Ο Ε. Tylor (1832-1917) ήταν Βρετανός ανθρωπολόγος. Aσχοληθηκε ελάχιστα με τη φυσική ανθρωπολογία. Περισσότερο ενδιαφέρθηκε για τον ανθρώπινο πολιτισμό και τις πρωτόγονες κοινωνίες. Το πιο γνωστό βιβλίο του είναι το Anthropology: an introduction to the study of man and civilization.
Στα πρώτα δύο κεφάλαια αναφέρεται στην προϊστορία και την καταγωγή του ανθρώπου. Το τρίτο κεφάλαιο είναι το πιο ενδιαφέρον από πλευράς φυσικής ανθρωπολογίας. Εκεί μιλά για ανθρώπινες φυλές, όπως όλοι οι σοβαροί επιστήμονες, σε αντίθεση με τους σύγχρονους σιωνιστικά επιλεγμένους "επιστήμονες" της πλάκας. Αναφέρει τις φυλετικές διαφορές στα σωματικά γνωρίσματα, όπως ύψος, αναλογίες, κρανίο, χαρακτηριστικά του προσώπου, χρωματισμό, τριχοφυΐα, ενώ μιλά και για τις διαφορές στην ψυχοσύνθεση. Κατηγοριοποιεί τις ανθρώπινες φυλές και εξετάζει τα ζητήματα μίξης και μεταβλητότητας. Η φυλετική κατηγοριοποίηση είναι απλή και όχι λεπτομερής. Τα υπόλοιπα κεφάλαια ανφέρονται στις βασικές έννοιες του πολιτισμού του ανθρώπινου είδους.
Το βιβλίο είναι εισαγωγικό και ιδιαίτερα το τρίτο κεφάλαιο είναι μια εύληπτη πρώτη επαφή με τις ανθρωπολογικές έννοιες.
Στα πρώτα δύο κεφάλαια αναφέρεται στην προϊστορία και την καταγωγή του ανθρώπου. Το τρίτο κεφάλαιο είναι το πιο ενδιαφέρον από πλευράς φυσικής ανθρωπολογίας. Εκεί μιλά για ανθρώπινες φυλές, όπως όλοι οι σοβαροί επιστήμονες, σε αντίθεση με τους σύγχρονους σιωνιστικά επιλεγμένους "επιστήμονες" της πλάκας. Αναφέρει τις φυλετικές διαφορές στα σωματικά γνωρίσματα, όπως ύψος, αναλογίες, κρανίο, χαρακτηριστικά του προσώπου, χρωματισμό, τριχοφυΐα, ενώ μιλά και για τις διαφορές στην ψυχοσύνθεση. Κατηγοριοποιεί τις ανθρώπινες φυλές και εξετάζει τα ζητήματα μίξης και μεταβλητότητας. Η φυλετική κατηγοριοποίηση είναι απλή και όχι λεπτομερής. Τα υπόλοιπα κεφάλαια ανφέρονται στις βασικές έννοιες του πολιτισμού του ανθρώπινου είδους.
Το βιβλίο είναι εισαγωγικό και ιδιαίτερα το τρίτο κεφάλαιο είναι μια εύληπτη πρώτη επαφή με τις ανθρωπολογικές έννοιες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.