Δευτέρα, 5 Φεβρουαρίου 2018

Η θρησκεία αλλάζει τους ανθρώπους ή το αντίθετο;

Η ηθική ενός λαού καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τη θρησκεία. Μπορεί οι περισσότεροι άνθρωποι να μην το αντιλαμβάνονται, αλλά οι ηθικές επιταγές της θρησκείας εντυπώνονται στην ψυχή των ανθρώπων, μορφοποιώντας τον πολιτισμό ενός λαού. Όμως, οι θρησκείες διαφέρουν μεταξύ τους, με διαφορετική μεταφυσική προσέγγιση και τελετουργία. Αυτό σημαίνει ότι οι διάφορες φυλές, λόγω διαφορετικών ψυχικών γνωρισμάτων, παρουσιάζουν διαφορετική θρησκευτική συμπεριφορά. Η θρησκεία με την σειρά της επηρεάζει την κοινωνία. Θα εξετάσουμε αυτήν την αμφίδρομη σχέση μεταξύ φυλής και θρησκευτικής ηθικής.

Είναι γνωστό ότι η εξάπλωση των θρησκειών σχετίζεται με τον φυλετικό παράγοντα. Η θρησκευτική μεταρρύθμιση επικράτησε στην βόρεια Ευρώπη, εκεί που κατοικούν...
κυρίως Νορδικοί-Ατλαντοειδείς, ενώ στη νότια Ευρώπη παρέμεινε ο Καθολικισμός και η Ορθοδοξία. Στη Γαλλία, που είναι σε μια ενδιάμεση κατάσταση φυλετικά, έγιναν μεγάλες συγκρούσεις για την επικράτηση της μίας πλευράς. Ο Βουδισμός, παρότι ξεκίνησε από την Ινδία, επικράτησε στην Άπω Ανατολή όπου φαίνεται ότι ταιριάζει περισσότερο με την ψυχοσύνθεση των μογγόλων. Τα παραδείγματα είναι πολλά, καταδεικνύοντας τη σχέση μεταξύ φυλής και θρησκείας.

Όμως θα εξετάσουμε και την αντίστροφη σχέση, δηλαδή το κατά πόσον η θρησκεία επηρεάζει τους ανθρώπους μακροπρόθεσμα από βιολογικής πλευράς. Πρώτος που έθεσε το ζήτημα ήταν ο Lapouge, που έκρινε ότι η αντίθεση κάποιων ελεύθερων πνευμάτων στην θρησκευτική εξουσία ή ηθική, τους οδήγησε σύντομα σε σύγκρουση με το καθεστώς και εξόντωση. Αυτό αποτελεί μια αρνητική επιλογή, με τα παραδείγματα προσωπικοτήτων να είναι πολλά στην πορεία της ιστορίας που διώχτηκαν λόγω των αντίθετων απόψεών τους προς την κρατούσα θρησκεία. Από την άλλη, η επικρατούσα θρησκευτική ηθική δημιουργεί ένα κλίμα στην κοινωνία που διευκολύνει την ζωή των ανθρώπων που συμμορφώνονται με αυτήν την ηθική. Για παράδειγμα, στην περίπτωση του χριστιανισμού, η ηθική του πρεσβεύει την προστασία των αδυνάτων, την αλληλοβοήθεια και την ταπεινότητα. Αυτά τα ψυχικά γνωρίσματα ταιριάζουν με τον ψυχισμό Αλπικών και Βαλτικών στην Ευρώπη, για τους οποίους γνωρίζουμε από την παλαιοανθρωπολογία ότι άρχισαν να αυξάνονται κατά τον Μεσαίωνα και έχουν φτάσει σήμερα να κυριαρχούν στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη. Αυξάνονται επειδή η ηθική τους διευκολύνει τη ζωή και νοιώθουν πιο άνετα να διαιωνιστούν; Δύσκολο να αποδειχτεί, όμως βλέπουμε ότι αυτοί που ταυτίζονται λόγω εγγενούς ψυχοσύνθεσης με την θρησκευτική ηθική, είναι και αυτοί που επεκτείνονται. Τα στοιχεία είναι λίγα και η μελέτη θα πρέπει να επεκταθεί και σε άλλες εποχές, περιοχές και πολιτισμούς.

Οι άνθρωποι κάθε εποχής προσπαθούν να μοιάσουν στο πρότυπο της θρησκευτικής ηθικής της εποχής τους, να δρουν δηλαδή όπως οι άγιοι, στον χριστιανισμό, ή οι θεοί, στον πολυθεϊσμό. Όταν η ηθική επιτάσσει ταπεινότητα και προστασία αδυνάτων, τότε η κοινωνία βοηθά ποικιλοτρόπως όσους συμπεριφέρονται κατά αυτόν τον τρόπο σήμερα. Αντιθέτως, στην αρχαία εποχή η θρησκευτική ηθική ήταν τελείως διαφορετική, όπως έδειξε ο Νίτσε. Η ηθική της αρχαίας εθνικής θρησκείας επέτασσε τον ηρωισμό, τις πνευματικές ικανότητες και τον ισχυρό χαρακτήρα, εφόσον για να γίνεις θεός θα έπρεπε να είσαι ήρωας, όπως π.χ. ο Ηρακλής, ή να έχεις ευεργετήσει με το πνεύμα σου, όπως π.χ. ο Ασκληπιός. Συνεπώς, στους αρχαίους το θρησκευτικό πρότυπο ηθικής έκανε τους ανθρώπους να θέλουν να γίνουν ήρωες ή ευεργέτες του πνεύματος, ασχέτως αν το πετύχαιναν στην πράξη, όπως και σήμερα δεν γίνονται όλοι αλληλέγγυοι και ταπεινοί. Δεν αποκλείεται η αρχαία ηθική να εμπόδιζε την επέκταση ανθρώπων με ανίσχυρο χαρακτήρα, κάνοντάς τους την ζωή δύσκολη, εφόσον αποθεώνονταν ο δυνατός, ο ήρωας και ο διανοούμενος.

Συμπερασματικά, αν κοιτάξουμε βαθύτερα, υπάρχει περίπτωση η θρησκεία να επικρατεί λόγω ψυχικών προδιαθέσεων μιας φυλής και ταυτόχρονα, όταν επιβληθεί η νέα θρησκευτική ηθική, να δημιουργείται ένας μηχανισμός που δυσκολεύει τη ζωή όσων δεν έχουν αντίστοιχη ψυχοσύνθεση, εδραιώνοντας την κυριαρχία της συγκεκριμένης φυλής. Παραθέτουμε την υπόθεση αυτή ως μια συμβολή στο ζήτημα της σχέσης μεταξύ φυλής και θρησκείας.

26 σχόλια:

  1. Το άρθρο αυτό,κάλλιστα δύναται να χαρακτηριστεί ως "βόμβα".Θαυμάσια ανάλυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγά ρε μεγάλε, ως "βόμβα"...Όλοι οι εθνοφυλετιστές από τον Τσάμπερλαιν ως τον Ρόζεμπεργκ και από τον Παλαμά ως και τον Καζαντζάκη τα ίδια έχουν υποστηρίξει (με πολύ ολοκληρωμένη φυσικά επιχειρηματολογία).
    Οι Λαοί και Φυλές γεννούν τις θρησκείες ή τουλάχιστον τις φέρνουν στα μέτρα αν διαθέτουν τη φυλετική ζωτικότητα για κάτι τέτοιο (όπως με τον χριστιανισμό που από σημιτική θρησκεία της ερήμου απέκτησε άρια γνωρίσματα - τα οποία ούτως ή άλλως τα έχει χάσει πια ολοκληρωτικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χριστιανισμος και ο ιησους ειναι απο τις πιο ρατσιστικες θρησκειες στο πλανητη μαζι με τον ιουδαισμο.Ο ιδιος ο ιησους επελεξε ως εκλεκτο λαο τους βρωμιαρηδες υπανθρωπους εβραιους.Βαζει πανω απολους τους λαους και τα εθνη στον πλνητη για τους λεχριτες αρμενοειδεις εβραιους και προσπαθει να πεισει μεσα απο την διδασκαλια του για ισοτητα και κοινωνικη διακιοσυνη.Ακομα και ο ιδιος ο ιησους διαλεξε να εμφανιστει στην ανθρωποτητα την περιοδο που οι υπανθρωποι εβραιοι ηταν σκλαβοι κατακτημενοι στους μεσογειακους ρωμαιους.Μακρια απο χριστιανισμους και αβρααμικες θρησκειες διοτι ολες καταληγουν να θεωρουν τους εβραιους-ισραηλιτες ως τον ανωτερο λαο.

      Διαγραφή
  3. Ο μέσος όμως Έλληνας,"μεγάλε",που λόγω διάφορων συνθηκών δεν μπορεί και πολλές φορές μάλιστα, δεν γνωρίζει καν τους μεγάλους θεωρητικούς του φυλετισμού(Γκωμπινώ,Τσάμπαιρλαιν,Ρόζενμπεργκ κ.α),και τους μεγάλους φυλετικούς ανθρωπολόγους (Biassuti,Eickstedt κ.α),βρίσκει πολύ χρήσιμα τα άρθρα του παρόντος Ιστολογίου και αυτήν την ανάρτηση συγκεκριμένα.Το Ιστολόγιο αυτό λοιπόν,θεωρώ ότι λειτουργεί ως "ενδιάμεσος", ώστε να δώσει γνώση σε αυτούς που ενδιαφέρονται για τη φυλετική ανθρωπολογία,αλλά δεν έχουν πρόσβαση σε πολλές πηγές. Έτσι λοιπόν,"μεγάλε" ,συγχώρα τους μέσους (αλλά όχι μέτριους και συμβατικούς)ανθρώπους που στο λύκειο και στα παρηκμασμένα ΑΕΙ μας,δεν έμαθαν για τον Ρόζενμπεργκ, όπως εσύ ο μορφωμένος, και πριν στάξεις χολή καο ειρωνία για ένα μπλογκ που προσπαθεί να διδάξει φυλετική ανθρωπολογία τους Έλληνες που ενδιαφέρονται, αλλά δεν έχουν τις "γνώσεις" σου,για να γνωρίζουν τι έγραψε ο Τσάμπερλεν, έναν αιώνα πριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και ποιος είπε πως η Κοσμοθεωρία μας απευθύνεται στον "μέσο Έλληνα" ή στον "μέσο" Γερμανό, Γάλλο κ.ο.κ; Απευθύνεται στα ανώτερα φυλετικά στοιχεία του Λαού μας, όπως και γενικότερα των Αρίων Λαών. Και δεν εννοώ ως "ανώτερα" αυτά που έχουν ένα χιλιοστό πιο κεκλιμμένο μέτωπο, σαγόνι, μύτι κ.ο.κ. ένα τόνο πιο πιο ανοιχτό ή πιο καστανό μαλλί, αλλά τη βούληση να βιώσουν και να αγωνιστούν για τη Φυλετική αλήθεια.
    Τέλος στα πανεπιστήμια καλώς δεν έμαθαν για τον Ρόζεμπεργκ ή των Παλαμά, κι αυτό διότι απαιτείτα οι ίδιοι να σιχαθούν τα πανεπιστήμια και αναζητήσουν εξ ιδίων τις ρίζες της Ιδεολογίας και να εμβαθύνουν σε αυτές. Ποιος τα χέζει άλλωστε τα πανεπιστήμια, τα κωλομεταπτυχιακά και τα σχολεία όταν έχουμε ως αιώνιο πρότυπο τον Άνδρα που ούτε καν απολυτήριο του Λυκείου διέθετε και όμως έπαιζε στα δάχτυλά των χεριών του από τον Όμηρο έως τον Σαίξπηρ και από τον Σοπενχάουερ έως τον Τσάμπερλαιν. Και ενώ εμείς "σερφάρουμε" με άνεση στις πηγές του διαδικτύου και όλα τα θεωρούμε προσβάσιμα, Αυτός μελετούσε, εμβάθυνε και συγκροτούσε Ιδέα μέσα σε δημόσια υπνωτήρια, χαρακώματα και χαμόσπιτα.
    Προτιμούμε άλλωστε τους ερασιτέχνες του δημοτικού από τους ακαδημαικούς καραγκιόζηδες και λοιπούς "μορφωμένους" μασκαράδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι προσεκτικός.Έγραψα "μέσος" αλλά όχι "μέτριος συμβατικός".
      Στάξε πάλι χολή για το μπλογκ που δήθεν δεν υποστηρίζει την Χρυσή Αυγή και ζήτα από όλους να μην το διαβάζουν.Σε έχω καταλάβει ποιος είσαι απο την εριστικότητα σου.
      " Προικισμένε φυλετικά ".

      Διαγραφή
  5. Εσύ ο ίδιος θέτεις ιδεολογικά εαυτόν εκτός Χρυσής Αυγής - ή να το πω ευγενικά αποκλίνεις - προωθώντας άλλοτε φανερά και άλλοτε κεκαλυμμένα την ιδέα του Αυτοχθονισμού των Ελλήνων. Με τον τρόπο αυτό όχι μόνο ακυρώνεις την ιδεολογική ταυτότητα η οποία δομήθηκε εδώ και δεκαετίες από τη Χρυσή Αυγή, και είναι εκπεφρασμένη σε πλήθος άρθρων, αλλά συγχρόνως δικαιώνεις τους ακροδεξιούς εχθρούς του Κινήματος (έστω αθέλητά σου), οι οποίοι έχουν κάνει τον αυτοχθονισμό και τον ελληναραδισμό παντιέρα.
    Μήπως είμαι άδικος ή κάνω λάθος; Αν ισχύει κάτι τέτοιο, σου ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς εγώ ακριβώς δικαιώνω τους ακροδεξιούς;Αρκούμαι να σου πω ότι είμαι με την Χρυσή Αυγή πολύ πριν μπει στη βουλή.Αν θέλεις πίστεψε το,αν θέλεις όχι.
      Επίσης απεχθάνομαι τον ζητωπατριωτισμό των ακροδεξιών,οι οποίοι είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί του Εθνικοσοσιαλισμού.
      Αυτά από εμένα.

      Διαγραφή
  6. Δεν αμφισβητώ τα αγαθά σου κίνητρα. Ούτε και την επιμονή και μεθοδικότητα που σε διακρίνει εμπλουτίζοντας τον παρόν ιστολόγιο με αξιόλογα θέματα. Αν θέλεις, ούτε και την πνευματική σου συγκρότηση.
    Θεωρώ όμως - και σε αυτό ακριβώς αποφεύγεις να απαντήσεις - πως προωθώντας τον Αυτοχθονισμό ακυρώνεις την Κοσμοθεωρία του Κινήματος. Και αυτό διότι δεν πρόκειται για έναν τεχνικό-αρχαιολογικό ζήτημα, δεν είναι λεπτομέρεια, αλλά ο πυρήνας της εθνικής μας αυτογνωσίας αλλά και Ιδεολογίας. Γι' αυτό και η Χρυσή Αυγή εξ αρχής είχε ορθώσει μέτωπο κατά του Αυτοχθονισμού με τεράστια γκάμα άρθρων που καλύπτουν την υπόθεση του Αριανισμού (Ινδοευρωπαισμού).
    Υ.Γ Αυτό δεν σημαίνει πως με βρίσκουν σύμφωνο διάφοροι αφελείς "υπερβόρειοι" που μάχονται τον αυτοχθονισμό με εξίσου σαθρή επιχειρηματολογία. Μένω αποκλειστικά στα όσα έχουν γραφεί στα ίδια τα έντυπα του Κινήματος.
    Νομίζω πως εδώ είναι καλή μια διευκρίνιση από μέρους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε αδερφέ, δεν είμαι ο διαχειριστής... Ότι να 'ναι...Τί σου έδωσε την εντύπωση ότι συνομιλείς με τον διαχειριστή;Εγώ απλά έγραψα ότι το άρθρο είναι πολύ ωραίο και χρήσιμο...Αν είναι δυνατόν...

      Διαγραφή
    2. Εν τάξει τότε φίλε, δεν τρέχει τίποτα. Φιλολογική κουβέντα κάναμε. Όλα καλά. Αλλά δεν είμαι και γω ούτε τόσο εριστικός, όσο νομίζεις. ούτε και το παίζω "φυλετικά προικισμένος".

      Διαγραφή
  7. Η αρχαία Ελληνική θρησκεία, όπως και η Ρωμαϊκή απευθύνεται σε υπερήφανους ανθρώπους, όταν απευθύνεσαι στους θεούς πρέπει να είσαι πάντα με το κεφάλι ψηλά. Ο Ιουδαιο-Χριστιανισμός απευθύνεται σε ταπεινούς και δουλοπρεπείς ανθρώπους, όταν απευθύνεσαι στον Θεό πρέπει να γονατίζεις και να κοιτάζεις κάτω όπως το άγαλμα που έβαλε ο διαχειριστής. Στις αρχαίες Ευρωπαίες θρησκείες οι Θεοί θαυμάζουν και επαινούν αυτόν που πολεμάει μέχρι το τέλος, ενώ στην ανατολίτικη θρησκεία του Ιουδαιο-Χριστιανισμού ο θεός βοηθάει και επαινεί αυτόν που ζητάει γονυπετής έλεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σύμφωνοι. Όμως δεν έχει νόημα πλέον η έντονη πολεμική κατά του Ιουδαιο-Χριστιανισμού διότι και αυτή ως θρησκεία έχει πεθάνει. Δεν υπάρχουν πλέον χριστιανοί που να πιστεύουν. Τελειώσαν οι πιστοί της και επιβιώνει ως παραμάγαζο της "πολιτικής ορθότητας".
    Καλύτερα να στοχεύουμε τα βέλη μας απέντι στην σύγχρονη κοσμική θρησκεία των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων" του αντιρατσισμού και εξισωτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι στα ψευτοδικαιωματα του ατομου ναι στα δικαιωματα των λαων και των εθνων!

      Διαγραφή
  9. Η Μαύρη φυλή πρέπει επιτέλους να αποκτήσει τα ίδια δικαιώματα με τους λευκούς.Δεν μιλάω για τους μαύρους στα γκέτο της Αμερικής αλλά για τους μορφωμένους σαν εμένα που παλεύουμε για ένα καλύτερο αύριο σε κάποια ξένη χώρα μακριά από την δική μας.
    Σενεγαλέζος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο τρολακι εισαι.Οι Μαυροι οπου και αν βρεθουν δεν μπορουν να αναδειχθουν σε υψηλες θεσεις στην κοινωνια λογω το οτι εχουν IQ αρκετα χαμηλοτερο απο τους Λευκους και τους Ασιατες.Δεν ειναι δε καθολου τυχαιο οτι π.χ οπου πανε μεταναστες οι Κινεζοι ή οι Ιαπωνες ειναι στην πλειοψηφια τους πετυχημενοι απο πολλες αποψεις,εν αντιθεσει με τους Μαυρους οι στην πλεοψηφια τους δεν τα καταφερνουν καλα.

      Διαγραφή
  10. Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει σε ποιο φυλετικό τύπο ανήκει ο Peter O'Toole;Ένας ατλαντοειδής έχει σκούρα μαλλιά και μπλε/πράσινα μάτια ενώ ένας νορδικός ξανθά μαλλιά και μπλε/πράσινα μάτια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΘΡΣΗΣΚΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΑΘΟΤΙ(ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΟΓΜΑ) , ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ.....

    ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΚΑΘΟΛΙΚΙΣΜΟΣ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΤΙΣ ΣΤΥΑΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΠΠΟΤΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ.........Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΤΙΤΑΝΑΣ ΚΟΝΤΡΕΑΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΜΙΑ ΗΡΩΙΚΗ ΚΟΣΜΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΕΝΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟ......ΚΑΙ Ο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΑΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΝΟΡΔΙΚΩΝ-ΑΤΛΑΝΤΟΕΙΔΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΟΝ ΥΛΙΣΤΙΚΗ-ΑΤΟΜΙΚΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ....

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΕΒΟΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΗΡΩΙΚΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ,ΜΙΑ ΗΡΩΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετική απάντηση συμφωνώ απόλυτα χαίρομαι που βρίσκομαι σε αυτήν την ιστοσελίδα και διαβάζω τέτοιες απαντήσεις.

      Διαγραφή
  12. Η ιστορική εμπειρία δείχνει ότι η φυλή είναι πιο ισχυρή από την θρησκεία. Δηλαδή ανάμεσα στις δύο περιγραφόμενες διαδικασίες η τροποποίηση της θρησκείας από τη φυλή είναι πιο κυρίαρχη, από την ανάποδη διαδικασία. Η όποια επιλογή έχει λειτουργήσει κυρίως στην κάθαρση (ήδη υπάρχουσων)φυλών, παρά στην τροποιποιήση τους. Δηλαδή οι θρησκευτικοί πόλεμοι στην Γαλλία συνέβαλαν στην έξοδο των νορδικών από το γαλλικό κράτος με συνεπαγώμενη την περαιτέρω αλπικοποιηση της. Η φυλή είναι ισχυρότερη από τη θρησκεία και όταν ασφυκτυά υπό την υπάρχουσα θρησκεία προσχωρεί σε αιρέσεις. παρ. οι Νορδικοί γίνανε προτεστάντες για να αποσταστούν από το καθολικισμό. Οι πέρσες γίνανε σιιτες για να αποσταστούν από τους άραβες. Οι Αυγίπτιοι και οι σύριοι πρσχορήσενε στις πρωτοχριστανικές αιρέσεις των Μονοφυσιτών και Νεστοριανών καθότι είχαν διαφορετική φυλετική σύσταστη από το ελληνικό Βυζάντιο.
    Μετά από έναν προσυλητισμό, αργά η γρήγορα, κάθε φυλή καταλήγει να έχει την θρησκεία που της ταιριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ορθά όσα λέγεις, όμως η τελευταία διαπίστωση για το "ελληνικό Βυζάντιο" είναι πέρα για πέρα εξωπραγματική. Κι' αυτό διότι το Βυζάντιο της γένεσης και ακμής του (έως το 1000 μ.Χ. περίπου) ήταν μια φυλετική χοάνη με πρώτεύον και κυρίαρχο το οριενταλικό-σημιτικό στοιχείο. Η ορθοδοξία γεννήθηκε και διαμορφώθηκε στις περιοχές της Συρίας, Φοινίκης, Αιγύπτου και Καππαδοκίας από ελληνόφωνους σημίτες ή Ασιάτες. Κανείς από αυτούς δεν ήταν φυλετικά Έλληνας και διόλου τυχαία ΚΑΝΕΙΣ δεν κατάγεται από την μητροπολιτική Ελλάδα. Όσο Αμερικανοί ή Ευρωπαίοι είναι ι νέγροι ή οι Πακιστανοί που πλημμυρίζουν τις χώρες μας και μαθαίνουν αγγλικά κλπ, άλλο τόσο "Έλληνες" ήσαν ο εβραίος Ρωμανός ο Μελωδός, ο Συμεών ο Στυλίτης, ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός κλπ. Το σημιτικό-οριενταλικό αυτό πνεύμα φαίνεται πάνω από όλα στη θρησκευτική απεικόνιση των μορφών που έχει όλα τα τυπικά ανθρωπολογικά γνωρίσματα μεσανατολιτών (μείγμα αρμενοειδών με μεσογειακούς).
    Όποιος θεωρεί πως ο Απόλλων της Ολυμπίας και οι Άγιοι Ονούφριοι της Ορθοδοξίας πηγάζουν από την ίδια φυλή πρέπει να είναι η πανηλίθιος η εθνομηδενιστής και αντιφυλετιστής μέχρι το κόκκαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειχα χρονια να διαβασω μια οπτικη γωνια την οποια δεν ειχα συναντησει καπου αλλου ή δεν την ειχα σκεφτει. Συγχαρητηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Φυλή γεννά τις θρησκείές ή τις μεταπλάθει. Για να θυμηθούμε τον μεγάλο φιλόσοφο του εθνικοσοσιαλισμού Αλφρέδο Ρόζεμπεργκ, η θρησκεία αποτελεί προέκταση της φυλετικής ψυχής.
    Αν δούμε λοιπόν τις φυσιογνωμίες της βυζαντινής τέχνης μέχρι το 1000 αλλά και την ευρύτερη αισθητική της, θα διαπιστώσουμε πως πρόκειται για τυπική οριενταλική τέχνη, προέκταση της αραβο-σημιτικής ψυχής. Οι φυσιογνωμίες συνιστούν πλήρη αντιστροφή του κλασσσικού ελληνικού κανόνα για το κάλος αποθεώνοντας τον προσωασιατικό-αρμενοειδή τύπο. Τον τύπο δηλαδή που εκπροσωπούσε η μεγάλη μάζων των προφητών, αγίων και πιστών οπαδών της νέας θρησκίας.
    Μετά το 1000 μ.Χ. η ευρωπαική τέχνη απελευθερώνεται από δεσμά της αραβο-σημιτικής αισθητικής (γοτθική τέχνη), όπως και η βυζαντινή τέχνη που μετά το 1200 ακολουθεί πιο κλασικότροπα αριοελληνικά μοτίβα (παλαιολόγεια αναγέννηση). Το τελευταίο αποτελεί μια έμμεση απόδειξη πως αυτό που λέμε Βυζάντιο μετά το 1000 μ.Χ. τείνει στον εξελληνισμό του και κυρίως κατά του τελευταίους δύο αιώνες που συνιστά ένα πρώιμο ελληνικό κράτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μετά το 1000 μ.Χ. η ευρωπαική τέχνη απελευθερώνεται από δεσμά της αραβο-σημιτικής αισθητικής (γοτθική τέχνη), όπως και η βυζαντινή τέχνη που μετά το 1200 ακολουθεί πιο κλασικότροπα αριοελληνικά μοτίβα (παλαιολόγεια αναγέννηση). Το τελευταίο αποτελεί μια έμμεση απόδειξη πως αυτό που λέμε Βυζάντιο μετά το 1000 μ.Χ. τείνει στον εξελληνισμό του και κυρίως κατά του τελευταίους δύο αιώνες που συνιστά ένα πρώιμο ελληνικό κράτος.

    Σωστή παρατήρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.