Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Οι φυλές στα ιερά κείμενα των Ινδών


"Οι τέσσερις διαιρέσεις της ανθρώπινης τάξης δημιουργήθηκαν από εμένα σύμφωνα με τις διαφορές στην ποιότητα, στην δραστηριότητα και στην ικανότητα."

Bhagavad-Gita, IV, στίχος 13


Η Bhagavad-Gita, που σημαίνει «Το Θείο Τραγούδι» είναι ένα από τα σημαντικότερα ιερά κείμενα του Ινδουισμού. Ο στίχος που παραθέτουμε, αναφέρεται στις κάστες, που αποτελούσαν θεμελιώδη θεσμό κοινωνικής οργάνωσης στην Ινδία. Ο διαχωρισμός ήταν σε μεγάλο βαθμό φυλετικός. Τα ιερά...
λόγια λένε πως οι τέσσερις κάστες προέκυψαν λόγω των ψυχικών τους διαφορών. Άλλοι είναι ικανοί και δραστήριοι, λόγω φυλετικών προδιαθέσεων, ενώ άλλοι όχι. Και αυτό είναι θεία θέληση να εντάσσεται οργανικά στην θεσμική δομή της κοινωνίας.

Μόνο αντιφυσικές θρησκείες θεωρούν όλους τους ανθρώπους το ίδιο. Αντιθέτως, βλέπουμε ότι στα θρησκευτικά βιβλία των Ινδών η φυλετική διαφοροποίηση θεωρείται κάτι δεδομένο, ως αποτέλεσμα της θείας βούλησης.

9 σχόλια:

  1. Η διαφορά στις 4 κατηγορίες των ανθρώπων κατά την Ινδική παράδοση δεν ήταν ψυχική [και μόνο κυρίως τουλάχιστον] αλλά [κυρίως] πνευματική (όχι διανοητικιστική), μεταφυσική. Κατά τους Ινδούς (αλλά και τους Γνωστικούς, τον Ερμή Τρισμέγιστο και το Πλάτωνα) υπήρχαν 3 κύρια στοιχεία στον άνθρωπο, το καθένα χαρακτήριζε και καθένα εκ των -τριών- σωμάτων του ατόμου. Ήταν το υλικό στοιχείο, το ψυχικό, και το πνευματικό. Εδώ υπάρχει άμεσος διαχωρισμός του πνευματικού και δεν είναι το συμβατικώς εννοουμένως ψυχο-διανοητικό αλλά των ανώτερων ψυχο-διανοητικών λειτουργιών του ανθρώπου, των αιθερικών που απορίπτει ως υφιστάμενες ο "ορθολογιστικός" Εθνικισμός (πλην κάποιων εσωτεριστικών παραδόσεων που ενυπάρχουν στην ιδεολογία του Εθνικισμού, αν και αυτές πολλάκις δεν είναι στρεβλές). Στη πραγματικότητα το άτομο που είναι γεννημένο με πνεύμα γεννιέται σε κατάσταση cognitive dissonance-mindblindness ως προς του τι βλέπουν οι άλλοι σε σχέση με αυτόν, καθώς βλέπει περισσότερα και βιώνει περισσότερα (τίποτα δε "εκτός πραγματικότητος"), αυτό που θεωρεί συμβατικό, κανονικό, γραμμικό για την δική του οπτική δεν είναι στη πραγματικότητα. Όπου διαβάζει το Χ απο ένα άτομο κατώτερης κατηγορίας ισχύει διανοητικά-συναισθηματικά/ψυχικά κλπ το Υ. Αυτό συμβαίνει γιατί οι "φυσικές κάστες" αναμείχθηκαν και βγήκαν οι Πνευματικά τέλειο μέσα στα ψυχιατρεία των Υλικών ανθρωποειδών-γκόλεμς. Δέχεται περισσότερα (διανοητικά και συναισθηματικά) δεδομένα στο χώρο και στο χρόνο και τα επεξεργάζεται με καλύτερο-ταχύτερο και ισχυρότερο απ' ότι το μέσο άτομο τρόπο λόγω του ότι η πνευματική οντολογική ποιότης του ως άτομο είναι φύσιν διαφορετική. Δεν είναι παρά ένα άτομο γεννημένο με τέλειες ψυχο-διανοητικές (πνευματικές) λειτουργίες, που βιώνει πολύ πιο έντονα τα αισθήματα της ζωής (θετικά ή αρνητικά). Έτσι και οι σοφοί Φιλόσοφοι-Βασιλείς του Πλάτωνος δεν είναι κουτοπόνηρα γραμμικά υλιστικά Αριστοτέλεια όντα - υπάνθρωποι αλλά πνευματικά ανεπτυγμένα όντα όπως οι Ιερείς και Γκουρού (και ενίοτε βασιλείς) της Αιγύπτου και των Ινδιών. Είναι αδύνατον να υπάρχουν 4 κατηγορίες ανθρώπου και να βασίζονται σε απλές "ψυχικές" διαφορές ως κοινώς και συμβατικώς νοείται. Οι Γνωστικοί έλεγαν ότι οι Χωϊκοί η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού καταλαβαίνουν, αναπνέουν και ζουν μόνο ύλη με κάλυμμα ψυχο-νοητικό κλπ και οι Ψυχικοί (πάσης φυλής πάλι). Οι 4 τάξεις ανθρώπων της Ινδίας (χωρισμένες εκάστως σε κάστες) είχαν διαφορετικά "γκούνας", ήτοι αιθερικο-πνευματικές (ή μη αιθερικο-πνευματικές) ποιότητες, ισχνή μειοψηφία του πληθυσμού είχε την ποιότητα του "πράκτρι", την ύψιστη αιθερικο-πνευματική. Άρα λοιπόν πίσω απ' τα φυλετικά θέματα υπάρχουν και άλλα, τα πνευματικά που τόσο μηδενίζει ως φύσιν αδύνατον να τα κατανοήσει ο μέσος Χωϊκός-Χωμάτινος υπάνθρωπος. Οι Γνωστικοί λέγαν ότι οι Χωϊκοί (η συντριπτική πλειοψηφία των μαζών τότε και τώρα) ζουν μία ζωή ως παρωδικές συνειδήσεις και στο τέλος θα διαλυθούν δια του Συμπαντικού Πυρός μαζί με την άθλια ύλη. 1/250 και αν σήμερα είναι Πνευματικός (όρος των Γνωστικών). Ναι η Λευκή φυλή συγκεντρώνει τους περισσότερους Πνευματικούς (γι' αυτό και μαγνητίζει όλα τα πιθηκοειδή-ανθρωποειδή του πλανήτη), αλλά δεν είναι όλοι οι Λευκοί Πνευματικοί, ή όλοι οι Πνευματικοί Λευκοί. Όσο καθαρότερα Λευκά γονίδια έχεις τόσο κατά απόλυτο σχεδόν μέτρο λειτουργεί το Πνεύμα μέσα σου, η επιμειξία εκτός απο τη φυσική βιολογία και σώμα καταστρέφει και τη μεταφυσική βιολογία και σώμα ανεπανόρθωτα, δημιουργεί -πνευματική σχιζοφρένεια-.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * άμεσος διαχωρισμός του πνευματικού και του ψυχικού, *απορρίπτει ως μη υφιστάμενες
      *ως προς το τι
      *τέλειοι
      *κατά τρόπο απ' ότι το μέσο άτομο
      *ως ατόμου
      *ανθρώπων
      *και οι Ψυχικοί έχουν ισχνή-στοιχειώδη συνείδηση και μια σπίθα μόνο του θείου (εκ παραδρομής τα λάθη)

      Διαγραφή
    2. Υπεράριος Ατλαντοειδής Καληδόνιος Βρεταννός8 Φεβρουαρίου 2016 στις 7:48 μ.μ.

      Έυγε αγαπητέ φίλε 11:11 .

      Διαγραφή
  2. Ο Κωνσταντίνος Χαλιλόπουλος οβασιλίας των τσιγγάνων ειναιιρανικός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο βασιλιάς των τσιγγάνων...πόσο γελοίο ακούγεται αυτό...πώς λέμε για παράδειγμα ''ο Βασιλεύς Αλέξανδρος των Μακεδόνων'' ή ''Ράγκναρ Λόθντμπροκ βασιλεύς των Βορείων'' ...

      Διαγραφή
    2. Ναι στο πρώτο, γελάμε στο δεύτερο...

      Διαγραφή
    3. Τώρα για τον Χαλιλόπουλο, δεν το ξέρω γιατί δεν παραθέτεις φωτογραφία, αλλά και να είναι τί ρόλο παίζει. Και να ήταν Μεσογειακός τί ρόλο παίζει. Τσιγγάνος είναι.

      Διαγραφή
    4. Μα δίκιο δεν έχω ρε φίλε Κωνσταντινουπολίτη; ;΄΄Ακου βασιλιάς των τσιγγάνων...Ο Σίμπα ο βασιλιάς των λιονταριών μεγαλύτερη αξία έχει από τον ''βασιλιά των τσιγγάνων''.Τουλάχιστον ο λέων είναι ένα αρχοντικό είδος του ζωικού βασιλείου.Ο κάθε αθίγγανος τι είναι, που δεν έχει ούτε στάλα ευρωπαϊκό αίμα μέσα του;; Αλλά δεν είναι μόνο η καταγωγή διότι και πολιτιστικά είναι στο ίδιο επίπεδο με τους κάφρους...

      Διαγραφή
    5. Πάτα χαλιλόπουλος βασιλίας και θα σού βγάλει φωτο τεσπα.. θα ηταν ωραίο να γινει ένα αρθρο για τόν φυλετικό τπυο των τσιγγάνων με υλικο 200 φωτο και

      Διαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.