Στην Επιτροπή Μετανάστευσης της κεντρικής κυβέρνησης των ΗΠΑ υπεβλήθη μία ανθρωπολογική μελέτη με τίτλο "Dictionary of Races or Peoples". Σκοπός εγγράφου είναι η πληροφόρηση της κυβέρνησης σχετικά με τα ανθρωπολογικά και εθνολογικά γνωρίσματα των λαών που μεταναστεύουν προς τις ΗΠΑ. Μην ξεχνάμε ότι η πίεση των Αμερικανών πολιτών ήταν τέτοια τον περασμένο αιώνα, που τέθηκαν αυστηρά όρια στην μετανάστευση προς τις ΗΠΑ και μάλιστα εισήχθησαν ποσοστώσεις με φυλετικά κριτήρια.
Ο συγγραφέας αναφέρει πως οι αρχές των ΗΠΑ εκτός από την εθνική προέλευση, προβαίνουν πλέον και σε φυλετική ταξινόμηση, χρησιμοποιώντας τις πέντε κύριες διακλαδώσεις της ανθρωπότητας. Όμως η μελέτη εισέρχεται και σε πιο λεπτομερή ταξινόμηση, χρησιμοποιώντας την ταξινόμηση του Ripley, με Τευτονικούς-Νορδικούς, Αλπικούς και Μεσογειακούς καθώς και την πιο αναλυτική του Deniker, που προσθέτει Διναρικούς, Βαλτικούς, κτλ. Στην βιβλιογραφία συμπεριλαμβάνονται βιβλία καθαρά φυσικής ανθρωπολογίας, όπως των Ripley, Deniker, Tylor και άλλων.
Η μελέτη έχει μορφή λεξικού, δηλαδή με αλφαβητική ταξινόμηση των λημμάτων. Συμπεριλαμβάνονται όλα τα έθνη και οι φυλές του κόσμου. Για κάθε λαό αναφέρονται στοιχεία σχετικά με την φυλετική του σύνθεση, κάνοντας χρήση φυλετικών τύπων και ανθρωπολογικών όρων, όπως κεφαλικός δείκτης, βραχυκεφαλία/δολιχοκεφαλία, μορφολογία προσώπου, κλπ. Η μελέτη ενός λαού πρέπει οπωσδήποτε να λαμβάνει υπόψη την φυλετική του σύνθεση, καθώς η φυλή είναι ο βαθύτερος παράγοντας που επηρεάζει την συμπεριφορά του.
Στο λήμμα για τους Έλληνες,...
ακόμα και στο λήμμα για την Κροατία, ο συγγραφέας γράφει ότι οι αρχαίοι Έλληνες ανήκαν στον Μεσογειακό φυλετικό τύπο:
Κατά τα άλλα θεωρεί ότι οι σύγχρονοι Έλληνες είναι μεν απόγονοι των αρχαίων, έχοντας όμως δεχτεί σημαντική ξένη επίδραση. Αυτό το συμπεραίνει από την αύξηση του κεφαλικού δείκτη στη σύγχρονη Ελλάδα σε σχέση με την αρχαιότητα, κάτι που κρίνει ότι προήλθε από είσοδο βραχυκέφαλων Σλάβων, Αλβανών και Τούρκων. Ως προς την συμπεριφορά των σύγχρονων Ελλήνων, ο συγγραφέας αναφέρει την διαμάχη που υπάρχει ως προς το αν για την πτώση του πολιτισμικού επιπέδου ευθύνεται πιθανή φυλετική αλλοίωση ή η οπισθοδρόμηση λόγω Οθωμανών. Πάντως, βρίσκει πολλά ικανότατα άτομα, διάθεση για πνευματική καλλιέργεια, οι Έλληνες διαφέρουν σημαντικά από τους γύρω λαούς που υποτίθεται ότι τους έχουν νοθεύσει και τέλος διαπιστώνει ότι η γλώσσα και τα ήθη εχουν παραμείνει παρόμοια σε μεγάλο βαθμό από την αρχαιότητα.
Ο συγγραφέας αναφέρει ότι οι Έλληνες μεταναστεύουν συστηματικά προς τις ΗΠΑ, με έναν από τους υψηλότερους ποσοστιαίους δείκτες στον κόσμο. Εμείς να προσθέσουμε ότι η μεταναστευτική τάση των Ελλήνων συνεχίζεται. Πράγμα που σημαίνει ότι η φυλετική υποβάθμιση της χώρας συνεχίζεται, επίσης.
Η μελέτη αυτή καταδεικνύει ότι πριν μερικές γενιές, ήταν απολύτως αποδεκτή η φυλετική ανθρωπολογία σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο. Κρατικά έγγραφα περιλαμβάνουν ανθρωπολογικές μελέτες για την φυλετική σύνθεση λαών με χρήση αναλυτικής φυλετικής τυπολογίας. Και ενώ τότε τα κρατικά έγγραφα ορθώς περιείχαν φυλετικές ταξινομήσεις, σήμερα η φυλή είναι λέξη απαγορευμένη κατ' εντολήν των σιωνιστών και εις βάρος της αλήθειας. Θα έρθει η στιγμή που η φυλετική ανθρωπολογία θα επανέλθει στα κρατικά έγγραφα.
Ο συγγραφέας αναφέρει πως οι αρχές των ΗΠΑ εκτός από την εθνική προέλευση, προβαίνουν πλέον και σε φυλετική ταξινόμηση, χρησιμοποιώντας τις πέντε κύριες διακλαδώσεις της ανθρωπότητας. Όμως η μελέτη εισέρχεται και σε πιο λεπτομερή ταξινόμηση, χρησιμοποιώντας την ταξινόμηση του Ripley, με Τευτονικούς-Νορδικούς, Αλπικούς και Μεσογειακούς καθώς και την πιο αναλυτική του Deniker, που προσθέτει Διναρικούς, Βαλτικούς, κτλ. Στην βιβλιογραφία συμπεριλαμβάνονται βιβλία καθαρά φυσικής ανθρωπολογίας, όπως των Ripley, Deniker, Tylor και άλλων.
Η μελέτη έχει μορφή λεξικού, δηλαδή με αλφαβητική ταξινόμηση των λημμάτων. Συμπεριλαμβάνονται όλα τα έθνη και οι φυλές του κόσμου. Για κάθε λαό αναφέρονται στοιχεία σχετικά με την φυλετική του σύνθεση, κάνοντας χρήση φυλετικών τύπων και ανθρωπολογικών όρων, όπως κεφαλικός δείκτης, βραχυκεφαλία/δολιχοκεφαλία, μορφολογία προσώπου, κλπ. Η μελέτη ενός λαού πρέπει οπωσδήποτε να λαμβάνει υπόψη την φυλετική του σύνθεση, καθώς η φυλή είναι ο βαθύτερος παράγοντας που επηρεάζει την συμπεριφορά του.
Στο λήμμα για τους Έλληνες,...
ακόμα και στο λήμμα για την Κροατία, ο συγγραφέας γράφει ότι οι αρχαίοι Έλληνες ανήκαν στον Μεσογειακό φυλετικό τύπο:
Κατά τα άλλα θεωρεί ότι οι σύγχρονοι Έλληνες είναι μεν απόγονοι των αρχαίων, έχοντας όμως δεχτεί σημαντική ξένη επίδραση. Αυτό το συμπεραίνει από την αύξηση του κεφαλικού δείκτη στη σύγχρονη Ελλάδα σε σχέση με την αρχαιότητα, κάτι που κρίνει ότι προήλθε από είσοδο βραχυκέφαλων Σλάβων, Αλβανών και Τούρκων. Ως προς την συμπεριφορά των σύγχρονων Ελλήνων, ο συγγραφέας αναφέρει την διαμάχη που υπάρχει ως προς το αν για την πτώση του πολιτισμικού επιπέδου ευθύνεται πιθανή φυλετική αλλοίωση ή η οπισθοδρόμηση λόγω Οθωμανών. Πάντως, βρίσκει πολλά ικανότατα άτομα, διάθεση για πνευματική καλλιέργεια, οι Έλληνες διαφέρουν σημαντικά από τους γύρω λαούς που υποτίθεται ότι τους έχουν νοθεύσει και τέλος διαπιστώνει ότι η γλώσσα και τα ήθη εχουν παραμείνει παρόμοια σε μεγάλο βαθμό από την αρχαιότητα.
Ο συγγραφέας αναφέρει ότι οι Έλληνες μεταναστεύουν συστηματικά προς τις ΗΠΑ, με έναν από τους υψηλότερους ποσοστιαίους δείκτες στον κόσμο. Εμείς να προσθέσουμε ότι η μεταναστευτική τάση των Ελλήνων συνεχίζεται. Πράγμα που σημαίνει ότι η φυλετική υποβάθμιση της χώρας συνεχίζεται, επίσης.
Η μελέτη αυτή καταδεικνύει ότι πριν μερικές γενιές, ήταν απολύτως αποδεκτή η φυλετική ανθρωπολογία σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο. Κρατικά έγγραφα περιλαμβάνουν ανθρωπολογικές μελέτες για την φυλετική σύνθεση λαών με χρήση αναλυτικής φυλετικής τυπολογίας. Και ενώ τότε τα κρατικά έγγραφα ορθώς περιείχαν φυλετικές ταξινομήσεις, σήμερα η φυλή είναι λέξη απαγορευμένη κατ' εντολήν των σιωνιστών και εις βάρος της αλήθειας. Θα έρθει η στιγμή που η φυλετική ανθρωπολογία θα επανέλθει στα κρατικά έγγραφα.
''......δεχτεί σημαντική ξένη επίδραση''.Τώρα εξηγούνται πολλά πράγματα για την κατάληξη αυτού που ακόμα αποκαλούμε,ακόμα,ελληνισμό.Στο τέλος,αυτό που δίνει αξία δεν είναι η ταυτότητα στα άτομα αλλά τα άτομα στη ταυτότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο που το έγγραφο αυτό, δεν είναι μια επιστημονική αναφορά ανθρωπολογικής μελέτης, αλλά έκθεση του υπουργείου εξωτερικών σχετικά με ζητήματα που αφορούν τη μετανάστευση. Αν διαβάσει κανείς την ημερομηνία που γράφτηκε, θα καταλάβει ακόμα περισσότερα πράγματα.
ΔιαγραφήΌλο το κείμενο, είναι η άποψη των αμερικανών πρακτόρων σχετικά με λαούς της Ευρώπης. Γεγονός που σημαίνει πως αποτελεί ένα σύνολο πολιτισμικών, φυλετικών και εθνολογικών στοιχείων καθώς κι προκαταλήψεων σχετικά με τον κάθε λαό.
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ευφυΐα για να καταλάβει κάποιος ότι ο πληθυσμός που κατοικεί στην Ελλάδα δεν είναι ακριβώς ο ίδιος με αυτόν ας πούμε της κλασσικής εποχής.Κάποιοι θα το θεωρούσαν αυτό ως λεπτομέρεια,κάτι χωρίς ιδιαίτερη σημασία αφού αυτό που θα είχε την όποια αξία και σπουδαιότητα θα ήταν η διατήρηση της γλώσσας και κάποια μορφή παράδοσης.Προσωπικά δεν είμαι πεπεισμένος ότι τα πράγματα είναι τόσο απλά.Όταν αλλάζει ο λαός αλλάζει και η κουλτούρα,αλλάζουν οι συνήθειες,αλλάζει η ταυτότητα,αλλάζει ο τρόπος που βλέπεις τον εαυτό σου και η σχέση σου με το παρελθόν και την ιστορία(ακόμα και με την ιστορία ως προοπτική).Ναι το κείμενο μπορεί να ήταν έκθεση(πριν ένα περίπου αιώνα) από το αμερικάνικο υπουργείο εξωτερικών αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι αλήθεια.
ΔιαγραφήΠαρακολουθώ αρκετό καιρό το μπλογκ, και δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον φίλτατο Γάιο Ιούλιο Καίσαρα. Οφείλουμε να είμαστε ειλικρινείς, πρωτίστως δε, με τους ίδιους μας τους εαυτούς μας. Ναι, έχουμε υποστεί επιμειξίες και προσμίξεις από αλλοφύλους, των οποίων την ποιότητα θεωρώ αχαρακτήριστη, αν και αναγνωρίζω ότι κάθε φυλετικός τύπος ίσως να έχει τα προταιρήματά του και τα μειονεκτήματά του.
ΔιαγραφήΔεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια στην αλήθεια. Ο εχθρός, όποιο προσωπείο και αν φοράει, εκμεταλλεύεται τις ιδεολογικές αγκυλώσεις του κάθε ενός που θεωρεί πολέμιό του, πατώντας επί αυτών και επιβάλλοντας την κυριαρχία του με σιδερένια πυγμή. Προϋπόθεση για να πράξουμε προς την πρόοδο, με τα κριτήρια που εμείς, ως νοούντες τις εθνικιστικές ιδεολογίες ως λύση απέναντι σε μια παρακμιακή κατάσταση γάγγραινας, αποτελεί η αποδοχή της αλήθειας, όσο πικρή και αν είναι αυτή, καθώς δια της γνώσης μας (των "αδυναμιών" μας), αποκαλύπτεται η κατάσταση όπως πραγματικά έχει, και άρα, εμμέσως, φανερώνεται και ο δρόμος αλλά και ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να δρα ο κάθε ένας εξ ημών για να διορθώσουμε - όσο είναι δυνατόν ή ορθόν αυτό - την δυσμενέστατη κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει.
Σημαίνει αυτό, παρόλα αυτά, ότι θα ενδώσουμε στις προδοτικές σειρήνες των ανθελλήνων που μας καλούν να παραδώσουμε τα όπλα μας, και άρα και το σώμα και το πνεύμα μας; Χίλιες προτροπές σε αυτοταπείνωση και εθνομαζοχισμό, ήτοι ντροπές ανθελλήνων και μισελλήνων (έστω αυτού του κράματος που είμαστε και αποκαλούμε συνέχεια των προγόνων μας, σε οιονδήποτε βαθμό) - για να παραφράσουμε τον Ζήνωνα τον Ελεάτη - δεν δύναται να παράξει ούτε ένα ίχνος εθνικής και φυλετικής περηφάνιας ή οποιασδήποτε άλλης τέτοιου βεληνεκούς!
Ίσως να μην χρωστάμε τίποτα στους ζωντανούς. Ίσως, απεναντίας, να μας χρωστάνε κιόλας με τον τρόπο που πράττουν τόσα χρόνια και την ζημεία που έχουν προκαλέσει στην Ιερή Πατρίδα μας, την Ελλάδα. Όμως δεν είμαστε ηλίθιοι ούτε αφελείς για να σταματήσουμε τον δικό μας προσωπικό αγώνα. Γιατί αυτός, στρέφεται προς εμάς τους ίδιους, και μέσω ημών, προς του Προγόνους μας, προς την Αθανασία, προς το Αιώνιο.
Ιδέα μας οι Πρόγονοί μας (πνεύμα και χρόνος), πατρίδα μας η Φυλή μας (σώμα και χώρος), Πρότυπό μας η Κλασσική Ελλάς (χωροχρονική ολότης).
Χαίρετε
- Αργοναύτης
Όπως έχω ξαναγράψει σχολιάζοντας σε αυτό το μπλογκ, είναι διαφορετικό να έχει κανείς ορισμένες απόψεις και οι εκτιμήσεις του να μην συμφωνούν με την συνέχεια των Ελλήνων. Κι άλλο πράγμα, να συζητάμε με βάση επιστημονικές μελέτες. Γιατί οι 9 στις 10 μελέτες, πολύ απλά, αποδεικνύουν πως κάνουν λάθος όσοι πιστεύουν ότι "δεν είμαστε οι ίδιοι".
ΔιαγραφήΚαλύτερα λοιπόν, να είμαστε ΠΡΑΓΜΑΤΙ ειλικρινείς και να αντιληφθούμε πως η διαφορά δεν βρίσκεται στην ποιότητα του ανθρώπινου υλικού αλλά στις συνθήκες που αυτό υπάρχει. Σε πολλούς είναι δύσκολο να αντιληφθούν πως οι νόμοι της φυσικής υφίστανται και στους ανθρώπους κι όχι μόνο στα μεμονωμένα άψυχα πράγματα. Μάλλον λοιπόν, εκεί βρίσκεται το ζήτημα το περί της ευφυΐας... Εκτός κι αν η εξιδανίκευση της αρχαίας Ελλάδας έχει φθάσει στο σημείο να νομίζουμε πως η πλειοψηφία των προγόνων μας ήταν άριστοι κι όχι μια αμυδρή αλλά καθοδηγούσα μειοψηφία. Ή πως τον ρόλο της δαρβίνειας φυσικής επιλογής στον άνθρωπο, έχει η κοινωνία και ο τρόπος διαβίωσης.
Απάντηση μάλιστα, υπάρχει και στο ερώτημα "κατά πόσον είμαστε ίδιοι". Σαφώς κι δεν είναι σε απόλυτο βαθμό, καθώς κάτι τέτοιο απλά είναι αδύνατον. Αλλά ο προσδιορισμός της μείξης με άλλα έθνη (κατά βάση Ευρωπαϊκά) είναι πολύ μικρός, καθότι ακόμα κι ιστορικά να το δει κάποιος, κατά τις περιόδους που συνέβη κάτι τέτοιο οι Έλληνες ήταν υπερ-πολλαπλάσιοι των ξένων πληθυσμών. Το αντικείμενο λοιπόν, των όποιων μελετών κατόπιν, της τρανταχτής παραδοχής εκ μέρους της επιστήμης, δεν είναι "αν οι Έλληνες είναι ίδιοι με τους προγόνους τους" αλλά οι περιπτώσεις που δεν είναι (πόσοι, ποίοι, κατά πόσον).
Από εκεί και πέρα, οφείλω να αναγνωρίσω πως δεν ήμουν σαφής όταν έγραψα την παρατήρησή μου περί της ημερομηνίας έκδοσης. Όχι Γάιε, δεν αναφερόμουν στο γεγονός ότι εκδόθηκε πριν από 104 χρόνια. Αλλά πως τότε κυριαρχούσε η γνώμη του Φαλμεράγιερ. Ξέρω πως είναι τετριμμένη ιστορική λεπτομέρεια να αναφέρει κανείς τον Φαλμεράγιερ σαν την "πηγή κάθε αμφισβήτησης" αλλά εν προκειμένω, η εποχή κατά την οποία διάφοροι μελετητές τον διέψευσαν συμπίπτει με την έκδοση της αμερικανικής έκδοσης.
Σήμερα παρακολουθώντας μια εκπομπή σε τηλεοπτικό κανάλι όπου προβάλλονται εκπομπές εθνικού/πατριωτικού ενδιαφέροντος,είδα(με μεγάλη απορία) να ''παίζει'' videoclip με κολάζ εικόνων από την ταινία του Oliver Stone Alexander συνοδευόμενο με ήχους-κάτι rap που υμνούσαν τον μέγα στρατηλάτη και την τρομερή επιτυχία των ελληνικών όπλων να φέρουν το ελληνικό πνεύμα μέχρι την Ινδία.Η απορία μου(και γι' αυτό την μεταφέρω στο site)είναι αν αυτοί που αποκαλούν τους εαυτούς τους εθνικιστές γνωρίζουν την αντίφαση τους επί της ιδεολογίας που πιστεύουν ότι πρεσβεύουν;Το να δηλώνεις ότι ο πολιτισμός σου είναι οικουμενικός αλλά με την δεύτερη πνοή σου να αρνήσε αυτή την ταυτότητα σε αλλόφυλους είναι τουλάχιστον τρελό(για να μην πω υποκριτικό).Τελικά τι είμαστε αδέλφια;Έθνος/λαός με συγκεκριμένες ιδιότητες και χαρακτηριστικά ή Οικουμένη,γιατί σίγουρα δεν μπορεί να είμαστε και τα δύο.Οι άνθρωποι τον γραμμάτων(που είναι αριστεροί οι περισσότεροι) τείνουν προς την δεύτερη απάντηση(πχ.Χ.Γιανναράς που μιλάει για ένα τρόπο βίου) όπου ολόκληρες οικογένειες αφανίζονται από προσώπου γης αλλά παρόλα αυτά η ταυτότητα παραμένει στο χρόνο.Αλλά το ερώτημα παραμένει.Γνωρίζουμε τους εαυτούς μας;Και ακόμη περισσότερο τι θέλουμε;
ΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ" ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.....
ΔιαγραφήΟ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ¨ΑΝΤΙΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ"..........ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΗΝ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ" ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΠΤΥΧΕΣ (ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ,ΙΣΤΟΡΙΚΗ ,κτλ).........ΑΝΤΕΤΑΞΕ ΣΤΟΝ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ" ,ΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ,ΠΟΛΙΤΙΚΟ,κτλ).........
ΟΙ "ΑΝΤΙΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΣ" ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ (ΒΙΚΟ, ΧΕΡΝΤΕΡ ,ΜΑΙΣΤΡ,ΡΕΝΑΝ,ΤΑΙΝ ,ΜΠΑΡΡΕΣ ,ΜΩΡΑΣ ,ΚΡΟΤΣΕ ,ΣΟΡΕΛ ,ΣΠΕΓΚΛΕΡ,κτλ) ,ΟΡΙΣΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΕΘΝΟΥΣ.......ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΟΜΙΚΗ-ΗΘΙΚΗ........
ΑΥΤΟΣ Ο ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟΣ ΜΠΟΛΙΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΓΚΟΜΠΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΑΡΒΙΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΤΕΤΡΕΜΙΝΙΣΜΟ.......
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΤΟ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ",ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΙΤΕ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΤΕ ΔΟΛΟ.......ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΦΥΛΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΚΑΜΠΤΟ ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟ.......
."ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ" ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ΦΥΣΙΚΗ-ΧΗΜΕΙΑ,κτλ) ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ.........
Δέχομαι την απάντηση σου και ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο.
ΔιαγραφήΚΑΝΕΝΑΣ ΚΟΠΟΣ...ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΙ ΜΑΖΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ", ΝΑ ΕΘΕΤΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ....
ΔιαγραφήΠράγματι ο νεοέλληνας είναι σχιζοφρενής και πιστεύει ταυτόχρονα και σε μια "κλειστή" αρχαία Ελληνική κοινωνία αλλά και σε μια οικουμενική. Αυτό είναι απλά μια ακόμα απόδειξη της μορφωτικής του ένδειας αλλά και του ελλείμματος παιδείας εκ μέρους του νεοελληνικού κράτους. Γιατί πολύ απλά, φροντίζουν να μας διδάξουν ότι "οι Έλληνες της Αλεξανδρινής εποχής απλώθηκαν σε όλο τον κόσμο μπλαμπλα" αλλά δεν κάνουν ποτε λόγο για τις κοινωνικές συνθήκες αυτής της εξάπλωσης τόσο κατά την Αλεξανδρινή όσο και κατόπιν κατά τη Ρωμαϊκή περίοδο. Ο λόγος πίσω από αυτό, είναι καταφανώς πολιτικός, διότι αφορά τις κάστες της αυτοκρατορίας όπου η κοινωνική βαθμίδα είχε πρωτίστως εθνική ταυτότητα κι όχι μια γενικόλογη πολιτισμική.
ΔιαγραφήΚαθηγητές τύπου Γιανναρά, είναι απλά οι διανοουμενίστικοι φορείς αυτής της ρωμαίικης βλακείας όπου η θρησκεία και ο βυζαντινός μονοπολιτισμός, ή ο ελληνιστικός οικουμενισμός, παρουσιάζονται ως οι πρωταρχικές αλλά και γενεσιουργές συνθήκες του σημερινού Ελληνικού έθνους και συνάμα το "πεπρωμένο". Σαφώς κι κάθε έθνος θεωρεί σαν πεπρωμένο να φθάνει στο αυτοκρατορικό μεγαλείο, αλλά προφανώς η διάλυσή του δεν μπορεί να το οδηγήσει σε κάτι τέτοιο.
Τέλος μια παρατήρηση: Αυτή η διχασμένη και διχαστική νοοτροπία, δεν είναι αποκλειστικό προσόν των Ελλήνων, αλλά η αιτία πίσω από τις θεωρίες των νορδιστών. Στηρίζονται ακριβώς στην ίδια ιδέα, ότι δηλ ο κύριος κορμός κάποιου προηγμένου σε κάθε τομέα έθνους επεκτάθη, εκπολιτίστηκε κι αναμίχθηκε σε απόλυτο βαθμό με άλλους λαούς, αφήνοντας πίσω του μόνο κάποια απομεινάρια.
Φίλε Γάιε, όντως, η απορία σου (ή μάλλον, ο προβληματισμός σου) είναι βάσιμος και λογικός. Σαφώς, κάθε φυλετιστής και εθνικιστής, πρωτίστως, αναγνωρίζει την ποικιλότητα τόσο σε φυλετικό, όσο και σε πολιτισμικό επίπεδο κάθε λαού ανεξαιρέτως, και το δικαίωμά του εκάστοτε λαού να παλεύει για την αυτάρκειά του, αυτονομία του και αυτοχειραφέτησή του. Να ορίζει την μοίρα του ο ίδιος με άλλα λόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο, θεωρώ κατ' εμέ, ότι δεδομένου της γεωγραφικής και γεωπολιτικής θέσεως της Ελλάδος, η κατεύθυνση θα πρέπει να είναι τέτοια, που να μπορεί να επηρεάσει θετικά χώρες ξένες προς εμάς (ουδέτερες) στο να τίθενται φιλικότερα προς εμάς. Συγκεκριμένα, προσεγγιστικά, αλλά όχι απόλυτα, συνηγορώ υπέρ μιας μορφής Πολιτισμικού Ιμπεριαλισμού. Δεν εννοώ καθόλου την προσπάθεια κατακρεούργησης του πολιτισμού ενός λαού και την καταστροφή του, ούτως ώστε αυτός να υιοθετήσει αποκλειστικά και μόνο τον δικό μας. Τίθεμαι όμως σαφέστατα υπέρ κινήσεων συντεταγμένων με σκοπό την δημιουργία αισθημάτων φιλίας, σεβασμού και θαυμασμού προς την Ελλάδα, τα οποία μπορούν να έχουν και περαιτέρω διπλωματικές προεκτάσεις. Σε εχθρικά δε έθνη προς την Ελλάδα, με μηδαμινό ή και μηδενικό πολιτισμό (βλ. Αλβανία επί παραδείγματι), πολιτισμικά θα πρέπει να ισοπεδωθούν, όχι λόγω μίσους (θεωρώ το συναίσθημα απατηλό και προσωρινό), αλλά λόγω μιας προσπάθειας οικειοποιήσεως και ανάκτησης των εδαφών μας. Ακριβώς δε επειδή δεν υφίστανται δικαιώματα, αυτά, μπορούν να βασιστούν και να θεμελιωθούν μόνο επί της ωμής δυνάμεως.
Από την άλλη όμως, οφείλουμε να σκεφτούμε και το εξής. Ζούμε, και βλέπουμε, μια παγκοσμιοποιητική λαίλαπα, με σαφέστατες καπιταλιστικές βάσεις και κατευθύνσεις, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για όλους τους λαούς ανεξαιρέτως. Θεωρώντας δε τον καπιταλισμό, όπως και τον μπολσεβικισμό, εκφάνεις του ιουδαϊκού υλιστικού πνεύματος, δεν μπορούμε παρά να αντιτάξουμε, τουλάχιστον για τους ευρωπαϊκούς λαούς, την ανωτερότητα και αναγκαιότητα του ελληνικού πνεύματος. Αναγκαστικά δηλαδή, εφόσον θέλουμε τα έθνη να μην διαβρωθούν εντελώς από την μάστιγα αυτή, θα πρέπει να προπαγανδίζεται ο ελληνισμός. Άλλωστε, δεν πιστεύω να αλλοιώθηκε τόσο ο πολιτισμός των υπολοίπων ευρωπαϊκών λάων από την ανάγνωση του Πλάτωνος και του Ηρακλείτου. Μόνο ώφελος πιστεύω είχαν.
Συνοπτικά, όσον αφορά στον προβληματισμό σου, πιστεύω ότι οιαδήποτε βιβλιογραφία προερχόμενη από τον οιονδήποτε λαό (πνευματικό δημιούργημα του εκάστοτε λαού και έκφραση της ψυχής και της σκέψης του), δίνει την δυνατότητα και αφήνει περιθώρια προς ικανοποίηση των εκάστοτε εθνικών αναγκών, διευρύνοντας τους πνευματικούς ορίζοντες.
- Αργοναύτης
ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ Ο ΓΑΙΟΣ ΓΙΑ "ΜΕΛΕΤΗ" ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.........ΜΙΛΗΣΕ ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΩΣ ΜΕΣΟ "ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΣ" ΑΛΛΟΦΥΛΩΝ (ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ).......
ΔιαγραφήΚΙ ΕΓΩ ΒΡΙΣΚΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟ ΖΕΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΣΑΜΟΥΡΑΙ.........ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΖΕΝ Η ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΘΑ "ΜΕΤΕΧΩ ΤΟΥ ΙΑΠΝΩΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ" ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΩ ΙΑΠΩΝΑΣ......
Η ΜΕΛΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΗ......Η ΘΕΩΡΙΑ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΛΛΟΦΥΛΩΝ ΕΞΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ..........
ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΣ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΣ.........ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ , ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙ (ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ) ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ........ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΕΟΤΥΠΟ (ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΑΚΤΙΚΑ ΦΥΛΑ).......
ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗΟΔΕΥΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ........
Δεν έχω τίποτα να προσθέσω. Συμφωνώ.
Διαγραφή- Αργοναύτης