Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Το σχήμα κεφαλιού και ο κρανιακός δείκτης


Κεφαλικός δείκτης και κρανιακός δείκτης μετρώνται με τον ίδιο τρόπο. Ο κρανιακός δείκτης, δηλαδή αυτός που μετριέται σε κρανία και όχι σε κεφάλια ζώντων, είναι κατά κανόνα δύο μονάδες μικρότερος από τον κεφαλικό δείκτη. Τα νούμερα δείχνουν αναλογίες και όχι μέτρήσεις.

Αριστερά έχουμε δολιχοκεφαλία, στο κέντρο μεσοκεφαλία και στα δεξιά βραχυκεφαλία.

Από το βιβλίο του E. Tylor - Anthropology (1913)

25 σχόλια:

  1. ο σαλπιγγιδης ειναι αλπικο-αρμενοειδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ??? ερωτηση κανω

      Διαγραφή
    2. Επειδή είναι πόντιος δεν σημαίνει ότι είναι και αρμενοείδης,ανήκει μάλλον σε κάποια υποκατηγορία του κρομανοειδη μαζί με αλπική επίδραση

      Διαγραφή
    3. Μεσογειακὸς Νορδικιστὴς26 Ιουνίου 2014 στις 9:05 π.μ.

      ἀλπικο-αρμενοειδὴς εἶναι.

      Διαγραφή
    4. Ο Σαλπιγγιδης ειναι Αλπικος.
      Ο φετφατζιζης ειναι αρμενοειδης.
      Ξεκολλατε λιγο,βγαλατε ολους τους Ποντιους αρμενοειδεις υπανθρωπους,ημαρτον,ειναι πολλοι δεν λεω,δεν ειναι ολοι περισσοτερο μπασταρδοι και μουλοι ειναι οι Κυπριοι γιατι εκτος απο αρμενοειδεις εχουν και σαχαροειδεις,αραβοειδεις ακομη και καποιους πιθηκοειδεις νεγροειδεις.
      Και το μπουζουκοτσιφτετελλαδισταν ειναι βεβαιως γονιδιακος βοθρος,DNAικη χαβουζα.

      Διαγραφή
    5. μογγολοαρμενοειδὴς νάνος εἶναι ὁ Σαλπιγγίδης καὶ φαίνεται ἀπὸ τὴν μύτη του καὶ τὸ τετράγωνο κρανίο του. Ὁ Σαλπιγγίδης μοιάζει μὲ Τοῦρκο καὶ εἶναι τουρκογενής, ὅπως καὶ πολὺ ἄλλοι Πόντιοι.

      Διαγραφή
    6. Εαν ο Σαλπιγγιδης ειναι τουρκογενης τοτε ο ζαμπιδης τι ειναι;(Ειμαι ο 3:57)

      Διαγραφή
    7. Οντως Αλπικος-αρμενοειδης ειναι ο σαλπιγγιδης,υπανθρωπος δηλαδη,εχετε δικιο,δεν θυμομουν τις φωτο του τις ειδα τωρα,αρμενοειδης-μογγολοειδης του κερατα ειναι ο υπανθρωπος ζαμπιδης(Ειμαι ο 3:57).

      Διαγραφή
    8. ἀρμενοειδής-μογγολοειδής. Γιατί ἔχεις διαλέξει ὅλους τοὺς μογγολοειδεῖς Ποντίους; Πὲς καὶ κανα Μεσογειακό. Χρῆστος Χολίδης π.χ. διαθέτει ἀρκετὰ καλὴ Μεσογειακὴ φάτσα μὲ μικρὴ ἀρμενοειδῆ ἐπίδρασι στὴν μύτη.

      Διαγραφή
    9. Ο Σαλπιγγίδης είναι καθαρά Αρμενο-Κρομανοειδής. Από τη στιβαρή σωματοδομή του ως ταχυδύναμος από τα προτεταμένα ζυγωματικά τη μύτη ως ελαφρώς κυρτή και το κεφάλι του που παρουσιάζει βραχυ-μεσοκεφαλία. Από θέμα χαρακτήρα είναι χαμηλών τόνων και δεν προκαλεί. Γενικά τον προτιμώ από το μουνόπανο τον Κατσουράνη που αναφέρει το ιστολόγιο ως Μεσογειακό.

      Διαγραφή
    10. Εγω προτιμω το μουνοπανο αφου ειναι Μεσογειακο.

      Διαγραφή
    11. Πρός 11:02 ''Όμοιος ομοίω, αεί πελάζει'' Και δεν μιλάω για το Μεσογειακό στοιχείο..

      Διαγραφή
    12. Προς 11:21 "Ομοιος ομοιω,αει πελαζει" και μιλαω για το αρμενοειδες στοιχειο...

      Διαγραφή
    13. Μεσογειακὸς Νορδικιστὴς27 Ιουνίου 2014 στις 6:43 π.μ.

      Ὁ Πόντος & ὁ Καύκασος βρίθουν ἀπὸ μία ἀνόσια μείξι ἀρμενοειδῶν & ταταρομογγόλων.

      Διαγραφή
    14. ο σαλλπιγιδης ειναι μιξη αρμενοειδους μεκαποιον υποτυπο κρομνοοειδη μεαλπικη επιδραση μοιαζει λιγο μεαλβανος

      Διαγραφή
    15. Ο Σαλπιγγίδης είναι Mtebid, ενώ δεν αποκλείεται και μογγολική μίξη.

      Διαγραφή
  2. Ἔτσι, ῥὲ γαμῶ τὴ μπαναγία. Διαμάχη, ἀντεγκλήσεις καὶ λεκτικὲς ἐπιθέσεις... Να ἀκονίζωνται οἱ ξιφολόγχες στὰ πληκτρολόγια. Ὅσο γιὰ σένα ἀνώνυμε, ποὺ βλέπεις τὸν τάπα Σαλπιγγίδη κρομανοειδῆ, μάθε ὅτι προτεταμένα ζυγωματικὰ & κεφάλι σὲ σχῆμα τενεκὲ ἔχουν καὶ οἱ μογγολίδες-τουρανίδες, οἱ ὁποῖοι ἀπαντῶνται κατὰ κόρον στὴν περὶ τὸν Καύκασο γεωγραφικὴ περιοχή. Δὲν ὑπάρχουν Κρομανοειδεῖς στὸν Πόντο, μόνο ἀρμενο-μογγολάκια καὶ λίγοι Μεσογειακοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικα τι τυπος ειναι κυριε διαχειριστα

      Διαγραφή
    2. και λιγοι αλπικοι

      Διαγραφή
    3. Επίσης οι τουρανίδες χαρακτηρίζονται από έλλειψη επικάνθου ή την ύπαρξη έστω εσωτερικής στον οπτικό πόρο, εξαιρετικά ελάχιστη τριχοφυία στο σώμα και στο τερατώδες πρόσωπό τους καθώς και ωχροκίτρινο δέρμα με κατάμαυρη ίσια τρίχα. Οι Πόντιοι με τουρανικές προσμίξεις είναι ελάχιστοι και όσοι τουρανίδες διατείνονται ως ''Πόντιοι'' είναι αυτοί, που έφερε το 90' το πασοκικό καθεστώς.

      Διαγραφή
  3. Συμφωνω απολυτως,καποιοι πρεπει να μαθουν (φυλετικη) ανθρωπολογια.LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κακό είναι ότι πολλοί διναρικοί πόντιοι περνιούνται για αρμενοειδείς, όχι ότι δεν υπάρχουν και πολλοί αρμενοειδείς πόντιοι βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ.
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι πόντιοι είναι Τουρκογενείς που από βίτσιο μιλούσαν Ελληνικά και γίνανε και χριστιανοί από μαζοχισμό για να τους στέλνουν στα στρατόπεδα εργασίας και είχαν και Σχολεία και Θέατρο και δημογεροντία αυτά γιατί πηγαίνανε σε φροντιστήρια (ίδε φροντιστήριον της Τραπεζούντας) και στο τέλος βγήκαν και στα βουνά έτσι για να πάρουν καθαρό αέρα και πολεμήσανε κ.τ.λ. και όταν ήρθαν εδώ πολεμήσανε και στην Αλβανία όταν οι ίδιοι ¨οι διναρικοί κάναν πλιάτσικο....
    Και δυστυχώς μυαλό δε βάζουνε και σήμερα είναι ίδιοι και απαράλλαχτοι, Πρόσφατα πήγα σε ένα χωριό όπου ο τοπικός πολιτιστικός Σύλλογος έδινε θεατρική παράσταση και γεμίσανε το στάδιο,,, Απαράδεκτο!!!!!! Πως θα διαλυθεί η Ελλάδα με τέτοιες συμπαγείς κοινότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα. Αν και μπορεί κάποιοι το ειρωνικό σου στιλ να το εκλάβουν κυριολεκτικά. Κάτι έχουν πάθει με τους Πόντιους εδώ μέσα.
      Αν σκεφτόμουν μια φορά να ψηφίσω χ.α. με αυτά που βλέπω εδώ ειλικρινά αλάργα.
      Και να μάθουν οι βαπτίζοντες τους Πόντιους Αρμένιους ότι δεν υπήρχε καμία επαφή μεταξύ τους από τον 6ο αιώνα και μετά (περ. 553 μ.Χ) όταν οι Αρμένιοι αποσπάστηκαν από την Ορθοδοξία.
      Τώρα για τους Αρβανίτες δεν ξέρω, δεν θα μπω στη διαδικασία να μετράω κρανία.
      Τη φυλή κάποιου, συν τοις άλλοις, την κρίνεις κοιτώντας τον στην εμπρός όψη και δεν περιμένεις να δεις και την πλαϊνή.
      Ξέρω κάποιοι θα βρίσουν αλλά δεν πρόκειται να ξαναμπώ στο σάιτ για να δω "γνήσιους άριους" να φέρονται "αρμενοειδώς"

      Διαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.