Το φυλετικό υπόβαθρο έχει μεγάλη σημασία για ένα έθνος. Επηρεάζει ποικιλοτρόπως την ιστορική του διαδρομή και την συμπεριφορά του. Όμως ο τρόπος με τον οποίο αναφερόμαστε στην φυλετική σύνθεση ενός έθνους, δείχνει ότι αυτή μπορεί να μεταβληθεί στο πέρασμα των αιώνων. Και αυτό ισχύει πράγματι. Όλοι θα έχουν παρατηρήσει ότι υπάρχουν έθνη που δεν είναι φυλετικά ομοιογενή. Πώς προκύπτει αυτό; Για να απαντήσουμε στο ερώτημα, θα εξετάσουμε τον μηχανισμό βάσει του οποίου αλλοιώνονται φυλετικά τα έθνη.
Όμως, ποιος είναι ο ορισμός του έθνους; Παρά τις παραφιλολογίες που διαδίδουν οι διάφοροι θλιβεροί εθνομηδενιστές, ο ορισμός της έννοιας έθνος είναι ο εξής αυτονόητος:...
"Έθνος είναι ένα σύνολο ατόμων που θεωρεί ότι έχει κοινή καταγωγή."
Το έθνος, δηλαδή, είναι η συνείδηση της κοινής καταγωγής. Ωστόσο, η σημαντικότερη λέξη στον ορισμό είναι το "θεωρεί". Άλλο το τι θεωρεί κάποιος και άλλο το τι συμβαίνει πραγματικά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι τα πράγματα είναι τελείως αυθαίρετα. Ο καθένας μπορεί μεν να αυτοπροσδιοριστεί όπως θέλει εθνικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό θα γίνει αποδεκτό από τον κοινωνικό περίγυρο. Ο μόνος τρόπος για να γίνει δεκτός κάποιος ως ομοεθνής από τον περίγυρό του είναι να υπάρξει μίξη με άτομο που ανήκει στο έθνος. Συνεπώς, ο μόνος τρόπος για να αλλοιωθεί το έθνος φυλετικά είναι μέσω μίξης, με αλλόφυλους.
Δευτερεύοντα στοιχεία όπως γλώσσα, έθιμα, θρησκεία, κτλ. χρησιμοποιούνται ως ενδείξεις εθνικότητας, μόνο όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για την καταγωγή κάποιου. Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό με ένα παράδειγμα. Αν κάποιος στην Ελλάδα μιλάει Ελληνικά, ακολουθεί τα ντόπια έθιμα, την ντόπια θρησκεία και εμφανισιακά δεν διακρίνεται ως πολύ διαφορετικός από τους ντόπιους, οι γύρω του θα τον θεωρούν αυθόρμητα ως ομοεθνή. Αν όμως για το ίδιο αυτό άτομο μαθευτεί ότι όλοι οι πρόγονοί του, καθώς και οι δύο γονείς του είναι π.χ. Δανοί, τότε αμέσως ο περίγυρος θα αρχίσει να τον θεωρεί ως Δανό. Αυτό δείχνει ότι το θεμελιώδες κριτήριο εθνικότητας είναι η καταγωγή και όχι η γλώσσα, τα έθιμα, η θρησκεία, κτλ τα οποία μόνο ως ενδείξεις χρησιμοποιούνται ελλείψει στοιχείων για την καταγωγή. Ένα άλλο παράδειγμα είναι το εξής. Αν μια ομάδα ατόμων με διαφορετική εθνική συνείδηση, αλλά γλωσσικά, θρησκευτικά και εμφανισιακά παρόμοια, εισέλθει στο έδαφος μιας χώρας, αρνούμενη να έρθει σε μίξη με τους ντόπιους, θα θεωρείται πάντα σαν εθνικά ξένη, παρά τις όποιες ομοιότητες. Η μη μίξη οδηγεί σε διακριτές εθνικές συνειδήσεις. Αυτό καταδεικνύει ότι μόνο η καταγωγή είναι το πραγματικό τεκμήριο εθνικότητας.
Συνεπώς, για να ενταχθεί κάποιος ξένος σε ένα έθνος, πρέπει να υπάρξει μίξη με άτομο που ανήκει ήδη στο έθνος. Τα παιδιά που γεννιούνται από μια τέτοια μίξη βρίσκονται στο μεταίχμιο δύο εθνικοτήτων. Σε ποια από τις δύο θα ενταχθούν, εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Συνήθως εντάσσονται στο έθνος του τόπου όπου μεγάλωσαν, δηλαδή παίρνουν την εθνικότητα του ντόπιου γονέα. Υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να κρατήσουν την εθνικότητα του ξένου γονέα, για λόγους κύρους, ή αν διαφέρει φυλετικά εμφανώς από τους ντόπιους ή για άλλους οικογενειακούς ή κοινωνικούς λόγους.
Μέχρι στιγμής δεν έχουμε κάνει λόγο περί φυλής. Τα παραπάνω ισχύουν ασχέτως φυλής, έχουν να κάνουν μόνο με την εθνικότητα. Το πώς αλλοιώνεται φυλετικά ένα έθνος, βέβαια, προκύπτει αβίαστα εκ των παραπάνω. Αν ο εθνικά ξένος δεν διαφέρει φυλετικά, τότε η μίξη με ντόπιους δεν φέρνει φυλετική αλλοίωση. Αν όμως ο εθνικά ξένος είναι και αλλόφυλος, τότε η μίξη με ντόπιους οδηγεί σε φυλετική αλλοίωση του έθνους, καθώς οι απόγονοι κατά πάσα πιθανότητα θα λάβουν την εθνική συνείδηση του ντόπιου γονέα. Αν μάλιστα οι ντόπιοι αδυνατούν να τον διακρίνουν αυθόρμητα σαν αλλόφυλο βάσει εμφάνισης, καθώς ο απλός λαός δεν γνωρίζει φυσική ανθρωπολογία, θα γίνει αποδεκτός ως ομοεθνής, όμως το έθνος θα έχει αλλοιωθεί φυλετικά. Το συμπέρασμα είναι ότι ο μόνος τρόπος για να αλλοιωθεί ένα έθνος είναι μέσω της μίξης με αλλόφυλους. Γι' αυτόν τον λόγο καθεστώτα που κατανοούν αυτήν την αλήθεια, απαγορεύουν την μίξη με αλλόφυλους, γιατί αλλοιώνεται φυλετικά το έθνος. Οι νόμοι του Μέντελ εξασφαλίζουν ότι αυτή η φυλετική αλλοίωση δεν πρόκειται να απορροφηθεί ποτέ, με αποτέλεσμα το ξένο φυλετικό στοιχείο να μείνει μόνιμα στο σώμα του έθνους και να μην μπορεί να φύγει βιολογικά από μόνο του.
Αυτός είναι ο μηχανισμός της φυλετικής αλλοίωσης των εθνών, που δρα σε όλο το διάβα της ιστορίας. Όταν βλέπετε ότι σε ένα έθνος κατοικούν πολλοί φυλετικοί τύποι, οι οποίοι δεν συνδέονται άμεσα εξελικτικά, τότε προκύπτει ότι έχει συμβεί η παραπάνω διαδικασία. Ας πάρουμε το παράδεγιμα της Αγγλίας. Οι ντόπιοι κάτοικοι ήταν προϊστορικά οι Κρομανοειδείς και αργότερα εξελικτικά ως κλάδος τους οι Ατλαντοειδείς. Οι Νορδικοί εισήλθαν αργότερα ως εισβολείς. Επίσης, εισήλθαν και λίγοι Αλπικοί από την απέναντι Ευρωπαϊκή όχθη. Όλοι τους λογίζονται ως ομοεθνείς, όμως δεν ήταν κάποτε. Νορδικοί και Αλπικοί μίχθησαν με τους ντόπιους Κρομανοειδείς/Ατλαντοειδείς και πλέον αποτελούν όλοι μαζί ένα έθνος. Η ίδια διαδικασία έχει συμβεί και στην Ελλάδα.
Ο μηχανισμός της φυλετικής αλλοίωσης είναι γνωστός. Το σημαντικότερο είναι να γίνει κατανοητό γιατί πρέπει να αποφεύγεται η φυλετική μίξη. Τα ξένα φυλετικά στοιχεία προκαλούν αλλοίωση στα ψυχικα και στα σωματικά γνωρίσματα του έθνους, αλλοιώνεται δηλαδή η ιδιοσυστασία του έθνους, με ποικίλες κοινωνικές και πολιτισμικές επιπτώσεις.
Όμως, ποιος είναι ο ορισμός του έθνους; Παρά τις παραφιλολογίες που διαδίδουν οι διάφοροι θλιβεροί εθνομηδενιστές, ο ορισμός της έννοιας έθνος είναι ο εξής αυτονόητος:...
"Έθνος είναι ένα σύνολο ατόμων που θεωρεί ότι έχει κοινή καταγωγή."
Το έθνος, δηλαδή, είναι η συνείδηση της κοινής καταγωγής. Ωστόσο, η σημαντικότερη λέξη στον ορισμό είναι το "θεωρεί". Άλλο το τι θεωρεί κάποιος και άλλο το τι συμβαίνει πραγματικά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι τα πράγματα είναι τελείως αυθαίρετα. Ο καθένας μπορεί μεν να αυτοπροσδιοριστεί όπως θέλει εθνικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό θα γίνει αποδεκτό από τον κοινωνικό περίγυρο. Ο μόνος τρόπος για να γίνει δεκτός κάποιος ως ομοεθνής από τον περίγυρό του είναι να υπάρξει μίξη με άτομο που ανήκει στο έθνος. Συνεπώς, ο μόνος τρόπος για να αλλοιωθεί το έθνος φυλετικά είναι μέσω μίξης, με αλλόφυλους.
Δευτερεύοντα στοιχεία όπως γλώσσα, έθιμα, θρησκεία, κτλ. χρησιμοποιούνται ως ενδείξεις εθνικότητας, μόνο όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για την καταγωγή κάποιου. Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό με ένα παράδειγμα. Αν κάποιος στην Ελλάδα μιλάει Ελληνικά, ακολουθεί τα ντόπια έθιμα, την ντόπια θρησκεία και εμφανισιακά δεν διακρίνεται ως πολύ διαφορετικός από τους ντόπιους, οι γύρω του θα τον θεωρούν αυθόρμητα ως ομοεθνή. Αν όμως για το ίδιο αυτό άτομο μαθευτεί ότι όλοι οι πρόγονοί του, καθώς και οι δύο γονείς του είναι π.χ. Δανοί, τότε αμέσως ο περίγυρος θα αρχίσει να τον θεωρεί ως Δανό. Αυτό δείχνει ότι το θεμελιώδες κριτήριο εθνικότητας είναι η καταγωγή και όχι η γλώσσα, τα έθιμα, η θρησκεία, κτλ τα οποία μόνο ως ενδείξεις χρησιμοποιούνται ελλείψει στοιχείων για την καταγωγή. Ένα άλλο παράδειγμα είναι το εξής. Αν μια ομάδα ατόμων με διαφορετική εθνική συνείδηση, αλλά γλωσσικά, θρησκευτικά και εμφανισιακά παρόμοια, εισέλθει στο έδαφος μιας χώρας, αρνούμενη να έρθει σε μίξη με τους ντόπιους, θα θεωρείται πάντα σαν εθνικά ξένη, παρά τις όποιες ομοιότητες. Η μη μίξη οδηγεί σε διακριτές εθνικές συνειδήσεις. Αυτό καταδεικνύει ότι μόνο η καταγωγή είναι το πραγματικό τεκμήριο εθνικότητας.
Συνεπώς, για να ενταχθεί κάποιος ξένος σε ένα έθνος, πρέπει να υπάρξει μίξη με άτομο που ανήκει ήδη στο έθνος. Τα παιδιά που γεννιούνται από μια τέτοια μίξη βρίσκονται στο μεταίχμιο δύο εθνικοτήτων. Σε ποια από τις δύο θα ενταχθούν, εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Συνήθως εντάσσονται στο έθνος του τόπου όπου μεγάλωσαν, δηλαδή παίρνουν την εθνικότητα του ντόπιου γονέα. Υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να κρατήσουν την εθνικότητα του ξένου γονέα, για λόγους κύρους, ή αν διαφέρει φυλετικά εμφανώς από τους ντόπιους ή για άλλους οικογενειακούς ή κοινωνικούς λόγους.
Μέχρι στιγμής δεν έχουμε κάνει λόγο περί φυλής. Τα παραπάνω ισχύουν ασχέτως φυλής, έχουν να κάνουν μόνο με την εθνικότητα. Το πώς αλλοιώνεται φυλετικά ένα έθνος, βέβαια, προκύπτει αβίαστα εκ των παραπάνω. Αν ο εθνικά ξένος δεν διαφέρει φυλετικά, τότε η μίξη με ντόπιους δεν φέρνει φυλετική αλλοίωση. Αν όμως ο εθνικά ξένος είναι και αλλόφυλος, τότε η μίξη με ντόπιους οδηγεί σε φυλετική αλλοίωση του έθνους, καθώς οι απόγονοι κατά πάσα πιθανότητα θα λάβουν την εθνική συνείδηση του ντόπιου γονέα. Αν μάλιστα οι ντόπιοι αδυνατούν να τον διακρίνουν αυθόρμητα σαν αλλόφυλο βάσει εμφάνισης, καθώς ο απλός λαός δεν γνωρίζει φυσική ανθρωπολογία, θα γίνει αποδεκτός ως ομοεθνής, όμως το έθνος θα έχει αλλοιωθεί φυλετικά. Το συμπέρασμα είναι ότι ο μόνος τρόπος για να αλλοιωθεί ένα έθνος είναι μέσω της μίξης με αλλόφυλους. Γι' αυτόν τον λόγο καθεστώτα που κατανοούν αυτήν την αλήθεια, απαγορεύουν την μίξη με αλλόφυλους, γιατί αλλοιώνεται φυλετικά το έθνος. Οι νόμοι του Μέντελ εξασφαλίζουν ότι αυτή η φυλετική αλλοίωση δεν πρόκειται να απορροφηθεί ποτέ, με αποτέλεσμα το ξένο φυλετικό στοιχείο να μείνει μόνιμα στο σώμα του έθνους και να μην μπορεί να φύγει βιολογικά από μόνο του.
Αυτός είναι ο μηχανισμός της φυλετικής αλλοίωσης των εθνών, που δρα σε όλο το διάβα της ιστορίας. Όταν βλέπετε ότι σε ένα έθνος κατοικούν πολλοί φυλετικοί τύποι, οι οποίοι δεν συνδέονται άμεσα εξελικτικά, τότε προκύπτει ότι έχει συμβεί η παραπάνω διαδικασία. Ας πάρουμε το παράδεγιμα της Αγγλίας. Οι ντόπιοι κάτοικοι ήταν προϊστορικά οι Κρομανοειδείς και αργότερα εξελικτικά ως κλάδος τους οι Ατλαντοειδείς. Οι Νορδικοί εισήλθαν αργότερα ως εισβολείς. Επίσης, εισήλθαν και λίγοι Αλπικοί από την απέναντι Ευρωπαϊκή όχθη. Όλοι τους λογίζονται ως ομοεθνείς, όμως δεν ήταν κάποτε. Νορδικοί και Αλπικοί μίχθησαν με τους ντόπιους Κρομανοειδείς/Ατλαντοειδείς και πλέον αποτελούν όλοι μαζί ένα έθνος. Η ίδια διαδικασία έχει συμβεί και στην Ελλάδα.
Ο μηχανισμός της φυλετικής αλλοίωσης είναι γνωστός. Το σημαντικότερο είναι να γίνει κατανοητό γιατί πρέπει να αποφεύγεται η φυλετική μίξη. Τα ξένα φυλετικά στοιχεία προκαλούν αλλοίωση στα ψυχικα και στα σωματικά γνωρίσματα του έθνους, αλλοιώνεται δηλαδή η ιδιοσυστασία του έθνους, με ποικίλες κοινωνικές και πολιτισμικές επιπτώσεις.
Ο εβραιοσιωνισμός ευθύνεται σήμερα για το φυλετικό μπαστάρδεμα.Ένα άλλο γιατί σβήνεις τα σχόλια μου όταν λέω ότι πολλοί λευκοί έχουν γίνει πιστά σκυλιά του σιωνισμού θα μου πεις είναι άσχετο με το θέμα άλλα δεν βλέπω να σβήνεις άλλα άσχετα θέματα με τον φυλετισμό σε διαβάζω με ενδιαφέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που λες είναι προφανή. Όμως είναι λάθος να υποδηλώνεται σύνδεση φυλετικού τύπου και πολιτικών απόψεων. Ο φυλετικός τύπος του καθενός δεν σχετίζεται με τις πολιτικές και ιδεολογικές του πεποιθήσεις. Δες και εδώ:
Διαγραφήhttp://fyletika.blogspot.gr/2014/11/blog-post_8.html
Διαφωνω. Πιστευω πως υπαρχει καποια σχεση μεταξυ του φυλετικου τυπου και ιδεολογικων πεποιθησεων.
ΔιαγραφήΕχω διαβασει για καποιους επιστημονες..δν θυμαμαι τι ηταν..που ειχαν την υποψια οτι η ιδεολογικες πεποιθησεις σχετιζονται με γονιδια. Απο βιολογικης σκοπιας δεν μοιαζει απιθανο. Οχι οτι υπαρχουν γονιδια που θα σε κανουν αριστερο..αλλα οτι υπαρχουν γονιδια που προκαλουν αυτα τα χαρακτηριστικα στον χαρακτηρα σου που θα σε οδηγησουν να γινεις αριστερος. Ο επιστημονας ελεγε οτι δν θελει να το πει ξεκαθαρα αυτο(οτι γονιδια οδηγουν σε συγκεκριμενες ιδεολογιες) γιατι ,κατ αυτον, οποτε εχουμε μιλησει για γονιδια στην ιστορια συνεβησαν ασχημα πραγματα.
Αυτο που θελω να πω ειναι να μη ξεγραφουμε καποια πραγματα τα οποια δεν ξερουμε. Η φυλετικη ανθρωπολογια ειναι παρατηρηση ουσιαστικα της βιολογιας του ανθρωπου, η οποια καθοριζει οπως μαθαινουμε απο την ανθρωπολογια σχεδον τα παντα στον ανθρωπο. Δεν ειναι σωστο,λοιπον, να απορριπτουμε πραγματα τα οποια ισως δεν εχουν αποδειχθει επειδη γενικα αυτη η επιστημη δεν υποστηριζεται.
Επιπλεον..μια δικη μου παρατηρηση. Στην σχολη μου οι περισσοτεροι αναρχικοι ειναι μεσογειακοι. Ισως και να μη σημαινει κατι..Παντως θα ηθελα μια απαντηση.
Ο φυλετικός τύπος καθορίζει κάποια βασικά ψυχικά γνωρίσματα. Ανάλογα με τον τρόπο που συμπεριφέρεται ο εκάστοτε πολιτικός χώρος ή τα ηγετικά πρόσωπα, μπορεί να ελκύει άτομα που τείνουν προς συγκεκριμένη ψυχοσύνθεση. Δηλαδή, όσο παράξενο και αν ακουστεί αυτό, δεν είναι τόσο η ιδεολογία, αλλά είναι περισσότερο τα άτομα που ελκύουν κάποιον σε έναν χώρο.
ΔιαγραφήΣτους Μεσογειακούς αρέσει η κοινωνικότητα, η ομιλητικότητα, ο πλούτος, η διασκέδαση και η δράση. Όλα αυτά τους τα παρέχει η συναναστροφή σε αυτούς τους κύκλους που αναφέρεις. Σχεδόν αυτό είναι και το στερεότυπο. Πλούσιος νεαρός με μούσια, ακριβά ρούχα και αξεσουάρ, με "εναλλακτικά" μουσικά ακούσματα, που περνά τις ώρες του διασκεδάζοντας παρέα με "συντρόφους". Επίσης, τους δίνεται η ευκαιρία για δράσεις, πορείες και ομιλητικότητα σε συνελεύσεις, κτλ, ενώ υπάρχει και η ψευδαίσθηση της συμμετοχής στην λήψη αποφάσεων, κάτι που εξάπτει τις ηγετικές τους τάσεις. Στην πραγματικότητα είναι μικροί ηγέτες στον χώρο των πανεπιστημίων, άλλο βέβαια που αυτό γίνεται με την στήριξη της σιωνιστικής εξουσίας. Και αν κάποιος Μεσογειακός βλέπει Μεσογειακούς σε έναν χώρο, αρχίζει έμμεσα να ελκύεται και αυτός λόγω του ότι οι συμπεριφορές που βλέπει του ταιριάζουν. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ένα ευγενές κομμάτι της Ελληνικής νεολαίας να εντάσσεται στο σιωνιστικό στρατόπεδο, άσχετα αν δεν το συνειδητοποιεί.
Δεν ασχοληθήκαμε καθόλου με το περιεχόμενο της εκάστοτε ιδεολογίας, αυτή ελάχιστο ρόλο παίζει. Οι παράγοντες που οδηγούν κάποιον σε έναν πολιτικό χώρο είναι περισσότερο μη ορθολογικοί, ενστικτώδεις, μιμητικοί, συμβολικοί και συναισθηματικοί. Ελάχιστα άτομα δρουν βάσει ορθολογισμού. Ένα συμπέρασμα εκ των παραπάνω είναι πως αν ένας πολιτικός χώρος θέλει να προσελκύσει άτομα συγκεκριμένου τύπου, που π.χ. είναι εκ φύσεως δυναμικά, θα πρέπει και ο ίδιος να αποτελείται από τέτοια άτομα ή να τα έχει σε ηγετικές θέσεις, για να ελκύουν έμμεσα τους ομοίους τους. Σημασία έχει περισσότερο το τι είσαι και λιγότερο το τι λες.
Σεβαστά τα λεγόμενά σου Διαχειριστά όμως δυστυχώς η πραγματικότης της Μεταπολητεύσεως δείχνει ότι ακριβώς το αντίθετο ισχυεί. Ο Παπανδρέου, ο Καραμαν-αλής, ο Σημίτης, μόνον δραστήριοι δεν ήταν. Αντιθέτως έπεφτε συνεχώς τόνος προπαγάνδας, ενώ, ειδικά στην περίπτωση του Παπανδρέου, μόνον η ομιλητικότητα χρειάστηκε για τις μάζες. Αντιθέτως, ο Μιχαλολιάκος φωνάζει χρόνια, όμως ακόμη και σήμερον, ελάχιστοι ακούνε...
ΔιαγραφήΠάνω στην ανάλυση ή εκτίμηση του τι είναι ακριβώς φυλή θα ήθελα να κάνω την επισήμανση ότι η ιδέα ότι υπήρξαν φυλές καθαρά μεσογειακές ή καθαρά αλπικές ή διναρικές και ούτω κάθε εξής,φαίνεται στατιστικά απίθανο.Αν ξέρουμε κάτι από την γενετική είναι ότι φαινότυπος και γονότυπος δεν επικαλύπτονται αναγκαστικά αφού το κάθε γονίδιο το φέρουμε δυο φορές.Φυσικά οι φυλές(χρησιμοποιώ την λέξη με την έννοια της tribe) μετακινούνταν για χιλιάδες χρόνια και σε μικρούς αριθμούς,με την σχετική απομόνωση και εξέλιξη να παίζουν τον ρόλο τους προς την ανθρωπολογική διαφοροποίηση.Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι ενίοτε διαφορετικοί τύποι έρχονταν σε σχετική μίξη(κυρίως σε χώρες με εύκρατο κλίμα,υποθέτω,όπου οι συνθήκες ήταν ποιο ευνοϊκές,ή φιλικές αν θέλετε,για την ζωή.Ινδία,Μεσοποταμία,Αίγυπτος εκατέρωθεν του Νείλου υπήρξαν περιοχές Giant Clusterfucks και λιγότερο αλλού) με άλλες που ζούσαν σχετικά κοντά τους.Αυτό που δίνει τελικά τον χαρακτήρα του κάθε έθνους,μπορούμε να πούμε με σχετική βεβαιότητα,είναι ναι ο κυρίαρχος τύπος αλλά επίσης και οι συμπληρωματικοί του αφού αυτοί με την σειρά τους μπορεί κάποτε να πάρουν την πρωτοπορία(χαρακτηριστικά θα αναφέρω τους αρμενοειδής που τους βλέπω πλέον ως λεφούσια να έχουν κατακλύσει τον ελλαδικό χώρο πολύ καιρό πριν συναντήσουμε καν την υποψία ότι υπάρχουν Ινδό-Αφγανοί στον πλανήτη).Μέρος της δεινής θέσης στην οποία έχει βρεθεί ο αποκαλούμενος δυτικός ή ευρωπαϊκός κόσμος οφείλεται στον ίδιο τον χαρακτήρα του αφού αυτός περιλαμβάνει στοιχεία όπως απληστία,εφευρετικότητα,επεκτατικότητα με ένα είδους οικουμενικού ευαγγελισμού όπου οι ''ελεύθερες'' αγορές θα είναι το κοινό πεπρωμένο της ''ανθρωπότητας''.Το μόνο θετικό είναι η επικείμενη κατάρρευση αυτού του οράματος.Η τραγωδία θα βρεθεί στα χέρια αυτών που θα βρεθούν ζωντανοί ανάμεσα στα ερείπια χωρίς να γνωρίζουν πως θα ξαναχτίσουν.Το νεοελληνικό μας έθνος βρίσκεται ήδη εκεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχουν "αμιγώς" μεσογειακές φυλές ή κάτι το αντίστοιχο. Αυτό που υπήρχε, ήταν διαφορετικοί πληθυσμοί δολιχοκέφαλων και διαφορετικοί βραχυκέφαλων. Αυτό μας δείχνει η αρχαιολογία αν εξεταστεί από ανθρωπολογική σκοπιά. Δηλαδή, κατά την εποχή των παγετώνων είχαμε δολιχοκέφαλους και μεσοκέφαλους κρομανοειδείς οι οποίοι αργότερα εξελίχθησαν στους πιο λεπτοπρόσωπους φαινότυπους (οι λεγόμενοι πληθυσμοί της Upper Paleolithic-UP).
ΔιαγραφήΣε παράλληλο χρόνο, κι ενώ οι πρώτοι κάτοικοι της Ευρώπης μετακινούνταν ως κυνηγοί/αλιείς τροφοσυλλέκτες κατά που κινούνταν και τα θηράματά τους, εισήλθε στον ίδιο χώρο ένας μεγάλος πληθυσμός βραχυκέφαλων από την Ανατολή. Ο Eickstendt πιστεύει πως αυτός ο τύπος, είναι ο λεγόμενος "πρωτο-αλπικός" τον οποίο και θεωρούσε κοντά στους ευρασιατικούς τύπους (ουραλικός, λαπωνικός, σιβηρικός). Ο βαθμός που αυτός ο "πρωτο-αλπικός" ήλθε σε επαφή με τους κρομανοειδείς/UPs ή τους ευρασιατικούς τύπους, είναι η αιτία που διαχωρίζονται οι σημερινοί αλπικοί με τους βαλτικούς.
Από την άλλη υπάρχει κι ο διναρικός, δηλ ένας υπερ-βραχυκέφαλος τύπος με όμως πιο λεπτά χαρακτηριστικά, εξωμορφικός και μεσοσκελής προς μακροσκελής. Ο οποίος ήρθε πιθανότατα από τον Καύκασο και τη Μ.Ασία, μαζί με τα "κύματα" των δολιχοκέφαλων και κατά τη νεολιθική εποχή αλλά και κατά την εποχή του Χαλκού (UPs).
Παιδία ο βασίλης σαλεάς <> και οχι ρόμα τι φυλετικός τυπος ειναί επίσης και ο γιώργος μάγγας τι φυλετικος τυπος ειναι(και αυ΄τος δεν ειναι ρομα κλασσικος αλλαμια εξελιγμλενηνκαι ενταγμενή στηνκοινωνία μορφη τσιγγάνων)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σαλέας (είπαμε ο μπάρμπας κι όχι ο ρομά) φαίνεται να ήταν διναρικός. Ο Μάγγας είναι κλασσικός αρμενοειδής. Επίσης πρέπει να κατανοήσεις πως οι όποιες "διαφορές" υπάρχουν μεταξύ των δυο ...κατηγοριών που έγραψες, είναι κατά κάποιο τρόπο κοινωνικές κι όχι φυλετικές. Αναφέρεσαι δηλ, στην ίδια ομάδα που πιθανότατα να έχει λίγο διαφορετικούς τρόπους.
Διαγραφήhttp://oi62.tinypic.com/11izwvs.jpg
ΔιαγραφήΣε ποιο φυλετικό τύπο ανήκει?
Χωρίς να μαι σίγουρος λέω Διναρικος με Μεσογειακή επιρροή.
ΔιαγραφήDinaro-Pontid φαίνεται. Τον συναντάμε σχετικά συχνά στα Βαλκάνια.
ΔιαγραφήΣΥΝΕΠΩΣ ΕΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΒΑΣΗ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ..........ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΥΨΩΝΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ (ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΝΤΕΤΕΡΜΙΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ) ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΩΣ "ΕΘΝΙΚΟ"....
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑ ΠΑΔΙ ΞΕΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ (ΙΤΑΛΩΝ Η ΙΣΠΑΝΩΝ) ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ,ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ "ΕΛΛΗΝ"......ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤ"ΕΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΑΠΙΚΟΥΣ ΠΕΡΙΑΚΤΙΚΟΥΣ ΔΟΛΙΧΟΚΕΦΑΛΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ, ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ (ΤΟΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΤΥΠΟ)........
Αναφέρετε σ΄ένα άρθρο σας,σχετικά με τους αρχαίους Πέρσες ότι με ήταν σκουρόχρωμοι...Όμως πολλοί αναφέρουν ότι οι αρχαίοι Πέρσες ήταν Άριοι και όπως γράφουν οι Θεόδορος Μπιρτ και Κωνσταντίνος Πλεύρης στα βιβλια τους ο Αλέξανδρος επέτρεψε γάμους μεταξύ Μακεδόνων γι αυτό τον λόγο ,επειδή δηλαδή ήταν κι αυτοί Λευκοί ενώ δεν επέτρεψε γάμους Μακεδόνων με σιμητες.Επίσης ο Ξενοφών αναφέρει στα κείμενα του,για τους Πέρσες ότι ήταν πολύ λευκοί σε σχέση με τους ηλιοκαμμένους Έλληνες μισθοφόρους στρατιώτες.Και μάλιστα ο Αρριανός στην Αλεξάνδρου Ανάβασις γράφει ότι κάποιοι Μακεδόνες συνέλαβαν Πέρσες και τους κορόιδευαν (τους Πέρσες) επειδή ήταν πολύ ''ασπρουλιάρηδες''.Τι ισχύει τελικά για τα ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά των Αρχαίων Περσών(όψη,χρώμα δέρματος κ.α) σε σχέση με τους αρχαίους Έλληνες;Θα ήθελα μια απάντηση , ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αρχαίοι Πέρσες φαίνεται πως ανήκαν κυρίως στον Ιρανικό τύπο, όπως και οι σημερινοί Ιρανοί που είναι απόγονοί τους. Δυόμισι χιλιάδες χρόνια είναι ελάχιστα από εξελικτικής σκοπιάς για να υπάρξουν εμφανείς μεταβολές. Ο Ιρανικός τύπος παρουσιάζει χρώμα δέρματος κάπως καστανό, αλλά υπάρχουν διαβαθμίσεις εντός του τύπου. Οπότε δεν είναι παράξενο ένας ηλιοκαμμένος Έλληνας στρατιώτης μετά από εκστρατίες χρόνων να αποκτήσει δέρμα πιο σκούρο από κάποιους Ιρανούς, που επίσης πιθανότατα να ήταν μαλθακοί και να απέφευγαν την έκθεση στον ήλιο λόγω του τρυφηλού τρόπου ζωής τους.
ΔιαγραφήΕικόνες έχουν δοθεί εδώ:
http://fyletika.blogspot.gr/2013/08/blog-post_18.html
Με την στενή σημασία ή αναφορά καλύτερα της λέξης οι Έλληνες, που λέγονταν αρχικά Γραικοί,ήταν λαός από την Ήπειρο στην περιοχή της Δωδώνης.Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να πας εκεί και να δεις τους χωρικούς πως είναι.Όσο τουλάχιστον υπάρχουν ακόμα.
ΔιαγραφήΚαίσαρα τυχαίνει να είμαι από τα Γιάννενα και μπορώ να έχω άποψη για το πώς είναι οι χωρικοί εκεί,αφού και εγώ από εκεί κατάγομαι...Παρ'όλα αυτά δεν κατάλαβα τι σχέση έχει αυτό που έγραψες εσύ με αυτό που ρώτησα εγώ.Ρώτησα για τους Πέρσες ,επειδή είχα μπερδευτεί ομολογουμένως...
ΔιαγραφήΔεν έχεις άδικο.Το ποιο πιθανό είναι να μην πρόσεξα την ερώτησή σου ή πάλι να την κατάλαβα ως παράλληλη με το πως έμοιαζαν οι αρχαίοι κάτοικοι της ελληνικής γης,αφού τους αντι παραβάλλεις σε σχέση με τους Πέρσες σύμφωνα με αναφορές που έχεις διαβάσει.Υποθέτω ότι οι Πέρσες έμοιαζαν μάλλον όπως η σημερινή αριστοκρατία του Ιράν(αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την λέξη αριστοκρατία για ένα θεοκρατικό κράτος).Από την άλλη η αυτοκρατορία των Περσών,όπως και το σημερινό κράτος του Ιράν,περιλάμβανε πολλούς και διαφορετικούς λαούς και φυλές.Νομίζω ότι η απάντηση του ιστολογίου είναι αρκετά εμπεριστατωμένη(όπως σχεδόν πάντα άλλωστε).
Διαγραφήσυγκλονιστικο αρθρο,ασχετα σχολια ως συνηθως...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2015/01/katheryn-winnick-at-ew-s-celebration-honoring-2015-sag-awards-nominees_2.jpg τι τύπος είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίνεται ένας Μεσογειακός να έχει τη λεγόμενη ρωμαϊκή-aquiline μύτη ή την έχουν αποκλειστικά διναρικοί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λεγόμενη ρωμαϊκή μύτη συναντάται κυρίως σε Διναρικούς, όμως επειδή Μεσογειακοί και Διναρικοί απώτερα συνδέονται εξελικτικά, παρατηρούνται αρκετοί δολιχοκέφαλοι Μεσογειακοί να έχουν κάπως κυρτή μύτη, χωρίς όμως κάτι άλλο Διναρικό. Συνεπώς, είναι δυνατόν κάποιος να ταξινομείται ως Μεσογειακός ακόμα και με ελαφρά κυρτή μύτη, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο Διναρικό γνώρισμα.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για την απάντηση.Συγκεκριμένα ρωτάω για μένα επειδή η μύτη μου έχει μια μικρή καμπύλη στο ρινικό κόκαλο , αλλά σε καμία περίπτωση δε φαίνεται κυρτή.Γίνεται αυτό το πράγμα; Είναι έτσι http://fanpage.gr/pictures/2016/01/9117.jpg Σε ποια κατηγορία ανήκει λοιπόν;
ΔιαγραφήΗ ταξινόμηση που χρησιμοποιούμε εδώ είναι ως προς την απόληξη της μύτης. Συνεπώς, η μύτη του γραφήματος χαρακτηρίζεται ίσια.
ΔιαγραφήΔες και εδώ αναλυτικά:
http://fyletika.blogspot.gr/2015/09/blog-post_10.html
Ευχαριστώ πολύ (ξανά) !
Διαγραφή