Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Γιατί εξετάζουμε τις φυλές με συγκεκριμένες ιδεολογικές αναφορές;

Αναρωτιούνται κάποιοι, γιατί να μην εξετάζουμε τις ανθρώπινες φυλές χωρίς καμία αναφορά σε ιδεολογίες; Γιατί να "περιχαρακωνόμαστε" και να μην εξετάζουμε "ελεύθερα" όλους τους ανθρώπους, χωρίς "αγκυλώσεις"; Θα δούμε γιατί το φυλετικό ζήτημα οδηγεί σε συγκεκριμένη κοσμοθέαση, την οποία κανένας ειλικρινής μελετητής της φυλής δεν μπορεί να αγνοήσει.

Η απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα έρχεται από μια ρήση του Fritz Lenz την οποία κάθε ενδιαφερόμενος που θέλει να εμβαθύνει στην ανθρωπολογία πρέπει να πιστεύει:...

"Αν ήταν μόνο για τις σωματικές φυλετικές διαφορές, τότε το όλο ζήτημα περί φυλής δεν θα είχε νόημα".

Δηλαδή, η μεγάλη σημασία της ανθρωπολογίας βρίσκεται πάνω από όλα στα ψυχικά γνωρίσματα των φυλών και όχι στα σωματικά. Τα σωματικά είναι τα πιο εύκολα να εξεταστούν, να μελετηθούν, να μετρηθούν και γι'αυτό αφιερώνεται πολύς χώρος για την μελέτη τους. Όμως επειδή σωματικά και ψυχικά φυλετικά γνωρίσματα πάνε μαζί, η ταξινόμηση ως προς τα σωματικά γνωρίσματα, μας ορίζει ποια άτομα βάσει φαινοτύπου πρέπει να εξετάσουμε μαζί στην μελέτη των ψυχικών γνωρισμάτων. Η ανθρωπολογία οφείλει να ακολουθήσει την ολιστική προσέγγιση που ονειρευόταν ο Eickstedt, δηλαδή την μελέτη σωματικών και ψυχικών γνωρισμάτων μαζί. Αυτό θα μας οδηγήσει πιο κοντά από ποτέ στην λύση του αινίγματος που λέγεται άνθρωπος.

Είναι αλήθεια ότι κατά το παρελθόν, υπήρξαν ανθρωπολόγοι οι οποίοι μελέτησαν αποκλειστικά τα σωματικά χαρακτηριστικά των ανθρωπίνων φυλών. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν ασχολήθηκαν καθόλου με την συμπεριφορά κάθε φυλής για να μην εμπλακούν με τα πολιτικά, ενώ υπήρχαν και κάποιοι οι οποίοι απλώς δεν ήθελαν να ασχοληθούν με κάτι τόσο περίπλοκο και δύσκολα μετρήσιμο όσο η ανθρώπινη συμπεριφορά. Είναι απολύτως σεβαστό κάποιος να κάνει αυστηρά ανθρωπομετρία για πολλούς λόγους, όπως σχεδιασμό ρούχων, εξοπλισμού, ιατρική αποκατάσταση, μελέτη εξελικτικής βιολογίας, κτλ. Ωστόσο η μελέτη μόνο των σωματικών γνωρισμάτων δεν μπορεί να ικανοποιήσει κάποιον που θέλει να εμβαθύνει. Δεν γίνεται κάποιος να ταξινομεί τους ανθρώπους σε φυλετικούς τύπους και να μην αναγνωρίζει την διαφορά στα ψυχικά γνωρίσματα. Είναι κάτι το εξόφθαλμο.

Η μελέτη του φυλετικού ζητήματος οδηγεί σε συγκεκριμένη κοσμοθέαση. Οι άνθρωποι δεν είναι ίσοι εκ φύσεως και μάλιστα η ανισότητα αυτή είναι κληρονομική. Η βιολογία μας διδάσκει ότι ο μόνος τρόπος βελτίωσης του ανθρώπου είναι μέσω της ευγονικής. Επίσης, το έθνος έχει φυλετικό περιεχόμενο. Η φυλή επιδρά σημαντικά στον πολιτισμό και στην κοινωνική συμπεριφορά. Οι περισσότερες από αυτές τις αντιλήψεις, προκύπτουν από τα διαφορετικά ψυχικά γνωρίσματα μεταξύ των ανθρωπίνων φυλών. Από πολιτικής σκοπιάς, στην εποχή μας μόνο οι εθνικιστές δέχονται την αυτονόητη φυλετική διαφοροποίηση που υπάρχει στο ανθρώπινο είδος. Όποιος προχωρήσει στη μελέτη των ψυχικών γνωρισμάτων, που είναι και το ζουμί, πρέπει οπωσδήποτε να έχει αποκτήσει συγκεκριμένες αντιλήψεις, αλλιώς θα πέφτει σε αντιφάσεις.

Και κάτι άλλο. Το σημερινό εβραιομασονικό παγκόσμιο καθεστώς, έχει προσπαθήσει να εξαφανίσει την φυλετική ανθρωπολογία από την ανώτατη εκπαίδευση και κάνει διαρκή πόλεμο στην έννοια της φυλής. Η μόνη περίπτωση να εδραιωθούν οι φυλετικές μελέτες είναι η πολιτική επικράτηση εθνικιστών, οι οποίοι αποδέχονται την ύπαρξη των φυλών. Κάθε μη εθνικιστής που ενδιαφέρεται για την φυσική ανθρωπολογία, ας το έχει κατά νου.

Το τελικό συμπέρασμα είναι το εξής. Στην μελέτη της φυλετικής ανθρωπολογίας, η ιδεολογία αρχίζει και παίζει ρόλο όταν κατανοήσουμε την σημασία της κληρονομικότητας καθώς και όταν λάβουμε υπόψη τα ψυχικά γνωρίσματα. Αν κάποιος δεν είναι εθνικιστής, ακόμα και αν τον ενδιαφέρει η ανθρώπινη διαφορετικότητα, είναι βέβαιο ότι αργά ή γρήγορα θα υποκύψει στην κυρίαρχη καθεστωτική άποψη, είτε αρνούμενος τις φυλές, είτε αρνούμενος τις αυτονόητες διαφορές στα ψυχικά γνωρίσματα. Και αυτό θα το κάνει όχι προφανώς από ορθολογισμό, αλλά λόγω ενός πλήθους ανορθολογικών παραγόντων που δρουν ενάντια στην φυλετική θεώρηση, όπως θρησκεία, καθεστωτικές ιδεολογίες, μιμητισμός περίγυρου, τηλεόραση, κτλ. Συνεπώς, είναι απαραίτητη η ιδεολογική κατάρτιση, ώστε να αποφύγει κάποιος όλα αυτά και απερίσπαστος να αντικρύσει την αλήθεια.

7 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό άρθρο!Τι να πει κανείς για αυτούς τους άμυαλους που πιστεύουν ότι η Φυλή είναι...κοινωνικό κατασκεύασμα προκειμένου να αναδείξουν τον βλακώδη ''αντιρατσισμό'' τους...Είναι δούρειοι ίπποι και για τη Φυλή και για τα Έθνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορυφαίο άρθρο. Καλύπτει πολλά θέματα απίστευτου ενδιαφέροντος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαχειριστά συγχέεις την έννοια της φυλής Εθνικο-πολιτισμικού και δη θρησκευτικού περιεχομένου με την ανθρωπολογική έννοια της ράτσας. Οι Εθνικιστές-Φασίστες ομιλούν περί φυλής ως κάτι το Εθνικο-πολιτισμικό και όχι με την έννοια της ράτσας(Αλπικός, Διναρικός κλπ) για την οποία ομιλούν οι Εθνικοσοσιαλιστές. Ο Φασισμός σχετίζεται με το Έθνος και τον Εθνικισμό, ενώ ο Εθνικοσοσιαλισμός(Ναζισμός) με την ράτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://fyletika.blogspot.gr/2014/10/blog-post_14.html

    Υπήρχαν και στην αρχαία Ελλάδα ευρωπιδικοι μη λευκοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε διαχειριστά,καλησπέρα!Ήθελα να ρωτήσω για ένα θέμα που έχω μπερδευτεί.Πιστεύετε πως ως εθνικιστές-εθνικοσοσιαλιστές,πρέπει να είμαστε και δαρβινιστές,δηλαδή οπαδοί της θεωρίας του Δαρβίνου,ώστε να πάρει η ιδεολογία μας τη μορφή μιας βιοθεωρίας;Ρωτάω επειδή κάπου διάβασα ότι κάποιοι ανθρωπολόγοι απέδειξαν λάθος τον Δαρβίνο.Τι ισχύει τελικά,είχε ο Δαρβίνος δίκιο για τις θεωρίες του και είναι ασφαλές να τον επικαλούμαστε ως προς στήριγμα στην ιδεολογία μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε μορφωμένος άνθρωπος είναι Δαρβινιστής, εφόσον η θεωρία της εξέλιξης, ότι κι αν λένε μερικοί, έχει αποδειχτεί και είναι μέρος της επιστήμης. Η σύγχρονη εθνικιστική ιδεολογία είναι πράγματι μια βιοθεωρία, έχει τις ρίζες της δηλαδή στην βιολογική πραγματικότητα. Κάθε ιδεολογία που αναζητά την αλήθεια οφείλει να υποστηρίζει την Δαρβινική θεώρηση.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

      Διαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.