Το κείμενο δημοσιεύτηκε την προηγούμενη εβδομάδα στην επίσημη ιστοσελίδα των Ελλήνων Εθνικιστών. Αναλύει τη σχέση μεταξύ έθνους και φυλής, με ειδική αναφορά στην Αρχαία Ελλάδα.
Το κείμενο αναφέρει ότι η Αρχαία Ελλάδα "ήταν μεσογειακή φυλετικώς" και φαίνεται να το εννοεί κυριολεκτικά, πιθανότατα με την ανθρωπολογική έννοια του όρου. Το εν λόγω χωρίο έχει επισημανθεί με μεγαλύτερη γραμματοσειρά.
Σε πείσμα των σύγχρονων καιρών, όταν οι ιθύνοντες χειραγωγοί προσπαθούν να θάψουν την ιστορική αλήθεια και να διαστρεβλώσουν χυδαία την πραγματικότητα, οι Εθνικιστές θα αποτελούμε πάντα το εμπόδιο στα σχέδια τους. Έχουμε χρέος απέναντι στα παιδιά μας, να προσπαθήσουμε τουλάχιστον να δείξουμε και τον άλλο δρόμο, τον κακοτράχαλο, τον δύσβατο, αυτόν της Αλήθειας.
Στο πλαίσιο της μανιώδους προσπάθειας μετατροπής της πραγματικής ιστορίας σε μια «αντιρατσιστική» εναλλακτική παρουσίαση των γεγονότων, δεν θα εξέλιπε και η αρχαία ελληνική ιστορία. Συγκεκριμένα το αντικείμενο που πραγματεύονται οι διαμορφωτές της παιδείας είναι ότι το Έθνος είναι μια εφεύρεση κάποιων μόνο ετών και ότι η αρχαία Ελλάδα δεν διέθετε εθνική ταυτότητα. Παρ’ όλο που αυτή η θέση φαντάζει εξ’ αρχής κωμική και σαθρή για την επιστημονική κοινότητα, χρήζει ιδιαίτερης βαρύτητας, ακριβώς διότι επιχειρεί να χτυπήσει ένα νευραλγικό σημείο στην οικοδόμηση της Εθνικής συνείδησης. Εφόσον το Έθνος είναι μύθος, δεν υφίσταται εθνικισμός.
Έθνος με δυο λέξεις είναι η ενσυνείδητος φυλή. Είναι η κοινή συνείδηση που κατοικεί στο πνεύμα της φυλής. Κατ’επέκταση η Εθνικότητα συνίσταται σε δυο στοιχεία: Τη Φυλή,...
την κοινή καταγωγή δηλαδή και την Συνείδηση. Το σύνολο που φέρει τα δυο αυτά στοιχεία αποτελεί το Έθνος. Κατά τον Ηρόδοτο το Έθνος είναι το άθροισμα του όμαιμου (φυλή), του ομότροπου, του ομόγλωσου και του ομόθρησκου. Η έννοια του Έθνους κάθε άλλο παρά σύνθετη είναι. Η συγκρότησή του δεν προϋποθέτει κάποια συγκεκριμένη πολιτική οργάνωση. Η τελευταία βέβαια προκύπτει ως απαραίτητη αναγκαιότητα, αλλά δεν είναι ο ακρογωνιαίος λίθος.
Το έθνος προϋπάρχει και υπερέχει του κράτους. Η βάση του Έθνους είναι η Φυλή. Η φυλετική ιδιοσυστασία είναι αυτή που εκφράζει τις κοινές ανησυχίες και τη ήθη του συνόλου. Εφόσον λοιπόν, υπάρχει ομάδα ατόμων που συνδέονται με κοινή καταγωγή και αυτά εμφορούνται από τα ίδια ιδεώδη, κοινή συνείδηση, τότε γίνεται λόγος για Έθνος.
Το μοναδικό επιχείρημα των εθνομηδενιστών και πολέμιων της θέσης περί Έθνους στην αρχαία Ελλάδα περιορίζεται στην εξής φράση: Η διάσπαση του ελληνικού κόσμου σε διαφορετικές πόλεις κράτη, καταδεικνύει την ανυπαρξία εθνικής συνειδήσεως και κατ’ επέκταση ενότητας. Είναι μια θέση εντελώς ανιστόρητη, έως και κωμική. Η πολιτική οργάνωση είναι ανίκανη να εκμηδενίσει την ήδη υπάρχουσα εθνική συνείδηση. Ο Ελληνικός κόσμος αποτελείτο από την ηπειρωτική Ελλάδα και τις αποικίες. Σαφώς και οι ισχύουσες συνθήκες τότε, διαμόρφωσαν έναν κόσμο διαιρεμένο πολιτικώς, όχι βέβαια και εθνικώς. Η διαίρεση των Ελλήνων σε πόλεις- κράτη ήταν μια πολιτική κατάσταση και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί κριτήριο μη ύπαρξης Έθνους. Άλλωστε για να διαιρεθεί κάτι πρέπει πρωτίστως να υπάρχει.
Η αρχαία Ελλάδα ήταν βέβαια μεσογειακή φυλετικώς. Οι αρχαίοι Έλληνες (Ίωνες, Δωριείς κτλ) μιλούσαν την ίδια γλώσσα, είχαν την ίδια θρησκεία και γενικώς ακολουθούσαν ένα κοινό τρόπο ζωής. Έτσι όταν μιλούμε για αρχαία Ελλάδα, εννοούμε ένα ομοιογενές σύνολο το οποίο εξέφραζε με την πρώτη ευκαιρία, εκτός των de facto συνειδησειακών γνωρισμάτων, το κοινό αίσθημα της πολιτιστικής και θρησκευτικής ταυτότητας, παρά την πολιτική διάσπαση. Αυτή η αναγκαιότητα εκδήλωσης της ελληνικότητας συνέβαλε στον περίφημο Πανελληνισμό, ο οποίος είναι η βασικότερη έκφραση εθνικής συνειδήσεως στον αρχαιοελληνικού κόσμου. Η σημασία του Πανελληνισμού συμπυκνώνεται στη φράση του Ηροδότου: «ο ελληνικός κόσμος ενωμένος από τη γλώσσα και το αίμα, τα ιερά και τις θυσίες…»
Πόσο γοητευτική είναι η ιστορία των αποικιών όταν το ιερό των Δελφών, το κέντρο συνάθροισης και συντονισμού όλων των Ελλήνων, έπαιξε βασικό ρόλο στην ίδρυσή τους; Ήταν μια σημαντική στιγμή στην ιστορία των Ελλήνων, που επισφραγίζει αναμφίβολα την εθνική τους συνείδηση. Ένα άλλο βασικό ιστορικό γεγονός αποτελούν οι Πανελλήνιοι Ολυμπιακοί αγώνες. Είναι γνωστό πως λάμβαναν μέρος μόνο Έλληνες και όχι βάρβαροι. Αυτό ενισχύει την κοινή φυλετική των Ελλήνων και καθιστά τους Ολυμπιακούς αγώνες ως ένα αδιάσειστο ιστορικό τεκμήριο κοινής εθνικής συνείδησης. Η συσπείρωση του ελληνικού κόσμου απέναντι στην απειλή της Ασίας κατά τους περσικούς πολέμους δείχνουν ακριβώς την σημασία της ενότητας των Ελλήνων. Μετά το πέρας των περσικών πολέμων, η εθνική ενότητα εξεδηλώθη με ακόμη μεγαλύτερη ένταση! Σύμφωνα με τον Wilcken «το εθνικό αυτοσυναίσθημα απέναντι στους Ανατολίτες εκδηλώθηκε με την έντονη αντιδιαστολή των Ελλήνων προς τους βαρβάρους». Ακόμη δεν μπορεί να λησμονηθεί η περίφημη φράση των Σπαρτιατών κατά τη λήξη του εμφυλίου αναφερόμενοι στην Αθήνα: «δεν επιτρέπεται να εξανδραποδισθή μια ελληνική πόλη που έχει προσφέρει τόσα πολλά στην Ελλάδα» ( Ξενοφ. Ελλ. ΙΙ, 2, 20) η οποία αντανακλά την συνειδητοποίηση του ελληνικού έθνους.
Αρκετές είναι οι ρήσεις και οι θέσεις επιφανών ανδρών που αποτέλεσαν τους πνευματικούς ταγούς της δυτικής σκέψεως και πολιτισμού. Κατά τον Ευριπίδη « βαρβάρων δ’ Ἕλληνας ἄρχειν εἰκός, ἀλλ’ οὐ βαρβάρους … Ἑλλήνων· τὸ μὲν γὰρ δοῦλον, οἱ δ’ ἐλεύθεροι.». Κατά τον μεγάλο εθνικιστή και οραματιστή του Πανελληνισμού, Ισοκράτη ήταν επιτακτική η ανάγκη να παύσει η διχόνοια, να συμφιλιωθούν οι Έλληνες, και να εκστρατεύσουν εναντίον των βαρβάρων της Ασίας. Φυσικά η ένωση του ελληνικού κόσμου από τον Αλέξανδρο και η εκστρατεία εναντίον των Περσών αποτελεί την αποκορύφωση της ανάγκης για Εθνική ομοψυχία.
Το βασικό «λάθος» που πράττουν οι «αναμορφωτές» της ιστορίας, είναι η σύγχυση του κρατισμού με τον εθνισμό. Κατ’ επέκταση, θεωρούν την πολιτική οργάνωση, τις πόλεις κράτη, ανασταλτικό παράγοντα διαμόρφωσης κοινής συνείδησης. Διαχωρίζεται, όμως, και οργανώνεται κάτι που ήδη υπάρχει. Η αρχαία Ελλάδα ήταν μια κοινότητα ατόμων με κοινή καταγωγή, πολιτισμική και θρησκευτική συνείδηση, η οποία όμως πράγματι πολιτικώς ήταν διαιρεμένη σε επιμέρους κοινότητες. Τις πόλεις αυτές δε, τις συνέδεαν οι κοινοί εθνικοί αγώνες, κοινά πεπρωμένα και κοινοί εχθροί. Η πολιτική και μόνο διάσπαση σε πόλεις-κράτη δεν καταργεί την εθνική ταυτότητα, αντίθετα την αποδεικνύει. Ο εμφύλιος σπαραγμός και οι τραγικές επιπτώσεις του πελοποννησιακού πολέμου αποδεικνύουν a priori την κοινή φυλετική καταγωγή και εθνική ταυτότητα των Ελλήνων.
Μια από τις κύριες προγραμματικές θέσεις του Λαϊκού Εθνικιστικού μας Κινήματος είναι η στροφή της παιδείας στην αρχαιοελληνική ιστορία και στις αιώνιες αξίες που αυτή επέδειξε. Στόχος μας είναι η ανάδυση της αρχαιοελληνικής παιδείας και η διατριβή στην πολιτική- πολιτιστική ιστορία της Ελλάδας, διότι έτσι θα αντλήσουμε παραδείγματα από τους γίγαντες της Σοφίας και του Ηρωισμού, και θα διαμορφώσουμε ένα λαμπρό μέλλον για τις νέες γενιές. Όπως είχε πει και ο διάσημος ηθοποιός Π. Ουστίνοφ «η ιστορία είναι όπως οι καθρέπτες του αυτοκινήτου. Κοιτώντας πίσω, καθορίζεις την πορεία σου εμπρός».
Θαλής, Τ.Ο Μαγνησίας
Οι πολικοί στρατιώτες του Λαϊκού Συνδέσμου μάχονται για τον Ελληνισμό ΑΣΧΕΤΩΣ φυλετικού τύπου. Όμως τα ανώτερα στελέχη θα πρέπει να γνωρίζουν την φυλετική ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ώστε αν δημιουργηθεί κάποια στιγμή ένα εθνικό κράτος, να υπάρξει φυλετική αναβάθμιση του Ελληνισμού, καθώς ο θεωρητικός "επανελληνισμός" και η "εκπαίδευση" θα κάνουν μια τρύπα στο νερό, ενώπιον της αιωνιότητας, καθώς μόνο η φυλή ορίζει το επίπεδο του πολιτισμού που θα δημιουργηθεί.
Οι αγωνιστές της Χρυσής Αυγής οφείλουν να περιφρονούν τους νωθρούς και αμπελοφιλοσοφούντες, βαδίζοντας ΕΜΠΡΟΣ, ΠΑΝΤΑ ΕΜΠΡΟΣ.
Το κείμενο αναφέρει ότι η Αρχαία Ελλάδα "ήταν μεσογειακή φυλετικώς" και φαίνεται να το εννοεί κυριολεκτικά, πιθανότατα με την ανθρωπολογική έννοια του όρου. Το εν λόγω χωρίο έχει επισημανθεί με μεγαλύτερη γραμματοσειρά.
Σε πείσμα των σύγχρονων καιρών, όταν οι ιθύνοντες χειραγωγοί προσπαθούν να θάψουν την ιστορική αλήθεια και να διαστρεβλώσουν χυδαία την πραγματικότητα, οι Εθνικιστές θα αποτελούμε πάντα το εμπόδιο στα σχέδια τους. Έχουμε χρέος απέναντι στα παιδιά μας, να προσπαθήσουμε τουλάχιστον να δείξουμε και τον άλλο δρόμο, τον κακοτράχαλο, τον δύσβατο, αυτόν της Αλήθειας.
Στο πλαίσιο της μανιώδους προσπάθειας μετατροπής της πραγματικής ιστορίας σε μια «αντιρατσιστική» εναλλακτική παρουσίαση των γεγονότων, δεν θα εξέλιπε και η αρχαία ελληνική ιστορία. Συγκεκριμένα το αντικείμενο που πραγματεύονται οι διαμορφωτές της παιδείας είναι ότι το Έθνος είναι μια εφεύρεση κάποιων μόνο ετών και ότι η αρχαία Ελλάδα δεν διέθετε εθνική ταυτότητα. Παρ’ όλο που αυτή η θέση φαντάζει εξ’ αρχής κωμική και σαθρή για την επιστημονική κοινότητα, χρήζει ιδιαίτερης βαρύτητας, ακριβώς διότι επιχειρεί να χτυπήσει ένα νευραλγικό σημείο στην οικοδόμηση της Εθνικής συνείδησης. Εφόσον το Έθνος είναι μύθος, δεν υφίσταται εθνικισμός.
Έθνος με δυο λέξεις είναι η ενσυνείδητος φυλή. Είναι η κοινή συνείδηση που κατοικεί στο πνεύμα της φυλής. Κατ’επέκταση η Εθνικότητα συνίσταται σε δυο στοιχεία: Τη Φυλή,...
την κοινή καταγωγή δηλαδή και την Συνείδηση. Το σύνολο που φέρει τα δυο αυτά στοιχεία αποτελεί το Έθνος. Κατά τον Ηρόδοτο το Έθνος είναι το άθροισμα του όμαιμου (φυλή), του ομότροπου, του ομόγλωσου και του ομόθρησκου. Η έννοια του Έθνους κάθε άλλο παρά σύνθετη είναι. Η συγκρότησή του δεν προϋποθέτει κάποια συγκεκριμένη πολιτική οργάνωση. Η τελευταία βέβαια προκύπτει ως απαραίτητη αναγκαιότητα, αλλά δεν είναι ο ακρογωνιαίος λίθος.
Το έθνος προϋπάρχει και υπερέχει του κράτους. Η βάση του Έθνους είναι η Φυλή. Η φυλετική ιδιοσυστασία είναι αυτή που εκφράζει τις κοινές ανησυχίες και τη ήθη του συνόλου. Εφόσον λοιπόν, υπάρχει ομάδα ατόμων που συνδέονται με κοινή καταγωγή και αυτά εμφορούνται από τα ίδια ιδεώδη, κοινή συνείδηση, τότε γίνεται λόγος για Έθνος.
Το μοναδικό επιχείρημα των εθνομηδενιστών και πολέμιων της θέσης περί Έθνους στην αρχαία Ελλάδα περιορίζεται στην εξής φράση: Η διάσπαση του ελληνικού κόσμου σε διαφορετικές πόλεις κράτη, καταδεικνύει την ανυπαρξία εθνικής συνειδήσεως και κατ’ επέκταση ενότητας. Είναι μια θέση εντελώς ανιστόρητη, έως και κωμική. Η πολιτική οργάνωση είναι ανίκανη να εκμηδενίσει την ήδη υπάρχουσα εθνική συνείδηση. Ο Ελληνικός κόσμος αποτελείτο από την ηπειρωτική Ελλάδα και τις αποικίες. Σαφώς και οι ισχύουσες συνθήκες τότε, διαμόρφωσαν έναν κόσμο διαιρεμένο πολιτικώς, όχι βέβαια και εθνικώς. Η διαίρεση των Ελλήνων σε πόλεις- κράτη ήταν μια πολιτική κατάσταση και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί κριτήριο μη ύπαρξης Έθνους. Άλλωστε για να διαιρεθεί κάτι πρέπει πρωτίστως να υπάρχει.
Η αρχαία Ελλάδα ήταν βέβαια μεσογειακή φυλετικώς. Οι αρχαίοι Έλληνες (Ίωνες, Δωριείς κτλ) μιλούσαν την ίδια γλώσσα, είχαν την ίδια θρησκεία και γενικώς ακολουθούσαν ένα κοινό τρόπο ζωής. Έτσι όταν μιλούμε για αρχαία Ελλάδα, εννοούμε ένα ομοιογενές σύνολο το οποίο εξέφραζε με την πρώτη ευκαιρία, εκτός των de facto συνειδησειακών γνωρισμάτων, το κοινό αίσθημα της πολιτιστικής και θρησκευτικής ταυτότητας, παρά την πολιτική διάσπαση. Αυτή η αναγκαιότητα εκδήλωσης της ελληνικότητας συνέβαλε στον περίφημο Πανελληνισμό, ο οποίος είναι η βασικότερη έκφραση εθνικής συνειδήσεως στον αρχαιοελληνικού κόσμου. Η σημασία του Πανελληνισμού συμπυκνώνεται στη φράση του Ηροδότου: «ο ελληνικός κόσμος ενωμένος από τη γλώσσα και το αίμα, τα ιερά και τις θυσίες…»
Πόσο γοητευτική είναι η ιστορία των αποικιών όταν το ιερό των Δελφών, το κέντρο συνάθροισης και συντονισμού όλων των Ελλήνων, έπαιξε βασικό ρόλο στην ίδρυσή τους; Ήταν μια σημαντική στιγμή στην ιστορία των Ελλήνων, που επισφραγίζει αναμφίβολα την εθνική τους συνείδηση. Ένα άλλο βασικό ιστορικό γεγονός αποτελούν οι Πανελλήνιοι Ολυμπιακοί αγώνες. Είναι γνωστό πως λάμβαναν μέρος μόνο Έλληνες και όχι βάρβαροι. Αυτό ενισχύει την κοινή φυλετική των Ελλήνων και καθιστά τους Ολυμπιακούς αγώνες ως ένα αδιάσειστο ιστορικό τεκμήριο κοινής εθνικής συνείδησης. Η συσπείρωση του ελληνικού κόσμου απέναντι στην απειλή της Ασίας κατά τους περσικούς πολέμους δείχνουν ακριβώς την σημασία της ενότητας των Ελλήνων. Μετά το πέρας των περσικών πολέμων, η εθνική ενότητα εξεδηλώθη με ακόμη μεγαλύτερη ένταση! Σύμφωνα με τον Wilcken «το εθνικό αυτοσυναίσθημα απέναντι στους Ανατολίτες εκδηλώθηκε με την έντονη αντιδιαστολή των Ελλήνων προς τους βαρβάρους». Ακόμη δεν μπορεί να λησμονηθεί η περίφημη φράση των Σπαρτιατών κατά τη λήξη του εμφυλίου αναφερόμενοι στην Αθήνα: «δεν επιτρέπεται να εξανδραποδισθή μια ελληνική πόλη που έχει προσφέρει τόσα πολλά στην Ελλάδα» ( Ξενοφ. Ελλ. ΙΙ, 2, 20) η οποία αντανακλά την συνειδητοποίηση του ελληνικού έθνους.
Αρκετές είναι οι ρήσεις και οι θέσεις επιφανών ανδρών που αποτέλεσαν τους πνευματικούς ταγούς της δυτικής σκέψεως και πολιτισμού. Κατά τον Ευριπίδη « βαρβάρων δ’ Ἕλληνας ἄρχειν εἰκός, ἀλλ’ οὐ βαρβάρους … Ἑλλήνων· τὸ μὲν γὰρ δοῦλον, οἱ δ’ ἐλεύθεροι.». Κατά τον μεγάλο εθνικιστή και οραματιστή του Πανελληνισμού, Ισοκράτη ήταν επιτακτική η ανάγκη να παύσει η διχόνοια, να συμφιλιωθούν οι Έλληνες, και να εκστρατεύσουν εναντίον των βαρβάρων της Ασίας. Φυσικά η ένωση του ελληνικού κόσμου από τον Αλέξανδρο και η εκστρατεία εναντίον των Περσών αποτελεί την αποκορύφωση της ανάγκης για Εθνική ομοψυχία.
Το βασικό «λάθος» που πράττουν οι «αναμορφωτές» της ιστορίας, είναι η σύγχυση του κρατισμού με τον εθνισμό. Κατ’ επέκταση, θεωρούν την πολιτική οργάνωση, τις πόλεις κράτη, ανασταλτικό παράγοντα διαμόρφωσης κοινής συνείδησης. Διαχωρίζεται, όμως, και οργανώνεται κάτι που ήδη υπάρχει. Η αρχαία Ελλάδα ήταν μια κοινότητα ατόμων με κοινή καταγωγή, πολιτισμική και θρησκευτική συνείδηση, η οποία όμως πράγματι πολιτικώς ήταν διαιρεμένη σε επιμέρους κοινότητες. Τις πόλεις αυτές δε, τις συνέδεαν οι κοινοί εθνικοί αγώνες, κοινά πεπρωμένα και κοινοί εχθροί. Η πολιτική και μόνο διάσπαση σε πόλεις-κράτη δεν καταργεί την εθνική ταυτότητα, αντίθετα την αποδεικνύει. Ο εμφύλιος σπαραγμός και οι τραγικές επιπτώσεις του πελοποννησιακού πολέμου αποδεικνύουν a priori την κοινή φυλετική καταγωγή και εθνική ταυτότητα των Ελλήνων.
Μια από τις κύριες προγραμματικές θέσεις του Λαϊκού Εθνικιστικού μας Κινήματος είναι η στροφή της παιδείας στην αρχαιοελληνική ιστορία και στις αιώνιες αξίες που αυτή επέδειξε. Στόχος μας είναι η ανάδυση της αρχαιοελληνικής παιδείας και η διατριβή στην πολιτική- πολιτιστική ιστορία της Ελλάδας, διότι έτσι θα αντλήσουμε παραδείγματα από τους γίγαντες της Σοφίας και του Ηρωισμού, και θα διαμορφώσουμε ένα λαμπρό μέλλον για τις νέες γενιές. Όπως είχε πει και ο διάσημος ηθοποιός Π. Ουστίνοφ «η ιστορία είναι όπως οι καθρέπτες του αυτοκινήτου. Κοιτώντας πίσω, καθορίζεις την πορεία σου εμπρός».
Θαλής, Τ.Ο Μαγνησίας
Οι πολικοί στρατιώτες του Λαϊκού Συνδέσμου μάχονται για τον Ελληνισμό ΑΣΧΕΤΩΣ φυλετικού τύπου. Όμως τα ανώτερα στελέχη θα πρέπει να γνωρίζουν την φυλετική ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ώστε αν δημιουργηθεί κάποια στιγμή ένα εθνικό κράτος, να υπάρξει φυλετική αναβάθμιση του Ελληνισμού, καθώς ο θεωρητικός "επανελληνισμός" και η "εκπαίδευση" θα κάνουν μια τρύπα στο νερό, ενώπιον της αιωνιότητας, καθώς μόνο η φυλή ορίζει το επίπεδο του πολιτισμού που θα δημιουργηθεί.
Οι αγωνιστές της Χρυσής Αυγής οφείλουν να περιφρονούν τους νωθρούς και αμπελοφιλοσοφούντες, βαδίζοντας ΕΜΠΡΟΣ, ΠΑΝΤΑ ΕΜΠΡΟΣ.
Θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση. Αν ποτέ υπάρξει ένα πρόγραμμα ευγονικής σαν αυτά που έχω διαβάσει αρκετές φορές στο συγκεκριμένο blog, δηλαδή να κυριαρχήσει με πολλές γεννήσεις ο Μεσογειακός Φυλετικός τύπος (ο οποίος σαφώς και έχει περισσότερές ικανότητες να διοικεί) και να περιοριστεί ο Αλπικός και ο Διναρικός, τότε μετά από αρκετές γενιές δεν θα υπάρξει πρόβλημα διότι θα έχουμε πολλούς "διοικητές" αλλά λίγους "στρατιώτες";
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προσωπική μου άποψη στο θέμα της ευγονικής είναι ότι θα πρέπει να στειρωθούν οι εξωευρωπαικοί φυλετικοί τύποι, αλλά στην περίπτωση των Ευρωπαικών φυλετικών τύπων πρέπει να διατηρηθεί το στοιχείο της φυσικής επιλογής.
Αξιότιμε φίλε, ήδη τίθεται ζήτημα να αυξηθούν οι στρατιώτες. Επίσης ακόμα και αν κάποιος κρίνεται κατάλληλος για αξιωματικός πόσο μάλλον (σε σημεία) ως στρατιώτης, παρότι ο κάθε φυλετικός τύπος εκφράζει τη μαχητικότητα του με διαφορετικό τρόπο, που μπορεί να φανεί χρήσιμος. Χωρίς να θέλω να διακόψω την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση πάνω στο θέμα αυτό να ρωτήσω κάτι άσχετο: η ρωσσίδα αθλήτρια στο δεξί μέρος της εικόνας που παρατίθεται στην εξής ανάρτηση: http://fyletika.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html ποια είναι; χαχα Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΔιαγραφήΤο θέμα του περιορισμού τον άλλων φυλετικών τύπων μέσω της ευγονικής δεν είναι θέμα δεκαετιών αλλά τουλάχιστον 150-200 ετών και πάλι σε περιορισμένη κλίμακα και αυτό μόνο με πεισματική και επίμονη πολιτική εκ μέρους της κρατικής εξουσίας.
ΔιαγραφήΤώρα όσον αφορά τον Μεσογειακό τύπο σαφώς και δεν έχει μόνο διοικητικές ικανότητες αλλά και στρατιωτικές.
Το κατά πόσο ωφέλιμη είναι η κυριαρχία ενός μονάχα φυλετικού τύπου καλείται να απαντήσει το ιστολόγιο γιατί είναι και δικιά μου απορία!!
Δεν αναφερόμουν μόνο στον στρατιωτικό τομέα, μάλλον έγινε παρανόηση επειδή αναφέρθηκα σε διοικητές και στρατιώτες, αναφερόμουν γενικότερα.
ΔιαγραφήΔιότι όπως και να το κάνουμε όταν υπάρχουν πολλά άτομα που έχουν ηγετικές ικανότητες μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα με συγκρούσεις μεταξύ αυτών για το ποιός θα κυριαρχήσει. Αυτό κατά την γνώμη μου είναι δίκοπο μαχαίρι, διότι μπορεί μεν να αναδειχθεί ως ηγέτης ο πλέον ικανός, αλλά από την άλλη θα δημιουργήσει διχασμό και αποδυνάμωση του έθνους, εφόσον δεν θα υπάρχει ενότητα.
Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις εάν μου επίτρεπεται?
ΔιαγραφήΠρώτον οι Διναρικοί δεν υπήρχαν ως συστατικό της αρχαίας φυλής των Ελλήνων? π.χ. Οι Δωριείς δεν αποτελούταν μίγμα Διναρικών και Μεσογειακών? Ο Carleton Coon σε άρθρο του που αναφέρεται στους Έλληνες αναφέρεται ξεκάθαρα σε Διναρική επιμειξία όπως αυτή καταγράφεται στην κάθοδο των Δωριέων τόσο στην Κρήτη όσο και στην Αρχαία Σπάρτη όπως και φυσικά και σχεδόν σε όλη την Ηπειρο! Ισχύει αυτό ή όχι?Επίσης οι Θράκες ήταν Ελληνικό φύλο ή όχι? Και εάν ναι σε ποιόν φυλετικό τύπο ανήκαν? Θα ήθελα πολύ μία απάντηση !Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Την Διναρική επιμειξία στους Δωριείς την υποστηρίζει και ο Δημόπουλος. Επίσης αναφέρει εκτεταμένα ποσοστά πλατυϊνίας στην Ήπειρο της τάξεως του 40%. Για τους Θράκες είναι πολύ πιθανό να είχαν και αυτοί Διναρική μείξη δεδομένου ότι οι Διναρικοί Ιλλυριοί τους απώθησαν προς τον Ελλαδικό χώρο νοτιότερα, στοιχείο που επίσης αναφέρει ο Δημόπουλος. Πάντως Θράκες και Δωριείς ήταν πιο ανοιχτόχρωμοι από τους υπόλοιπους 'Ελληνες οπότε μάλλον ισχύουν τα λεγόμενά του. Για τους Ηπειρώτες μου φαίνεται υπερβολικό, αλλά δεν γνωρίζω τους κατοίκους της περιοχής.
ΔιαγραφήΗ πλατυϊνία τι χαρακτηριστικό είναι;
ΔιαγραφήΠλατυϊνία εμφανίζει κάποιος όταν το πίσω μέρος του κεφαλιού του είναι επίπεδο, σαν να βγαίνει από τον σβέρκο κάθετα προς τα πάνω. Όσοι έχουν πλατυϊνία είναι βραχυκέφαλοι, ενώ σε όσους προεξέχει το πίσω μέρος του κεφαλιού, τείνουν προς δολιχοκεφαλία. Πλατυϊνία εμφανίζουν συχνά οι βραχυκέφαλοι Διναρικοί και Αρμενοειδείς στον Ευρωπαϊκό χώρο.
ΔιαγραφήΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά μου δημιουργήθηκε μια επιπλέον απορία. Η πλατυϊνία εμφανίζεται μόνο στους διναρικούς και τους αρμενοειδείς ή μπορεί να εμφανιστεί και στους βραχυκέφαλους, αλπικούς και βαλτικούς;
ΔιαγραφήΠλατυϊνία εμφανίζουν και κάποιοι Αλπικοί-Βαλτικοί, αλλά οι περισσότεροι, ενώ είναι βραχυκέφαλοι, έχουν κάπως στρογγυλεμένο το πίσω μέρος του κεφαλιού τους, που λέγεται curvoccipital στα αγγλικά.
ΔιαγραφήΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ
Σε ποιά τοπική της Χ.Α. είσαι μέλος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελουμε ενα αρθρο με φωτογραφιες μεσογειακων ελληνων!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://prntscr.com/2jhy59 Αυτον εδω πως τον κατατασετε;(τασος μητροπουλος) πρεπει να ειναι ενα τελειο παραδειγμα μεσογειακου ετσι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλειο παράδειγμα δεν το λες γιατι εχει κρομανοειδεις επίδραση.εχει βαθιά τοποθετημένα ματιά και έξωγκομα πάνω απο τα φρυδια
ΔιαγραφήΕγω θελω να ρωτησω κατι αλλο.Συχνα βλεπουμε οτι οι Αρχαιοι Ελληνες παρουσιαζονται ως μυωδεις(με λιγα λογια μεσομορφικοι),αληθευει οντως αυτο;υπαρχει κατι που να το επιβεβαιωνει;οπως ευρηματα σκελετων η κατι σχετικο;και αν ναι ποιες φυλες παρουσιαζουν τον μεσομορφικο σωματοτυπο;αποψη μου ειναι οτι μαλλον αυτο το χαρακτηριστικο προερχεται απο κρομανοειδη προσμιξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Μεσογειακοί είναι εξωμορφικοί προς μεσομορφικοί. Οι Κρομανοειδείς είναι πράγματι ιδιαίτερα μυώδεις και λογικά υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα, παρότι δεν απεικονίζονται στις σχετικά εξιδανικευμένες μορφές της αρχαίας τέχνης.
ΔιαγραφήΒέβαια σε κάθε περίπτωση οι αρχαίοι Έλληνες ήταν πολύ γυμνασμένοι από την παιδική ηλικία με στρατιωτική εκπαίδευση, ούτε καν παραστρατιωτική. Οι Μεσογειακοί αναπτύσουν αρκετούς και καλοσχηματισμένους μύες αν γυμναστούν εντατικά, όπως μάλιστα φαίνονται και στα γλυπτά της κλασικής αρχαιότητας, οπότε οι απεικονιζόμενοι θα μπορούσαν και να μην έχουν Κρομανοειδή επίδραση.
Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ