"Ο Γουσταύος Λεμπόν την πλάνην των σοσιαλιστών και των ειρηνόφιλων την αποδίδει εις την λογικήν. Θύματα της λογικής σκέψεως. Διότι τον κόσμον δεν τον κυβερνά ο λόγος παρά εις ελάχιστην δόσιν, και ασθενέστατα. Απόλυτοι, και απείρως ισχυρότεροι δυνάσται των θνητών είναι η καρδία, το ορμέμφυτον. Τα αισθήματα, εις τα μυρίας των εκδηλώσεις, εξ αφορμών παντοίων. Η πίστις, ο ενθουσιασμός, η κοινωνία, το περιβάλλον, η μυστικοπάθεια, αι ιδέαι που μας κυριεύουν και που μας φέρουν όχι με τα όπλα που μεταχειρίζεται η φωτεινή σκέψις, αλλά το πάθος. Το πάθος το οποίον με όλην του την τύφλαν, είναι κατά τα ενενήντα εννέα τοίς εκατόν, ασφαλέστερος οδηγός από το λογικόν. Δια τους σοσιαλιστάς, πραγματικότης η κοινωνική τάξις. Πόλεμος κλάσεων, όχι φυλών. Η πατρίς, χίμαιρα. Δια τους ειρηνόφιλους, πραγματικότης ο κόσμος. Όχι τα στενά όρια της πατρίδος. Δυστυχώς και για τους δύο, ο πόλεμος ούτος έδειξεν ότι το πράγμα είναι η πατρίς. Και τα άλλα, κούφια καρύδια."
Ο Κωστής Παλαμάς υπήρξε εθνικιστής κατά δήλωσή του. Ο εξαίρετος εθνικός ποιητής αντιτίθεται στα κούφια λόγια των σοσιαλιστών περί πολέμου μεταξύ τάξεων. Το εθνικό αίσθημα, που συνδέεται με τη φυλή, είναι η μόνη...
ζώσα πραγματικότητα, που κινητοποιεί, δίνει πνοή και ενέργεια στους λαούς.
Η ευρυμάθεια του Παλαμά είναι τέτοια με αποτέλεσμα να έχει εντρυφήσει στο έργο του Gustave Le Bon, από τον οποίο έχει επηρεαστεί σημαντικά. Δεν είναι ο ορθολογισμός που κυβερνά τον κόσμο, αλλά τα συναισθήματα, η πίστη, το πάθος και το ορμέμφυτο. Ο Παλαμάς σκιαγραφεί το γεγονός ότι ο μαρξισμός είναι μια λογικοφανής δημιουργία χωρίς κανένα έρεισμα στην ενδότερη φύση του ανθρώπου. Αντιθέτως ο πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, επιδρώντας καταλυτικά στην ψυχοσύνθεσή του, παρέχοντάς του εσωτερική ενέργεια, πάθος και πίστη.
Κωστής Παλαμάς, Οι Χρεωκόποι, «Εμπρός» 6/7/1917
Ο Κωστής Παλαμάς υπήρξε εθνικιστής κατά δήλωσή του. Ο εξαίρετος εθνικός ποιητής αντιτίθεται στα κούφια λόγια των σοσιαλιστών περί πολέμου μεταξύ τάξεων. Το εθνικό αίσθημα, που συνδέεται με τη φυλή, είναι η μόνη...
ζώσα πραγματικότητα, που κινητοποιεί, δίνει πνοή και ενέργεια στους λαούς.
Η ευρυμάθεια του Παλαμά είναι τέτοια με αποτέλεσμα να έχει εντρυφήσει στο έργο του Gustave Le Bon, από τον οποίο έχει επηρεαστεί σημαντικά. Δεν είναι ο ορθολογισμός που κυβερνά τον κόσμο, αλλά τα συναισθήματα, η πίστη, το πάθος και το ορμέμφυτο. Ο Παλαμάς σκιαγραφεί το γεγονός ότι ο μαρξισμός είναι μια λογικοφανής δημιουργία χωρίς κανένα έρεισμα στην ενδότερη φύση του ανθρώπου. Αντιθέτως ο πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, επιδρώντας καταλυτικά στην ψυχοσύνθεσή του, παρέχοντάς του εσωτερική ενέργεια, πάθος και πίστη.
Ὦ λιγοστοὶ κι ὦ διαλεχτοὶ κι ἀρίφνητοι αὔριο ἴσως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕἶναι μία ἀλήθεια κάτου ἐδῶ ποὺ τὴ χτυπάει τὸ μίσος,
εἶν᾿ ἐδῶ πέρα μία Ὀμορφιὰ ποὺ ἡ καταφρόνια δένει,
κι εἶν᾿ ἐδῶ πέρα μία Ἀρετὴ δειλὴ καὶ ντροπιασμένη.
Ὦ νέοι, ὦ πρωτοξύπνητοι στὸ φῶς, χαρὲς τ᾿ Ἀπρίλη,
ἀπὸ τοὺς πράσινους κορμοὺς γίνοντ᾿ οἱ ἄσπροι στύλοι!
Στὴ χώρα ἐσεῖς οἱ λειτουργοὶ κι οἱ λατρευτάδες εἶστε·
δὲ φτάνει· ἐμπρὸς! γιὰ τοὺς Θεούς, ὦ νέοι, πολεμεῖστε.
Συγκρίνετε το με οποιοδήποτε ποίημα των ψευδοποιητών Καβάφη και Σεφέρη...
Για τον Σεφέρη,συμφωνώ μαζί σου.Ο Καβάφης όμως,αν και κατώτερος του Παλαμά,ήταν αξιόλογος ποιητής.
ΔιαγραφήΟ Καβάφης, σίγουρα ήταν γνώστης της αρχαίας ιστορίας.Φυσικά, τα ποιήματα του,δεν συγκρίνονται με του Παλαμά.Τέλος, μόνο κάτι ψευτοκουλτουριάρηδες "εκστασιάζονται" με τον Σεφέρη.
ΔιαγραφήΣολωμός,Κάλβος,Μαβίλης,Παλαμάς,Σικελιανός,Σουρής,αποτελούν την elite της ελληνικής ποίησης.
Φυλετικός τύπος Γιώργου Σουρή;
Διαγραφήhttp://www.bookoffers.gr/public/images/upload/soyris_002_e27b5_thumb.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-M-msAPDCgrA/WhaA-waWFpI/AAAAAAAAYGM/Dsa_D_jiReo0SRQUuGHhUJtOy5LSXA14QCLcBGAs/s1600/%25CE%2593%25CE%2595%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2593%25CE%2599%25CE%259F%25CE%25A3%2B%25CE%25A3%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A1%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A3.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ6lFY46ncp5DUTWofIfM0L5Uky7N4c6Qez4ZXP3Yi4dxIat4Cw
Σαν Σύριος ή Εβραίος είναι.
ΔιαγραφήΚυρίως Διναρικός.
ΔιαγραφήΚυρίως Μεσογειακός ήταν, με πιθανή διναρική επίδραση.
ΔιαγραφήΑρμενοειδής.
ΔιαγραφήΔεν είναι αρμενοειδής!Ίσως φαίνεται έτσι στα γεράματα του και λόγω των γενιών που κρύβουν το πρόσωπό του.Αλά και πάλι,δες εδώ:
Διαγραφήhttp://www.mixanitouxronou.gr/wp-content/uploads/2015/09/souris_2bust.jpg
https://www.klik.gr/uploads_image/2018/02/02/p1c5bjb14m14la277bjl17lf69ue_738x351.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/90/Georgios_Souris.JPG
Ξεκάθαρα διναρική-μεσογειακή φυσιογνωμία με λεπτό τριγωνικό πρόσωπο και ψηλή λεπτή κορμοστασιά.
Μεσογειακός με πιθανή διναρικότητα.Δολιχοκέφαλος,λεπτό πρόσωπο χωρίς γωνίες,περιοχή ματιών μεσογειακή. Το μόνο ίσως διναρικό,που κι αυτό δεν είναι,διότι ένα χαρακτηριστικό δεν πάει από μόνο του,είναι η κάπως κυρτή μύτη. Οπότε όχι Διναρο-Μεσογειακός,αλλά Μεσογειακός ή έστω,κυρίως Μεσογειακός.
ΔιαγραφήΕπίσης,ο Σουρής ήταν κοντός.Ποια ψηλή λεπτή κορμοστασιά;;;
Διαγραφήhttp://fyletika.blogspot.gr/2014/06/blog-post_30.html?m=1
ΔιαγραφήΔεν φαίνεται για κοντός.Μπορεί βέβαια το ύψος τότε να ήταν κατα μέσο όρο αρκετά χαμηλότερο απο το σημερινό,αλλά για κοντός δεν μοιάζει.Και είναι ιδιαίτερα λιγνός,ειδικά για την ηλικία που βρίσκεται στις φωτογραφίες.Κάνε σύγκριση με το πορτρέτο του κοντού ενδομορφικού αλπικού Μεταξά:
Διαγραφήhttps://media.gettyimages.com/photos/circa-1939-greek-general-and-dictator-john-metaxas-or-ioannis-metaxas-picture-id3317187
Αν ο Σουρής ήταν Αρμενοειδής,κατα πάση πιθανότητα,κάπως έτσι θα έμοιαζε!
Ειναι προφανώς Μεσογειακός-Διναρικός.
Ήταν κοντός,φαίνεται από τις φωτογραφίες. Δεν έχει τίποτα άλλο το διναρικό,πέρα από την οριακά κυρτή μύτη, συνεπώς δεν ταξινομείται ως "Μεσογειακός-Διναρικός". Ήταν κυρίως Μεσογειακός.
ΔιαγραφήΓια τους ξένους:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Η βαρύνουσα επίδραση των ξένων αποτελεί αλάνθαστα διαλυτικό στοιχείο για την ύπαρξη των Κρατών. Αφαιρεί από ένα λαό ό, τι πιο πολύτιμο έχει: την ψυχή του. Όταν οι ξένοι έγιναν πολλοί στη ρωμαϊκή αυτοκρατορία, έπαψε να υπάρχει. Υποθέστε ένα έθνος όπως το δικό μας, όπου ο πληθυσμός παρακμάζει , περιτριγυρισμένο από χώρες των οποίων ο πληθυσμός αυξάνει συνεχώς. Αν ανεχθούμε την μετανάστευση αυτών των ξένων λαών, θα είναι τελικά ολέθρια. Καθόλου στρατιωτική θητεία, λίγοι ή καθόλου φόροι, μια εργασία πιο εύκολη και πιο αποδοτική απ’ ό, τι στη γενέθλια χώρα τους. Οι δισταγμοί τους είναι ακόμη λιγώτεροι, απ’ τη στιγμή που η εκλογή μεταξύ των διαφόρων χωρών δεν τους είναι επιτρεπτή, εφ’ όσον όλοι οι άλλοι τους απωθούν. Η εισβολή ξένων μαζών γίνεται, στην περίπτωση αυτή, πολύ επίφοβη, εφ’ όσον αυτοί που μεταναστεύουν είναι, φυσικά, τα κατώτερα στοιχεία, που είναι ανίκανα να καλύψουν τις ανάγκες τους στη δική τους πατρίδα. Οι ανθρωπιστικές μας αρχές μας καταδικάζουν να ανεχόμαστε μια διογκούμενη εισβολή ξένων…Ποια μπορεί να είναι η ενότητα ενός λαού ή απλά η ύπαρξή του, κάτω από παρόμοιες συνθήκες;
Οι χειρότερες εκατόμβες στα πεδία των μαχών, θα ήταν άπειρα προτιμότερες από τέτοιου είδους εισβολές.
Υπάρχει ένα πολύ αλάνθαστο ένστικτο, που δίδασκε στους αρχαίους το φόβο των ξένων. Γνώριζαν καλά ότι η αξία μιας χώρας δεν μετράται με βάση τον αριθμό των κατοίκων της, αλλά με βάση τον αριθμό των πολιτών της.»
«Όσον αφορά τους Άραβες, έχω ήδη αναφέρει την περίπτωση των 4.000 ορφανών του καρδιναλίου Lavigerie. Αναθρεμμένα στους κόλπους της χριστιανικής θρησκείας, και χωρίς καμία επαφή με τους ιθαγενείς , τα ορφανά αυτά στην τεράστια πλειοψηφία τους επέστρεψαν, μόλις ενηλικιώθηκαν, στον ισλαμισμό.»
Γουσταύος Λε Μπον,Πολιτική Ψυχολογία