Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Μια παρομοίωση

Ο άνθρωπος δεν είναι αποκομμένος από τον υπόλοιπο οργανικό κόσμο. Κάποιες βασικές αρχές που ρυθμίζουν την ζωή των έμβιων όντων του πλανήτη μας είναι παρόμοιες με αυτές που ρυθμίζουν την ζωή των ανθρώπων. Η ποικιλομορφία που αντικρύζουμε στην φύση αντικατοπτρίζεται και στην περίπτωση του ανθρώπου. Ποιες οι συνέπειες της συνύπαρξης μεγάλης ποικιλομορφίας σε μια περιοχή; Η φύση μας διδάσκει τον τρόπο που πρέπει να οργανώνονται οι ανθρώπινες κοινωνίες. Θα το δούμε αυτό μια παρομοίωση.

Κάθε αγρότης γνωρίζει ότι για να αποδώσει καρπούς το χωράφι του...
πρέπει να καλλιεργεί ένα μόνο είδος φυτού ανά τεμάχιο γης. Αν θέλει να βάλει πολλές καλλιέργειες, φροντίζει να φυτρώνουν ξεχωριστά και να μην επηρεάζει η μία την άλλη. Προμηθεύεται λιπάσματα που να ταιριάζουν στις ανάγκες της κάθε καλλιέργειας ξεχωριστά. Κλαδεύει ή περιποιείται τα φυτά με τον τρόπο που αρμόζει στις ανάγκες του καθενός. Πέραν αυτών, ο αγρότης για να εξασφαλίσει την παραγωγή του, κάνει αδιάκοπα ένα πράγμα: ξεριζώνει χωρίς δισταγμό όλα τα παράσιτα που θέλουν να εκμεταλλευτούν το περιποιημένο χωράφι του.

Αν θέλουμε να πετύχουμε την μεγαλύτερη δυνατή καρποφορία, πρέπει κάθε είδος φυτού να φυτρώνει σε ξεχωριστό κομμάτι γης. Η διαφορετική φύση τους οδηγεί σε διαφορετικό τρόπο ανάπτυξης και διαφορετικές ανάγκες. Αν ο αγρότης άφηνε το χωράφι του "ελεύθερο" να φυτρώσει ότι θέλει μέσα, τότε το αποτέλεσμα της σοδειάς θα ήταν πενιχρό. Το χωράφι σύντομα θα γέμιζε με διαφόρων ειδών φυτά, κάθε ένα θα αναπτύσσονταν με την δικό του τρόπο, με έναν διαρκή αγώνα επικράτησης να μαίνεται. Το χωράφι θα είχε ζωή, όμως δεν θα είχε κανένα σημαντικό καρποφόρο αποτέλεσμα. Αυτή η αχαλίνωτη κατάσταση επικρατούσε στην άγρια φύση, πριν την πρόοδο του πολιτισμού και την ανακάλυψη της γεωργίας. Μάλιστα, οι φυσιοδίφες βρίσκουν ότι σε τέτοιες καταστάσεις, τείνει να επικρατήσει το είδος φυτού που θα έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα επιβίωσης και όχι αυτό που αποδίδει τον καλύτερο καρπό.

Αυτή η συμπεριφορά του αγρότη μας διδάσκει πολλά πράγματα που βρίσκουν εφαρμογή στις ανθρώπινες κοινωνίες. Όταν υπάρχει φυλετική ομοιογένεια με καλό φυλετικό υπόστρωμα (μία αποδοτική καλλιέργεια), τότε με κατάλληλη ηγεσία (λίπασμα, κλάδεμα) το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο δυνατό από πλευράς πολιτισμού (καρπός). Όταν στο ίδιο έδαφος βρεθούν ποικίλα φυλετικά στοιχεία (απεριποίητο χωράφι), έχουμε δηλαδή πολυφυλετισμό, τότε οι διαφωνίες, οι αντιδράσεις και οι συγκρούσεις θα είναι διαρκείς, με τα αποτελέσματα από πλευράς πολιτισμού να είναι πενιχρά. Αυτός που θα επικρατήσει θα είναι όχι ο ευγενέστερος, αλλά ο πιο ικανός να αναπαραχθεί περισσότερο από τους άλλους. Και βέβαια κάθε κοινωνικό παράσιτο θα πρέπει να εξαλείφεται άμεσα. Όπως έλεγε ο Walther Darré, που είχε ασχοληθεί με την γεωργία:

"Αν... ο κήπος (δηλαδή η κοινωνία) πρέπει να παραμείνει γόνιμο έδαφος για τα φυτά, αν, με άλλα λόγια, πρέπει να ανυψωθεί πάνω από τους σκληρούς νόμους της φύσης, τότε το άροτρο του αγρότη είναι απαραίτητο, ενός αγρότη που, παρέχοντας τις κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη, ή κρατώντας κάθε κακή επίδραση μακριά, ή και τα δύο μαζί, προσεκτικά φροντίζει ότι χρειάζεται περιποίηση και αναλέητα ξεριζώνει τα παράσιτα που μπορεί να αφαιρέσουν την τροφή, τον αέρα, τον ήλιο από τα καλύτερα φυτά".

Χώρες που έχουν συμπαγείς πυρήνες με ομοιογενή ικανά φυλετικά στοιχεία, μπορούν με κατάλληλη ηγεσία να αναδειχτούν. Δεν είναι τυχαίο ότι η σημαντικά Νορδική Πρωσία ήταν αυτή που κατάφερε να ενοποιήσει την Γερμανία και όχι η πολύ μεγαλύτερη και πολυεθνική Αυστροουγγαρία. Ούτε είναι τυχαίο ότι η σημαντική συγκέντρωση Μεσογειακών στην αρχαία Ελλάδα με την κατάλληλη αριστοκρατική ηθική οδήγησε στο μεγαλείο του Ελληνικού πολιτισμού. Η Βρετανία διαθέτει υψηλή συγκέντρωση Ατλαντοειδών/Νορδικών, με αποτέλεσμα να αναλάβει τα ηνία των επιστημών. Σε χώρες όπου τα ικανά φυλετικά στοιχεία βρίσκονται διασκορπισμένα, βλέπουμε που και που κάποιες αναλαμπές, όμως δύσκολα κάτι μόνιμο. Θέλουμε να τονίσουμε την σημασία της γεωγραφικής συγκέντρωσης των ικανών φυλετικών στοιχείων, η οποία οδηγεί στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από πλευράς πολιτισμού. Δεν είναι απλώς ότι αυτά τα φυλετικά στοιχεία έχουν ικανότητες. Πάνω από όλα είναι το κοινωνικό κλίμα που διαμορφώνει η συνύπαρξή τους, ώστε να αναδειχτεί ο ικανότερος. Δηλαδή, δεν έχει απλά σημασία η ύπαρξη ενός ικανού φυλετικού τύπου σε μια χώρα, αλλά και το να έχει ένα συμπαγή γεωγραφικό πυρήνα.

Το συμπέρασμα είναι το εξής. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την γη, γνωρίζουν ότι κάθε είδος φυτού πρέπει να φυτρώνει ξεχωριστά για να αποδώσει καρπό. Το να αφήσουμε το χωράφι "ελεύθερο", δηλαδή ανεξέλεγκτο, είναι καταστροφικό. Έτσι και στις ανθρώπινες κοινωνίες. Η ύπαρξη ενός άριστου και ομοιογενούς φυλετικά λαού σε ενα συγκεκριμένο κομμάτι γης είναι απαραίτητο εχέγγυο για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος, αν αποκτήσει την κατάλληλη ηγεσία.

16 σχόλια:

  1. Τρομερό άρθρο!Συγχαρητήρια κύριε διαχειριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η φράση αυτή του Νταρρέ,νομίζω την αναφέρει στο βιβλίο του ''Αίμα και Γη'' ή ίσως να είναι και κάποιος από τους λόγους του.
    Όμως και η νορδική Γερμανία,έχει αναδείξει επιστήμονες και μεγάλες προσωπικότητες,όχι μόνο οι Ατλαντοειδείς Βρετανοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ''Το συμπέρασμα είναι το εξής. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την γη, γνωρίζουν ότι κάθε είδος φυτού πρέπει να φυτρώνει ξεχωριστά για να αποδώσει καρπό. Το να αφήσουμε το χωράφι "ελεύθερο", δηλαδή ανεξέλεγκτο, είναι καταστροφικό. Έτσι και στις ανθρώπινες κοινωνίες. Η ύπαρξη ενός άριστου και ομοιογενούς φυλετικά λαού σε ενα συγκεκριμένο κομμάτι γης είναι απαραίτητο εχέγγυο για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος, αν αποκτήσει την κατάλληλη ηγεσία.''

    Νομίζω αυτή η παράγραφος,αναφέρεται σαφέστατα στην ευγονική.
    Είθε,αλλά τα εμπόδια είναι πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι Γυναικες πισω στον γυναικονιτη,αλλιως ο αντρας θα χανει ολον το χρονο του να ασχολείται με το πως να βρει γκομενες και με το πως να χτίσει ανούσιες καριέρες !

    Αν και η παραδοσιακή οικογένια δεν είναι το σωστό πρότυπο΄΄΄καθώς το αρσενικό που κυριάρχησε θα πρέπει να έχει όσα θυληκά θέλει όπως ήταν και στις πρωταρχικές ομάδες ανθρώπων !
    Και φυσικά δεν εννοώ εναν αγρίκο που να μαζέυει γυναίκες στην σπηλιά του αλλα ουτε και ένα beta sissy boy !
    Αφού οι ηλίθιες αμερικανίδες θεωρούν ως αντρα έναν χιμπατζή και μόνο!


    Οι γυναίκες ειναι η καταστροφή μας..κάνουν μόνο για τεκνοποιηση και για ερωτική υδονή...για τίποτε άλλο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα στη φύση είναι αλληλένδετα και λειτουργούν με αρμονία και η παρατήρησή τους μας οδηγεί στη καλύτερη κατανόηση του κόσμου. Θα πρέπει όμως να ξεχωρίζουμε τις δραστηριότητες και παρεμβάσεις του ανθρώπου από τους ίδιους μηχανισμούς της φύσης. Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να λαμβάνουμε τις πράξεις του ανθρώπου πάντοτε ως ορθές και να οδηγούμαστε σε συμπεράσματα για το πώς λειτουργεί η φύση. Στην προκειμένη περίπτωση η αφαίρεση ζιζανίων από το χωράφι είναι ανθρώπινη δραστηριότητα και όχι κατά ανάγκη ορθή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,μα ο άνθρωπος σέβεται τη Φύση,χρησιμοποιώντας την προς όφελος του,χωρίς να τη βλάψει.Η αφαίρεση ζιζανίων,εξυπηρετεί τον άνθρωπο,χωρίς να ζημιώσει τη Φύση.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή,αν κατάλαβα καλά,ο διαχειριστής με αλληγορικό τρόπο,αν και πιο κάτω το γράφει ξεκάθαρα,πως πρέπει να αναπτυχθεί και να αυξηθεί συγκεκριμένος φυλετικός τύπος,ο αντιπροσωπευτικότερος του κάθε έθνους,και ο ικανότερος.Αυτό δε διαταράσσει τους νόμους της Φύσης.Είτε είναι οι νορδικοί περισσότεροι,είτε οι αλπικοί κτλ,η Φύση θα συνεχίσει τον κύκλο της ανεπηρέαστη,χωρίς να ζημιωθεί.

      Διαγραφή
    3. Αυτό διαταράσσει κανονικά την φύση, διότι η Φύση κακώς-καλώς λειτουργεί ας πούμε, υπέρ των Βαλτικών και Αλπικών οι οποίοι για κάποιο λογο αυξάνονται, όπως και οι Διναρικοί αυξάνονται αλλά Μεσογειακοί-Νορδικοί όχι.

      Ο Διαχειριστής λέει να επέμβουμε και να αντιστρέψουμε τρόπον τινά το φαινόμενο μέσω θετικής ευγονικής μονοφαινοτυπικής.

      Διαγραφή
    4. Αλλά εάν αντί για τους φαινοτύπους εννοεί τις ομάδες φαινοτύπων με τον όρο "φυλές", όπως Λευκή-Μαύρη-Κίτρινη, τότε είναι απολύτως σωστός στα λεγόμενά του.

      Διαγραφή
  6. Υπάρχει η εξής αντίφασις, από την μία είναι υπέρ της φύσεως οπότε ας επικρατήσει ο ισχυρός, απ, την άλλη υπέρ της επεμβασεως σε αυτήν δια του ξεριζωματος των ζιζανιων. Μα η εντατική καλλιέργεια ως αντίφυσική διαδικασία οδηγεί εν τέλει στην καταστροφή της φύσης. Άλλο αν αυτό οφελει τον άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορθόν.

      Αυτό που λες έχει να κάνει εμμέσως με την αντίθεση γραμμικής-κυκλικής αντιληψεως της Ιστορίας και του χρονου.

      Ο Ε/Σ ανήκει στην γραμμική αντίληψη δυστυχώς αν και σε μερικά θέματα ασπάζεται την κυκλική.

      Διαγραφή
    2. Ό,τι να' ναι! Ο εθνικοσοσιαλισμός είναι ανοιχτά υπέρ της κυκλικής αντίληψης, εν αντιθέσει με τις "ανθρωπιστικές" δηλ ανθρωποκεντρικές θεωρίες οι οποίες παρότι άθεες/αντίθεες ομολογούν πως οι αντιλήψεις τους αυτές πηγάζουν μεν από το Διαφωτισμό, αλλά κι από τις χριστιανικές αρχές των πρώτων χρόνων που με τη σειρά τους στηρίζονταν (δυστυχώς) στην ιουδαϊκή παράδοση.
      Ο εθνικοσοσιαλισμός επίσης, δεν συμφωνεί με αρκετές αρχές του δαρβινισμού. Επίσης παρά τα διάφορα που του καταλογίζονται, αντιτάθηκε και στη κοινωνιολογική εξέλιξή του, που είναι ο μαλθουσιανισμός. Δηλ στον τεχνητό έλεγχο των πληθυσμών χρησιμοποιώντας τη θνησιμότητα, υποστηρίζοντας την υπαγωγή των δομών του "κοινωνικού κράτους" στο εθνικό συμφέρον με στόχο τη πληθυσμιακή αύξηση. Κι όχι την ποδηγέτησή του, από τα κοινωνικά συμφέροντα των "ανώτερων" έναντι των "πληβείων".
      Από την άλλη θίγει το ζήτημα του πως επηρεάζει η κοινωνική μηχανική τη σύσταση ενός εθνικού πληθυσμού, ακριβώς διότι ο σύγχρονος κόσμος τόσο φυλετικά όσο και πνευματικά προωθεί τη μετριότητα. Επομένως, η προσπάθεια να αυξηθούν οι πληθυσμοί συγκεκριμένων φαινοτύπων, κάθε άλλο παρά τεχνητός είναι. Αντιθέτως, είναι η προσπάθεια να διορθωθεί η "ασυνείδητη" επέμβαση που λαμβάνει χώρα στα έθνη από το κυρίαρχο καθεστώς, επιδιώκοντας να επέλθει κάποια ισορροπία.

      Μπερδεύεις ανόμοια πράγματα είτε εξαιτίας των δικών σου προτιμήσεων, είτε παρασυρόμενος από τις μπούρδες ορισμένων σχολιαστών.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το αηδιαστικό ον σε ποιον τύπο ανήκει;

    https://www.youtube.com/watch?v=E7P2qFWfs9k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλεος ρε φίλε! Που τους βρίσκεις αυτούς;


      Αρμενοειδής+Βαλτικός είναι.

      Διαγραφή
    2. Φυσιογνωμία γνωστή του Ηρακλείου Κρήτης η...Τζοάνα (εμετός από τα μάτια).

      Διαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.