O Eugen Fischer (1874-1967) ήταν Γερμανός ιατρός και ανθρωπολόγος. Ασχολήθηκε εντατικά με την ανθρωπολογία και την ανθρώπινη κληρονομικότητα, καταφέρνοντας να διακριθεί για τις μελέτες του. Το 1927 έγινε διευθυντής του περίφημου Ινστιτούτου Ανθρωπολογίας, Ανθρώπινης Κληρονομικότητας και Ευγονικής Kaiser Wilhelm.
Μία από τις πρώτες και σημαντικότερες έρευνές του ήταν αυτή που πραγματοποίησε το 1908 στο Rehoboth της Ναμίμπια στην Αφρική. Εκεί εξέτασε τους μιγάδες που γεννήθηκαν από Γερμανούς-Ολλανδούς άνδρες αποίκους και γυναίκες από τους γηγενείς Οτεντότους. Η πλήρης μελέτη του εκδόθηκε το 1913 υπό τον τίτλο "Die Rehobother Bastards und das Bastardierungsproblem beim Menschen", δημοσιευμένο συνοπτικά και στα Γαλλικά ως "Le peuple des "Bastards" de Rehoboth", όπου μελετά τα "μπάσταρδα του Rehoboth" και γενικά ζητήματα υβριδοποίησης στον άνθρωπο.
O Fischer ήθελε να εξετάσει τα φαινόμενα υβριδοποίησης και το κατά πόσο ισχύουν οι νόμοι του Μέντελ στον άνθρωπο. Χρειάζονταν έναν πληθυσμό που αποτελούνταν από την μίξη δύο καθαρών φυλών. Αρχικά σκέφτηκε να επισκεφτεί τις νότιες πολιτείες των ΗΠΑ, αλλά τελικά διαπίστωσε ότι η περίπτωση των μιγάδων της Ναμίμπια ήταν ακριβώς αυτό που αναζητούσε. Μετέβη στο Rehoboth και...
μελέτησε για δυο μήνες τους μιγάδες της περιοχής, που ζούσαν εκεί εκατοντάδες χρόνια, από τότε που στα μέσα του 17ου αιώνα εγκαταστάθηκαν στην περιοχή 37 Μπόερς, Ολλανδοί και Γερμανοί κυρίως. Έλαβε εκατοντάδες φωτογραφίες και μετρήσεις.
Το σημαντικότερο αποτέλεσμα της μελέτης ήταν η απόδειξη ότι ο νόμος του Μέντελ ισχύει και στον άνθρωπο, καθώς οι Ευρωπαίοι, πληθυσμός Α και οι Οτεντότοι, πληθυσμός Β, δίνουν αποτέλεσμα μίξης Α + 2ΑΒ + Β. Δηλαδή οι αρχικοί τύποι συνεχίζουν να υπάρχουν, αλλά εμφανίζονται μικτοί φαινότυποι στον μισό πληθυσμό. Περίπου 25% του πληθυσμού είναι κυρίως Ευρωπαίοι, περίπου 50% ενδιάμεσοι και περίπου 25% πιο κοντά στους γηγενείς. Η αποκλειστικά επιστημονική αυτή δουλειά έλαβε αποθεωτικές κριτικές από τους ανθρωπολόγους της εποχής και έκανε τον Fischer διάσημο. Για πρώτη φορά εμφανίστηκε μια εμπεριστατωμένη μελέτη για την υβριδοποίηση στον άνθρωπο. Αποδείχτηκε ότι δεν σχηματίζεται μια νέα σταθερή φυλή με ενδιάμεσα γνωρίσματα, όχι λόγω γονιμότητας, αλλά λόγω των νόμων του Μέντελ με τα επικρατή και υπολοιπόμενα χαρακτηριστικά που ξαναεμφανίζονται. Εν γένει εμφανίστηκαν στατιστικώς ενδιάμεσα χαρακτηριστικά, με το 50% των γυναικών να εμφανίζει στεατοπυγία, τα μαλλιά σε κάθε μορφή από ίσια έως έντονα κατσαρα, πολλά παιδιά είναι ξανθά αλλά σύντομα τα μαλλιά σκουραίνουν, κτλ.
Η μίξη δεν εμπόδισε την γονιμότητα, η οποία ήταν πολύ μεγάλη, με 7,4 παιδιά ανά οικογένεια. Ένα ακόμα αποτέλεσμα της μελέτης ήταν ότι οι μιγάδες ήταν πλήρως γόνιμοι μεταξύ τους, παρά το γεγονός ότι οι δυο φυλές ήταν πολύ διαφορετικές, καθώς επίσης δυνατοί και υγιέστατοι. Το αποτέλεσμα αυτό ήρθε σε αντίθεση με τις πρωτύτερες υποθέσεις πολλών ανθρωπολόγων ότι η μίξη δύο τόσο διαφορετικών πληθυσμών θα οδηγήσει σε στειρότητα των ενδιάμεσων τύπων μεταξύ τους. Αυτό ήταν ένα πλήγμα για κάποιους φυλετιστές που εναντιώνονταν στην φυλετική μίξη ως αφύσικη και υπεύθυνη για στειρότητα. Το συγκεκριμένο ζήτημα ωστόσο δεν έχει ακόμα διευθετηθεί και η υποψία στειρότητας μεταξύ αλλόφυλων συνεχίζει να υπάρχει.
Ο Fischer μελέτησε επίσης και την ψυχολογία των μιγάδων. Διαπίστωσε ότι η μίξη των Ευρωπαίων με τους Οτεντότους μείωσε τις φυλετικές πνευματικές και πολιτιστικές ικανότητές των πρώτων και αύξησε αυτή των δεύτερων. Υπάρχουν κάποιες ικανότητες στη μάθηση, σχετικά καλοί τρόποι, αλλά και έλλειψη προνοητικότητας, ραθυμία και ελάχιστη πολιτιστική δραστηριότητα. Βλέπει χαμηλό εν γένει πνευματικό επίπεδο, αν και δεν αποκλείει και κοινωνικά αίτια. Πλην αυτών ο Fischer διατύπωσε το γενικό συμπέρασμα ότι είναι δυνατό να βελτιωθεί η φυλή μέσω της επιλεκτικής αναπαραγωγής, εφόσον μελετηθούν περισσότερο οι νόμοι της κληρονομικότητας.
Ο Fischer ζήτησε να σταματήσει η φυλετική μίξη και να απαγορευτεί ο γάμος μεταξύ αλλόφυλων στην αποικία. Οι εκκλήσεις του εισακούστηκαν και οι μικτοί γάμοι απαγορεύτηκαν στις Γερμανικές αποικίες το 1912. Οι απόψεις του περί ανάγκης φυλετικής καθαρότητας επέδρασαν καταλυτικά και στον Αδόλφο Χίτλερ, ο οποίος τις είχε διαβάσει και τις εφάρμοσε αργότερα, όταν ανήλθε στην εξουσία. Τα γεγονότα αυτά υποδηλώνουν το μέγεθος της επιρροής που είχαν οι μελέτες του στην πολιτική εξουσία. Να υπενθυμίσουμε ότι τις μελέτες αυτές τις έκανε επί Αυτοκράτορα Wilhelm II, έγινε διευθυντής σε Ανθρωπολογικό Ινστιτούτο επί σιωνιστικής Δημοκρατίας της Βαϊμάρης και έπειτα πρύτανης επί Τρίτου Ράιχ. Γεγονός που σημαίνει ότι οι φυλετικές μελέτες τότε ήταν θεμιτές ασχέτως καθεστώτος. Τα πράγματα άλλαξαν όταν οι σιωνιστές θεώρησαν ότι οι φυλετικές μελέτες ενοχλούν τα σχέδιά τους. Ο αναμφισβήτητα διακεκριμένος ανθρωπολόγος Eugen Fischer όταν ανήλθε ο Χίτλερ στην εξουσία, όντας ήδη διευθυντής του Ανθρωπολογικού Ινστιτούτου, συντάχθηκε με τους Εθνικοσοσιαλιστές, υποστήριξε την φυλετική τους πολιτική, εξέδωσε φυλλάδια ενάντια στην φυλετική μίξη και δίδαξε στους γιατρούς των SS.
Μερικές δημοσιεύσεις για το έργο του Fischer, σε δύο Γαλλικά ανθρωπολογικά περιοδικά της εποχής [1], [2] και σε ένα Ιταλικό [1]. Αργότερα ο Fischer επανήλθε με νέα μελέτη, στην οποία δίνονται επιπλέον φωτογραφίες μιγάδων.
Εν συντομία, τα αποτελέσματα της έρευνας του Fischer στους μιγάδες του Rehoboth ήταν τα εξής:
- Ο νόμος του Μέντελ ισχύει και στον άνθρωπο και δεν δημιουργείται σταθερή νέα φυλή από τη μίξη. Δυο πληθυσμοί Α, Β δίνουν αποτέλεσμα μίξης Α+2ΑΒ+Β. Τα επιμέρους γνωρίσματα εν γένει διαχέονται με πολλούς συνδυασμούς.
- Δεν επικρατεί κανένας από τους δύο τύπους, βιολογικά έχουν το ίδιο αποτύπωμα.
- Οι μιγάδες είναι πλήρως γόνιμοι και μεταξύ τους, χωρίς φαινόμενα στειρότητας.
- Το συμπέρασμα του ίδιου του Fischer:
"Κάθε σταγόνα αίμα χρωματιστής φυλής που μπαίνει στο σώμα του λαού μας, μας χειροτερεύει ανεπανόρθωτα".
Μία από τις πρώτες και σημαντικότερες έρευνές του ήταν αυτή που πραγματοποίησε το 1908 στο Rehoboth της Ναμίμπια στην Αφρική. Εκεί εξέτασε τους μιγάδες που γεννήθηκαν από Γερμανούς-Ολλανδούς άνδρες αποίκους και γυναίκες από τους γηγενείς Οτεντότους. Η πλήρης μελέτη του εκδόθηκε το 1913 υπό τον τίτλο "Die Rehobother Bastards und das Bastardierungsproblem beim Menschen", δημοσιευμένο συνοπτικά και στα Γαλλικά ως "Le peuple des "Bastards" de Rehoboth", όπου μελετά τα "μπάσταρδα του Rehoboth" και γενικά ζητήματα υβριδοποίησης στον άνθρωπο.
O Fischer ήθελε να εξετάσει τα φαινόμενα υβριδοποίησης και το κατά πόσο ισχύουν οι νόμοι του Μέντελ στον άνθρωπο. Χρειάζονταν έναν πληθυσμό που αποτελούνταν από την μίξη δύο καθαρών φυλών. Αρχικά σκέφτηκε να επισκεφτεί τις νότιες πολιτείες των ΗΠΑ, αλλά τελικά διαπίστωσε ότι η περίπτωση των μιγάδων της Ναμίμπια ήταν ακριβώς αυτό που αναζητούσε. Μετέβη στο Rehoboth και...
μελέτησε για δυο μήνες τους μιγάδες της περιοχής, που ζούσαν εκεί εκατοντάδες χρόνια, από τότε που στα μέσα του 17ου αιώνα εγκαταστάθηκαν στην περιοχή 37 Μπόερς, Ολλανδοί και Γερμανοί κυρίως. Έλαβε εκατοντάδες φωτογραφίες και μετρήσεις.
Το σημαντικότερο αποτέλεσμα της μελέτης ήταν η απόδειξη ότι ο νόμος του Μέντελ ισχύει και στον άνθρωπο, καθώς οι Ευρωπαίοι, πληθυσμός Α και οι Οτεντότοι, πληθυσμός Β, δίνουν αποτέλεσμα μίξης Α + 2ΑΒ + Β. Δηλαδή οι αρχικοί τύποι συνεχίζουν να υπάρχουν, αλλά εμφανίζονται μικτοί φαινότυποι στον μισό πληθυσμό. Περίπου 25% του πληθυσμού είναι κυρίως Ευρωπαίοι, περίπου 50% ενδιάμεσοι και περίπου 25% πιο κοντά στους γηγενείς. Η αποκλειστικά επιστημονική αυτή δουλειά έλαβε αποθεωτικές κριτικές από τους ανθρωπολόγους της εποχής και έκανε τον Fischer διάσημο. Για πρώτη φορά εμφανίστηκε μια εμπεριστατωμένη μελέτη για την υβριδοποίηση στον άνθρωπο. Αποδείχτηκε ότι δεν σχηματίζεται μια νέα σταθερή φυλή με ενδιάμεσα γνωρίσματα, όχι λόγω γονιμότητας, αλλά λόγω των νόμων του Μέντελ με τα επικρατή και υπολοιπόμενα χαρακτηριστικά που ξαναεμφανίζονται. Εν γένει εμφανίστηκαν στατιστικώς ενδιάμεσα χαρακτηριστικά, με το 50% των γυναικών να εμφανίζει στεατοπυγία, τα μαλλιά σε κάθε μορφή από ίσια έως έντονα κατσαρα, πολλά παιδιά είναι ξανθά αλλά σύντομα τα μαλλιά σκουραίνουν, κτλ.
Η μίξη δεν εμπόδισε την γονιμότητα, η οποία ήταν πολύ μεγάλη, με 7,4 παιδιά ανά οικογένεια. Ένα ακόμα αποτέλεσμα της μελέτης ήταν ότι οι μιγάδες ήταν πλήρως γόνιμοι μεταξύ τους, παρά το γεγονός ότι οι δυο φυλές ήταν πολύ διαφορετικές, καθώς επίσης δυνατοί και υγιέστατοι. Το αποτέλεσμα αυτό ήρθε σε αντίθεση με τις πρωτύτερες υποθέσεις πολλών ανθρωπολόγων ότι η μίξη δύο τόσο διαφορετικών πληθυσμών θα οδηγήσει σε στειρότητα των ενδιάμεσων τύπων μεταξύ τους. Αυτό ήταν ένα πλήγμα για κάποιους φυλετιστές που εναντιώνονταν στην φυλετική μίξη ως αφύσικη και υπεύθυνη για στειρότητα. Το συγκεκριμένο ζήτημα ωστόσο δεν έχει ακόμα διευθετηθεί και η υποψία στειρότητας μεταξύ αλλόφυλων συνεχίζει να υπάρχει.
Ο Fischer μελέτησε επίσης και την ψυχολογία των μιγάδων. Διαπίστωσε ότι η μίξη των Ευρωπαίων με τους Οτεντότους μείωσε τις φυλετικές πνευματικές και πολιτιστικές ικανότητές των πρώτων και αύξησε αυτή των δεύτερων. Υπάρχουν κάποιες ικανότητες στη μάθηση, σχετικά καλοί τρόποι, αλλά και έλλειψη προνοητικότητας, ραθυμία και ελάχιστη πολιτιστική δραστηριότητα. Βλέπει χαμηλό εν γένει πνευματικό επίπεδο, αν και δεν αποκλείει και κοινωνικά αίτια. Πλην αυτών ο Fischer διατύπωσε το γενικό συμπέρασμα ότι είναι δυνατό να βελτιωθεί η φυλή μέσω της επιλεκτικής αναπαραγωγής, εφόσον μελετηθούν περισσότερο οι νόμοι της κληρονομικότητας.
Ο Fischer ζήτησε να σταματήσει η φυλετική μίξη και να απαγορευτεί ο γάμος μεταξύ αλλόφυλων στην αποικία. Οι εκκλήσεις του εισακούστηκαν και οι μικτοί γάμοι απαγορεύτηκαν στις Γερμανικές αποικίες το 1912. Οι απόψεις του περί ανάγκης φυλετικής καθαρότητας επέδρασαν καταλυτικά και στον Αδόλφο Χίτλερ, ο οποίος τις είχε διαβάσει και τις εφάρμοσε αργότερα, όταν ανήλθε στην εξουσία. Τα γεγονότα αυτά υποδηλώνουν το μέγεθος της επιρροής που είχαν οι μελέτες του στην πολιτική εξουσία. Να υπενθυμίσουμε ότι τις μελέτες αυτές τις έκανε επί Αυτοκράτορα Wilhelm II, έγινε διευθυντής σε Ανθρωπολογικό Ινστιτούτο επί σιωνιστικής Δημοκρατίας της Βαϊμάρης και έπειτα πρύτανης επί Τρίτου Ράιχ. Γεγονός που σημαίνει ότι οι φυλετικές μελέτες τότε ήταν θεμιτές ασχέτως καθεστώτος. Τα πράγματα άλλαξαν όταν οι σιωνιστές θεώρησαν ότι οι φυλετικές μελέτες ενοχλούν τα σχέδιά τους. Ο αναμφισβήτητα διακεκριμένος ανθρωπολόγος Eugen Fischer όταν ανήλθε ο Χίτλερ στην εξουσία, όντας ήδη διευθυντής του Ανθρωπολογικού Ινστιτούτου, συντάχθηκε με τους Εθνικοσοσιαλιστές, υποστήριξε την φυλετική τους πολιτική, εξέδωσε φυλλάδια ενάντια στην φυλετική μίξη και δίδαξε στους γιατρούς των SS.
Μερικές δημοσιεύσεις για το έργο του Fischer, σε δύο Γαλλικά ανθρωπολογικά περιοδικά της εποχής [1], [2] και σε ένα Ιταλικό [1]. Αργότερα ο Fischer επανήλθε με νέα μελέτη, στην οποία δίνονται επιπλέον φωτογραφίες μιγάδων.
Εν συντομία, τα αποτελέσματα της έρευνας του Fischer στους μιγάδες του Rehoboth ήταν τα εξής:
- Ο νόμος του Μέντελ ισχύει και στον άνθρωπο και δεν δημιουργείται σταθερή νέα φυλή από τη μίξη. Δυο πληθυσμοί Α, Β δίνουν αποτέλεσμα μίξης Α+2ΑΒ+Β. Τα επιμέρους γνωρίσματα εν γένει διαχέονται με πολλούς συνδυασμούς.
- Δεν επικρατεί κανένας από τους δύο τύπους, βιολογικά έχουν το ίδιο αποτύπωμα.
- Οι μιγάδες είναι πλήρως γόνιμοι και μεταξύ τους, χωρίς φαινόμενα στειρότητας.
- Το συμπέρασμα του ίδιου του Fischer:
"Κάθε σταγόνα αίμα χρωματιστής φυλής που μπαίνει στο σώμα του λαού μας, μας χειροτερεύει ανεπανόρθωτα".
Eugen Fischer:"Καθε σταγονα αιμα χρωματιστης-πιθηκοειδους φυλης που μπαινει στο σωμα του λαου μας,μας χειροτερευει ανεπανορθωτα".Η Πεμπτουσια του Φυλετισμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτα τα λογια πρεπει να γινουν το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ καθε Αριου Λευκου Ευρωπαιου και Αριου Λευκου Ελληνος.
Θα πρέπει επίσης να γίνει κατανοητό ότι πέρα από την αποφυγή πρόσμιξης μεταξύ δύο φυλών,θα πρέπει να αποφευχθεί και η πρόσμιξη μεταξύ δύο διαφορετικών φυλετικών τύπων που ανήκουν στην ίδια φυλή.Επί παραδείγματι,αν προκύψει απόγονος,απόρροια πρόσμιξης μεταξύ ενός Νορδικού και μιας Μεσογειακής,θα έχει μόλις 25% πιθανότητα να είναι Νορδικός.Τα ανοικτά χαρακτηριστικά και γονίδια είναι υποχωρητικά και αυτό χρήζει προσοχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντελως ακυρη και ατυχης αυτη η θολοτατη και εμμεση συγκριση εκ μερους σου,θα επιθυμουσα να μην επαναληφθει,αλλα εν προκειμενω εχεις απολυτο δικιο στο οτι πρεπει να εξεταστει λιαν επισταμενως για ποιον λογο τα ανοικτα χαρακτηριστικα και γονιδια ειναι υποχωρητικα.Προκειται για ενα ζητημα που και εγω θεωρω φλεγον και εχω επισημανει εδω και χρονια ως αξιο ιδιαιτερας προσοχης.
ΔιαγραφήΆκυρη;;
ΔιαγραφήΤο άρθρο είναι σχετικό με την κληρονομικότητα.Όλες οι φυλές έχουν ξεχωριστά χαρακτηριστικά και επίσης έχουν το δικαίωμα να διατηρήσουν τη μοναδικότητά τους.Κατ εμέ(και πιστεύω θα έπρεπε και κατά όλους όσοι θέλουν να δηλώνουν εθνικοσοσιαλιστές/φυλετιστές)η ιδανική Ευρώπη δεν είναι μια ήπειρος στην οποία θα κατοικούν άνθρωποι-κράμα πολλών φυλετικών τύπων,έστω ανηκόντων θεωρητικά στη Λευκή φυλή.
Πιστεύω υπάρχουν εμφανείς και σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο φυλετικών που ανέφερα στο παράδειγμά μου.
Νορδική γυναίκα:
https://antisemiticnordicist.files.wordpress.com/2014/09/tumblr_nbpmv4a5q91shpxeco6_250.jpg
Μεσογειακός άνδρας:
http://3.bp.blogspot.com/-bunq2jCWrLE/VDBab8arsPI/AAAAAAAABqo/wi8J4NXG-xc/s1600/giannakopoulos.jpg
Η άποψη ότι δεν θα υπάρξει κανένα απολύτως πρόβλημα εφόσον ενθαρρύνουμε την μίξη των δύο παραπάνω τύπων νομίζω είναι επικίνδυνη και παραπέμπει σε αντιρατσιστικές υστερίες διάφορων γραφικών ανθρωπακίων ανά τον κόσμο.
Μια μικρού μήκους αλλά συνάμα κατανοητή ανάλυση για την υποχωρητικότητα των ανοικτών χαρακτηριστικών και γονιδίων έχει δοθεί στο stormfront.
https://www.stormfront.org/forum/t401750/
Των δύο φυλετικών τύπων*
ΔιαγραφήΔεν διαφωνησα επι της ουσιας του σχολιου σου,τουναντιον το ιδιο ακριβως με εσενα ειπα και πιστευω περι της ιδανικης Ευρωπης ως φυλετιστης και κοινωνικος Δαρβινιστης.
ΔιαγραφήΜαλλον δεν καταλαβες το δευτερο σχολιο μου.
''Εντελως ακυρη και ατυχης αυτη η θολοτατη και εμμεση συγκριση εκ μερους σου,θα επιθυμουσα να μην επαναληφθει''
ΔιαγραφήΚαι σου ανάλυσα γιατί δεν είναι άκυρη και ατυχής.Για τερματισμό της φυλετικής μίξης μιλάει το άρθρο,για τερματισμό μίξης μεταξύ φυλετικών τύπων μίλησα εγώ,πως ήταν άκυρη η σύγκριση;;Σε αυτό απάντησα.
Δεν ξερω γιατι καθομαστε και το συζηταμε,αλλα εν πασει περιπτωσει.Το παρον αρθρο του ιστολογιου μιλα για την μειξη μεταξυ ΚΥΡΙΩΝ ΦΥΛΩΝ και οχι υποφυλων ανηκοντων στην ιδια φυλετικη ομαδα.Εσυ εμμεσως πλην σαφως ταυτισες αυτου του ειδους την μειξη με την μειξη διαφορετικων μεταξυ τους φυλετικων τυπων αλλα ανηκοντων στην φυλετικη ομαδα,ως προς εκει ηταν η δικαιολογημενη θελω να πιστευω ενσταση μου.Επι της ουσιας της τοποθετησεως σου επαναλαμβανω συμφωνω απολυτως μαζι σου.
ΔιαγραφήΠροφανως τωρα λυθηκε η παρεξηγηση.
*στην ιδια φυλετικη ομαδα(εκ παραδρομης η παραλειψη).
ΔιαγραφήO nordikos aposxistis exei apoluto dikio.
ΔιαγραφήOi fyles prepei na parameinoune agnes, idiaitera oi periaktikes. (mesogeiakoi, nordikoi) Etsi mono tha anthysoune kai oi dyo ptyxes tou ariou politismou: o nordikos ston vora kai o mesogeiakos ston noto.
Tha itane dystyxes na mpastardeutoume metaksy mas.
-Kynaigeiros.
ΕΠΕΙΔΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ Η ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑΚΩΣ:"Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΛΑ ΤΟΥ",ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΤΑΞΗ.
ΔιαγραφήΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΙΞΗ ΕΙΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΕΙΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΥΠΟΦΥΛΩΝ.
ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΑΥΤΟ;
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ;
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΠΕΡΙ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑΣ.Ο ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ EUGEN FISCHER ΜΙΛΑ ΠΕΡΙ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑΣ.
ΜΙΑ ΠΟΙΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ:ΘΑΝΑΤΟΣ.
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ.
Η προτομη του αρχιδαμου γ' σε ποιον φυλετικο τυπο ανηκει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως παροτι προσπαθησα δεν μπορεσα να βρω εικονα του προφιλ,αλλα οπως τον ειδα ανφας ο Αρχιδαμος ο Γ' του Οικου των Ευρυποντιδων Βασιλευς της Σπαρτης φαινεται Μεσογειακος/Διναρικος.Απο το τροπο που ειναι τοποθετημενα τα χαρακτηριστικα του φαινεται κατα βασιν δολιχοκεφαλος,εχει προσωπο χωρις γωνιες,ανοιχτα βλεφαρα,σγουρα/κυμματιστα μαλλια και γενια,σχετικως σαρκωδη χειλη,ολα τυπικα Μεσογειακα χαρακτηριστικα.Εχει ομως και κοντα τοποθετημενα ματια και μυτη παροτι δεν φαινεται απο τα πλαγια,εμφανως γρυπη και νε κοκκαλινη αποληξη,δηλαδη τυπικα Διναρικα χαρακτηριστικα.
Διαγραφήκαι με κοκκαλινη αποληξη(εκ παραδρομης το λαθος).*
ΔιαγραφήTο Μεσογειακος /Διναρικος καντο καλυτερα Μεσογειακος με Διναρικοτητα.
ΔιαγραφήΦιλε Gael συμφωνω απολυτως με το τελικο συμπερασμα σου,ευστοχο,ο Αρχιδαμος ο Γ' ειναι Μεσογειακος με Διναρικοτητα,αλλα δεν ειναι και τοσο ευστοχη η αναλυση σου.Επιτρεψε μου να κανω δυο διορθωσεις-παντοτε σαν φιλος-σε δυο μικρα λαθη τα οποια προφανως εκανες επειδη δεν κοιταξες αρκετη ωρα την προτομη αλλα βιαστικες να ξαναμπεις στο ιστολογιο και να απαντησεις,τουλαχιστον εγω ετσι φανταζομαι.Εκει που γραφεις"σχετικως σαρκωδη χειλη"που τα ειδες τα σχετικως η μη σαρκωδη χειλη.Τα χειλη του Αρχιδαμου δεν εχουν καμμια Μεσογειακοτητα,ειναι Διναρικοτατα,λεπτα και βεβαιως μη σαρκωδη.Επισης εκει που λες για κοκκαληνη αποληξη στην μυτη,δεν θα ελεγα οτι ειναι και τοσο εντονη,μαλλον το αντιθετο,ωστοσο πραγματικως φαινεται οτι ειναι γρυπη δηλαδη Διναρικη,αλλα οπως προανεφερα εχει και αρκετη Μεσογειακοτητα ειδικως στην αποληξη που ειναι και κοκκαληνη.Μην λεμε οτι να 'ναι.Παντως εν τελει κατεληξες στο ορθο συμπερασμα οτι δηλαδη ο Αρχιδαμος ο Γ' ειναι Μεσογειακος με Διναρικοτητα,αυτο εχει σημασια.
Διαγραφή*ειδικως στην αποληξη που δεν ειναι και κοκκαληνη
ΔιαγραφήΕχεις απολυτο δικιο,η δικια σου αναλυση ειναι η σωστη.
ΔιαγραφήΝα μια εικονα με το προφιλ του http://oi61.tinypic.com/23swztg.jpg αν και συμφωνω ως προς το μεσογειακος/διναρικος μου φαινεται αρκετα ευρυπροσωπος για να ναι μεσογειακος,ενω και το προφιλ του επισης δεν μοιαζει για μεσογειακο.θα ελεγα πως προκειται για διναρικο με μεσογειακη επιδραση.
ΔιαγραφήGenikotera i prosdiorisi tou Archidamou einai dyskoli logo tis geneiadas tou. Ama den mporeis na deis to sagoni kai ta xeili kathara (opws kai to mikos tou proswpou) den einai eukolo na bgaleis ena safes symperasma.
Διαγραφή-Kynaigeiros (alla mia bdomada me to katarameno laptop)
Παντως να σημειωθει οτι εξελικτικως το Νορδικο φυλο ειναι το δευτερο πιο συγγενες προς το Μεσογειακο μετα το Ατλαντοειδες και αντιστροφως το Μεσογειακο φυλο ειναι το δευτερο πιο συγγενες προς το Νορδικο μετα το Ατλαντοειδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ατλαντοειδεις γενικως ειναι το ενδιαμεσο σταδιο μεταβασεως απο τους Μεσογειακους στους Νορδικους και μορφολογικως ειναι κατι το ενδιαμεσο.Ολα αυτα στα πλαισια του ανθρωπολογικως οριζομενου ως Περιακτιου ευρυτερου φυλου.Αλλο βασικο φυλο της Ευρωπης ειναι το Ηπειρωτικο το οποιο αποτελουν επισης μαζι το Αλπικο φυλο και το Βαλτικο φυλο και το οποιο Ηπειρωτικο φυλο εχει και καποια ιδαιτερως μαρινη προανθρωπινη βεβαιως εννοειται με τους ασιατομογγολοειδεις πληθυσμους.
Αλλα Ευρωπαικα φυλα ειναι το Διναρικο και το Κρομανοειδες,τα οποια δεν συγκεκριμενα δυο δεν εχουν βιομετρικους συγγενεις,ειναι ομως γηγενη στην Ευρωπη ακριβως οπως και τα συναποτελουντα το Περιακτικο φυλο υποφυλα σε πληρη αντιθεση με τα συναποτελουντα το Ηπειρωτικο φυλο υποφυλα,που οως φαινεται εχουν ερθει απο την βορειοδυτικη Ασια σε καποια παναρχαια εποχη,πριν διαμορφωθουν παντελως ανθρωπολογικως οι κυριες φυλες/φυλετικες ομαδες.
Αυτα απλως για την ιστορια.
βεβαιως εννοειται συγγενεια*
ΔιαγραφήΕν συνεχεια στην επομενη προταση προφανως μια φορα το δεν,για την επαναληψη ευθυνεται ο δαιμων του πληκτρολογιου.
καποια ιδιαιτερως μακρινη*
Διαγραφήπου οπως φαινεται*
Η διορθωσις,της διορθωσεως και εγω σαν αλλο σχολιαστη.Ειναι να μην σου τυχει.
http://www.scribd.com/doc/242706142/National-Socialism-SS-Race-Theory-and-Mate-Selection-Guidelines-pdf
ΑπάντησηΔιαγραφή