Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Οι Ευρωπαϊκές φυλές

Όσοι ενδιαφέρονται με τα φυλετικά θέματα πρέπει οπωσδήποτε να είναι σε θέση να ξεχωρίζουν τους φυλετικούς τύπους. Στο ανθρώπινο είδος υπάρχει πλήθος φυλών σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη. Οι Ευρωπαίοι τουλάχιστον θα πρέπει να γνωρίζουν να ξεχωρίζουν τις φυλές που κατοικούν στην Ευρώπη.

Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν λόγο για Ιταλική, Γαλλική, Γερμανική φυλή, όμως η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Όποιος μελετήσει τους φυλετικούς τύπους θα διαπιστώσει την αλήθεια και θα κατανοήσει τις ομοιότητες και τις διαφορές των λαών σε φυλετικό επίπεδο. Η φυλετική σύνθεση κάθε λαού καθορίζει την εμφάνιση και τη συμπεριφορά του.


 




Μεσογειακός τύπος

Εμφάνιση

Συμπεριφορά









ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ...


 

Αλπικός τύπος

Εμφάνιση

Συμπεριφορά











Διναρικός τύπος

Εμφάνιση

Συμπεριφορά










Νορδικός τύπος

Εμφάνιση

Συμπεριφορά








Κρομανοειδής τύπος

Εμφάνιση - Συμπεριφορά









Ατλαντοειδής τύπος

Εμφάνιση - Συμπεριφορά






Αρμενοειδής τύπος

Εμφάνιση

Συμπεριφορά





Βαλτικός τύπος

Εμφάνιση

Συμπεριφορά

49 σχόλια:

  1. Στὴν νεώτερη ἱστορία, ἡ Ἑλλὰς χαρακτηρίζεται ἀπὸ ἀρκετὴ τραχύτητα καὶ σκληρότητα στὸν πόλεμο. Τελευταῖο παράδειγμα εἶναι ἡ ἐξώφθαλμη πολεμικὴ ὑπεροχὴ ἐναντίον τῶν Ἰταλῶν εἰσβολέων. Ἡ Ἰταλία, ἡ Ἱσπανία, ἡ Γαλλία καὶ ἡ Πορτογαλλία εἶναι κατὰ πολὺ μαλθακότερα ἔθνη ἀπὸ τὴν Ἐλλάδα. Αὐτὸ ὀφείλεται στὸ ὅτι αὐτὲς οἱ χῶρες δὲν ἔχουν Διναρικούς. Γενικῶς τὰ Βαλκάνια εἶναι καὶ ἀνέκαθεν ἦσαν στρατιωτικῶς ἀπὸ τὶς πιό σκληροτράχηλες καὶ πειθαρχημένες περιοχὲς τοῦ πλανήτου. Ἡ Διναρικὴ συμμετοχὴ στὸν Ἑλληνικὸ πληθυσμό, ἥτις εἶναι ἀκόμα ὑψηλότερη ὅταν πρόκῃται γιὰ μαχητές, καταδρομεῖς, ἀθλητὲς κλπ, εἶναι αὐτὴ ποὺ μᾶς καθιστᾷ πολεμικῶς ὑπέρτερους. Μόνον ἡ Διναρικὴ Φυλὴ ἦταν αὐτὴ ποὺ ἀντιστάθηκε ἀντρίκια στὴ Γερμανικὴ πολεμικὴ μηχανὴ τοῦ ΒΠΠ (Ἑλλάδα καὶ Γιουγκοσλαυΐα). Σκληροτράχηλοι, ὀρεσίβιοι, ὀλιγαρκεῖς, πρακτικοί, μὲ ἐξαίρετη αἴσθησι τοῦ χώρου καὶ τοῦ προσανατολισμοῦ, εὐκίνητοι, εὐέλικτοι, ἀθλητικοί, μὲ λεπτὴ ἀλλὰ πανίσχυρη σωματοδομή, ἀνθεκτικοί, ὠκύποδες, ἁλτικοί, ἀγροῖκοι (ἀγρός+οἶκος), πείσμονες, ἀποτελεσματικοί...

    Ἐὰν στὴν Ἑλλάδα ὑπῆρχε ὑψηλότερο ποσοστὸ Μεσογειακῶν, ὅπως στὶς προαναφερθεῖσες χῶρες, θὰ ἤμασταν κατὰ πολὺ μαλθακότερη καὶ πιό χαζοχαρούμενη χώρα (ὄπως πχ ἡ ἱσπανία). Ἡ μαχητικότητα ποὺ ἐπιδείξαμε στὸν ΒΠΠ ἦταν ἀποκλειστικὰ "δῶρο" τοῦ Διναρικοῦ σπέρματος σὲ αὐτὴ τὴ γῆ. Στὸ Διναρικὸ σπέρμα ὀφείλεται καὶ ἡ παραδοσιακὴ πρωτοκαθεδρία μας στὸ μπάσκετ, παρ' ὅτι εἴμαστε μία μικροσκοπικὴ χώρα.

    Βέβαια ἀπὸ τὸ 1922 καὶ ἐντεῦθεν, τὸ Διναρικὸ ποσοστὸ στὴ χώρα μας μειώθηκε ἔτι περαιτέρῳ, λόγῳ τῆς εἰσροῆς ὀριενταλίδων, ἀρμενοειδῶν καὶ ἰρανοειδῶν Μικρασιατῶν καὶ Ποντίων, οἱ ὁποῖοι ὑπεβάθμισαν κι ἄλλο τὴ γονιδιακὴ σύστασι μας.

    Ἡ λεγόμενη "καφρίλα" καὶ πολεμικὴ δεινότης τῶν νεοελλήνων λοιπὸν δὲν ὀφείλεται στὴν ἐκλεπτυσμένη, κυκλοθυμικὴ καὶ εὐαίσθητη Μεσογειακὴ Φυλὴ ἀλλὰ στὴ Διναρική. Ἀπόδειξι, τὰ ἔθνη στὰ ὁποῖα σήμερα κυριαρχεῖ ἡ Μεσογειακὴ Φυλὴ εἶναι πολεμικῶς νωθρὰ καὶ μαλθακά. Ἀντιθέτως, τὰ ἔθνη στὰ ὁποῖα κυριαρχεῖ ἡ Διναρικὴ Φυλή (Δυτικὰ Βαλκάνια) εἶναι πολεμοχαρῆ καὶ σκληροτράχηλα, καὶ αὐτὸ δὲν ἀλλάζει ὅσο καὶ ἂν ἀνεβαίνῃ τὸ βιοτικὸ ἐπίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και επιτέλους ήρθες σε επαφή με τη φυλετική πραγματικότητα, κατάλαβε ότι η Μεσογειακή Φύλη φθίνει πληθυσμιακώς ανά τα χρόνια και η κατάπτωση της Ελλάδας οφείλεται στην ΕΛΛΕΙΨΗ της μεσογειακής φυλής, όντας ΚΑΛΥΤΕΡΗ σε κάθε πλαίσιο απ'τη Διναρική. Αυτό το κράμα που έχουμε σήμερα στη νότια Ευρώπη, βαλκανική σε πλειοψηφικά μάλλον ποσοστά κλπ ΔΕΝ είναι μεσογειακός τύπος, αλλά αποτέλεσμα αλλεπάλληλων επιδρομών και επικυριαρχιών Βυζαντινών (φέροντες μεγάλα τμήματα πληθυσμού στην Ελλάδα π.χ. απ'την Ασία), Τούρκων, Ούνων, Αράβων, Ημι-νεγροειδών πολλές φορές (ερχόμενοι και σαν σκλάβοι), Μαυριτανών κλπ κλπ Απλώς ο Διναρικός τύπος είναι ευρωπαϊκός, είναι πιο κοντά στον Ευρωπαϊκό χαρακτήρα, και υπάρχει σε μεγάλο ποσοστό στην Ελλάδα, παρ'όλα αυτά όχι πλειοψηφικό εννοείται, απλά περισσότεροι Διναρικοί και Μεσογειακοί έχουν παραστεί και έχουν πεθάνει στους πολέμους απ'ότι Αλπικοί ή Αρμενοειδείς (απόδειξη φωτογραφίες παλιών ηρώων κλπ), γι'αυτό και φθείνουν. Επίσης λόγω του τρόπου ζωής και αντίληψης τεκνοποιούν σε μικρότερο βαθμό (όχι απαραίτητα πλήρως εθελημένα αλλά κατ'ανάγκη) και δεν υποτάσσονται. Η πλειοψηφία των αγωνιστών του 21' (Παπαφλέσσας, Διάκος, Μαντώ, Φιλικοί, Ιερός Λόχος, Δασκαλογιάννης, Μακρυγιάννης, Νικηταράς, Κανάρης) μάλλον μεσογειακού τύπου ήταν, σε αντίθεση με ότι λέγεται, και εννοείται σε δεύτερη μοίρα Διναρικού (Κωλοκοτρώνης, Ανδρούτσος, Μπότσαρης, Τζαβέλλας). Επίσης σε κανένα υπάνθρωπο γύφτο αρμενοειδή φωνακλά δεν επαφύεται η σωτηρία της Ελλάδας και ουδέποτε στο παρελθόν υπήρξε ανάγκη συμβολής τους (εκτός ελαχίστων περιπτώσεων), αλλά η κατάπτωση της. Αν είναι δυνατόν το άκρων άοτων των αιθεροβαμόνων ψυχωσικών/νευρωτικών, Κ(λ)ας, Μιχαλολούλης να αποτελούν σωτήριο παράγωντα για την Ελλάδα.

      Διαγραφή
    2. Ἐπερχόμενε αἱμομίκτη εἶσαι ἀηδιαστικὰ ἀνορθόγραφος καὶ ἀσύντακτος. Νὰ μήν ξανααπαντήσῃς σὲ σχόλιό μου γιατὶ θὰ σοῦ φέρω τὰ φρύδια στὸ μουστάκι. Ἡ συντριπτικὴ πλειοψηφία τῶν ἀγωνιστῶν τοῦ '21 ἦταν Διναρικοὶ καὶ ὄχι Μεσογειακοί, κατάλαβες ῥὲ κοντοπίθαρε ἀπόγονε τοῦ Ἀττίλου;;; Λέγε ῥὲ γεροντόπιασμα, ΓΙΑΤΙ εἶσαι ἔτσι;;;

      Διαγραφή
    3. ΔΕΝ είμαι έτσι ρε υπάνθρωπε μυστικιστή ερεβολάγνε. Διναρικός είμαι ηλίθιε σε ποσοστό του 70%, το χω γράψει άπειρες φορές, βούλωστο τώρα, που κάθομαστε μια ζωή κ απαντάμε στις μαλακίες σου. ΟΧΙ δεν είμαι έτσι επειδή φαντασιώνεσαι εσύ. Ούτε κοντός είμαι ούτε μογγολιδής σαν και σένα. Πως είναι δυνατόν ρε καθυστερημένε ένας μεσογειακός να έχει σχέση με έναν νεγροειδή;;; Και λέμε το ίδιο πράγμα, ότι οι σημερινοί Έλληνες ΔΕΝ είναι μεσογειακοί. Όπως και οι περισσότεροι σλάβοι δεν είναι π.χ. ούτε καν Βαλτικού τύπου αλλά μογγόλοι του κερατά. Αυτή η κυρίαρχη εμμονή σου με την αιμομιξία σε κάθε πρόταση και σε τέτοιο ποσοστό προς τι;;; Που είδες την ασυνταξία και ανορθογραφία ρε όρνιο, είναι δυνατόν να λες σε όλους τα ίδια;

      Διαγραφή
    4. ΦΡΟΥΡΟΣ ΤΟΥ ΑΟΥΣΒΙΤΣ19 Οκτωβρίου 2013 στις 8:36 μ.μ.

      Παντως οι περισσοτεροι Ελληνες που βλεπω στον δρομο ολοιδιοι με τον Ιγκουαην ειναι.(Ο Αργεντινος ποδοσφαιριστης της πρωτης φωτο).

      Διαγραφή
    5. Ως Αρβανίτης συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τις δύο πρώτες απόψεις ...!

      Διαγραφή
    6. και εγω ως Αρβανιτισσα !!!!!

      Διαγραφή
    7. Αίσχος. Παραπληροφόρηση στο ζενίθ. Η Ελλάς είναι τέκνον της Μεσογειακής φυλής. Η ανωτερότις και η μακροζωϊα του Ελληνισμού οφείλεται εις τον πολιτισμόν της και όχι στα όπλα. Διναρικοί, είναι οι Σλαύοι και έτεροι βάρβαροι. Αίσχος

      Διαγραφή
    8. ΡΕ "ΠΑΙΔΙΑ" ! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ? ΠΟΙΕΣ "ΦΥΛΕΣ" ?? ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ "ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ" ??? ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ "ΦΥΛΕΣ" ΤΑ,"ΦΥΛΑ" ΤΗΣ "ΦΥΛΗΣ" ? ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΕ ΤΑ "ΕΘΝΗ" ? ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ.. ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ,ΠΛΑΚΩΝΕΣΤΕ,ΒΡΙΖΕΣΤΕ? ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ? ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗ ΚΑΙ.."ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΗ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ" !

      Διαγραφή
  2. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΞΥΛΟΥΡΓΟΣ ZDRAGAN DROBNJAK19 Οκτωβρίου 2013 στις 10:15 π.μ.

    Ἡ ξεροκεφαλιά, ὁ συντηρητισμός, ἡ μή προσαρμοστικότης, ἡ μή ἀνεκτικότης, ἡ τζαναμπετιὰ καὶ ἡ ἀκαμψία τῆς Διναρικῆς Φυλῆς τὴν ἔχουν καταστήσει ἄτρῳτη στὴ νεοταξίτικη πανούκλα. Αὐτὰ τά "μειονεκτήματα" λειτούργησαν θετικὰ ἐδῷ. Ἀντιθέτως τό "ἀνοιχτὸ μυαλό" τῶν δολιχοκέφαλων Μεσογειακῶν καὶ Νορδικῶν ἔχει λειτουργήσει ἀρνητικὰ ὅσον ἀφορᾷ τὸν ἐκφυλισμό, ἐκθηλυσμὸ καὶ μαλθακοποίησι ποὺ καλλιεργεῖ δολίως ὁ Ζιωνισμὸς μέσῳ τῆς παγκοσμιοποιήσεως, καθιστῶντας τους πιό εὐάλωτους στά "καινά της δαιμόνια". Ἡ Νορδικὴ Φυλή, ἥτις εἶναι ἡ μόνη Φυλὴ ποὺ συναγωνίζεται (συναγωνιζόταν) τὴ Διναρικὴ σὲ σκληρότητα καὶ ἀγριότητα, καὶ ἡ Μεσογειακὴ Φυλή, σήμερα ἔχουν καταντήσει χαζοχαρούμενες, ἐκθηλυσμένες, μαλθακὲς καὶ νωθρές. Τό "ἀγύριστο κεφάλι" καὶ οἱ παρωπίδες τῆς Διναρικῆς Φυλῆς τὴν κάνουν νὰ μήν "παίρνῃ χαμπάρι" καὶ τὴν ἔχουν σώσει ἀπὸ τά "μοντέρνα ἤθη" τῆς παγκοσμιοποιήσεως ἔχοντάς την διατηρήσει ὡς τὴ μόνη ἑτοιμοπόλεμη καὶ ἐπιθετικὴ Φυλὴ τῆς σύγχρονης Εὐρώπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἄξεστος βλαχόφωνος βοσκός ἐκ Πίνδου19 Οκτωβρίου 2013 στις 10:57 π.μ.

      Εὔστοχες οἱ ἐπισημάνσεις τοῦ ανωτέρω ἀγνοῦ, τραγοκέφαλου Ἀρβανίτου. Οἱ διναρικῆς συμμετοχῆς Βλάχοι καὶ Ἀρβανῖτες ἀποτελοῦν τὸ πιὸ ὑγιές καὶ μάχιμο μέρος τοῦ Νεοελληνικοῦ ἔθνους, ὄντες ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον ἀνδροπρεπεῖς, φαλλοκρᾶτες, νταῆδες, σκληροτράχηλοι, λιτοδίαιτοι μὲ ἰσχυρὸ αἴσθημα τιμῆς καὶ ζωτικὴ ἐπιθετικότητα. Οἱ Ἄριοι Νορδικοὶ & Μεσογειακοὶ, δυστυχῶς, ἐξεθηλύσθησαν σφόδρα. Ἡ σωτηρία τῆς Ἑλλάδος & τῆς Λευκῆς Εὐρώπης ἐπαφίεται πλέον στὶς διαθέσεις τῶν κατσικοπόδαρων Διναρικῶν & μερικῶν ἀρμενοειδομεσογειακῶν μπαστάρδων μὲ τσιγγάνικο νεῦρο & ἰταμότητα (βλέπε Κάσι & Μιχαλολιάκο).

      Διαγραφή
    2. ΕΥΓΕ ΣΤΟΝ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΞΥΛΟΥΡΓΟ ZDRAGAN DROBNJAK!

      Διαγραφή
    3. Οι Ποντιοι ειναι οι καλυτεροι αθλητες και ειδικα στις πολεμικες τεχνες.Αρμενοειδης επιδραση υπαρχει σε μικρο βαθμο,ως επι το πλειστον ειναι μεσογειακοι και αλπικοι

      Διαγραφή
  3. Οι Αρχαίοι Έλληνες σε καμία περίπτωση δεν ήσαν Διναρικοί, και όμως μεγαλούργησαν και ποτέ δεν ήσαν "χαζοχαρούμενοι" και "μαλθακοί". Εάν ήσαν Διναρικοί δεν θα ησχολείτο κανείς μαζί τους και θα έπρεπε να φτάσουν στο 1900 για να τούς φτιάξει "κράτος" κάποια άλλη χώρα από συμφέρον και μόνο. Θα ήσαν πρωτόγωνοι και θα έβγαιναν από τις σπηλιές πριν 900 χρόνια, ίσως και λιγότερο. Αυτά τα λέω γιατί η Μεσογειακή φυλή είναι απείρως ανώτερη από την Διναρική, και όσο για τους καταδρομείς, κάνε μία επίσκεψη σε οποιοδήποτε κέντρο Ειδικών Δυνάμεων και εάν βρεις πλειοψηφεία Διναρικών, γράψε μου. Σε μία τριήμερη επίσκεψη που έκανα εγώ τον χειμώνα στο Κ.Ε.Ο.Α.Χ. (Κέντρο Εκπαιδεύσεως Ορεινού Αγώνα και Χιονοδρόμων) στον Όλυμπο, είδα μόνο δολιχοκέφαλους Μεσογειακούς, καστανούς έως ξανθούς. Πουθενά δεν είδα βραχυκέφαλους και τριγωνοκέφαλους μυτόγκες αλβανομούρηδες. Επίσης, κάνε μία βόλτα στον δρόμο. ΠΟΥ τους είδες τους Διναρικούς;;; Εκτός και άν μετράς και τους εισαγώμενους κατσικοκλέφτες από τα βόρεια σύνορα. Κατά τα άλλα, η Διναρική επίδραση στους Έλληνες είναι μικρή και δεν έχει αλλάξει κάτι δραματικά στην φυλετική σύσταση των Ελλήνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω μια ερωτηση.Σε ποια ηλικια ειναι εμφανης ο φυλετικος τυπος καποιου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ανθρωπολόγοι θεωρούν ότι η άριστη ηλικία για φυλετική ταξινόμηση είναι μετά την ενηλικίωση και πριν το γήρας, δηλαδή από ηλικία 18 έως περίπου 50 ετών.

      Ωστόσο, ο φυλετικός τύπος γίνεται εμφανής από πολύ μικρότερη ηλικία, ήδη από το δημοτικό. Ειδικά αν ληφθεί υπόψη και η συμπεριφορά, μπορεί να βγει σχετικά ασφαλές συμπέρασμα ακόμα και από αυτήν την ηλικία.

      Τα μικρά παιδιά και οι ηλικιωμένοι, επειδή το πρόσωπό τους δεν έχει σχηματοποιηθεί πλήρως ή αρχίζει να αλλοιώνεται από το γήρας αντίστοιχα, η ταξινόμηση γίνεται δύσκολη. Τα μικρά παιδιά, λόγω του λιπώδους ιστού στο πρόσωπο φαίνονται στην Ευρώπη σαν Αλπικοί, ακόμα και αν δεν είναι. Επίσης, οι ηλικιωμένοι, επειδή οι μαλακοί ιστοί του προσώπου ζαρώνουν και πέφτουν, φαίνονται στα μάτια σαν Αλπικοί, αλλά στη μύτη και στα αυτιά, επειδή συνεχίζουν να μεγαλώνουν, φέρνουν σε Διναρικούς.

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
  5. Θυμάμαι το προ λίγων ημέρων άρθρο για τον Παύλο Μελά και έρχεται στο μυαλό μου για κάποιον λόγο το ανακριβές και ηλίθιο δόγμα του Νορδικισμού(άσχετο με το παρόν άρθρο)! Εκθειάζουν οι Νορδικιστές την ψυχρότητα του Νορδικού τύπου και την αποστροφή του από τις τέχνες, όμως πως εξηγούν τον ηρωϊσμό του Μεσογειακού ''κατώτερου'' φυλετικά Παύλου Μελά; Τον ώθησε η ''ψυχρότητα'' να πράξει αυτά που έπραξε και να αφήσει την ζωή του πίσω; ΚΑΘΕΤΑ ΟΧΙ!!!!! Αυτό που τον ώθησε ήταν αυτή η αρνητική κατά τους ''Νορδικιστές'' ευαισθησία, αυτός ο συναισθηματισμός του ''Μεσογειακού υποστρώματος''( όπως το λένε οι Βορειολάγνοι) το για την πατρίδα, για την οικογένεια,για την φυλή διότι μονάχα ένα άτομο με ευγενείς ευαισθησίες πράττει ηρωϊκώς(φυσικά υπάρχουν και μαλθακές ευαισθησίες που οδηγούν στον εκφυλισμό) αρνούμενος την οικογένειά του και την ήρεμη μαλθακή αστική ζωή. Είναι οι Μεσογειακοί Έλληνες και Ρωμαίοι αυτοί που έδωσαν σάρκα και οστά στην έννοια του PATER FAMILIA όχι κάποιοι φανταστικοί Νορδίδες απο βορρά(δεν αποκλείω την υπάρξη κάποιου φυσικά Νορδικού αίματος στην Αρχαιτότητα αλλά σίγουρα θα ήταν μηδαμινό με βάσει τα ουσιώδη στοιχεία που έχουμε ,και όχι βασιζόμενοι σε λογοτεχνικά και γλωσσολογικά στοιχεία που βασίζονται πάντοτε οι Νορδικιστές)και οι απόγονοι Ελλήνων και Ρωμαίων είμαστε εμείς και οι Ιταλοί αν όχι όλοι ένα σίγουρα μεγάλο ποσοστό.
    Υ.Σ Συμπαθούμε απεριορίστως τους Νορδικούς(ως Χιτλερικοί Εθνικοσοσιαλιστές) εως έταιρα διαμάντια της φυλής διότι αυτοί ήσαν οι μόνοι που αντελήφθησαν την Σιωνιστική απειλή και λόγω της ψυχοσυνθέσεώς τους(πρακτική-λογική) κατάφεραν σε 12 έτη κατορθώματα που άλλα καθεστώτα ακόμα ονειρεύονται, αλλά το να το πηγαίνουμε στο άλλο άκρο και να μιμούμαστε δόγματα τύπου Germanen-Norden νομίζω ότι ξεπερνά τα όρια της αντιεπιστημονικότητος αλλά και της υπομονής μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΡΟΥΡΟΣ ΤΟΥ ΑΟΥΣΒΙΤΣ24 Οκτωβρίου 2013 στις 6:15 μ.μ.

      Ανωνυμε 24 Οκτωβριου 5:35, συμφωνω απολυτως μαζι σου.

      Διαγραφή
    2. Οι νοτιοι εχουν συγγενεια με τους πορτογαλλους καθ τους ισπανοεβρεους ειδικα οι ναπολιτανοι οι υπολοιποι είναι ενσ μπουρδελο τσιγγανων αραβων μογγολων χανατων ινδοευρωπαιων ανάτολιτες ιταλοκινεζομαφια εχουν την μεγαλύτερη αναμοιξη νεαντερνταλ στην ευρωπη και φυσικα εχουν απορρόφησει ολη την ελληνικη κρεμα που μετακινηθηκε εκει εκτός τα πακι τους Άραβες κλπ οποτε αυτοί που ειναι εδώ κάτι σικουλι πειρατές στην κρητη στερεά κλπ κλπ και η τσιγγανομαφια γι αυτούς δουλεύουν αυτοι οι σκλαβεμποροι φερνουν μεσα τους ανατολιτες αυτοί εχουν βεντετες κοβουν αυτιά ζητανε λυτρα κλπ σαουδιτες ιταλοι Άραβες και κατι ευνουχισμενα ημιαιμα....οι τουρκοι γι αυτούς δουλεύουν κατι ποντιοι με μυτες τσιγγελια ίδιες με την χελωνιτσα τον αντρεοτι είδα σε ενα βίντεο οι πράγματικοι ποντιοι ανήκουν στην ποντιντ ρατσα αυτοι είναι διαφορετικοι

      Διαγραφή
  6. Θέλω να υποβάλλω την εξής ερώτηση προς τον διαχειριστή του ιστολογίου.
    Γιατί θεωρείται ότι ο Σωκράτης ανήκει στο Αλπικό φύλο, ενώ οι απεικονήσεις του (προτομές) παραπέμπουν σε άτομο το οποίο βρίσκεται σε ηλικία γήρατος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Σωκράτης φαίνεται ξεκάθαρα ότι είναι Αλπικός, κάτι που συμπεραίνεται από την κοντή "πλακουτσωτή" μύτη, το πλατύ πρόσωπο, τα σαρκώδη χείλη, την περιοχή των ματιών και γενικά φαίνεται να μην έχει άλλη φυλετική επίδραση. Σχεδόν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά δεν έχουν επηρεαστεί από το γήρας.

      Σε ηλικία γήρατος εμφανίζεται κάποια διαφοροποίηση στους μαλακούς ιστούς, σε μύτη και αυτιά, αλλά τις περισσότερες φορές η ταξινόμηση είναι απολύτως εφικτή. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, ούτε καν δημιουργούνται από την επίδραση της ηλικίας υποψίες άλλης φυλετικής συνεισφοράς.

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
    2. Στο αλπικό τύπο το μέτωπο είναι ορθογωνικό και πλατύ. Στο Σωκράτη είναι τριγωνικό προς τα πάνω. Και το κρανίο του φαίνεται να καταλήγει σε οξεία γωνία.
      Η φαρδιά μύτη δίνει αίσθηση μεγαλύτερης πλατυπροσωπίας
      Επίσης με τα γηρατειά το πρόσωπο κονταίνει άρα δίνει την εντύπωση μεγαλύτερου πλάτους.
      Όσο για τον χαρακτήρα πολύ απέχει από αυτόν του αλπικού.
      Ο Σωκράτης πολέμησε και διακρίθηκε, έσωσε με κίνδυνο της ζωής του τον Αλκιβιάδη.
      Κάθε άλλο παρά συντηρητικός ήτανε και κάθε άλλο παρά προσκολλήθηκε σε θρησκευτικού ή πολιτικούς ηγέτες. και είχε και το θέρρος και την τόλμη τις ιδέες του να τις εφαρμόσει στη ζωή του. Όσο για το φόβο της αλλαγής, μα για το ότι εισήγαγε καινά δαιμόνια δεν καταδικάστηκε;
      Βέβαια είχε χιούμορ και νομίζω θα γελούσε πολύ με τα χαρακτηριστικά που του αποδίδετε....

      Διαγραφή
  7. Ας εξηγήσει κάποιος τι είναι Δολιχοκεφαλία
    Μεσοπροσωπία ( τι σχήμα )
    Ενδομορφικός Μεσομορφικός Εξωμορφικός
    Μεσορινικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΙΝΑΡΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΝΟΤΙΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ. ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΕΙΔΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΗΛΘΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΥΚΑΣΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ Κ ΤΟΥΡΚΙΚΟ DNA. ΟΙ ΝΟΤΙΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΒΑΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΚΑΥΚΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ. AΣ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΔΙΝΑΡΙΚΟ ΤΥΠΟ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Αλβανοί, είναι κατά 80% διναρικοί και κατά το υπόλοιπό 20% αλπικοί και μεσογειακοί. Είναι δε αυτόχθονες στην περιοχή, και δεν σχετίζονται με τον Καύκασο. Επίσης, ελάχιστοι από αυτούς έχουν τουρκικό DNA, καθώς όπως είναι γνωστό στην περιοχή της Αλβανίας δεν εγκαταστάθηκαν πολλοί Τούρκοι. Όπως και οι Βόσνιοι αλλά και στο μεγαλύτερο ποσοστό τους οι Τουρκοκρητικοί, οι Αλβανοί είναι ντόπιοι, απόγονοι των Ιλλυριών, που ασπάστηκαν το Ισλάμ.

      Ο Κλαύδιος Πτολεμαίος (πέθανε το 160-168 μ.Χ.) αναφέρει μια φυλή στην Ιλλυρία με το όνομα Άλβανες, που ζούσε στο χώρο μεταξύ Δυρραχίου και Δίβρης. Είναι φανερό ότι πρόκειται για ένωση πατριών που συγκροτήθηκε για αυτοάμυνα (και ενδεχομένως όχι συγκεκριμένη φυλή). Αυτή η ένωση ενισχύεται πολύ την εποχή των μεγάλων βαρβαρικών επιδρομών του 4ου-7ου μ.Χ. αιώνα (άλλες Ιλλυρικές φυλές ήταν οι Εγχελοί, οι Ταυλάντιοι/Ταουλάντιοι, οι Βυλιόνοι (ή Μπουλιόνοι ή Μπουλιόνες), οι Δασσαρέτες, οι Αρδιαίοι, οι Παρθίνοι, οι Λαβεάτες, οι Γραβαίοι, οι Σκιρτάροι, οι Ατιντάνες, οι δίγλωσσοι Κάονοι ή Χάονες κ.α.).

      Ο Νίκος Καράμπελας στο βιβλίο του «Ο Άγγλος θεολόγος Thomas S. Hughes στην Πρέβεζα και στη Νικόπολη» λέει: «Οι βυζαντινοί συγγραφείς φαίνεται να έχουν πάρει το όνομα ‘Αλβανοί’ από τον Πτολεμαίο. Οι βυζαντινοί ιστορικοί αναφέρονται σε αυτούς με τα επίθετα ‘Αλβάνοι’, ‘Αρβάνοι’, ‘Αλβανίτες’, ‘Αρβανίτες’ κ.τ.λ.».

      Ορισμένοι συσχετίζουν το όνομα «Άλβα» ή «Άρβα» με την πόλη «Άρβα» (σημερινό ‘Ραμπ’ της Κροατίας) που κατοικήθηκε από τους ημι-Ιλλιριούς Λιβούρνιους (πρωτοαναφέρονται από το 360 μ.Χ.). Ενδέχεται όμως το «αλβ» («Αλβανία») να έχει κοινή ινδο-ευρωπαϊκή ρίζα με το «αλπ» (Άλπεις κ.τ.λ)’ δηλαδή Αλβανία=ορεινή χώρα, χώρα των βράχων, λευκή χώρα (στα λατινικά albus=λευκός) κ.τ.λ. Άλλοι πάλι λένε ότι το όνομα «Αλβανία» προέρχεται από την ονομασία του χωριού Άρβανο/Arbanë, δηλαδή Άρβανο/Αρβανία/Αλβανία/Αρβανιτιά κ.α.

      Η Αλβανία λέγεται και «Αρμπερία» (Arbëria). Είναι μηδενικής σημασίας η διαφορά ανάμεσα στο «λ» και στο «ρ» (π.χ. Αλβανοί/Αρβανίτες, Άρβανο/Arbanë κ.α.). Ακόμα, και άλλες περιοχές της Αλβανίας (και όχι μόνο) αποκαλούνται συνήθως με ονόματα προερχόμενα από τις Αλβανικές φυλές/φάρες που τις κατοικούν, π.χ. Λιάπηδες~Λαμπερία (Labë~Labëria), Τσάμηδες~Τσαμερία (Çamë~Çamëria), Τόσκοι~Τοσκαρία (Toskë-Toskëria) κ.α. Στο λεξικό Στέφανου Βυζαντίου διαβάζουμε: «Άρβων ή Αρβών ην Ιλλυρίας πόλις, ης κάτοικος Αρβωνίτης. Το εθνικόν Αρβώνιος και Αρβωνίτης». Ότι υπήρχε τέτοιο τοπωνύμιο στην αρχαιότητα αποδεικνύεται από τον Πολύβιο, ο οποίος γράφει: «Οι δ’ άλλοι πάντες έφυγον εις τον Άρβωνα σκεδασθέντες».

      Από όλα αυτά γίνεται πρόδηλο ότι όλα αυτά τα ονόματα και τοπωνύμια (Αλβανοί, Άλβανα, Αρβανίτες, Άρβανον, Αρβωνίτες, Άρβων) έχουν κοινή ρίζα. Το ότι αυτοί οι Αρβανίτες/Αλβανίτες σχετίζονταν με τους Ιλλυριούς φαίνεται και από τους βυζαντινούς συγγραφείς. Ο Φραντζής γράφει: «Τω αυτώ δε φθινοπώρω του s&ηβ έτους (6962 ήτοι 1454 μ.Χ.) δηλονότι επανεστάτησαν οι της Πελοποννήσου Αλβανίται κατά των Δεσποτών και των Αυθεντών αυτών». Ο Κριτόβουλος γράφει: «Οι γαρ της Πελοποννήσου Δεσπόται, της Βυζαντίδος αλούσης, ευθύς νεωτερισάντων των εν Πελοποννήσω Ιλλυριών και επαναστάντων αυτοίς…» (Κριτοβούλου, Ιστορία των πράξεων του Μωάμεθ, Β’-Γ’, 1)

      Διαγραφή
    2. Σύμφωνα με την παράδοση, την οποία διασώζουν οι Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς και Ιουστίνος, η παρακαυκάσια Αλβανία είναι δημιούργημα των Αλβανών, κατοίκων της ιταλικής πόλεως Άλβα, οι οποίοι μετανάστευσαν με αρχηγό τον Ηρακλή. Οι επίμαχες λοιπόν λέξεις σχετίζονται με την ελληνική γλώσσα καθώς και με τη λατινική, συνάμα δε με τον απώτερο Ελληνισμό, αφού η ίδρυση της απόμακρης Αλβανίας του Καυκάσου ανάγεται στον κύκλο των άθλων του Ηρακλή. (Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια, 1927, τ. 3ος, 403γ-406β)

      Ο Αχιλλεύς Λαζάρου στον 4ο τόμο του βιβλίου του, σελ. 619 «Πράγματι αρχαία πόλη Άλβα, της οποίας οι κάτοικοι καλούνται Αλβανοί, υπάρχει στην Κρήτη, στο Λάτιο της Ιταλικής χερσονήσου, στη Γαλατία, στην Ισπανία, στην Τρανσυλβανία κ.α.»

      Σύμφωνα λοιπόν με τις αρχαίες ελληνικές παραδόσεις οι Αλβανοί του Καυκάσου ήταν μετανάστες από τους Αλβανούς του Λατίου, τους οποίους οδήγησε εκεί ο Ηρακλής, όπως υποστηρίζουν οι Κουπιτώρης, Θωμόπουλος και άλλοι (αν και ορισμένοι από αυτούς επιμένουν να ομιλούν περί ελληνικής καταγωγής των Αλβανών λόγω ομοιότητας πολλών αλβανικών λέξεων με αρχαίες ελληνικές και λόγω της Πελασγικής - και άρα ελληνικής - όπως λένε καταγωγής των Ιλλυριών).

      Για τους Αλβανούς του Λατίου (οι οποίοι αποίκησαν τον Καύκασο και όχι το αντίθετο) αναφέρεται ο Διόδωρος Σικελιώτης, στο Βιβλίο 8, κεφ. 25, όπου αναφέρεται σε παλαιό πόλεμο Ρωμαίων-Αλβανών επί βασιλείας στην Ρώμη του Οστιλίου Τύλλου, ενώ στον ίδιο πόλεμο αναφέρεται ο Πολύαινος στα Στρατηγήματα, Βιβλίο 8, κεφ. 5.

      Σύμφωνα επίσης με τον Τάκιτο, Πελασγοί από την Θεσσαλία -μαζί με Έλληνες- μετανάστευσαν στον Καύκασο μετά που εκστράτευσαν με τον Ιάσονα στους Κόλχους και την Ιβηρία και Αλβανία, φτάνοντας μέχρι την Κασπία. (Tacit, annal, 6/34)

      Διαγραφή
    3. Τέλος, έχει αποδειχθεί ότι η αλβανική γλώσσα είναι ινδο-ευρωπαϊκή γλώσσα, ανήκει σε έναν ξεχωριστό/διακριτό κλάδο της ινδοευρωπαϊκής οικογένειας γλωσσών, και δεν σχετίζεται με την γλώσσα των Αλβανών του Καυκάσου, που ανήκει στις λεγόμενες λεσγικές γλώσσες.

      «…η άποψη της πλειοψηφίας των επιστημόνων είναι ότι οι Αλβανοί - και η αλβανική γλώσσα – είναι οι πλησιέστεροι σήμερα απόγονοι των Ιλλυριών, των Πελασγών…Αυτό μας κάνει περισσότερο σαφές το γιατί αυτός ο αρχαίος λαός έχει προσκολληθεί τόσο επίμονα στην αρχαία του γλώσσα και κουλτούρα…παρόλο που η γη τους κατακτήθηκε επανηλειμμένα από τους Έλληνες και τους Ρωμαίους και τους Σλάβους και τους Τούρκους και παρόλο που επανηλειμμένα χρησιμοποίησαν αυτές τις επιβεβλημένες από τις καταστάσεις γλώσσες, οι άνθρωποι που είναι γνωστοί ως Αλβανοί, έχουν επίμονα και θριαμβευτικά διατηρήσει τη μητρική τους γλώσσα, τα έθιμα και τις παραδόσεις τους, και την αρχαία ιλλυρική και πελασγική τους ταυτότητα» (The Albanians, an Ethnic History from Prehistoric Times to the Present – Edwin E. JACQUES, McFarland 2010)

      Διαγραφή
  9. Στον Πόντο υπήρχε αντάρτικο για όσους δεν το γνωρίζουν. Ανοίξτε και κανα βιβλίο!
    Αν δεν υπήρχαν οι αντάρτες που πολέμησαν μέχρι να μείνουν από σφαίρες και πολλοί κρατήσανε την τελευταία για τον εαυτό τους, ρουθούνι ελληνικό δε θα έμενε...
    Έπειτα οι Κρητικοί είναι Διναρικοί; Δεν πολεμήσανε;
    Οι Αλβανοί είναι Διναρικοί. Πολέμησαν τους Ιταλογερμανούς; Ή κάναν πλιάτσικο;
    Ο Στρατός του Μεγάλου Αλεξάνδρου τι ήταν; Που χάρη σε αυτόν υπάρχει και κάποιος φιλελληνισμός στη Ασία;
    Δε φτάνει νάσαι σκληροτράχηλος πρέπει νάχεις και ανώτερο πολιτισμό για να επιβληθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα ήθελα βοήθεια στη ταυτοποίηση φυλετικά ενός γνωστού μου που με μπερδεύει αρκετά. Μαλλιά στο χρώμα της σκουριάς, μούσια κοκκινονοπά κατα τόπους ανοιχτά ξανθά με έντονη τριχωφυια προσώπου αλλά όχι και σώματος, λεπτοπροσωπία, δοχικοκεφαλία, πολύ ανοιχτό χρώμα δέρματος, μέτριο προς χαμηλό ανάστημα, μάτια hasel. Καταγωγή από κεντρική Μακεδονία και Κυκλάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δύσκολο να βγει συμπέρασμα από τα γνωρίσματα που αναφέρεις, καθώς αυτά θα μπορούσαν να προκύψουν από πολλούς συνδυασμούς φυλετικών τύπων και όχι απαραίτητα από έναν φυλετικό τύπο μόνο του. Λόγω δολιχοκεφαλίας, σίγουρα υπάρχει κάτι Μεσογειακό, ή Pontid, ή Νορδικό, ή Κρομανοειδές, αλλά οι πιθανοί συνδυασμοί και με άλλους φυλετικούς τύπους είναι πάρα πολλοί. Για φυλετική ταυτοποίηση χρειάζονται οπωσδήποτε φωτογραφίες. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα, στείλε στο mail που φαίνεται δεξιά κάτω στη σελίδα, εκεί που λέει Επικοινωνία.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα κύριε διαχειριστή. Θα ήθελα να μάθω σε ποιόν φυλετικό τύπο ανοίκω. Σας παρουσιάζω λοιπόν την περιγραφή μου (Μου ακούγεται αστείο). Είμαι καστανός προς μελαχρινός (όχι ιδιαίτερα σκουρόχρωμος), μεταξύ δολιχοκέφαλου και βραχυκέφαλου θα έλεγα (δεν έχω πλήρη επίγνωση περί αυτών των χαρακτηριστικών, ώστε να μπορώ να τα ξεχωρίσω εύκολα). Πάντως το μήκος της κεφαλής μου είναι μεγαλύτερο από το πλάτος (thank God). Τα μαλλιά μου είναι ίσια. Τα μάτια μου είναι καστανά και αμυγδαλωτά, με έντονες βλεφαρίδες. Έχω έντονη τριχοφυία γενικά, πυκνά φρύδια, γεννιάδα, και αρκετές τρίχες σε όλο το σώμα μου. Η μύτη μου ξεκινά σχετικά από ψηλά, δεν είναι αρκετά μακρουλή, και παρουσιάζει ελαφρώς κυρτότητα. Τα χείλη μου είναι εν μέρη, σαρκώδη, με το κάτω χείλος να είναι μεγαλύτερο. Έχω ύψος 1.70, με μεγάλη διάσταση στήθους, και γενικά αθλητικό σώμα εκ φύσεως (δεν ξέρω αν βοηθά ως πληροφορία). Τα αυτιά μου είναι μικρά σχετικά, με ενομένους λοβούς. Αυτά, νομίζω ότι δεν έχω να προσθέσω κάτι. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα στοιχεία που δίνεις δεν επαρκούν για φυλετική ταξινόμηση. Θα μπορούσαν να τα έχουν πολλοί συνδυασμοί φυλετικών τύπων. Μπορείς να στείλεις φωτογραφίες, ανφας και προφίλ, μέσω mail, στη διεύθυνση που δίνεται κάτω δεξιά στην σελίδα, εκεί που γράφει Επικοινωνία.

      Διαγραφή
  12. Στην Ελλάδα έχουμε τίγκα αρμενοειδής εβραιομογγολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπερα! θα ηθελα να μαθω κι εγω σε πιο φυλετικο τυπο ανηκω..
    οπως πολλα ελληνοπουλα. ετσι κ ο πατερας μου (με ριζες απο τηνο κ κεφαλονια) μικρος ηταν ξανθος οταν μεγαλωσε εγινε καστανο.
    η μητερα μου (απο κρητη και καρπαθο) μικρη ηταν ξανθια κ τωρα καστανο σκουρο.
    κι εμενα το μαλλι αλλαζε πολυ με την παροδο των χρονων..
    νεογεννητο ειχα μαυρο μαλλι κ σταδιακα αρχισε να ανοιγει μεχρι που εγινε πολυ ξανθο οταν εγινα 2 χρονων.
    μετα σταδιακα αρχισε παλυ να σκουραινει μεχρι που στην ηλικια των 12-13 εγινε καστανοξανθο οπου σταδιακα σκουραινε κι αλλο.
    στα 17 αρχισα να τα βαφω ξανθα κι ολοι νομιζαν οτι ηταν το φυσικο μου κ στα 31 που αφησα το φυσικο μου χρωμα πια, εχει γινει καστανο σκουρο, παθαινοντας σοκ γιατι σκουρυνε παρα πολυ.
    τα ματια μου ειναι αμυγδαλωτα, σχημα προσωπου οβαλ και την κλασσικη αρχαιοελληνικη μυτη αν κ νομιζω οτι φερνει και λιγο απο αρχαια ρωμαικη χωρις να την λες πολυ μεγαλη η ασχημη.
    ειμαι ασπρη (οχι σαν βορειοευρωπαια ομως) κ το καλοκαιρι στα πρωτα μπανια αν δεν βαλω προστασια κοκκινιζω πολυ κ ξεφλουδιζω. θα μαυρισω αλλα οχι παρα πολυ..
    επισης στο εξωτερικο (με σκουρο καστανο πλεον) σχεδον ολοι νομιζουν οτι ειμαι ιταλιδα (unna faccia una ratsa)
    καποιοι μου εχουν πει κ κατι ασχετα οπως για ρουμανα,ρωσιδα,αρμενισα η λιβανο.
    οταν τους λεω οτι ειμαι ελληνιδα μου λενε οτι εχω κλασσικη αγνη ελληνικη φινετσα.
    μια φιλη μου ιταλιδα μου ειπε πως και πολλοι ιταλοι οταν ειναι μικροι ειναι ξανθοι. αυτο ξερω πως συμβαινει στις μεσογειακες φυλες λογω κλιματος και περιβαλλοντος κ ισως σε καποια βορεια χωρα τα μαλλια να εμεναν πολυ πιο ανοιχτα.
    νομιζω πως με τους τυπους που ειδα φερνω πιο πολυ στην μεσογειακη φυλη αλλα δεν ειμα κ σιγουρη.
    θα ηθελα μια εμπειρη γνωμη. ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα στοιχεία που δίνεις δεν αρκούν για φυλετική ταξινόμηση. Χρήσιμα στοιχεία είναι: αν υπάρχει δολιχοκεφαλία/βραχυκεφαλία, λεπτοπροσωπία/ευρυπροσωπία, έντονες γωνίες στο πρόσωπο ή όχι, λεπτορρινία/μεσορρινία και σχήμα της μύτης, μορφή μαλλιών, κτλ.

      Δες εδώ για περισσότερα:
      http://fyletika.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82

      Πάντως, λόγω συγγένειας μεταξύ των λευκών φυλετικών τύπων, χρειάζονται οπωσδήποτε φωτογραφίες για να γίνει ορθή φυλετική ταξινόμηση, μία ανφάς και μία προφίλ. Αν θες στείλε τις φωτογραφίες στο mail που δίνεται κάτω δεξιά στη σελίδα, εκεί που γράφει Επικοινωνία.

      Διαγραφή
  14. Έχω καστανά μαλλιά και καστανά μάτια, ανοιχτό δέρμα, σαρκώδη χείλη και χαμηλό ανάστημα. Όταν γεννήθηκα ήμουν κατάξανθος, αλλά στην πορεία σκουρύναν τα μαλλιά μου. Κατάγομαι από την Κρήτη. Σε ποιο φυλετικό τύπο ανήκω; Μου κάνω σα μίξη μεσογειακού με αλπικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον να βρεθεί ο φυλετικός τύπος ενός γνωστού ηθοποιού, του Δημήτρη Πετρόπουλου. Για όσους δεν τον γνωρίζουν έπαιζε τον "κακό" στη σειρά "Στο Παρά Πέντε". Και αυτό το λέω διότι μου φαίνεται πως έχει νορδικά χαρακτηριστικά. Σας στέλνω και φωτογραφίες του...
    http://content-mcdn.ethnos.gr/filesystem/images/20151027/low/newego_LARGE_t_248161_106728667.JPG

    http://www.entertv.gr/wp-content/uploads/2013/01/petropoulos_1_23_1_2011.jpg.jpg

    http://www.gossip-tv.gr/media/com_news/story/2015/01/16/359204/main/9e6fab1892cbd4a10b28016d811208de.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπερα σας,πραγματικα προσπαθω να βρω σε ποιο φυλετικο τυπο ανηκω.Είμαι 1.90 ενδομορφικος/μεσομορφικος,καστανοξανθος με γαλαζοπράσινα ματια,δεν εχω εντονη τριχοφυια.Δοχιολοκεφαλος,λεπτοπροσωπος κ λεπτορρινος χωρις γωνιες στο προσωπο με μικρο πηγουνι.Το racial calculator με βγαζει Irano-nordic(wtf τι ειναι αυτο?)Ειμαι Μεσογειακός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το racial calculator είναι αναξιόπιστο. Τα στοιχεία που δίνεις θα μπορούσαν να αντιστοιχούν σε διάφορες πιθανές μίξεις μεταξύ λευκών τύπων της Ευρώπης. Γι' αυτόν τον λόγο είναι απαραίτητες οι φωτογραφίες, ανφάς και προφίλ, για την ταξινόμηση. Αν θες, μπορείς να στείλεις στο mail που δίνεται κάτω δεξιά στην σελίδα, εκεί που λέει Επικοινωνία.

      Διαγραφή
  17. Το οτι υπάρχει αρμενοειδής επίδραση στους Πόντιους δεν σημαίνει πως όλοι οι πόντιοι είναι αρμμενοειδείς και επίσης δεν σημαίνει πως όσοι απο αυτούς εχουν αρμενοειδη γονίδια, δεν πρέπει ανήκουν στο Ελληνικό Έθνος. Εάν κάποιος αναζητά εν έτη 2018 καθαρόαιμη φυλή στα Βαλκάνια, δυστυχώς είναι σαν να ψάχνει ψύλλους στα άχυρα. Ακομη χειρότερα για αυτούς τους περίεργους που ισχυρίζονται πως είναι "Άριοι" πισω απο μια οθόνη και χωρίς να έχουμε δει τις μούρες τους, οι οποίοι ονειρεύονται ευγονική, στειρώσεις, σφαγές για ένα καθαρόαιμο Ελληνικό Έθνος, το οποίο θα απαρτίζεται μόνο από μεσογειακούς, πολυ λίγους αλπικούς και ίσως ακόμη λιγότερους διναρικους, το μόνο που εχω να πω είναι πως μέσα απο τον σαχλό λόγο τους και την φιγούρα τους με το πολυτονικό σύστημα γραφής, ακυρώνονται από μόνοι τους διότι δεν αρκεί να γράφεις πολυτονικά για να μας αποδείξεις πόσο γνήσιος Έλληνας είσαι, χρειάζεται υψηλό πνεύμα, ήθος και σεβασμός στα λεγόμενα του συνομιλητή, κατι το οποίο απέχει πλήρως απο τα λεγόμενα των συγκεκριμένων σχολιαστών και κλείνοντας, έχω να πω πως πιο πολλές πιθανότητες έχουμε να βάλουμε μπροστά και να πετύχουμε το όραμα της Μεγάλης Ιδέας σήμερα παρά την οποιαδήποτε φυλετική κάθαρση του Ελληνικού Έθνος με τον οποιοδήποτε τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανακάλυψα τυχαία τον ιστότοπο σας και πραγματικά με ενδιαφέρουν πάρα πολύ οι χρήσιμες πληροφορίες που αναφέρεται για τις Φυλές.

    Γράφω ένα βιβλίο για τον Φυλετισμό και τον βιολογικό και πολιτισμικό αφανισμό που υφίσταται η Λευκή Φυλή και θα μου ήταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες για τα βιολογικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά του κάθε φυλετικού τύπου.

    Μου δίνετε την άδεια να παραθέσω στο βιβλίο μου τις τόσο ενδιαφέρουσες πληροφορίες που έχετε γράψει (εννοείται με αναφορά στον ιστότοπο) ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αξιόπιστα βιβλία δεν συνηθίζεται να περιλαμβάνονται ιστοσελίδες του διαδικτύου ως πηγές. Μπορείς να συμβουλευτείς το ιστολόγιο για τα σωματικά και ψυχικά γνωρίσματα των φυλών, άλλωστε το περιεχόμενο είναι ελεύθερο, αλλά καλύτερα να ανατρέξεις απευθείας στις γραπτές πηγές που αναφέρει το ιστολόγιο.

      Διαγραφή
  19. Θα μπορούσε κάποιος να μου πει τον φυλετικό μου τύπο;
    Έντονα Δολιχοκεφαλος λεπτοπροσωπος με μακρύ προσωπο εξωμορφικος προς μεσομορφικος χωρίς έντονες γωνίες με σαρκώδη χείλη πηγούνι που πηγαίνει ελαφρώς προς τα πίσω μέτωπο στενο και αρκετά ψηλο με μέτρια προς έντονη κλίση χαμαικρανια προς ορθοκρανια έντονα υπεροφρυα τόξα με αποτέλεσμα η μύτη να μην ενώνει με το μέτωπο και σε προφίλ να δείχνει πως είναι λίγο πιο πίσω από το μέτωπο αν καταλαβαίνει τι εννοώ
    Η μύτη είναι μετρίου μεγέθους λεπτορινη προς μεσορινη που ξεκινάει πιο κάτω από το μέτωπο και το σωμα της είναι ίσιο αλλα έχει μια πολυ ελαφριά κυρτότητα στην αρχή της και η απόληξη της κοιτάει λίγο προς τα επάνω και από προφίλ φαίνεται πως προεξέχει λίγο
    Χρώμα μαλλιών ανοιχτό καστανό ισως με ελαφριες τάσεις ξανθοτητας μάτια ελαφρώς βαθιά τοποθετημένα ανοικτά καστανά προς μελί χρώμα δέρματος λευκό προς ανοικτό καφέ
    Μεγάλα άκρα με ψηλά πόδια και μακριά χέρια ύψος 1.79 κιλά 75

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.