Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013

Άλλο ο χαρακτήρας, άλλο οι επιστημονικές γνώσεις

Συχνά θα έχετε ακούσει στα ΜΜΕ του εκφυλισμού ότι κάποιοι μαύροι κατάφεραν να γίνουν π.χ. γιατροί και αυτομάτως οι διάφοροι φωστήρες βγάζουν το συμπέρασμα ότι όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως φυλής είναι το ίδιο, αν εκπαιδευτούν καλύτερα. Η ταύτιση των ψυχικών αρετών με την συσσώρευση γνώσεων είναι ένα κλασικό λάθος των μαζανθρώπων. Θεωρούν πως ένας που έχει σπουδάσει είναι "καλύτερος" από έναν που δεν έχει πάει στα πανεπιστήμια. Όμως η πραγματικότητα είναι...
κάπως διαφορετική.

Τα ψυχικά χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου δεν έχουν να κάνουν με το ποσό των γνώσεων που έχει λάβει. Βέβαια, υπάρχει μία συσχέστιση σχετικά με την ικανότητα κατανόησης βαθύτερων εννοιών και τη δυνατότητα προσήλωσης ή κατανόησης, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ένας προικισμένος με αυτές τις δυνατότητες θα γίνει μορφωμένος. Μπορεί να έχει άριστες δυνατότητες φυλετικά να μορφωθεί, αλλά αν αυτές δεν καλλιεργηθούν θα μείνει αμόρφωτος. Επίσης, κάποιες φυλές που έχουν έστω και λίγες ικανότητες κατανόησης επιστημονικών εννοιών, με κάποια πιθανότητα και με επίμονη κατάρτιση μπορούν να γίνουν επιστήμονες. Σε κάθε περίπτωση η φυλή θέτει κάποιες πνευματικές δυνατότητες, οι οποίες πρέπει να καλλιεργηθούν για να φανούν. Αν δεν υπάρχουν, τότε δεν μπορεί να γίνει κάποιος πραγματικά μορφωμένος, πράγμα που ισχύει στις πρωτόγονες φυλές.

Όμως πάνω από όλα δεν είναι οι επιστημονικές γνώσεις, αλλά ο χαρακτήρας. Υπάρχουν φυλές με χαρακτήρα τολμηρό, γενναίο, δραστήριο, επιθετικό, ενώ υπάρχουν άλλες φυλές με χαρακτήρα νωθρό, μαλθακό, άτολμο. Οι φυλές με τα πρώτα χαρακτηριστικά, είναι πιο πιθανό να ηγούνται και να δρουν με τρόπο αποφασιστικό, επηρεάζοντας την ανθρώπινη ιστορία, ενώ οι δεύτεροι θα είναι συνήθως οι συνοδοιπόροι παρίες της ιστορίας. Βέβαια, υπάρχουν και φυλές με ενδιάμεσα ψυχικά χαρακτηριστικά. Ο χαρακτήρας είναι αυτός που δημιουργεί ήρωες και πολιτισμούς και αποτελεί αναλλοίωτο φυλετικό χαρακτηριστικό που δεν αλλάζει, αντίθετα με τη μόρφωση που μπορεί να αλλάξει με κατάλληλη εκπαίδευση.

Το συμπέρασμα είναι ότι κάποιος μπορεί να έχει πολλές γνώσεις και να είναι μορφωμένος, ωστόσο να είναι νωθρός και άτολμος, ενώ κάποιος άλλος να είναι τολμηρός και δραστήριος, ενώ είναι αμόρφωτος. Για μια κοινωνία μπορεί να είναι χρήσιμοι και οι δύο τύποι ανθρώπων, ο καθένας από αντίστοιχο πόστο. Όμως ο ιδανικός τύπος ανθρώπου είναι αυτός που συνδυάζει χαρακτήρα και μόρφωση. Δηλαδή, διαθέτει τα ψυχικά χαρακτηριστικά μιας τολμηρής, δραστήριας και επιθετικής φυλής εκ γενετής, σε συνδυασμό με την πνευματική καλλιέργεια στον ανώτερο δυνατό βαθμό.

1 σχόλιο:

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.