Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2016

José Antonio Primo de Rivera: αίμα εναντίον πολιτικών κομμάτων


"Κανείς δεν γεννιέται μέλος ενός πολιτικού κόμματος· αντιθέτως, όλοι γεννιόμαστε μέλη μιας οικογένειας"

José Antonio Primo de Rivera


Απευθυνόμενος στην διχασμένο Ισπανικό λαό, ο εθνικιστής αγωνιστής βάζει ως ενοποιητικό παράγοντα τον βιολογικό. Αυτό που χαρακτηρίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στη ζωή...
είναι ότι ανήκει σε μια συγκεκριμένη οικογένεια. Αντίστοιχα γεννιόμαστε δημότες της πόλης και μέλη του έθνους. Κανείς δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό, κανένα πολιτικό δόγμα.

Ο José Antonio Primo de Rivera θέλει να επισημάνει ότι οι δεσμοί αίματος είναι πολύ βαθύτεροι από τους πολιτικούς δεσμούς.

Αφιερωμένο στην επέτειο των 80 χρόνων από την θυσία του μεγάλου αγωνιστή.

18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο άρθρο Διαχειριστά!

    Μέγιστος ανήρ ο Χοσέ Αντόνιο όπως και ο Ραμίρο Λεδέσμα!

    Η συνθετική σκέψη και των δύο φάνηκε στην δημιουργία του Εθνοσυνδικαλισμού η οποία είχε ως στόχο να στρεψει τον εργατικό συνδυκαλισμό σε ένα Εθνικό πλαίσιο μακρυά από τον υλιστικό, άθεο και αντεθνικό μαρξισμό.

    Αιωνία η Μνήμη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο άρθρο! Aλοιμονο μας να μην πουμε και τον Oνησιμο Ρεδονδο.

    http://oredondo.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια ερωτηση σχετικα με τους αλπικους της χωρας μας αυτοι που εχουν τα μεσογειακα χρωματα ειναι γηγενεις και αυτοι που εχουν ξανθα μαλλια και ανοιχτα ματια ειναι απο κεντρικη ευρωπη;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και αυτοί που έχουν κόκκινα μαλλιά και πράσινα μάτια είναι από την περιοχή του Καυκάσου.

      Διαγραφή
    2. Οι Αλπικοί οπως και οι ΚΜ έχουν διαφορές μεταξύ των αναλόγως από που προερχονται.

      Οι Αλπικοί της Ελλάδος είναι σαν αυτούς σε Ιταλία και Ισπανία και Γαλλία. Γενικά του Νότου ας πούμε.

      Οι Αλπικοί σε Ελβετία και βορειες χώρες δύνανται να έχουν πιο ανοιχτές αποχρώσεις ή να είναι πιο ασπροι στο δερμα.


      Πάντως εάν μου βάλεις έναν Αλπικό Ελβετο και έναν Αλπικό Έλληνα εγώ μπορώ να τους ξεχωρίσω και ας είναι της ιδίας ράτσας.

      Διαγραφή
    3. Αφου μπορείς να τους ξεχωρίσεις τότε προφανώς δεν είναι της ίδιας ράτσας. Η φυλετική ταξινόμηση είναι ελλειπής σε αυτό τον τομέα. Θα πρέπει να ορίστει περαιτέρω φυλετική κατηγοροποίση για να μην δημιουργούνται ψευδείς εντυπώσεις φυλετικής συγγένειας. Λογικά οι αλπικοί της Γαλλίας προέρχονται από το κελτικό υπόστρωμα, ενώ της Ελλάδας από το Θρακικό υπόστρωμα.

      Διαγραφή
    4. Οι άνθρωποι γενικότερα μοιάζουν και δεν είναι "φωτοτυπίες" ο ένας του άλλου. Το εύρος των ομοιοτήτων τους εξετάζει η ανθρωπολογία ταξινομώντας τους σε διαφορετικούς φαινότυπους, κι αυτό, βασίζεται σε ειδικά κριτήρια όχι σε επιμέρους ανομοιότητες. Εν προκειμένω, το χρώμα των μαλλιών και του δέρματος δεν σημαίνουν πολλά όταν όλα τα άλλα έχουν συνάφεια.
      Αυτό, μπορεί να το διαπιστώσει κανείς ακόμα και σε πληθυσμούς με μεγάλη ομοιογένεια, όπου οι αποχρώσεις εναλλάσσονται ακόμα και στα άτομα της ίδιας οικογένειας και ειδικά τα αδέρφια. Υπάρχουν μελαχρινοί στη Σκανδιναβία, όπως υπάρχουν ξανθόχρωοι στην Ελλάδα, αυτό όμως δεν τους κάνει "διαφορετικές" ράτσες.

      Διαγραφή
    5. Ποιος μίλησε για αποχρώσεις και άλλα μη φυλετικά χαρακτηριστικά, Εγώ μιλάω για την ικανότητα που έχουμε μερικοί να ξεχωρίζουμε την καταγωγή ανθρώπων που η φυλετική ανθρωπολογία εντάσσει στην ίδια φυλή άλλα η ευκολία με την οποία το καταφέρνουμε δείχνει ότι οι φυλές που έχει εντοπίσει η ανθρωπολογία είναι μεν "μία καλή αρχή" άλλα είναι μια δουλεία που έμεινε στη μέση χωρίς να ολοκληρωθεί.
      Επαναλαμβάνω δεν αναφέρωμαι σε αποχρώσεις άλλα σε συνολικότερη εικόνα πλήθους στοιχείων.

      Διαγραφή
    6. Μα, αυτό ακριβώς σου γράφω. Δεν είναι από διαφορετική "φυλή" (σε εισαγωγικά, διότι ο διαφορετικός φαινότυπος δεν συνεπάγει διαφορετική φυλή). Και η ανθρωπολογία, που εξετάζει αυτό ακριβώς το ζήτημα, καταλήγει στο ότι τα σημερινά έθνη είναι κατ' ουσίαν "εν συνειδήσει φυλές", που περικλείουν συγκεκριμένους φαινοτυπικούς χαρακτήρες οι οποίοι βρίσκονται συνήθως υπό τη σκέπη κάποιου πρωταρχικού με μεγάλη επιρροή, δίχως αυτό απαραίτητα να συνάδει με τον πληθυσμό του.
      Για παράδειγμα, οι Γερμανοί είναι ένα έθνος με αλπική πλειοψηφία, ένα σαφές υπόστρωμα κρομανοειδών, μια σημαντική βαλτική μειοψηφία και μια φθίνουσα νορδική μειοψηφία η οποία όμως θεωρείται εν πολλοίς "πρωταρχική" καθώς έχει επιδράσει σε όλους τους υπολοίπους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Παρόλα αυτά, οι Γερμανοί αλπικοί, δεν παύουν να είναι όμοιοι με τους Γάλλους και τους Ιταλούς αλπικούς. Όπως και οι Γερμανοί βαλτικοί, με τους Πολωνούς βαλτικούς κοκ.

      Διαγραφή
    7. Παιδιά ηρεμήστε. Όπως οι ΚΜ χωρίζονται σε εκείνους του Νοτου και τους (Νορδο)-ΚΜ του Βορά, έτσι και οι Αλπικοί εμφανιζουν μικροδιαφορές στο χρώμα και στα μάτια και στα ίσως και στα μαλλιά.

      Το Humanphenotypes θεώρησε διαφορετικό φαινότυπο τον Gorid επί παραδείγματι από τον Αλπικό παρότι αμφότεροι είναι της ιδίας ράτσας. Ανάλογη διάκριση έκανε μεταξύ "Asian Alpinoid" και Αλπικού, παρότι πρόκειται για Αλπικούς και στις δύο περιπτώσεις.

      Μην τσακώνεστε για ανούσια πράγματα. Είναι τρελό πώς διαιρούμαστε κάθε φορά, με το παραμικρό! Υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα να επικεντρωθούμε στην εποχή που ζούμε, ιδίως δε τώρα που επανεμφανίζεται η Φασιστική-Εθνικιστική Νέα Τάξη Πραγμάτων ανά την υφήλιο έναντι της εθνοκτόνου φιλελευθέρας του Σόρος και των τραπεζών. Μυαλό λοιπόν.

      Διαγραφή
    8. Όταν κάποιος ασχολείται με ανθρωπολογία και επικεντρώνεται στην ονοματολογία, όπως κάνει σε ορισμένες περιπτώσεις το humanphenotypes, τότε ασχολείται επιδερμικά με την ορολογία κι όχι επί της ουσίας με το γνωστικό αντικείμενο. Παρακάτω, ο τύπος που ονομάζουν gorid, ΕΙΝΑΙ διαφορετικός του αλπικού καθώς θέλει να περιγράψει μια ενδιάμεση φάση μεταξύ αλπικού και βαλτικού με τάσεις προς τον πρώτο. Ίσως, κάτι τέτοιο να μην χρειάζεται να αναφέρεται ως διαφορετικός φαινότυπος, καθώς τα όριά του είναι δύσκολο να διαπιστωθούν. Αφορούν όμως ένα σεβαστό κομμάτι των υπό έρευνα πληθυσμών στη κεντρική κι ανατολική Ευρώπη κι ένα συγκεκριμένο εύρος γνωρισμάτων που όντως είναι διαφορετικά. Ενώ ο τύπος "asian alpinoid", πρόκειται για λογοπαίγνιο με εσφαλμένες εντυπώσεις, καθώς δεν είναι κάποια ασιατική εκδοχή του αλπικού, αλλά αρμενοειδής με αλπική και συχνά τουρανική επίδραση.
      Ενδεχομένως πάλι, να μπερδεύεις το "asian alpinoid" με το "east alpinoid". Το δεύτερο, είναι πάλι κάτι το ανυπόστατο στη πραγματικότητα αν ληφθεί κυριολεκτικά, καθώς έχει σαν στόχο να "χαϊδέψει" τα αυτιά των ξανθόχροων αλπικών τους οποίους για έναν πανηλίθιο λόγο ονομάζει "sub-nordic" και "west alpinoid" ενώ στις πλείστες των περιπτώσεων πρόκειται για ανοιχτόχρωμους αλπικούς με κάποια γενικότερη κρομανοειδή επιρροή.

      Επανερχόμενος στο ζήτημα όπως ετέθη, ένας αλπικός από τη νότια Ιταλία ή την Ελλάδα, έχει σχεδόν πανομοιότυπα μορφολογικά χαρακτηριστικά με έναν από τη Γερμανία ή την νότια Ολλανδία. Η θεώρηση, πως ένα άτομο με συγκεκριμένο φαινότυπο, είναι "διαφορετική φυλή" με κάποιον που κατατάσσεται στην ίδια κατηγορία, είναι παντελώς εσφαλμένη κι αποδεικνύει πόσο μικρή κατανόηση επί της ανθρωπολογίας έχει όποιος επιμένει σε αυτή. Μια "φυλή" όπως νοείται επί της ουσίας, περικλείει σειρά μορφολογικών διαφορών. Και το εξηγώ με ένα απλό παράδειγμα: Ακόμα κι θέλουμε να περάσουμε στα πολύ στενά πλαίσια τρομερά ομοιογενών πληθυσμών τους οποίους θα ονομάζαμε "ξεχωριστή φυλή" (για χάριν παραδείγματος), πάλι οι επιμέρους διαφορές που έχουν θα μας έδιναν την εντύπωση διαφορετικών ομάδων. Ή αν θέλετε τη ροπή, να διαπιστώνουμε διαφορετικούς φαινότυπους επικεντρώνοντας σε όλα εκείνα που όταν τα όρια του όρου διευρύνονται, θεωρούνται "επιμέρους" ή και ανεπαίσθητα.

      Διαγραφή
  4. O Mεγάλος Εθνικιστής Ριβέρα,έχει απόλυτα δίκιο στις διαπιστώσεις του.Είναι απόλυτα φυσικό αυτό που λέει.
    Αναρωτιέμαι όμως,πώς ένας,ας πούμε Έλλην Εθνικιστής μπορεί να συνυπάρξει με έναν ομόφυλο και ομοεθνή του Έλληνα άπλυτο αναρχοκομμουνιστή ή με έναν αστούλη φιλελεύθερο ψοφοδεξιό;;
    Yπό αυτή την έννοια,θα έλεγα πως νιώθω πιο κοντά σε έναν Ισπανό εθνικιστή,ή Ρουμανό κτλ,παρά σε έναν ''Έλληνα'' κομμουνιστή.

    Ριβέρα και Κοντρεάνου,οι μεγαλύτερες εθνικιστικές μορφές που γεννήθηκαν ποτέ.
    Ζήτω ο Χοσε Αντόνιο Πρίμο Ντε Ριβέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα με τους αναρχικούς και τους κομμουνιστές είναι να καταλάβουν οτι σήμερον οι ιδέες τους συνάδουν με εκείνες του φιλελευθερισμού των τραπεζών. Ο μεγαλύτερος εχθρος του Κεφαλαίου είναι ένα ισχυρό Έθνος-κράτος και μία Φιλοσοφική στάση ζωής που αντιμάχεται την εξουσία του Χρήματος και θέτει το Αίμα ως βάση του οπως κάνει ο Εθνικοσοσιαλισμός.

      Παρόλα αυτά εάν γινοταν να τους πάρομε με το μέρος μας, μιας και εμείς Σοσιαλιστική βάση έχουμε ως Φασιστές ή Εθνικοσοσιαλιστές, τότε θα νικούσαμε ευκολότερα το Κεφάλαιο. Μη δυνάμενοι να το καταλάβουν δρουν με το μέρος του Κεφαλαίου παρόλο τις εξεγέρσεις τους. Βέβαια εάν ήσαν πράγματι επαναστάτες θα είχαν διαλύσει το κεφάλαιο και την ψευδομεγαλοαστική τάξη στην Ελλάδα διότι έχουν το δυναμικο να το κάνουν.

      Μην ξεχνάς ότι οι καλλίτεροι αναρχικοί ειναι οι φιλελεύθεροι. Εάν μπορούσαν αύριο, όλα ιδιωτικά θα τα έκαναν ενώ το κράτος δεν θα υπήρχε καν, μονάχα μία τυπική αστυνομική δύναμη θα υπήρχε για να αποτρέψει πιθανή λαϊκή εξέγερση. Στις ΗΠΑ περίπου κάτι τέτοιο συμβαίνει.


      Συνεπώς ένα ισχυρό Κράτος στα συμφέροντα της Φυλής και του Έθνους είναι η απάντηση. Μην ξεχνάς ότι τόσο το Εθνικοσοσιαλιστικο καθεστώς οσο και το Φασιστικό, ήσαν υπέρ εργατών και αγροτών. Το NSDAP δε, λεγοταν Εργατικο Εθνικοσοσιαλιστικό Κομμα Γερμανίας.

      Διαγραφή
  5. Και βέβαια,να μην ξεχάσουμε το ποίημα που έγραψε ο μεγάλος Έλληνας εθνικιστής Κωστής Παλαμάς για τον Ριβέρα :
    «Για σε και στα μακάρια και στα δύσκολα χρόνια, μια δόξα η ιστορία κρατά κι η τέχνη μια αρμονία. Στην όψη Σου έτσι μια ομορφιά γλυκοχαράζει αιώνια κι η Ελλάδα σα σταυραδερφή σε ασπάζεται Ισπανία»

    Πραγματικά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://www.facebook.com/groups/RacesOfMan/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.