περιβαλλοντικούς παράγοντες.

Συμπερασματικά, οφείλουμε να τονίσουμε ότι τα στερεότυπα πάντοτε θα υπάρχουν και μάλιστα είναι πολύ χρήσιμα, ως μια γρήγορη εκτίμηση για την πιθανή συμπεριφορά μιας ομάδας ανθρώπων, για την οποία δεν διαθέτουμε λεπτομερείς γνώσεις. Τα στερεότυπα δεν είναι ψέματα που ανακυκλώνονται χωρίς λόγο, αλλά αλήθειες που ισχύουν ως ένα βαθμό, βάσει εμπειρικών δεδομένων. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό, ότι τα στερεότυπα, επειδή σχετίζονται με τα σωματικά και κυρίως τα ψυχικά γνωρίσματα μιας ομάδας ανθρώπων, συνδέονται σημαντικά με την φυλετική της σύνθεση. Τα εθνικά στερεότυπα κατά κανόνα παραπέμπουν σε συγκεκριμένο φυλετικό τύπο, ενώ τα κοινωνικά, επαγγελματικά και τοπικά στερεότυπα σχετίζονται ως ένα βαθμό και αυτά με τον φυλετικό παράγοντα. Συνεπώς, η μελέτη των στερεοτύπων πρέπει οπωσδήποτε να λαμβάνει υπόψη τον φυλετικό παράγοντα.

24 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως έχω ακούσει ότι μάγκες θεωρούνται οι Πειραιώτες και οι Θεσσαλονικείς(στις δυτικές συνοικίες),φλώρους και ''μη μου άπτου'' τους Αθηναίους στα βόρεια προάστια Κηφισιά,Χαλάνδρι και τους Καλαμάτιανούς τους αποκαλούν ''κολοφάρα'' και γύφτους.Όσον αφορά τα τοπικά στερεότυπα.
    Επίσης τους Βολιώτες θύμαμαι τους αποκαλούσαν ''Αυστριακούς'' και τσιγκούνηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγκες οἱ Θεσσαλονικεῖς;;; Εἶναι ὅ,τι χειρότερο ἀπὸ πλευρᾶς ψευτομαγκιᾶς & ὑπανθρωπίας. Τὰ β.π. καὶ μόνο ποὺ παρἠγαγαν ἐμένα ἐξιλεώνονται γιὰ τὴν φλωριά, τὴν ἠθικὴ σήψι & τὸ μπουχεσιλίκι τους.

      Καλαματιανοί, Πατρινοί & Πυργιῶτες ἀποτελοῦν ὅ,τι χειρότερο στοὺς τομεῖς τῆς ἀτιμίας, πονηριᾶς καὶ πουστιᾶς (μὲ τὴν ἠθικὴ ἔννοια), ἐνῷ οἱ γυναῖκες τους εἶναι ἀναντίρρητα οἱ μεγαλύτερες καργιόλες στὴ γη: ψωλαρπάχτρες, ὕπουλες, ἀδίστακτες.

      Δηλώνω κατηγορηματικά, ἐπίσης, ὅτι οἱ Κρητικοὶ εἶναι μακρὰν τὰ μεγαλύτερα μουνόπανα τῆς Ἑλλάδος: θρασύδειλοι, συμπλεγματικοὶ καὶ παντελῶς ἄτιμοι & ἄνανδροι. Ἰδίως οἱ χωριάτες Κρητικοὶ εἶναι σχεδὸν ὅλοι γιὰ θαλάμους ἀερίων.

      Τρέφω μεγἀλη ἀντιπάθεια καὶ γιὰ τοὺς νησιῶτες ἐνῷ καὶ οἱ Ἀγρινιῶτες δὲν ὑπολείπονται σὲ ὑπανθρωπία καὶ χωριατοσύνη.

      Βλάχοι, Ἀρβανῖτες & Μανιάτες στὴν κορυφὴ τοῦ ἑλληνικοῦ genetic pool.

      Διαγραφή
    2. Himmler, έχω μια υπόνοια ότι είσαι βραχυκέφαλος, καλομαθημένος και κοντόχοντρος μπούλης που η ανθρωπολογία για την Ήπειρο κάθε άλλο παρά που το απαγορεύει. Αλλά προτού το δω για να το πιστέψω παραμένεις ο αγαπημένος μου διαδικτυακός ήρωας, για αυτό το λόγο θα ήθελα την γνώμη σου για τους Ρουμελιώτες, ειδικά αυτούς που καβαλάνε άλογο.

      Διαγραφή
    3. Ίσως για τους Θεσσαλονικείς έχεις δίκιο και εγώ διακρίνω ένα είδος ψευτομαγκιάς.Στα υπόλοιπα συμφωνώ 100% που ανέφερες.
      Βλάχοι,Αρβανίτες και Μανιάτες είναι άνθρωποι με μπέσα,τιμή και ηθικοί,ως επί το πλείστον μορφομένοι άνθρωποι.

      Σε λυπάμαι που μεγάλωσες στα βόρεια προάστια,οι χειρότεροι άνθρωποι με διαφορά από τους δεύτερους.Τουλάχιστον οι υπόλοιποι στην Ελλάδα έχουν κάποια μικρή αξιοπρέπεια,αυτοί πουλάνε και την σούφρα τους.Γλειφτρόνια μέχρι αηδίας,διπρόσωπα σκουλήκια,έχουν τόσα λεφτά και συμπεριφέρονται λες και έχουν καβούρια στις τσέπες τους,καρμίρηδες και σκατοφλωριά που θες να κάνεις εμετό.Φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις,αλλά η συντριπτική πλειοψηφία είναι έτσι.

      Όχι επειδή είμαι Πειραιώτης,αλλά πουθενά αλλού δεν θα ήθελα να ζήσω,γιατί οι Πειραιώτες ακόμα και τώρα έχουν κάποια μπέσα μέσα τους και διακρίνεις ντομπροσύνη που δύσκολα θα βρεις αλλού.

      Διαγραφή
    4. Κύριοι, οι Θεσσαλονικείς είναι ένα κράμα φυλών με τελείως αντιδιαμετρικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους. Υπάρχει και ο ψευτόμαγκας τοπικιστής που σε καθε ευκαιρία δεν παραλείπει να μειώνει τους άλλους (π.χ. Αθηναίους) υπάρχει και όμως ο μπεσαλής και καλόκαρδος που θα σε βοηθήσει και δεν θα ζητήσει αντάλλαγμα. Και αυτό που περιγράφω, λίγο πολύ υπάρχει σε όλη την Ελλάδα.
      Από την άλλη, για βόρεια Ελλάδα μιλώντας, υπάρχει ποικιλία από αμέτρητους Αλπικούς πολλούς Διναρικούς και Κρομαγνοειδείς που είναι απομονωμένοι σε ορεινά χωριά της Μακεδονίας και Θράκης. Επίσης υπάρχουν πολλοί Pontid και λιγότεροι Βαλτικοί και Αρμενοειδείς. Σε κάποια μέρη και ειδικά στην ανατολική Μακεδονία υπάρχουν και τα λεγόμενα ντοπιοχώρια όπου μέχρι πρότινος οι κάτοικοι τους, μιλούσαν την λεγόμενη 'ντοπιολαλιά' δηλ. ένα κράμα κυρίως σλαυικής και Ελληνικής γλώσσας, έχοντας ισχυρό το αίσθημα της πατρίδας και βγάζοντας πολλούς μαχητικούς χαρακτήρες κατα τη διάρκεια του Μακεδονικού Αγώνα.

      Τέλος θέλω να αναφέρω κάτι άσχετο που έχω παρατηρήσει και θα ήθελα και τη γνώμη σας. Βλέπω συνεχώς τις νέες γενιές πιο ψηλές πιο λεπτοφυείς και πιο λεπτοπρόσωπες και δολιχοκέφαλες σε σχέση π.χ. με την εποχή όπου υπήρξα εγώ μαθητής. Έχετε παρατηρήσει εσείς κάτι τέτοιο?

      Διαγραφή
    5. Πρὸς ἀνώνυμο 12:19: Μικρέ/ὴ μου προβοκάτορα-ισσα, οἱ ὑποψίες σου εἶναι ἐσφαλμένες. Εἶμαι ἔντονα δολιχοκέφαλος (πιθανότατα ὑπερδολιχοκέφαλος), με πολὺ λεπτὸ πρόσωπο καὶ ῥωμαϊκὴ μύτη, ἔχω καλὸ ὗψος, πάνω ἀπὸ τὸν ἑλληνικὸ μέσο ὅρο & ἀθλητικό σωματότυπο, τουμπανιασμένος ἀπὸ τὰ βάρη. Εἶμαι συντριπτικὰ μεσογειακός, παιδαρὰς καὶ καβλιάρης. Ὅπου κι ἂν σταθῶ οἱ γυναῖκες μὲ κυττοῦν μὲ λαγνεία & πέφτουν εὔκολα θύματα τῆς γοητείας μου, διότι εἶμαι θρασύς, cool & βίαιος Ἄριος νταής.

      Ἂν ἦσαι γυναίκα (ὅπου παραπέμπει τὸ θηλυπρεπές, κρύο χιοῦμορ & ἡ χαμερπὴς εἰρωνεία σου), διαθέτεις ἄρια ὀμορφιὰ & εἶσαι ἀλόγα-ψηλὴ, μποροῦμε νὰ κανονίσουμε νὰ σε καβαλήσω, καθότι Ῥουμελιώτης-Βλάχος κατὰ τὸ ἤμισυ, ὥστε νὰ ζήσῃς μία ἀξέχαστη βραδιὰ μὲ τὸν ἤρωα σου.

      Γενικά, οἱ μὴ Ἀρβανῖτες Ῥουμελιῶτες εἶναι κάτι οὐδέτερο γιὰ τὰ ἑλληνικὰ standards (οὔτε κρύο οὔτε ζέστη).

      Ἀνώνυμε 12:25, νὰ διευκρινίσω ὅτι οἱ Θεσσαλονικεῖς εἶναι μεγάλοι καραγκιόζηδες, ἀλλὰ δὲν εἶναι δὰ τόσο σκουπίδια ὅσο οἱ Κρητικοί.

      Παρέλειψα νὰ ἀναφερθῶ στὰ Ποντιακὰ ἀποβράσματα... σὲ αὐτὰ τὰ μαυριδερά, γαμψωμύτικα, ἀποκρουστικὰ & θεοστυγῆ ποντίκια. ΤΟΥΣ ΓΑΜΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΙ & ΤΟ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ, γιατί εἶναι αὐτὸ ποὺ οἱ περισσότεροι ἐδῷ μέσα ξέρουμε... δηλαδὴ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΕΝΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ & ΚΑΥΚΑΣΙΟΙ. Ἐγκληματικὰ ὄντα, μπράβοι, ὑπόκοσμος... Κακάσχημοι... Καρκῖνο σὲ ὅλους!

      Ἀπὸ κει καὶ πέρα, οἱ μὴ Πόντιοι Μακεδόνες εἶναι γενικὰ συμπαθεῖς & φιλόξενοι. Δὲν ἔχω κάτι ἰδιαίτερα κακὸ νὰ καταλογίσω σὲ Θεσσαλοὺς ἢ Θρακιῶτες... μᾶλλον οὐδέτεροι.

      Φτάνουμε στην ἔνδοξη πατρίδα μου Ἤπειρο, μία γῆ ποὺ κατοικεῖται ἀπὸ σκληροτράχηλους βραχυκέφαλους μὲ ἀρκετὲς Ἀλβανόφατσες. Στὴν πραγματικότητα, δὲν φαίνεται νὰ ὑπάρχουν ἀνθρωπολογικὰ σύνορα μεταξὺ Ἀλβανίας & Ἠπείρου. Εἶναι ἡ ἴδια ῥάτσα ποὺ κατοικεῖ σὲ ἀμφότερες. Δόξα σοι, ὁ Ὀντὶν ποὺ ἐγεννήθην δολιχοκέφαλος, παρότι Ἠπειρώτης! Ἔχω νὰ πῶ ὅτι οἱ Ἀρτινοὶ & οἱ Γιαννιῶτες εἶναι τραχεῖς, ὀλιγόλογοι, κλειστοὶ ἄνθρωποι... αὐταρχικοὶ & βαρᾶνε τὶς γυναῖκες τους. Γι' αυτὸ τὸ τελευταῖο, ὁμολογῶ ὅτι τοὺς συμπαθῶ.

      Φίλε, συμφωνῶ σὲ ὅσα λὲς γιὰ τὰ β.π., ἀλλὰ δὲν μπορῶ νὰ παραβλέψω ὅτι μεγάλωσα μὲ ἄπλα χώρου, καθαρὸ ἀέρα, μὲ γήπεδα μπάσκετ και ποδοσφαίρου μέσα σὲ δέντρα, ἠσυχία, ἤρεμους ρυθμοὺς, μειωμένη εγκληματικότητα & ἐνηλικιώθηκα σὲ ἕνα περιβάλλον ποὺ ἔβλεπα μόνο Ἕλληνες καὶ ἄκουγα μόνο ἑλληνικά.

      Διαγραφή
    6. Ο ίδιος ανώνυμος 11:15 μ.μ-12:25 μ.μ

      Οι Καυκάσιοι Πόντιοι ή Λάζοι ή ότι στο διάλο είναι που ζουν στην Μακεδονία τώρα πια,αυτά τα μαυριδερά γαμψομύτικα πουστράκια και αυτοί οι ουγλούδες(επίθετο -ογλου)οι μογγόλοι έχουν περικυκλώσει την Μακεδονία και παρουσιάζονται σαν Έλληνες.

      Κάποιοι που ήρθαν από τον Πόντο το 1922 ήταν όντως Έλληνες,αλλά ένα 60-70% ήταν Καυκάσιοι γεωργιονόφατσες κατέκλυσαν την Ελλάδα και κυρίως την Μακεδονία.Επίσης,ακόμα ένα κύμα προσφήγων ήρθε το 1990 που μιλάγανε Ρώσικα και τους δώσανε ελληνικά επίθετα σε -ίδης.Η Μακεδονία είναι δυστηχώς πολυφυλετική.

      Όσο για την τελευταία παράγραφο για τα β.π το μόνο θετικό το ότι είχε οργανομένες συνθήκες διαβίωσης και ενηλικιώσης ενός ατόμου,αλλά εγώ ρωτώ,μήπως όλες αυτές οι ανέσεις δημιούργησαν αυτά τα ανήθικα τσουτσέκια που τα βρήκαν όλα έτοιμα??Μήπως ο απλός και λιτός βίος είναι ο ιδανικός τρόπος διαπαιδαγώγησης ενός ατόμου??
      Η ερώτηση είναι ρητορική,γιατί ένας απλός φυλετικός τύπος δεν ορίζει από μόνος του αν είσαι ικανός,έχεις αρχές,παιδεία,τιμή κ.τ.λ.Θέλει προσπάθια από το ίδιο το άτομο...

      Διαγραφή
    7. ΠΡΟΣ ΧΙΜΛΕΡ.......

      ΑΠΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 100% ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΜΟΑΝΤΙΛΗΨΗ.......Ο ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΟΣΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΛΟΙΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΓΕΛΟΙΟ ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟ ΣΟΥ, ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΥΣ "BODY- BUILDER" ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ..........

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥ "ΧΩΡΟΥ" ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ.......ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΓΕΛΩΤΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΙΓΥΡΩ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΜΠΝΕΟΥΝ..........ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ "ΚΙΝΗΜΑ" ,ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.........

      Διαγραφή
    8. Πρὸς ἀνώνυμη madame 5:36.....

      Διαβάζοντας κάποιος τὰ δικά μου & τὰ δικά σου σχόλια μπορεῖ εὔκολα νὰ ἀντιληφθῇ τίνος ἐκ τῶν δύο ὁ λόγος εἶναι ἀσυνάρτητος. Τὰ ἑλληνικὰ ποὺ χρησιμοποιῶ δὲν μπορεῖς νὰ τα φαντασθῇς ὅτι τὰ μιλᾷς οὔτε στὸν ὗπνο σου. Ἀκόμα κι ἂν ἐνεφύτευαν τὰ τελειότερα τσιπάκια στὸν ἡμιλειτουργοῦντα ἐγκεφαλό σου & σὲ κατηύθυναν ὡς cyborg μὲσῳ software παραγωγῆς λόγου, δὲν θὰ κατάφερνες νὰ φθάσῃς οὔτε τὸ 15% τῆς δικῆς μου φραστικῆς ποιότητος.

      Χρησιμοποιεῖς ἐσφαλμένα τὴν λέξι "ψυχαναγκαστικά", ἐκφράζεις ζήλεια & φθόνο κατὰ τῶν body-builders, διότι προφανῶς εἶσαι πατσαβούρι καὶ μίσεις αὐτοὺς ποὺ ἔχουν δυνατὰ σώματα, διότι "σκοράρουν" καλὰ μὲ τὶς γυναῖκες ἐνῷ παραλλήλως σοῦ ὑπενθυμίζουν διαρκῶς πόσῳ ἀδύναμο & ἀδιάφορο γιὰ τοὺς γύρω σου ὂν εἶσαι ἐσύ.

      Ἐγὼ προκαλῶ γέλωτα μὲ τὸ πρωτότυπο καὶ ἀπροσπέλαστο γιὰ σένα χιοῦμορ μου (& χαίρομαι ἂν κάποιοι ἐκκρίνουν ἐνδορφῖνες ἀπολαμβάνοντας κάποιες σατιρικὲς ἀποστροφὲς τοῦ λόγου μου), ἐνῷ ἐσὺ δὲν προκαλεῖς τίποτα, διότι εἶσαι τὸ ἀπόλυτο τίποτα & δὲν μπορεῖς νὰ προκαλέσῃς τίποτα στὸν ἀναγνώστη των σχολίων σου παρὰ μόνο μεταμέλεια γιὰ τὰ χαμένα 30 ἑὼς 50 δευτερόλεπτα ποὺ ξόδεψε ἀπὸ τὴν ζωή του γιὰ νὰ σὲ διαβάσῃ & τὰ ὁποῖα δὲν θὰ μπορέσῃ ποτὲ νὰ ἀνακτήσῃ, γιὰ νὰ τὰ ἀξιοποιήσῃ σὲ μία ὠφέλιμη δραστηριότητα.

      Βρῆκες & τὸν λόγο ποὺ δὲν δημιουργήθηκε ποτὲ στὴν Ἑλλάδα ἐθνικοσοσιαλιστικὸ κίνημα... Δὲν ἔχεις πάρει χαμπάρι, ῥὲ κουράδα, ὅτι ἡ Ἑλλάδα εἶναι η εὐρωπαϊκὴ χώρα μὲ τὸ μεγαλύτερο ποσοστὸ ἑνὸς ξεκάθαρα ἐθνικοσοσιαλιστικοῦ κόμματος, ἑνὸς κόμματος ποὺ χρησιμοποιεῖ κέλτικους σταυροὺς ὡς ἔμβλημα καὶ μιλᾷ γιὰ Λευκὴ εὐρωπαϊκὴ φυλή; Θὰ δημιουργηθῇ δηλαδὴ "κίνημα", ἂν γίνουμε ὅλοι χαμουρόπανα σὰν ἐσένα;

      Ἄκου, μικρὴ ἀλαβνικὴ λουμπίνα... ὅταν μάθῃς νὰ ἀφήνῃς κενὰ ἀνάμεσα στὶς λέξεις & ὅταν ὁ μεταμοσχευμένος μπαμπουϊνίσιος ἐγκέφαλός σου κατανοήσῃ ὅτι τὰ ἀποσιωποιητικὰ συμβολίζονται μὲ τρεῖς μόνο τελεῖες, ἴσως σὲ ἐξετάσουμε & στὴν διδακτέα ὕλη τοῦ "ΕΜΕΙΣ & Ο ΚΟΣΜΟΣ" τῆς πέμπτης δημοτικοῦ.

      Διαγραφή
    9. Heinrich, ποια είναι η άποψή σου για τους Pontid και τους North Pontid; Πιστεύεις ότι ένα κράτος μπορεί να πάει μπροστά με αυτούς τους φυλετικούς τύπους, ή απαιτείται εκτροφή αμιγώς και μόνο μεσογειακών και νορδικών; Σοβαρές οι απορίες μου, καθώς οι προαναφερθέντες εν τη αρχή του κειμένου, υφίστανται σε ενά αρκετά ευυπόληπτο ποσοστό στον ελλαδικό χώρο.

      Προμηθέας

      Διαγραφή
    10. υποτίθεται οτι ο ''Heinrich Himmler'' μιλά επωνύμως; Να μας μοιράσει αυτόγραφα τότε...

      Διαγραφή
    11. ΠΡΟΣ ΧΙΜΛΕΡ......

      ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΕΡΧΟΜΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΘΟΤΙ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟ...........

      ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΣ ΦΟΡΜΑΛΙΣΜΟΣ ,ΑΦΗΝΕ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...........ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ ΚΑΙ ΕΔΙΝΑΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.......

      ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ.....ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΡΘΑ.......... ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΥΛΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΕΣ ,ΤΡΑΒΑ ΜΙΛΑ ΜΕ ΚΑΝΑ "ΔΙΑΝΝΟΟΥΜΕΝΟ" ΣΤΥΛ ΖΟΥΡΑΡΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.......

      ΜΑΘΕ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ......ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ ΠΡΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΓΕΛΟΙΟΥ ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟΥ........ΑΛΛΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ .........

      ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΕΠΙΔΕΙΞΙΟΜΑΝΙΑ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΑΣΧΕΙΣ) ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΟ ΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ,ΠΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ-ΔΩΡΙΚΗ ΗΘΙΚΗ...........

      ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟ "ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ' ΜΙΛΑΣ ......ΕΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ, ΤΟΤΕ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΤΙΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ........ΕΙΣΑΙ Ο ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΣΤΟΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ "ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ"........

      ΤΡΑΒΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΤΗΡΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ "ΘΑΥΜΑΣΟΥΝ" ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ...ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ........


      Διαγραφή
    12. Ανὠνυμε 3:36, ἀσπάζομαι φυσικὰ την ἐκτροφὴ Μεσογειακῶν & Νορδικῶν μὲ παράλληλο σχεδιασμὸ γιὰ παθητικὴ γενοκτονία (στειρώσεις, ἀντικίνητρα τεκνοποιίας, βαρύτερη φορολόγησι) Ἀλπικῶν, Ἀρμενοειδῶν, Δραβιδικῶν καὶ τῶν ὅσων Pontid ὑπάρχουν στὴν Ἑλλάδα.

      Θὰ μποροῦσαμε νὰ προσελκύσουμε Νορδικοὺς ἀπὸ βορειοευρωπαϊκὲς χῶρες προσφέροντας εὐνοϊκοὺς ὅρους για μετανάστευσι παραγωγικῶν ζευγαριῶν ἢ οἰκογενειῶν μὲ παιδιὰ στὴν Ἑλλάδα καθὼς καὶ μαζικὲς υἱοθεσίες ὀρφανῶν παιδιῶν ἀπὸ τὶς ἴδιες χῶρες δαπάνῃ τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους μὲ παροχὴ στέγης, τροφῆς καὶ ἐκπαιδεύσεως σὲ εἰδικὰ σχολικὰ συγκροτήματα.

      Τὸ κράτος θὰ ἔπρεπε ἐν συνεχείᾳ νὰ ἐνθαρρύνῃ τὴν μείξι Μεσογειακῶν & Νορδικῶν γιὰ τὴν παραγωγὴ τοῦ κατ' ἐμὲ Βορειομεσογειακοῦ ὑπερανθρώπου.

      Διαγραφή
    13. Πρὸς ἀνώνυμη, "ἐθνικοσοσιαλιστική" κουράδα...

      Κατανοῶ τὸ σύμπλεγμα κατωτερότητός σου ἀπέναντι σὲ κάποιον ἀσύγκριτα πιὸ μορφωμένο. Σὲ ἐνοχλεῖ, σὲ κατατρύχει, σὲ τσακίζει ἐσωτερικὰ ἡ ὑπόμνησι τῆς μετριότητός σου.

      Ἔφτασες νὰ ἐπικαλῆσαι τὸν ἐθνικοσοσιαλισμὸ γιὰ νὰ δικαιολογήσῃς τὴν ἀμορφωσιά σου. Δὲν ἀποκλείεται κάποια στιγμῆ νὰ ἐπικαλεσθῇς τὴν ὁμοφυλοφιλία τοῦ Roehm καὶ κάποιων συντρόφων του τῶν SA, γιὰ νὰ ὑπερασπισθῇς καὶ τὶς δικές σου σεξουαλικὲς ἰδιαιτερότητες.

      Ὑπάνθρωπε ἀντιχρυσαυγίτη, τὰ μέλη τῆς Χ.Α. (τουλάχιστον τα περισσότερα) δροῦν ἔμπρακτα ὑπὲρ τῆς φυλῆς & ἀρκετοὶ ἐξ αὐτῶν ὑπέστησαν & ὑφίστανται φυλακίσεις γιὰ τὴν δρᾶσι καὶ τὴν ἔμπρακτη ἀφοσίωσι τους στὴν ἰδέα τοῦ ἔθνους. Ἡ "ῥιζοσπαστική" μεγαλειότητά σου σνομπάρει τοὺς Χρυσαυγίτες, ε;;; Εἶσαι τόσο ἀνωτερός τους εσύ, ἄεργο κοπροκούραδο...

      Δὲν χρειάζεται νὰ εἰπωθοῦν περισσότερα γιὰ ἕνα θηλυπρεπὲς σκουπίδι ποὺ γράφει τὴν λέξι "διαννοούμενο" μὲ δύο "ν". Ξεφτιλισμένε κοπρίτη τοῦ πληκτρολογίου... Ὕπαγε λεῖξαι τὸ ὀρθὸν τοῦ πατρός σου.

      Διαγραφή
    14. Bάλτε ρε παιδιά ένα nickname τύπου ''Hermann Goering'' για να μη σας κατηγορεί ως ανώνυμους ο ψευδώνυμος Χίμλερ

      Λήσταρχος Γιαγκούλας

      Διαγραφή
    15. ΑΣΤΕ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΛΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΧΙΜΛΕΡ...........

      ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΣΟΥ......ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ , ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ......ΚΑΙ ΑΝΑΛΩΝΕΣΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ......ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΑΓΝΟΙΑ ΣΟΥ........

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ "ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ" ,ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΙ (ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΩΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΗ)...........ΤΙΜΩ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΑΝΗΚΟΥΝ (ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ)..........ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.........

      ΛΕΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ "ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ........ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ "ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ" ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕΛΩΝ , ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ...........

      ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΥΨΩΜΑ ΕΝΟΣ ΚΕΛΤΙΚΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΕΞΟΔΗ ΡΗΤΟΡΕΙΑ ΠΕΡΙ "ΛΕΥΚΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ" ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΑ "ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ" ,ΤΟΤΕ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΡΩΤΥΤΕΡΑ...........ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΗ .......Η ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΗ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΣΟΥ (ΓΝΩΣΤΑ ΝΕΟΕΛΛΑΔΙΤΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ) , ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ ΜΙΓΜΑ...........

      ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ.........ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΓΟΝΙΜΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ "ΕΚΤΡΟΦΕΙΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ-ΝΟΡΔΙΚΩΝ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΩΝ"...........ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΟ ΣΑΛΕΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΕΙ ΤΟΝ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΥΛΙΣΜΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΙΔΙΟΤΥΠΟ "ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΣΜΟ"....ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΣ ΤΑΥΤΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ..........

      ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ..........ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ.....

      Διαγραφή
    16. Αξιότιμε Συνναζιστά Heinrich,

      Παρότι εκτιμώ και εγώ τον Νορδικό φυλετικό τύπο οφείλω να πώ ότι οι «Νορδικιστές» είναι επιεικώς για τα πανηγύρια.

      Ρίξε μια ματιά στον παρακάτω σύνδεσμο και -εκτός από τα γραφόμενα του «αρθρογράφου» - ανέτρεξε και στα σχόλια στο τέλος του άρθρου.

      http://nordicantisemite.com/2015/06/22/greece-to-scandinavia-mongrel-madness-2/

      Επειδή γνωρίζω προσωπικά πολλούς συναγωνιστές από το Βορρά, τονίζω ότι δεν συμμερίζονται όλοι αυτές τις «αληθοφανείς» γραφικότητες, Ωστόσο, είναι αρκετά αποδεκτές στον ευρύτερο εθνικιστικό τους χώρο.
      Παραθέτω ένα απόσπασμα χαρακτηριστικό της ηλιθιότητος τους.

      «If the Nordic Race is not superior, why are we the most fanatically racist race, the race that stayed pure, and why do we feel sickened by the image of many other races? Why do other races shrink when they stand next to us, and why do other races want to miscegenate with us. If a southern European is equally racist, for one why is he mixed, and why does he not respect the racial separatism of other races.»

      Παραλείπει βεβαίως να μας εξηγήσει πως η «ανώτερη» και περισσότερο «ρατσιστική» (LOL) φυλή τους μπασταρδεύεται με γοργούς ρυθμούς με νέγρους και άραβες. Ειδικά στη Σουηδία, τα περισσότερα «ζευγάρια» είναι Σουηδέζες με αράπηδες.

      Πρέπει να πέσει γνήσια μεσογειακή φάπα που θα πάει σύννεφο.

      Διαγραφή
    17. Δὲν ἀξίζει νὰ ἀσχολούμεθα μὲ τέτοιες σαθρὲς ἀπόψεις. Στὴν μεσογειακή, ἑλληνικὴ φυλὴ ἔχει πέσει τὸ βάρος τῆς ἀναγεννήσεως τοῦ ἐθνικοσοσιαλισμοῦ ἐν Εὐρώπῃ. Ἐμεῖς ὀφείλουμε νὰ ἀξιοποιήσουμε τὰ νορδικὰ γονίδια, πρὶν ἐξαφανισθοῦν ἀπὸ τὴν πλημμυρίδα τῶν ἀφροασιατῶν ὑπανθρώπων.

      Διαγραφή
    18. Ανόητο μ'ακούγεται. Όλες οι χρωματιστές ανακατασκευές που έχουν γίνει από αρχαίες αναπαραστάσεις πραγματικών ατόμων τους δείχουν μεσογειακότατους.

      http://www.davidgill.co.uk/attica/nm30.jpg
      https://mocochocodotcom.files.wordpress.com/2014/04/true-colors-of-greek-statues-stele-of-aristion.jpg
      https://lh3.googleusercontent.com/-VoncFXmEqCk/Uu89UuFLfJI/AAAAAAAABo0/cwSiHSanoHY/w198-h612-no/Phrasikleia_fullsize.jpg

      Θεοί, ήρωες κτλ. έχουνε κόκκινα μάτια και άλλα εξωπραγματικά στοιχεία.

      Τώρα, ο κτηνοβάτης βόρρειος βάζει τον διναρικο-μεσογειακό Αριστοτέλη ως νορδικό και τέρμα.

      Διαγραφή
    19. Μην ασχολείστε με ανόητους. Επαναλαμβάνουν λίγο-πολύ το ίδιο μοτίβο εδώ και κοντά 95 χρόνια. Μπερδεύουν τους ξανθόχρους διναρικούς και διναρίζοντες με νορδικούς, αλλάζουν τα χαρακτηριστικά σε ξανθόχρους αλπικούς και κρύβουν καλά κάτω από το χαλί τους δυτικούς βαλτικούς ενώ στις πλείστες των περιπτώσεων αγνοούν τους κρομανοειδείς. Στο παραπάνω λινκ, ο μεσογειακός-ΚΜ Αριστοτέλης που είχε διναρικά χαρακτηριστικά βαφτίστηκε "νορδικός". Το ίδιο κι ο Ντα Βίντσι, εξαιτίας της ανοιχτόχρωμης γενειάδας του. Αλλά για τον Μπετόβεν γελάμε, διότι πρόκειται για πολύ παλιά ιστορία. Οι μισοί νορδιστές τον θεωρούν "νορδικό" κι άλλοι μισοί "νορδο-μιγά". Σε κάθε περίπτωση, ο Μπετόβεν ήταν μεσοκέφαλος και μεσοπρόσωπος κρομανοειδής (borreby) με αλπικά χαρακτηριστικά, όπως φαίνεται από τη νεκρική του μάσκα (όπου η μύτη του είναι πολύ πλατιά).

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Οι αρχαίοι Θράκες ήταν κατά βάση διναρικοί, όπως και οι Ιλλυριοί. Πιθανότατα να είχαν όμως πιο ανοιχτά χαρακτηριστικά από αυτούς. Οι σημερινοί Θράκες, είναι ένα τεράστιο μίγμα Ποντίων, μεσογειακών, διναρικών και των αρχαίων κατοίκων, μαζί με ένα αριθμό βαλτικών (κυρίως στη Βουλγαρική πλευρά). Αναφέρομαι βέβαια στην Ευρωπαϊκή μη-Τουρκική Θράκη και στους Ευρωπαϊκής καταγωγής (φαινότυπου) πληθυσμούς. Διότι δυστυχώς, οι αρμενοειδείς κι οι ινδοβραχίδες είναι πάρα πολλοί σε αυτό τον γεωγραφικό χώρο, ανεξάρτητα αν διαμένουν στην Ελλάδα, την Τουρκία ή τη Βουλγαρία.

      Διαγραφή
  3. ο ηθοποιος Paul Walker σε πιο φυλετικο τυπο ανηκει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.