Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2014

Φυλή και ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα

Τυπικός Αλπικός καθηγητής πανεπιστημίου
Όποιος έχει εντρυφήσει στην φυλετική ανθρωπολογία, κατανοεί ότι η ποιότητα του επιστημονικού έργου που παράγεται σε μια χώρα εξαρτάται κυριάρχα από τη φυλή, εφόσον η ανώτατη παιδεία αφεθεί ελεύθερη χωρίς εμπόδια.

Κύριος πυλώνας κάθε τομέα εκπαίδευσης, είναι το έμψυχο προσωπικό. Οι καθηγητές πανεπιστημίου είναι η καρδιά της ανώτατης εκπαίδευσης, επιδρώντας καταλυτικά στην επιστημονική παραγωγή της χώρας. Συνεπώς έχει μεγάλη σημασία να διαπιστώσουμε σε ποιον φυλετικό τύπο ανήκουν. Επιλέξαμε μια ανώτατη σχολή της Αττικής, για την οποία δίνονται φωτογραφίες των μελών ΔΕΠ και κάναμε φυλετική ταξινόμηση. Για τους μικτούς φαινότυπους, δίνουμε μισή μονάδα στον κάθε τύπο. Τα αποτελέσματα κατά φυλετικό τύπο είναι τα εξής:

Αλπικός            35%
Αρμενοειδής       20%
Μεσογειακός      20%
Διναρικός           11%
Μεσανατολίτικος  6%
Κρομανοειδής      5%
Βαλτικός             2%
Σαχάριος            1%

Θα προσπαθήσουμε να διαπιστώσουμε κατά πόσο τα ποσοστά αυτά σχετίζονται με το ποσοστό κάθε φυλετικού τύπου στον πληθυσμό. Με βάση τις εκτιμήσεις μας, οι Αρμενοειδείς είναι σημαντικά πάνω από το ποσοστό τους, ενώ οι Διναρικοί είναι σημαντικά κάτω από το δικό τους. Οι άλλοι τύποι είναι πάνω κάτω στο ποσοστό τους, με μια υπερβολική παρουσία Μεσανατολίτικης επίδρασης, -μπορείτε να φαναστείτε γιατί. Αναμενόμενα φαίνονται τα αποτελέσματα, ειδικά στη σύγχρονη παρακμιακή εποχή όπου τα πράγματα είναι εύκολα και οποιοσδήποτε παίρνει πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και με τυποποιημένες διαδικασίες με πολλές ανούσιες δημοσιεύσεις και δημόσιες σχέσεις μπορεί να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου. Σε αυτό το κλίμα οι Αλπικοί που είναι πολλοί και έχουν έφεση στη γνώση βρίσκονται στην πρώτη θέση, ενώ και οι Αρμενοειδείς στην εύκολη εποχή μας επιδιώκουν και  καταφέρνουν να γίνουν καθηγητές, για κύρος και χρήμα. Οι Μεσογειακοί ως πιο φιλόδοξοι συνήθως προτιμούν να γίνουν καθηγητές στο εξωτερικό, ενώ οι Διναρικοί που δεν έχουν μεγάλη έφεση στη γνώση, έχουν μειωμένο ποσοστό.

Τυπικός Αρμενοειδής καθηγητής πανεπιστημίου
Είναι δύσκολο να θεωρήσουμε το δείγμα αντιπροσωπευτικό όλων των καθηγητών της χώρας. Άλλωστε, ανά γεωγραφικό διαμέρισμα είναι λογικό να αλλάζει και η φυλετική σύνθεση των καθηγητών, π.χ. άλλοι φυλετικά θα είναι οι καθηγητές στα Ιωάννινα και άλλοι στη Χίο. Όποιος όμως έχει βρεθεί σε πανεπιστημιακές αίθουσες ή έστω έχει δει καθηγητές μέσω της τηλεόρασης, θα διαπιστώσει ότι ο τυπικός καθηγητής είναι βραχυκέφαλος Αλπικός και δευτερευόντως Αρμενοειδής. Πώς σχετίζεται το γεγονός αυτό με την ποιότητα της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα;

Οι Αλπικοί παρότι έχουν έφεση στη γνώση και κατανοούν σε βάθος την επιστήμη, τους λείπει η ενεργητικότητα, ενώ δίνουν βάση στην πρακτικότητα και την συστηματοποίηση, κάτι που καταπιέζει την εφευρετικότητα. Είναι στοιχείο μετριότητας και στασιμότητας, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Βολεύονται με την θέση τους και κάνουν τυποποιημένα πράγματα. Οι Αρμενοειδείς αντιθέτως, σχεδόν ποτέ δεν μπορούν να κατανοήσουν την βαθύτερη έννοια της επιστήμης. Εκμεταλλεύονται τη θέση τους για απόκτηση κύρους, χρημάτων και προβολής, κάνουν επιφανειακά τη δουλειά τους και εμμέσως παρασιτούν. Οι Μεσογειακοί συνήθως είναι ικανοί επιστήμονες, ασχέτως αν είναι μεταδοτικοί ή όχι, αν και όσοι δεν φεύγουν για το εξωτερικό, βολεύονται με την γύρω τους παρακμιακή κατάσταση. Οι Διναρικοί συνήθως δεν το έχουν και τόσο πολύ με την επιστήμη και ακολοθούν την παραδοσιακή διδασκαλία, χωρίς να βγάζουν πραγματικό ενδιαφέρον για το αντικείμενο. Τα παραπάνω ισχύουν πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, που ευτυχώς πάντα υπάρχουν σε όλους τους Ευρωπαϊκούς φυλετικούς τύπους και αν διαλεχτούν από το πλήθος μπορούν να μεγαλουργήσουν.

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω αντικατοπτρίζεται στην κατάσταση των πανεπιστημίων, όπως την ξέρουν όλοι σήμερα. Οι καθηγητές κάνουν βαρετό μάθημα εν είδει δημοσίου υπαλλήλου. Ελάχιστο το ενδιαφέρον για την πραγματική επιστήμη. Τα εργαστήρια και η πρακτική άσκηση είναι ελάχιστα και θεωρούνται έως ενοχλητικά, πράγμα λογικό για Αλπικούς/Αρμενοειδείς καθηγητές. Σημασία δίνεται στο ποια θέματα θα μπουν στις εξετάσεις, ενώ η επαφή των καθηγητών με την κοινωνία είναι μηδαμινή.

Τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά στην βόρεια Ευρώπη. Εκεί οι καθηγητές ανήκουν σε άλλους φυλετικούς τύπους, που προ Αφροασιατικού εποικισμού ήταν Ατλαντοειδείς/Νορδικοί. Πολλοί Ευρωπαίοι επιστήμονες διαπιστωσαν ότι οι βόρειες χώρες με παράδειγμα τις Αγγλία, ΗΠΑ και λιγότερο την Γερμανία, έχουν εκπαιδευτικό σύστημα πιο δραστήριο, που δίνει έμφαση στα εργαστήρια και στην βιωματική σχέση με την επιστημονική γνώση, σε αντίθεση με τις "λατινικές" χώρες που έχουν εξετασιοκεντρικά παπαγαλίστικα συστήματα εκπαίδευσης. Ωστόσο, οι επιστήμονες αυτοί δεν μπόρεσαν να διακρίνουν τον λόγο της διαφοράς αυτής, που δεν ήταν άλλος από την φυλή. Ακόμα και ο Γουσταύος Λε Μπον που κατάλαβε τον ρόλο της φυλής, δεν γνώριζε την ακριβή φυλετική ταξινόμηση και αναφέρονταν συλλήβδην σε βόρεια φυλή και λατινική φυλή. Η Ατλαντοειδής/Νορδική/ΚΜ Αγγλία, όπως και ΗΠΑ, είναι λογικό να έχουν ένα τέτοιο εκπαιδευτικό σύστημα σε σχέση με τις κυρίως Αλπικές Γαλλία, Ιταλία, αλλά και Ελλάδα.

Θα έλεγε κανείς ότι πέραν της επίδρασης της φυλής, η ανώτατη εκπαίδευση έχει διάφορα προβλήματα που δεν εξετάζουμε εδώ. Κοιτώντας βαθύτερα, όποιος γνωρίζει την ψυχοσύνθεση των φυλών, διαπιστώνει την αλήθεια που κρύβεται κάτω από τις άπειρες επιφανειακές δικαιολογίες.

8 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι ότι το σύστημα εκπαίδευσης της Ελλάδας σηκώνει πολύ συζήτηση για να βρούμε τα πραγματικά αίτια της τωρινής κατάστασης.Δεν θεωρώ στο σύνολο ότι οι Έλληνες έχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τους βόρειους.Ας πούμε ένας Έλληνας είναι πιο πολυδιάστατος,πολυμερής και ''ανοιχτός'' από έναν Γερμανό.'Ενας Γερμανός είναι πειθαρχημένος μεν,αλλά είναι πολύ κλειστός και κολλημένος δε σε μια γνωσική πρόκληση.

    Συμφωνώ ότι οι Αλπικοί είναι πολλοί μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα,αλλά για αρμενοειδής συγγνώμη δεν έχω δει ποτέ μου.Δεν αμφιβάλλω τις μετρήσεις απλά μου κάνει τρομερή εντύπωση.Όσους αρμενοειδής έχω γνωρίσει μηδέν πνευματική ικανότητα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἔχει ἀρκετὰ τουρκοσπόρια στὰ πανεπιστήμια & ὀριενταλίδες. Καλὰ τὰ λέει ὁ συντάκτης.

      Διαγραφή
  2. Σαχαριοι μονο 1%? Α, δεν παμε καλα, γρηγορα να επεμβει η ρεπουση να αποκαταστησει την πολυφυλετικοτητα στα πανεπιστημια. Αληθεια, ποιος/ποιοι ειναι αυτοι οι Σαχαριοι των ελληνικων πανεπιστημιων? Και πως τους ξεφυγε και δεν εβαλαν και κανεναν Δραβιδικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΑΛΕΠΑΛΛΗΛΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΡΔΙΚΙΣΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο διαχειριστης πρεπει να χει μια σακουλα Λεξοτανιλ για να αντεξει τα οσα κουφα διαβαζει εδω μεσα.

      Διαγραφή
    2. Αναγκαστικα. Οποιος εχει ιστολογιο γενετικης και ανθρωπολογιας θα ακουσει πολλες ηλιθιοτητες.

      Ο Dienekes επρεπε να γραψει ολοκληρα κειμενα και να αγορασει αδεια για την παρουσιαση μελετων για να σκασουν οι τουρανομογγολοι και νορδικοπλητοι. Αν μη τι αλλο, παρεχουνε διασκεδαση.

      Διαγραφή
  4. Ούτε εγώ έχω δει αρμενοειδείς καθηγητές πανεπιστημίου και ιδιαίτερα μαυριδερούς αρμενοειδείς.Νομίζω ότι το 20% είναι άγαν υπερβολικό.
    Οι φοιτητές πάντως είναι στην πλειοψηφία τους δολιχοκέφαλοι και αριστεροί-απολιτίκ,υποστηρικτές της ''πολιτικής ορθότητας''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν το δειγμα των μελων δεν ξεπερνα τα 100 ατομα δεν νομιζω πως εχουν και τεραστια σημασια αυτοι οι αριθμοι,καλο θα ηταν να δωθει ο συνδεσμος με τις φωτογραφιες των μελων ωστε και οι αναγνωστες να κανουν τις δικες τους εκτιμησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.