Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Χάρτης χρώματος δέρματος στην Ευρώπη - Alekseyev


Ο χάρτης παρουσιάζει την κατανομή του χρώματος του δέρματος στην Ευρώπη. Προέρχεται από τον Ρώσο ανθρωπολόγο Valery Pavlovich Alekseyev. Για την ταξινόμηση έχει χρησιμοποιηθεί η κλίμακα Luschan.

Οι βαθμίδες 1-12 αντιστοιχούν σε ανοιχτό χρώμα δέρματος και δίνονται με οριζόντια διαγράμμιση στον χάρτη.
Οι βαθμίδες 13-15 αντιστοιχούν σε ελαφρά υποκάστανο χρώμα δέρματος και δίνονται με κάθετη διαγράμμιση στον χάρτη.

Όσοι κατοικούμε στην Ευρώπη αναγνωρίζουμε τις διαβαθμίσεις του χρώματος του δέρματος, που αν ομαδοποιηθούν...
αντιστοιχούν χονδρικά στο πολύ ανοιχτό χρώμα δέρματος της κεντρικής, βόρειας και ανατολικής Ευρώπης και στο ελαφρά υποκάστανο χρώμα δέρματος των Βαλκανίων και γενικότερα της νότιας Ευρώπης. Αυτό απεικονίζει και ο χάρτης.

Επίσης, οι Λάπωνες παρότι κατοικούν στο πλέον βόρειο κομμάτι της Ευρώπης, εντάσσονται στην δεύτερη κατηγορία του πιο σκούρου δέρματος, αποδεικνύοντας ότι το χρώμα του δέρματος αποτελεί, όχι περιβαλλοντικό, αλλά φυλετικό γνώρισμα.

Στη βόρεια και ανατολική Ευρώπη, βόρειοι Κρομανοειδείς, Νορδικοί, Ατλαντοειδείς και Βαλτικοί εμφανίζουν πολύ ανοιχτό χρώμα δέρματος. Οι Αλπικοί βρίσκονται κάπου στο ενδιάμεσο. Στη νότια Ευρώπη και στα Βαλκάνια, νότιοι Κρομανοειδείς, Διναρικοί και Μεσογειακοί έχουν ελαφρά πιο σκούρο χρώμα δέρματος. Αφρικανικά και Ασιατικά στοιχεία που έχουν εισέλθει στη νότια Ευρώπη, αυξάνουν την σκουρότητα του δέρματος.


Από Alekseev V.P., Istoriceskaja antropologija i etnogenez, 1989. Τον βρήκαμε εδώ.

29 σχόλια:

  1. Αξιότιμε κύριε διαχειριστά, μπορείτε να μου δώσετε μερικές πηγές εκτός του Hans F.K. Gunther για τα ψυχολογικά γνωρίσματα αναλόγως και την φυλετική κατηγορία; Λέω εκτός του Hans F.K. Gunther γιατί έχω διαβάσει Racial Elements of European History καθώς και το The Races of Europe του Coon. Παρατήρησα πως ο Gunther ήτανε πιο άμεσος και παρ'όλο που θεωρώ τον Coon εξαιρετικό αναλυτή, με μπέρδεψε λίγο ως προς τους μεσογειακούς του Μαρόκο κτλ. Μην περιαυτολογώ όμως, μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο βιβλίο ( κατά προτίμηση PDF ) για ανάγνωση προς τον χαρακτήρα κάθε φυλής και να μου εξηγήσετε επίσης γιατί οι περισσότεροι μεταγενέστεροι ανθρωπολόγοι υποτίμησαν τον συσχετισμό φυλετικού τύπου / συγκεκριμένου χαρακτήρα σε αντίθεση με τον Rassengunther; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείτε να διαβάσετε την εισαγωγή στο έργο του Δημόπουλου. Μπορείτε να το βρείτε κάτω δεξιά στα "ΒΙΒΛΙΑ" Πιστεύω πως κάνει πετυχημένη περιγραφή των φυλών στα σωματικά και ψυχικά χαρακτηριστικά.

      Διαγραφή
    2. Φίλε,ο Coon αυθαίρετα,στους Μεσογειακούς συμπεριέλαβε και βορειοαφρικάνικους πληθυσμούς, και τους μπέρδεψε όλους.Ο δικός του "Μεσογειακός", είναι διαφορετικός από τον κανονικό, τον Gracile Med δηλαδή.
      Για τα ψυχικά γνωρίσματα των φυλετικών τύπων,κορυφαίος υπήρξε ο Γερμανός ανθρωπολόγος Clauss,με τα δύο σημαντικότερα έργα του "Rasse und Seele" (Φυλή και ψυχή), και "Die Nordische Seele" (Η Νορδική ψυχή, όπου εστιάζει στον Νορδικό τύπο).Μόνο που αυτά δεν έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά από τα γερμανικά.
      Αλλά υπάρχει στα αγγλικά και στα ελληνικά το "στοιχεία φυλετικής διαπαιδαγώγησης" του Ιουλίου Έβολα, όπου κάνει αναφορές και περιγράφει τους φυλετικούς τύπους.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ και τους δύο, θα ρίξω μια ματιά στο έργο του Δημόπουλου προς το παρόν. Μπορεί κάποιος απ' τους δύο, να μου εξηγήσει το χάσμα που υπάρχει μεταξύ των ανθρωπολόγων; Διακρίνω ότι οι νορδικιστές πιστεύουν με φανατισμό στα ψυχικά χαρακτηριστικά σε αντίθεση με τον Coon για παράδειγμα, όπου στο κύριο βιβλίο του αφιερώνει ελάχιστο χρόνο. Ο Έβολα αντιθέτως, είναι γνωστός υπέρμαχος. Ο Gunther επίσης κτλ. O Giuseppe αργότερα μεν κάνει λόγο, αλλά σε καμία περίπτωση όπως οι προηγούμενοι. Αυτό που θέλω να μάθω είναι : Τι ισχύει τελικά; Υπάρχει αποδεδειγμένη συσχέτιση ή τουλάχιστον ευρέως αποδεκτή συσχέτιση, μεταξύ φυλής και ψυχισμού;

      Διαγραφή
    4. Γενικά, δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάποιο χάσμα μεταξύ των ανθρωπολόγων σε αυτό το θέμα και αυτό διότι ο κάθε φαινότυπος συνδέεται με συγκεκριμένα ψυχικά γνωρίσματα και αυτή είναι και η πεμπτουσία του φυλετισμού!
      Ο Έβολα, τώρα, δεν έμεινε μόνο στον φυλετισμό πρώτου και δεύτερου βαθμού (δηλαδή φαινότυπος και ψυχικά γνωρίσματα) αλλά επέμεινε περισσότερο στον φυλετισμό του "τρίτου βαθμού", που σημαίνει την πνευματική φυλή.Αυτό πάει παραπέρα από τον φυλετισμό και συνεπώς δεν τον αποδέχτηκαν όλοι οι ανθρωπολόγοι ή οι θιασώτες του φυλετισμού στην Ε/Σ Γερμανία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι ο Έβολα που γνώριζε τον Χίμλερ,αρχικά έδινε διαλέξεις στα SS,αλλά τερματίστηκαν απότομα,και αυτό διότι δεν έγιναν αποδεκτές οι "αιρετικές" κατά τους Γερμανούς απόψεις του "εξεγερμένου Ρωμαίου", όπως τον έλεγαν.
      Έτσι λοιπόν, στο τελευταίο ερώτημα σου:Ναι και βέβαια υπάρχει αποδεδειγμένη συσχέτιση μεταξύ φυλής και ψυχισμού. Κάθε φυλετικός τύπος έχει τα δικά του ψυχικά γνωρίσματα. Απλά είναι πιο δύσκολο να μελετηθούν,δηλαδή χρειάζεται μακροχρόνια παρατήρηση, ενώ αντίθετα είναι πιο εύκολο να μελετηθούν τα σωματικά γνωρίσματα, αφού το μόνο που χρειαζεται είναι κάποια όργανα για τις μετρήσεις ή και απλές φωτογραφίες.

      Διαγραφή
    5. Πίστευε δηλαδή στην "πνευματική φυλή" με την οποία προωθούσε την υιοθέτηση φαντάζομαι ορισμένων ευγενικών αρετών; Αρετών, οι οποίες βρίσκονται διασκορπισμένες και δεν κυριαρχούν αποκλειστικά σε ένα μονάχα φυλετικό τύπο. Επομένως αποδεχόταν την κοινή καταγωγή όλων των Ευρωπαίων αλλά στόχευε σε μία πνευματική φυλή όπου θα προωθούσε τις ευγενέστερες αρχές του ανθρώπινου είδους. Δεν το γνώριζα αυτό. Ήξερα απλώς πως μετά το γύρισε στον ψυχικό νορδικισμό παρασύροντας μαζί του και τον Ντούτσε.

      Διαγραφή
    6. Πολύ σωστά το έθεσες στην αρχή του σχολίου σου.Ο Έβολα όταν αναφερόταν στο "Νορδικό πνεύμα" και στον Νορδικό φαινότυπο, τα εννοούσε κυριολεκτικά, απλά δεν έμεινε στον βιολογικό φυλετισμό και προσέγγισε το ζήτημα μεταφυσικά.Διότι θεωρούσε πως ο βιολογικός φυλετισμός υποβίβαζε τον άνθρωπο στο επίπεδο του ζώου. Κατ'αυτόν,κάτοχος του Νορδικού πνεύματος μπορούσε να είναι και κάποιος Ευρωπαίος που δεν ήταν Νορδικός φαινοτυπικά.Και αν κάποιος ήταν Νορδικός,απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να κατέχει και το κατάλληλο "Νορδικό πνεύμα", αλλιώς,ουσιαστικά θα ήταν ημιτελής.
      Έτσι λοιπόν ο φυλετισμός και ο "νορδικισμός" του Έβολα ήταν πρωτίστως μεταφυσικοί και έπειτα βιολογικοί, σε αντίθεση με τους φυλετιστές της Ε/Σ Γερμανίας. Στο ίδιο μήκος κύματος με του Έβολα ήταν και οι φυλετισμοί της Σιδηράς Φρουράς του Κοντρεάνου και της Φάλαγγας του Χοσέ Αντόνιο Ριβέρα.
      Όσο αφορά τον Μουσολίνι, ζήτησε από τον Έβολα να προωθήσει το φυλετικό του δόγμα, που θα ενστερνιζόταν η Φασιστική Ιταλία,όπου δεν θα εστίαζε αποκλειστικά στη βιολογία,όπως συνέβη στη Γερμανία. Βέβαια,οι απόψεις των Ε/Σ ήταν πιο στέρεες και επιστημονικές στο θέμα της φυλής και του Έβολα πιο "ρομαντικές".Μάλλον μία σύζευξη τους θα δημιουργούσε το πληρέστερο δόγμα του φυλετισμού.
      Υ.Γ.Υπάρχει μία λεπτή γραμμή μεταξύ του φυλετισμού β βαθμού (ψυχικά γνωρίσματα) και του γ βαθμού (πνευματική φυλή), αλλά σαφώς διακρίνονται. Τα ψυχικά γνωρίσματα όπως είπαμε έχουν μελετηθεί και αποδειχθεί με τη μελέτη της φυλετικής ανθρωπολογίας, αλλά η πνευματική φυλή ανήκει στο μεταφυσικό πεδίο του φυλετισμού σύμφωνα με τις απόψεις του Βαρώνου. Ίσως θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε και virtues.

      Διαγραφή
    7. Συμπλήρωμα:
      Ο Έβολα χρησιμοποίησε τον μύθο των Υπερβορείων και της Θούλης,ακόμα μία απόδειξη ότι ο φυλετισμός του ήταν κυρίως "ηρωικού" τύπου,παρά αυστηρώς επιστημονικού, χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι απέρριψε τελείως τον βιολογικό φυλετισμό. Εξάλλου τον χρησιμοποίησε ως βάση για να ασχοληθεί με τη μεταφυσική της φυλής, που θεωρούσε πιο σημαντική.
      Και είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι η ιδέα και τα θεμέλια της Ευρώπης για τον Έβολα ήταν:
      Η αρχαία Ελλάς (ως κοιτίδα της Ρώμης και της Ευρώπης κατ'επέκταση)
      Η Ρώμη,(ως ενσάρκωση του Imperium)
      Ο Γερμανικός Μεσαίωνας.

      Διαγραφή
    8. Όντως μία σύζευξη των δύο θα ήταν το καλύτερο. Έριξα μια ματιά στο η "καταγωγή των Ελλήνων" του Δημόπουλου και μου έκανε εντύπωση, γιατί μιλάει σε μία περίοδο για τους Χετταίους και τους βγάζει ως βραχυκέφαλους αλλά είχα διαβάσει παλαιότερα σε άρθρο του διαχειριστή πως οι Χετταίοι ήτανε Ιρανικοί. Πως γίνεται λοιπόν, να είναι μεν Ιρανικοί, εφόσον είναι βραχυκέφαλοι; Δεν υποτίθεται ότι θα έπρεπε να έιναι αλπικοί ή αρμενοειδείς εφόσον και έχουν διαπιστωθεί ως βραχυκέφαλοι;
      Στο άλλο θέμα τώρα, ο Έβολα ήτανε νορδικιστής; Γιατί στην αρχή αναφερότανε το ηρωικό πνεύμα, μετά όμως το νορδικό. Πήρα έτσι την εντύπωση πως επρόκειτο απλά για φυλετιστή που είχε τις δικές του ιδιαίτερες απόψεις ως προς το ηρωικό ιδεώδες.

      Διαγραφή
    9. Το ''η καταγωγή των Ελλήνων'' του Δημόπουλου μην το παίρνεις πολύ στα σοβαρά.Ό,τι αξίζει είναι οι πρώτες σελίδες μόνο.Από εκεί και έπειτα αρχίζει τις ασυναρτησίες.Δες και εδώ σχετικά που γράφει ο Διαχειριστής : http://fyletika.blogspot.com/2014/04/blog-post_3.html

      Ο Έβολα δεν ήταν ακριβώς ''νορδικιστής'',με την έννοια που ήταν ο 'Aλφρεντ Ρόζενμπεργκ,ο Χίμλερ ή ο Γκύντερ.Προφανώς δεν του το επέτρεψε η μεταφυσική του θεώρηση για τη φυλή.Δεν του αρκούσε να είναι κάποιος Νορδικός βιολιγκά και φαινοτυπικά,αν δεν είχε εκείνες τις ηρωϊκές αξίες και τα πνευματικά χαρακτηριστικά που διέπονταν οι ανώτερες κάστες στην αρχαία και μεσαιωνική εποχή.Ο Έβολα πίστευε στην Αριστοκρατία και στη Μοναρχία,στην πολεμική ηθική,στο ηρωικό ήθος.Αυτά τα ενσαρκώνει το νορδικό πνεύμα,αλλά αναφερόταν σε αυτό πάνω από όλλα μεταφυσικά,και σε ένα δεύτερο πλάνο,βιολογικά,και αυτό όχι πάντα.Ο ''νορδικισμός'' του αν είναι σωστή η έννοια,διέφερε από των Γερμανών Εθνικοσοσιαλιστών.
      Είχε όπως λες,ιδιαίτερες απόψεις για τη φυλή,που σχηματίστηκαν κυρίως λόγω της μεταφυσικής του.Αντιθέτως τις απόψεις των Ε/Σ,τις σχημάτισαν κυρίως η βιολογία και ο επιστημονικός φυλετισμός.

      Διαγραφή
    10. Αδερφέ θα διαφωνήσω στο ότι τα ενσαρκώνει όλα αυτά το νορδικό πνεύμα. Το ηρωικό πνεύμα υπήρχε κατ' εξοχήν πολύ περισσότερο στους νότιους Ευρωπαίους και στους λαούς της Μέσης Ανατολής σε σχέση με τους βόρειους. Τέλος, οι βόρειοι ποτέ δεν ήρθανε σε σύγκρουση με τους διψασμένους για πόλεμο Άραβες όταν κατείχαν εξοπλισμό σε αντίθεση με τους νότιους. Επομένως, ας μην πατάμε την ιστορία για χάρη μερικών βόρειων.

      Διαγραφή
    11. Βόρειοι ήταν που πολέμησαν τους Άραβες και τους μεσοανατολίτες στις Σταυροφορίες,και ο Τάκιτος αναφέρει το ηρωικό ήθος τους,και οι Έλληνες όταν ήρθαν σε επαφή με τους Γαλάτες κτλ,αλλά δεν έχει σημασία τώρα αυτό.

      Διαγραφή
    12. Και όπως έγραψε και ο Clauss,ο Μεσογειακός και ο Νορδικός είναι ηρωϊκοί με τον δικό τους τρόπο ο καθένας.Από τους Ασιάτες,ανέκαθεν οι μόνοι που είχαν ηρωϊσμό,ήταν οι Πέρσες,και αυτοί φυσικά όχι στα επίπεδα των Ελλήνων,των Ρωμαίων,των Γαλατών ή των Τευτόνων.Ο ''ηρωισμός'' των αραβων πήγαζε από θρησκευτικό φανατισμό,ενώ στους υπόλοιπους υπήρχε έμφυτος,είτε ήταν πολυθειστές,είτε Χριστιανοί.

      Διαγραφή
    13. Ο ηρωισμός των Αράβων δεν ήταν θρησκευτικός. Από την αρχαιότητα αυτή η περιοχή ήτο πολεμοχαρής και ελεύθερη. Οι σταυροφόροι που πολέμησαν στη Μέση Ανατολή ξεπατώθηκαν τις περισσότερες φορές παρ' όλο που κατείχαν περισσότερο και βαρύτερο οπλισμό. Η παγκόσμια ιστορία τα λέει αυτά, όχι εγώ. Και οι Αμερικανοί έχασαν στο Βιετνάμ και ακόμα τους πονάει. Από τους Ασιάτες ηρωισμό είχανε και οι Μογγόλοι και οι Ιάπωνες και ακόμη και οι Κορεάτες. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ως Καυκάσιοι έχουμε δείξει ότι αξίζουμε αλλά οι Άραβες είναι επίσης Καυκάσιοι και οι Μογγόλοι έχουνε εξαίρετα παραδείγματα ως προς ηρωισμό και πειθαρχία αλλά και δημιουργίες.

      Διαγραφή
    14. Συγχέεις τον ηρωισμό με την αγριότητα που επιδεικνύουν διάφοροι λαοί.Η παγκόσμια ιστορία αναφέρεται σε διάφορους πολέμους.Όλοι οι πόλεμοι δεν είναι ''ηρωικοί'' ούτε έγιναν από ηρωικά έθνη.Καμία σχέση ο ηρωισμός στην πιο ψηλή του έννοια,με αυτά που γράφεις.

      Διαγραφή
    15. Με την ''λογική'' σου,ο Αλέξανδρος,ο Καίσαρ και ο Ναπολέων,ως κατακτητές,επέδειξαν τον ίδιο ηρωισμό,με κατακτητές όπως ο Τζένγκις Χαν,ο Σαλαντίν και ο Μωάμεθ ο Πορθητής...Άρα και εκείνοι είχαν ''ηρωισμό''.
      Υ.Γ.Οι Σταυροφόροι πήγαιναν κωλοφεράντζα τους άραβες και τους αιγυπτίους,αλλά ως γνήσιοι Ευρωπαίοι,οι εσωτερικές έριδες δεν τους άφησαν να στεριώσουν.Ως πολεμιστές ήταν κλάσεις ανώτεροι από τους ανατολίτες.Μην τρελαθούμε τελείως κιόλας.

      Διαγραφή
    16. Ηρωισμός ετυμολογικά σημαίνει την πράξη η οποία χαρακτηρίζεται από τόλμη και παράβλεψη του προσωπικού εγώ. Όλοι οι παραπάνω λαοί που ανέφερα το έκαναν αυτό. Εάν πάλι θεωρήσουμε τον ηρωισμό ως κάτι ακόμη πιο υψηλό, τότε θα πρέπει να θεωρήσουμε και τους Κέλτες, τους Ρωμαίους αλλά μαζί και εμάς απλά ως αγροίκους ( ειδικά δε τους βόρειους ). Το να παίζουμε με τις λέξεις δεν ωφελεί σε τίποτα. Εφόσον όλοι οι πόλεμοι δεν είναι ηρωικοί, εξήγησε μου τότε τη διαφορά των κατακτήσεων του Μ. Αλεξάνδρου με την διαφορά των κατακτήσεων του Αττίλα. Εν τέλει, η ιστορία δεν είναι τόσο ρομαντική όσο νομίζουμε.

      Διαγραφή
    17. Άμα δεν την αντιλαμβάνεσαι,κακώς ασχολείται με τον φυλετισμό.Άρα και οι ζουλού με τον Σακα Ζούλου ήταν ήρωες.Έχεις πολύ συγκεχυμένες απόψεις.Όταν τις διαλευκάνεις θα είμαστε σε θέση να μιλήσουμε.

      Διαγραφή
    18. Ο Ιούλιος ο Καίσαρ, εξολόθρευσε πλήρως μερικά από τα πιο ατίθασα γερμανικά φύλα, όπως τους Νερβίους (Nervii). Το θεωρείς αυτό ηρωικό; Ο Σαλαντίν αντιθέτως ήτανε από τις ευγενέστερες φυσιογνωμίες της εποχής του σε παγκόσμιο επίπεδο. Ναι οι Σταυροφόροι ήτανε κλάσης ανώτεροι από τους Άραβες, για αυτό και κράτησαν το βασίλειο της Ιερουσαλήμ μόνο 90 χρόνια. Να φανταστείς ήτανε τόσο ανώτεροι οι Σταυροφόροι, που για αυτόν τον λόγο τους πάτησε κάτω ο Σαλαντίν. Αλλά είμαι σίγουρος πως δεν ήταν η επιτυχία του Σαλαντίν ως ηγέτη, ούτε και του στρατού του, αλλά η " εσωτερικές έριδες".... Ο Ναπολέων, τι σχέση είχε με αυτούς; Πήγε να κάνει φιλελεύθερη όλη την Ευρώπη. Και στο κάτω κάτω, νόμιζα πως μιλούσαμε για έθνη και όχι για ηγέτες. Η ιδιοσυγκρασία του Καίσαρα δεν είχε καμία σχέση με αυτή του μέσου Ρωμαίου της εποχής του. Για αυτό και άλλωστε τον έφαγαν. Οι σταυροφόροι σου, που ξεκίνησαν μία σειρά από σταυροφορίες και απέτυχαν παταγωδώς, εκτός από την προσωπική τους αποτυχία, τράβηξαν μαζί τους και την Κωνσταντινούπολη καθώς και μία μεγάλη πόλη της Κροατίας το 1202.

      Διαγραφή
    19. Επιπλέον, δεν μπορώ να κάθομαι να εξηγώ τα βασικά,ότι δηλαδή ένας πόλεμος από Ευρωπαίους σε οποιαδήποτε ήπειρο(Ασια,Αφρική,Αμερική κτλ)από τον Αλέξανδρο μέχρι τους Ισπανούς κονκισταδόρες, παρά τον όλεθρο,φέρνει και πολιτισμό και τεχνολογία, σε αντίθεση με πολέμους ασιατών,που φέρνουν μόνο χάος.
      Από ότι αντιλαμβάνομαι,θα υποστήριζες και τους Ινδιάνους,αντί των Άγγλων εποίκων.

      Διαγραφή
    20. Ναι αγόρι μου,οι Σταυροφόροι διέλυσαν την Κωνσταντινούπολη επειδή ήταν δυνατότεροι.Καλά της έκαναν μιας και ήταν πληρως διεφθαρμένη εκείνη την περίοδο.Ξεκόλλα και μην κάνεις σαν μικρό παιδί.Ο Σαλαντίν έχασε από τον λεπρό βασιλιά και κέρδισε τη δεύτερη μάχη μόνο.
      Και τι το λες ότι κράτησαν το βασίλειο 90 χρόνια.Ανέφερα εξάλλου τις εσωτερικές έριδες.
      Επαναλαμβάνω, αν δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τον ηρωισμό και τον νου,ενός Καίσαρα από ενός Σαλαντίν, (που τον λες και ευγενική φυσιογνωμία,δηλαδή είχε ωραίο πρόσωπο),κακώς ασχολείσαι,σαν μαρξιστής συμπεριφέρεσαι που κλαίγεσαι εναντίον των Ευρωπαίων.

      Διαγραφή
    21. Μάλλον δεν έχεις διαβάσει κανένα βιβλίο για τις Σταυροφορίες.Διάβασε Ρενέ Γκρουσέ "η ιστορία των Σταυροφοριών". Ο Σαλαντίν ήταν χαρισματικός γι'αυτό και αναφέρεται συχνά,ως εξαίρεση μεταξύ ηγετών απο την ανατολή. Εν τω μεταξύ ο Σαλαντίν δεν ήταν Άραβας, ήταν Κούρδος.Οι Κούρδοι ανέκαθεν ήταν Ιρανικοί στον φαινότυπο, γι 'αυτό και χαρισματικοί, ως φαινότυπος των αρχαίων Περσών.Ο Σαλαντίν όμως δεν κέρδισε καμία καθοριστική μάχη,αντιθέτως υποχρεώθηκε σε συνθηκολογήσεις. Όλοι πλέον συμφωνούν ότι ο Ριχάρδος ο Λεοντόκαρδος που διέλυσε όλη την ανατολή ,ήταν ανώτερος από τον Σαλαντίν.

      Διαγραφή
    22. Καταρχάς, κάνουμε μία συζήτηση και ξαφνικά ξεκινάς τις παιδικές σου προσβολές. Αυτό αδερφέ, είναι στοιχείο υπανθρώπου. Πέρα απ' αυτά τώρα, δεν μπορεί ο καθένας μας εδώ μέσα να προσδίδει νέα σημασία σε όποια λέξη του καπνίσει. Ηρωισμός, σημαίνει αυτόν που αψηφά τον κίνδυνο για να διεκπεραιώσει μία πράξη, κυρίως ιδεολογική. Άνοιξε ένα λεξιλόγιο και άσε τους ρομαντισμούς για το καλοκαίρι. Οι σταυροφόροι, διέλυσαν την Κωνσταντινούπολη επειδή ήτανε ήδη απ' έξω. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει καθόλου το πως λειτουργεί ο πόλεμος. Επίσης, νόμιζα πως το θέμα ήτανε ο ηρωισμός και όχι το αν φέρνει ή όχι πολιτισμό. Επομένως, μείνε στο θέμα. Το θέμα δεν είναι τι λες, το θέμα είναι ότι οι εσωτερικές έριδες υπάρχουνε σε όλα τα κράτη επομένως πάψε να ασπάζεσαι δικαιολογίες. Ευγενική φυσιογνωμία αναφέρεται στον συνολικό χαρακτήρα ενός ανθρώπου και όχι μονάχα στο πρόσωπο. Δεν πρόκειται να καθίσω να συγκρίνω ποιος ήτανε " καλύτερος " λες και πρόκειται για παιδικούς υπερήρωες. Όχι εγώ εκτιμάω ορισμένες πτυχές των δυτικών αλλά δεν είμαι, σε αντίθεση με εσένα δουλικός απέναντι τους. Δυστυχώς επηρεάζεσαι όπως το κόβω από άτομα τύπου Stormfront και ορισμένους αποτυχημένους εδώ μέσα, που νομίζουν πως μόνο η Ευρώπη γεννά πολεμιστές.

      Διαγραφή
    23. Καταρχάς δεν είμαι αδερφός σου.Μια συζήτηση επεκτείνεται πέρα από το θέμα που ξεκίνησε.Δεν είμαστε δημοτικό για να γράφουμε έκθεση πάνω στο θέμα.Άλλο ρώτησες στην αρχή,και αλλού κατέληξες,οπότε εσύ ευθύνεσαι για την αλλαγή του θέματος.Τα υπόλοιπα που γράφεις δεν με αφορούν. Φαίνεται οτι είσαι από αυτούς κλαίγονται με τους μαύρους και τους Ινδιάνους για τους "κακούς " Ευρωπαίους.
      Τέλος,φυσικά και ασπάζομαι ιδεολογίες.Αλοίμονο από αυτούς που πατούν σε δύο βάρκες,έχοντας τα πόδια τους σε δύο βάρκες, λόγω της ανυπαρξίας τους.
      Υ.Γ.Το υπάνθρωπος στο επιστρέφω μετά τιμής.

      Διαγραφή
    24. Και απαντώ με ιστορικά στοιχεία και γράφεις σαν γκόμενα "άσε τους ρομαντισμού" για το καλοκαίρι και "μην παίζουμε με τις λέξεις". Άσε κατά μέρος τη γυναικεία σου ψυχοσύνθεση.

      Διαγραφή
    25. Τέλος,το "ευγενική φυσιογνωμία", το χρησιμοποιούμε για το πρόσωπο,και όχι για τα υπόλοιπα που φαντάζεσαι.Αυτά συνεπάγονται.
      Τώρα εσύ,το χρησιμοποιείς όπως μάλλον χρησιμοποιείς και τη λέξη "ήρως".

      Διαγραφή
    26. Ο Σαλαντίν δεν υποχρεώθηκε με καμία συνθηκολόγηση. Αντιθέτως, ο Ρίχαρδος ήταν αυτός που προσπάθησε να χρησιμοποιήσει την διπλωματία μαζί με τον Σαλαντίν. Και μιας και καυχιέσαι σαν κακόμοιρο για τα βιβλία που διάβασες, τυπική συμπεριφορά βιβλιοθηκάριου, διάβασε την επόμενη φορά και για την μάχη του Χαττίν καθώς και για το ότι εν τέλει.... οι σταυροφορίες απέτυχαν.

      Άμα θέλω είσαι αδερφός μου, εάν θέλω είσαι και αδερφή, εάν πάλι θέλω θα γίνεις και το σκυλί μου. Άσε τις ψευτομαγκιές σου ρε κακόμοιρο. Αν με δεις έξω θα σιγοτρέμει το βλέμμα σου.

      Διαγραφή
    27. Σώπα μωρή Λουλού. Μη σκισουν κανά καλσόν τα τρυφερά μπουτάκια σου.

      Διαγραφή
  2. Αυτός ο χάρτης πάει βάσει την πιο συνήθη δερματική απόχρωση; Γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί Έλληνες που ανήκουν στην κατηγορία 1-12. Ακόμα και οι Κρητικοί που είναι οι πιο "σκούροι" (σχετικά), έχουν ένα 20,7% του πληθυσμού που ανήκουν στην κατηγορία 1-12, που είναι η βορειοευρωπαϊκή απόχρωση δέρματος. Και είναι οι πιο "σκούροι", με την έννοια ότι έχουν τους λιγότερο ποσοστό ανθρώπων με βορειοευρωπαϊκή απόχρωση δέρματος. Γιατί στην υπόλοιπη Ελλάδα το ποσοστό ανθρώπων με βορειοευρωπαϊκή απόχρωση δέρματος είναι πολύ μεγαλύτερο.

    http://fyletika.blogspot.com/2014/12/von-luschan.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.