Η περιγραφή των λαών του κόσμου υπήρξε μία από τις πρώτες ενασχολήσεις του ανθρώπου. Η εξερεύνηση των ηθών και του πολιτισμού άλλων λαών είναι γνωστή από την αρχαιότητα. Ανακαλύπτοντας τον Νέο Κόσμο, οι σύγχρονοι Ευρωπαίοι εξερευνητές, με την οργανωμένη συνδρομή επιστημόνων από πανεπιστήμια, έδωσαν ώθηση στην επιστήμη της εθνολογίας. Περιγραφές λαών έγιναν όχι μόνο από θαλασσοπόρους και εξερευνητές, αλλά και από επιστήμονες που μετά τις ανακαλύψεις έσπευσαν να μελετήσουν τους διάφορους λαούς.
Στην πραγματικότητα, οι πρώτες εθνολογικές μελέτες αποτέλεσαν παράλληλα και τις πρώτες ανθρωπολογικές μελέτες, υπό την έννοια ότι οι εθνολογικές περιγραφές έκαναν πάντοτε λόγο και για την εμφάνιση των εκάστοτε λαών. Όμως οι περιγραφές...
ήταν επιφανειακές και μερικές φορές όχι ιδιαίτερα αξιόπιστες. Η φυσική ανθρωπολογία, υπό την καθοδήγηση σημαντικών μορφών της Γαλλικής επιστήμης, των Broca, Topinard, Quatrefages, Hamy, κτλ μπήκε σε στέρεες βάσεις και ορίστηκαν οι ανθρωπολογικές τεχνικές και μετρήσεις. Αυτό οδήγησε στην εδραίωση της φυσικής ανθρωπολογίας στο επιστημονικό στερέωμα, με αποτέλεσμα οι εθνολογικές μελέτες να αρχίσουν να περιλαμβάνουν περισσότερα στοιχεία φυσικής ανθρωπολογίας, ή να είναι καθαρά ανθρωπολογικές.
Η διαρκής ανάπτυξη της επιστήμης της φυσικής ανθρωπολογίας οδήγησε στον διαχωρισμό των επιστημονικών κλάδων της εθνολογίας και της ανθρωπολογίας στις αρχές του 20ου αιώνα. Η εθνολογία μελετά τα ήθη, τα έθιμα, την γλώσσα, τον πολιτισμό, την θρησκεία και την κοινωνική οργάνωση κάθε έθνους ή λαού (αν και κάποιοι κλάδοι έχουν διαχωριστεί περαιτέρω). Η ανθρωπολογία μελετά τα σωματικά και γενικά ψυχικά γνωρίσματα των ανθρώπων, εντοπίζοντας την ανθρώπινη βιολογική διαφορετικότητα. Ο διαχωρισμός αυτός ήταν χρηστικός και οδήγησε σε εξειδίκευση των μελετών, ίδρυση πιο ειδικών επιστημονικών εταιριών, επιστημονικών περιοδικών και πανεπιστημιακών εδρών, με αποτέλεσμα την πρόοδο της επιστήμης.
Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, οι Εβραίοι νικητές προσπάθησαν να πλήξουν την μελέτη της ανθρώπινης διαφορετικότητας. Παράλληλα, με το μίσος τους για την έννοια του έθνους (εκτός βέβαια από το ιουδαϊκό) προσπάθησαν σταδιακά να εξαλείψουν και την λέξη "έθνος" από την επιστήμη. Το αποτέλεσμα ήταν μέσω των εβραιομασονικών κυβερνήσεων να επιβάλλουν την "Κοινωνική" Ανθρωπολογία στα πανεπιστήμια, ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι μελετάται η αρχική (φυσική) ανθρωπολογία, ενώ παράλληλα δεν αναφέρεται τίποτα περί εθνών. Στην πράξη έχει εξαλειφθεί η φυσική ανθρωπολογία, ενώ μελετώνται τα ήθη και τα έθιμα των διαφόρων λαών, χωρίς αυτό να ονομάζεται πλέον εθνολογία.
Αυτή η σύγχυση είναι απαρέδεκτη. Η φυσική ανθρωπολογία και η εθνολογία είναι δύο ξεχωριστά επιστημονικά αντικείμενα και κάθε θιασώτης της επιστήμης οφείλει να υποστηρίζει την μελέτη αμφότερων ξεχωριστά. Μάλιστα, να σημειώσουμε ότι όποιος μελετά την εθνολογία, χρειάζεται να γνωρίζει περί φυσικής ανθρωπολογίας, καθώς η φυλετική σύνθεση ενός λαού επηρεάζει καίρια την συμπεριφορά του. Κάθε πολιτισμένη χώρα οφείλει να διατηρεί έδρες εθνολογίας και φυσικής ανθρωπολογίας, με σκοπό την μελέτη του πιο απαιτητικού επιστημονικού αντικειμένου, που είναι ο άνθρωπος.
Στην πραγματικότητα, οι πρώτες εθνολογικές μελέτες αποτέλεσαν παράλληλα και τις πρώτες ανθρωπολογικές μελέτες, υπό την έννοια ότι οι εθνολογικές περιγραφές έκαναν πάντοτε λόγο και για την εμφάνιση των εκάστοτε λαών. Όμως οι περιγραφές...
ήταν επιφανειακές και μερικές φορές όχι ιδιαίτερα αξιόπιστες. Η φυσική ανθρωπολογία, υπό την καθοδήγηση σημαντικών μορφών της Γαλλικής επιστήμης, των Broca, Topinard, Quatrefages, Hamy, κτλ μπήκε σε στέρεες βάσεις και ορίστηκαν οι ανθρωπολογικές τεχνικές και μετρήσεις. Αυτό οδήγησε στην εδραίωση της φυσικής ανθρωπολογίας στο επιστημονικό στερέωμα, με αποτέλεσμα οι εθνολογικές μελέτες να αρχίσουν να περιλαμβάνουν περισσότερα στοιχεία φυσικής ανθρωπολογίας, ή να είναι καθαρά ανθρωπολογικές.
Η διαρκής ανάπτυξη της επιστήμης της φυσικής ανθρωπολογίας οδήγησε στον διαχωρισμό των επιστημονικών κλάδων της εθνολογίας και της ανθρωπολογίας στις αρχές του 20ου αιώνα. Η εθνολογία μελετά τα ήθη, τα έθιμα, την γλώσσα, τον πολιτισμό, την θρησκεία και την κοινωνική οργάνωση κάθε έθνους ή λαού (αν και κάποιοι κλάδοι έχουν διαχωριστεί περαιτέρω). Η ανθρωπολογία μελετά τα σωματικά και γενικά ψυχικά γνωρίσματα των ανθρώπων, εντοπίζοντας την ανθρώπινη βιολογική διαφορετικότητα. Ο διαχωρισμός αυτός ήταν χρηστικός και οδήγησε σε εξειδίκευση των μελετών, ίδρυση πιο ειδικών επιστημονικών εταιριών, επιστημονικών περιοδικών και πανεπιστημιακών εδρών, με αποτέλεσμα την πρόοδο της επιστήμης.
Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, οι Εβραίοι νικητές προσπάθησαν να πλήξουν την μελέτη της ανθρώπινης διαφορετικότητας. Παράλληλα, με το μίσος τους για την έννοια του έθνους (εκτός βέβαια από το ιουδαϊκό) προσπάθησαν σταδιακά να εξαλείψουν και την λέξη "έθνος" από την επιστήμη. Το αποτέλεσμα ήταν μέσω των εβραιομασονικών κυβερνήσεων να επιβάλλουν την "Κοινωνική" Ανθρωπολογία στα πανεπιστήμια, ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι μελετάται η αρχική (φυσική) ανθρωπολογία, ενώ παράλληλα δεν αναφέρεται τίποτα περί εθνών. Στην πράξη έχει εξαλειφθεί η φυσική ανθρωπολογία, ενώ μελετώνται τα ήθη και τα έθιμα των διαφόρων λαών, χωρίς αυτό να ονομάζεται πλέον εθνολογία.
Αυτή η σύγχυση είναι απαρέδεκτη. Η φυσική ανθρωπολογία και η εθνολογία είναι δύο ξεχωριστά επιστημονικά αντικείμενα και κάθε θιασώτης της επιστήμης οφείλει να υποστηρίζει την μελέτη αμφότερων ξεχωριστά. Μάλιστα, να σημειώσουμε ότι όποιος μελετά την εθνολογία, χρειάζεται να γνωρίζει περί φυσικής ανθρωπολογίας, καθώς η φυλετική σύνθεση ενός λαού επηρεάζει καίρια την συμπεριφορά του. Κάθε πολιτισμένη χώρα οφείλει να διατηρεί έδρες εθνολογίας και φυσικής ανθρωπολογίας, με σκοπό την μελέτη του πιο απαιτητικού επιστημονικού αντικειμένου, που είναι ο άνθρωπος.
http://api.ning.com/files/9zHlTUWDgoc1i5Tf9P01JZJIZZ-lYlzb1beNrIviJlb1dTA*xQnGbD*aUfo8pntgD8cW9BQO5YDXKX4XulLwFRIrhlwFVn*c/GeorgesGurdjieff.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.awaken.com/wp-content/uploads/2013/06/06-big.jpg
Ελληνο-Αρμένιος τελικά οι διναρικοί και οι αρμενοειδής μοιαζουν πάρα πολύ.
Όπως και να έχει, μην στηρίζεστε πως όλοι οι Αρμένιοι είναι υποχρεωτικά αρμενοειδείς. Στο Μεσαίωνα, είχαν πολύ μεγάλους πληθυσμούς ιρανικών και διναρικών.
ΔιαγραφήΕγώ πιστεύω ότι ανήκει στο progressive armenoid που θυμίζουν διναρικους.
ΔιαγραφήΙρανικοι υπάρχουν προς στα σύνορα προς το Ιράν ελάχιστοι διναρικοι δεν υπάρχουν.
ΔιαγραφήΟ 5:15 ο γνωστός μαλάκας ξανακτύπησε μετά το Μεϊμαράκη τον Σφακιανάκη και πιο παλιά την Meltem Cumbul ότι δεν είναι αρμενοειδεις τώρα βγήκε να πει ότι οι Αρμένιοι δεν είναι αρμενοειδης αφού λόγο της Αρμενίας πήρε το όνομα ο αρμενοειδης τύπος και στην τελική δεν υπάρχουν διναρικοι στην αρμενια τόσοι ανθρωπολόγοι το έχουν πει απλώς μοιάζουν με διναρικους απλούστατα.
ΔιαγραφήΥΓ1 πρέπει να επισκεφθεί το ψυχίατρο της γειτονιάς σου
https://fyletika.blogspot.gr/2015/04/dvornikovic.html
Διαγραφήhttps://fyletika.blogspot.gr/2015/10/czekanowski.html
https://fyletika.blogspot.gr/2015/12/schulz.html
χιλιάδες χάρτες δείχνουν ότι η αρμενια ανήκει στον αρμενοειδη τύπο να δω τι άλλο θα βρεις.
https://4.bp.blogspot.com/-wwsSze4Dwbg/VNU7aCyusjI/AAAAAAAACSg/Hzo7Tk2G6wE/s1600/VNpm0ph%2Beickstedt%2B1952.png
ΔιαγραφήΠάρε άλλο ένα χάρτη να το βουλώσεις επιτελούς.
Βόδι, μάθε να διαβάζεις. Μόνο τότε θα καταλάβεις πως να επικοινωνείς δίχως γκαρίσματα και μουγκρίσματα.
ΔιαγραφήΣου έγραψα πως δεν υπάρχουν ΜΟΝΟ αρμενοειδείς στην Αρμενία, το οποίο είναι γεγονός ειδικά για την εποχή πριν τη γενοκτονία των Αρμενίων. Όπως και ότι στο Μεσαίωνα (ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ, βόδι) υπήρχαν μεγάλοι πληθυσμοί διναρικών και ιρανικών. Οι πληθυσμοί αυτοί μειώθηκαν όσο έχαναν την επιρροή τους οι Ρωμαίοι/Βυζαντινοί και Πέρσες. Τα ανατολικά στρατεύματα των πρώτων ήταν στην πλειοψηφία τους "Αρμένιοι". Ενώ η Αρμενία, θεωρούταν Περσική κτίση από τον καιρό του Κύρου. Προφανώς και το φυλετικό υπόστρωμα είναι όπως και ήταν από την αρχαιότητα αρμενοειδείς, αλλά δεν είναι ΟΛΟΙ αρμενοειδείς.
https://www.facebook.com/KaplanHasip/photos/a.714584791916573.1073741828.106040332771025/922002601174790/?type=3&theater
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή μας τα χετε πρήξει ότι η μαχητικότητα των κούρδων οφείλετε ότι ανήκουν στον ιρανικό τύπο εγώ βλέπω ότι ανήκουν και στον αρμενοειδή τύπο οι εικονιζόμενοι βεβαία υπάρχουν και ιρανικοί μέχρι και ινδικό τύπο.
ΥΓ μια ζωή θα ξεφτιλιζεσται βρε νούμερα.
Και η πλάκα είναι ότι πόσοι νέο-Έλληνες μοιάζουν με τον εικονιζόμενο και λένε ότι είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων εδώ γελάμε fall
ΔιαγραφήΟι Κούρδοι ως ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ-ΕΘΝΙΚΗ ομάς, λογικό είναο να μην ανήκουν όλοι στον Ιρανικό τύπο, αλλά κατά πλειοψηφίαν και μόνον, καθώς στην Μεσοποταμία εμφανίζεται μεγάλη συγκέντρωσις του φαινοτύπου τούτου.
Διαγραφήhttps://www.herodote.net/Images/Ur_etendard_mini.jpg
Διαγραφήhttp://etcsl.orinst.ox.ac.uk/sumer73.jpg
http://www.bible-history.com/ibh/images/fullsized/head_summerian_priest_king.jpg
Τοιχογραφίες αρχαίων Σουμερίων για αρμενοειδης κανουν παρα για ιρανικο τυπο
http://i58.tinypic.com/24mtkhw.jpg
ΔιαγραφήΣτην Μεσοποταμία υπάρχουν 3 φαινότυποι ιρανικός αρμενοειδης και αραβικός.
ΔιαγραφήΣωστός λεβέντης δηλαδή Ανώνυμε 4:52 μ.μ!
ΔιαγραφήΣτην αιτιατική δεν ταιριάζει "η ομάς", αλλά "ομάδα".
Διαγραφήhttp://i47.tinypic.com/29du5o3.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://i45.tinypic.com/2yxql2f.jpg
Σε ποιο φυλετικό τύπο ανήκει?
Διναρικός; Αυτό μου θυμίζει εμένα.
ΔιαγραφήΑλπικός με Διναρική επιδραση.
ΔιαγραφήΚαθόλου διναρική επίδραση, είναι κλασσικός αλπικός με μικρή κρομανοειδή επιρροή.
ΔιαγραφήΜάλλον ο Κων/της δεν έδωσε σημασία στην φωτογραφία με το προφίλ, όπου φαίνεται ξεκάθαρα πως η μύτη του έχει μικρό μήκος, δεν έχει κλίση προσώπου κι έχει κυρτό ινίο. Αυτό που με απασχολεί είναι το πηγούνι του που είναι πολύ πίσω.
Υπαρχουν εθνικοσοσιαλιστικες/φασιστικες οργανωσεις στην ευρωπη,οπου για να ενταχθει καποιος πρεπει να ανηκει σε συγκεκριμενο φυλετικο τυπο??
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι. Προς το παρόν όχι. Σε ένα άλλο σύμπαν όμως να ξέρεις υπάρχει Ένωση Κρομανοειδών Ελλάδος. Εάν είχε λείξει αλλιώς ο Β'ΠΠ.
Διαγραφή*λήξει
Διαγραφήhttp://tinypic.com/view.php?pic=29du5o3&s=6#.V6SrF5iLTIU
ΔιαγραφήΡε Κωνσταντινουπολίτη αυτός εδώ είσαι σίγουρος ότι είναι αλπικός με διναρική επίδραση?
Μεσογειακος με Αλπική επίδραση, μοιάζει τώρα.
Διαγραφή