Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013

Γιατί η φυλετική μίξη πρέπει να αποφεύγεται

Ο αρχαίος Ελληνικός όρος για το αποτέλεσμα της φυλετικής μίξης είναι η λέξη "υβρίδιο". Η ετυμολογία της λέξης είναι προφανής. Αποτελεί ύβρη η μίξη δύο διαφορετικών φυλών. Γνωστή επίσης και η ξενικής προέλευσης λέξη "μπάσταρδος". Το γεγονός ότι αυτή η λέξη είναι προσβλητική και χρησιμοποιείται και ως βρισιά, σημαίνει ότι το μπαστάρδεμα θεωρείται κάτι κακό. Ακόμη και οι σύγχρονοι θιασώτες του πολυφυλετισμού, που επιδιώκουν τη φυλετική μίξη, αν τους πεις "μπάσταρδους" θα ενοχληθούν. Μάλιστα, οι διάφοροι "κοσμοπολίτες", αν τους εξηγήσεις επιστημονικά ότι δεν είναι καθαροί φυλετικά και αποτελούν μίξη με αλλόφυλους, εκνευρίζονται. Το συμπέρασμα είναι ότι όλοι κατά βάθος καταλαβαίνουν ότι η φυλετική μίξη είναι κάτι κακό, αλλά με την τρομοκρατία των ΜΜΕ περί αντιρατσισμού δεν το παραδέχεται κανείς ανοιχτά.

Οι άνθρωποι ανήκουν όλοι σε ένα είδος, διότι όλοι μπορούν να παράξουν γόνιμους απόγονους μεταξύ τους. Ωστόσο, βάσει της εξέλιξης, οι άνθρωποι έχουν διαφοροποιηθεί αρκετά κατά κλάδους με σωματικές και ψυχικές διαφορές πολύ εμφανείς, τόσο ώστε να είναι απαραίτητος ο διαχωρισμός τους σε φυλές. Αυτές οι φυλές εμφανίζουν χαρακτηριστικά τα οποία είναι επιτυχημένοι συνδυασμοί γονιδίων, εφόσον οι φυλές αυτές έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα.

Η Αμερικανική Ευγονική Εταιρία είχε κάνει την εξής επιτυχημένη διατύπωση στο θέμα της φυλετικής μίξης:

Η φυλετική μίξη οδηγεί σχεδόν ανεξαιρέτως σε ανωμαλία λόγω του καταστροφικού συνδυασμού ασυμβίβαστων κληρονομικών παραγόντων και της διαλύσεως εξισορροπημένων γονιδιακών ενώσεων.

Κάθε μίξη με άλλη φυλή, δημιουργεί τυχαίους συνδυασμούς χαρακτηριστικών και από τις δύο φυλές, πράγμα που σημαίνει ότι διαλύεται όλο το αποτέλεσμα της συσσώρευσης των μικρών ευεργετικών εξελικτικών μεταβολών της κάθε φυλής. Ο "μπάσταρδος" απόγονος θα αποτελεί ένα ενδιάμεσο, που δεν έχει τα πλήρη ψυχικά χαρακτηριστικά ούτε της μίας, ούτε της άλλης φυλής. Αν η μίξη γενικευτεί σε μια κοινωνία, σημαίνει ότι ψυχικά χαρακτηριστικά αλλόφυλων θα εισέλθουν στους μικτούς απογόνους, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται διαφορετικές προτιμήσεις κοινωνικές, πολιτισμικές, πολιτικές και θρησκευτικές μεταξύ των διαφορετικών φυλετικών υποστάσεων.

Το μπαστάρδεμα ενώ θεωρείται καταστροφικό για τις ράτσες των σκύλων ή των αλόγων, εντούτοις το μπαστάρδεμα των φυλών των ανθρώπων δεν φαίνεται να απασχολεί ιδιαίτερα, παρά μόνο λίγους γνώστες των φυλετικών ζητημάτων, σχεδόν πάντα Εθνικιστές. Οι υπόλοιποι αγνοούν το ποιες είναι οι ανθρώπινες φυλές και τα καταστροφικά αποτελέσματα της μίξης. Ενδιαφέρον έχει ότι οι πρωτόγονες και απομονωμένες κοινωνίες καταλαβαίνουν ενστικτωδώς το αρνητικό αποτέλεσμα της μίξης, σε αντίθεση με τις "πολιτισμένες" κοινωνίες, που έχουν φάει τόνους προπαγάνδας από τα σιωνιστικά ΜΜΕ και τα ελεγχόμενα από αυτούς σχολεία.

Σε καμία περίπτωση δεν λογίζεται η μία φυλή ως ανώτερη και η άλλη ως κατώτερη. Έτσι κι αλλιώς, όλες οι φυλές που υπάρχουν γύρω μας επιβιώνουν επιτυχώς μέχρι σήμερα από εξελικτική σκοπιά. Στο μέλλον δεν γνωρίζουμε ποιες φυλές θα συνεχίσουν να υπάρχουν και ποιες θα εξαφανιστούν. Μπορεί φυλές πρωτόγονες να καταφέρουν να επιβιώσουν μιας καταστροφής ή μιας θανατηφόρας μεταδοτικής ασθένειας, ενώ "πολιτισμένες" φυλές να μην τα καταφέρουν. Η μίξη πρέπει να αποφεύγεται διότι δημιουργεί διχαστικές συμπεριφορές και προτιμήσεις στην κοινωνία.

12 σχόλια:

  1. "Δεν μ’ ενδιαφέρει η καταγωγή των πολιτών ούτε η φυλή στην οποία γεννήθηκαν. Τους αντιμετωπίζω όλους με ένα κριτήριο: την αρετή. Για μένα, κάθε καλός ξένος είναι Έλληνας και κάθε κακός Έλληνας είναι χειρότερος από βάρβαρος.
    Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π.Χ."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κείμενο που αναφέρεις είναι απόσπασμα από τον ψεύτικο "όρκο" δήθεν του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Ώπη της Ασίας, ο οποίος δεν υπάρχει σε αρχαίο κείμενο (!!!), αλλά αποτελεί "λογοτεχνική απόδοση" κάποιου Χρήστου Ζαλοκώστα το 1951 του αποσπάσματος του Στράβωνα που αναφέρεται στον Ερατοσθένη (Γεωγραφικά, 1.4.9):

      «Στο τέλος της (γεωγραφικής) αναφοράς του (ο Ερατοσθένης) μη ασπασθείς τη γνώμη εκείνων που διαιρούν την ανθρωπότητα σε Έλληνες και βαρβάρους, και εκείνων που συμβούλευαν τον Αλέξανδρο να συμπεριφέρεται προς μεν τους Έλληνες ως εις φίλους προς δε τους βαρβάρους ως εις εχθρούς, διατυπώνει την άποψη ότι είναι καλύτερα να διακρίνουμε τους ανθρώπους σε καλούς και κακούς. Διότι πολλοί από τους Έλληνες είναι κακοί ενώ πολλοί από τους βαρβάρους είναι πολιτισμένοι, όπως συμβαίνει με τους Ινδούς και τους Αριανούς και επίσης με τους Ρωμαίους και Καρχηδονίους που τόσο θαυμάσια πολιτεύονται. Για τον λόγο αυτόν βέβαια ο Αλέξανδρος, μη δίνοντας βαρύτητα σε τέτοιες προτροπές, προτιμούσε να αποδέχεται και να ευεργετεί τους ευδοκίμους άνδρες όποιοι και αν ήσαν αυτοί. Όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση, οι διαχωριζόμενοι με αυτόν τον τρόπο, ετίθεντο άλλοι μεν σε ευμένεια άλλοι δε σε δυσμένεια. Διότι σε άλλους επικρατούσε η νομιμότητα και η παιδεία και η λογική και σε άλλους τα αντίθετα. Έτσι λοιπόν ο Αλέξανδρος δεν αγνόησε τους συμβουλάτορες αλλά αποδεχθείς το σκεπτικό των συμβουλών έκανε αυτά που ήταν συνεπαγόμενα μάλλον παρά αντίθετα, στοχεύοντας στη λογική αφετηρία των μηνυμάτων που έπαιρνε»

      Καραμπινάτο ψεύδος ο όρκος, στα πλαίσια της παραχάραξης της Ελληνικής ιστορίας για την σιωνιστικά χορηγούμενη προώθηση του πολυφυλετισμού.

      Δηλαδή, ο Στράβων λέει ότι ο Ερατοσθένης είχε αυτήν την άποψη, ενώ οι σύμβουλοι του Αλέξανδρου πρότειναν τον διαχωρισμό Ελλήνων-βαρβάρων. Ο Αλέξανδρος είναι γνωστό και από άλλες πηγές ότι δυστυχώς προώθησε τη συμβίωση και μίξη Ελλήνων και βαρβάρων Ασιατών, κάτι το οποίο προξένησε αναταραχή στους Έλληνες και σταμάτησε αμέσως όταν πέθανε ο Αλέξανδρος.

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ διαχειριστή, για την ερμηνεία της ιστορίας όπως σας συμφέρει και την λεγόμενη 'φυλετική σκέψη' σας με την οποία θεωρείτε ότι εσείς είστε ανώτερος από κάποιους άλλους, θα απαντούσα ότι 'πολλούς ανθρώπους χαρακτηρίζομεν ως αχρήστους, διότι έχομεν την αξίωσιν να κανονίζωμεν ημείς την χρησιμότητά των'.
      Επιπλέον, η πρόταση σας 'ο Αλέξανδρος είναι γνωστό και από άλλες πηγές ότι δυστυχώς προώθησε τη συμβίωση και μίξη Ελλήνων και βαρβάρων Ασιατών' είναι άκρως διασκεδαστική ως προς τη λέξη 'δυστυχώς' που προσάπτετε στην ενέργεια του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Η παροιμία του σοφού ελληνικού λαού 'σηκώθηκαν τα πόδια για να χτυπήσουν το κεφάλι' ταιριάζει πλήρως στην περίπτωσή σας. Αν μη τι άλλο, τουλάχιστον ο Μέγας Αλέξανδρος αναγνωρίστηκε ως "Μέγας" παγκοσμίως για ότι έπραξε, σε αντίθεση με εσάς που επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω πολύ ότι θα συμβεί κάτι ανάλογο. Εν ολίγοις, κάποια λιγότερη έπαρση από μέρους σας δεν θα έβλαπτε.
      Επιπλέον, η 'φυλετική' θεώρησή σας δεν έχει καμία σχέση με την 'ίση και ανεκτίμητη αξία της ανθρώπινης ψυχής' της ορθόδοξης χριστιανικής θεώρησης, την οποία ως εθνικιστές πολλάκοις διατείνετε ότι στηρίζετε σε διάφορα αντίστοιχα site αλλά μάλλον δεν αντιλαμβάνεστε. Επειδή ο δείκτης νοημοσύνης δεν συνδέεται κατ' ανάγκη με την αγάπη και ανθρωπιά που επιδεικνύει κάποιος στην ζωή του, εάν στον τρόπο σκέψης σας προσθέτατε και λίγη ανθρωπιά δεν θα έβλαπτε στην διάπλαση του χαρακτήρα σας. Συνολικά, 'μετρηθήκατε, ζυγιστήκατε και βρεθήκατε ελλιπής' παρόλα τα 'ανώτερα' γονίδια που θεωρείτε ότι έχετε.

      Διαγραφή
    3. Όσοι ασχολούνται με τη φυλετική ανθρωπολογία κατανοούν ότι οι ανθρώπινες φυλές, εφόσον έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα, σημαίνει ότι είναι εξελικτικά επιτυχείς. Δεν τίθεται θέμα ανωτερότητας ή κατωτερότητας. Μπορεί στο μέλλον πολιτισμικά πρωτόγονες φυλές να επιβιώσουν και οι "ανεπτυγμένες" να εξαφανιστούν. Τίθεται θέμα διαφορετικότητας και μόνο. Η μίξη και συμβίωση διαφορετικών φυλών οδηγεί σε πολιτικές, κοινωνικές, θρησκευτικές συγκρούσεις λόγω διαφορετικών ψυχικών χαρακτηριστικών.

      Η φυλετική μίξη συνεπώς πρέπει να αποφεύγεται. Ο Αλέξανδρος κατακρίθηκε ήδη κατά τη διάρκεια της εκστρατείας από τους Έλληνες συμπολεμιστές του για τους μικτούς γάμους και την πολιτική αφομοίωσης των Ασιατικών πληθυσμών. Συνεπώς δεν είναι μόνο δική μου άποψη. Όλοι οι άνθρωποι, είτε μένουν στην ιστορία, είτε όχι, κάνουν λάθη.

      Πράγματι, η φυλετική θεώρηση δεν έχει καμία σχέση με την ορθοδοξία και δεν είμαι χριστιανός. Διαφωνώ με την αντιεπιστημονική και αντιφυσική διατύπωση ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι (!) ή ότι η ζωή είναι κάτι ιερό (!!). Δεν με εκφράζουν οι "αξίες" της "ανθρωπιάς" και της "αγάπης". Η επιβίωση της φυλής και του έθνους είναι αυτά που δίνουν περιεχόμενο στην έννοια της ηθικής. Οι αξίες που οδηγούν σε αυτήν την κατεύθυνση είναι η ανδρεία, η φιλοπατρία, η σωματική ρώμη, η σκληραγώγηση, η πειθαρχία, η μελέτη των επιστημών και των τεχνών, η αγάπη για τη φύση. Όσες περισσότερες αξίες από αυτές χαρακτηρίζουν κάποιον, τόσο πιο πλήρης είναι.

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
    4. Μαγκίτη, τονέ μπούκωσες τὸν Χριστιανὸ ὑπάνθρωπο. Ἰδίως ἡ τελευταία παράγραφος τῆς δεύτερης ἀπαντήσεώς σου εἶναι πύκνωμα σοφίας. Σὲ ἕνα πράγμα μόνο σφάλλεις (ἐκτὸς κι ἂν αὐτὴ σου ἡ θέσι ὀφείλεται σὲ λόγους τακτικῆς μετριοπάθειας): Οἱ φυλὲς -ὅπως καὶ ὅλα τὰ ζωϊκὰ εἴδη στὴν φύσι- διέπονται ἀπὸ ἀνισότητα. Τὸ ἀναμφισβήτητο γεγονὸς τῆς ὑπὸ ἐξελικτικοὺς ὅρους ἐπιτυχίας τῶν ὑπαρχόντων φυλῶν δὲν αἴρει τὴν ἄνιση βιολογική τους ἀξία. Οἱ Λευκοὶ εἶναι ἀσυγκρίτως ὀμορφότεροι ἀπὸ Νέγρους, Μογγολίδες, Ἐρυθροδέρμους & Σημίτες & ἔχουν ἀποδείξει ἱστορικῶς ὅτι διαθέτουν τὴν ἰσχυροτέρα γενετικῆ προδιάθεσι πρὸς παραγωγὴν πολιτισμοῦ. Επόμενως εἶναι η ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΣ ΥΠΕΡΕΧΟΥΣΑ φυλή. Τὴν ἀνισότητα τῶν φυλῶν ἀποδέχεται καὶ ὁ Χῖτλερ σὲ ἀρκετὰ σημεῖα στὸ "Ἀγῶνα". 卐 Sieg Heil 卐

      Διαγραφή
    5. Οι Νεάντερταλ είχαν μεγαλύτερη εγκεφαλική χωρητικότητα από τον σύγχρονο άνθρωπο γύρω στα 1600 κυβικά εκατοστά όπως και οι Σκανδιναβοί(άριοι),επίσης ήταν πιο σωματώδεις από τον σύγχρονο άνθρωπο όπως και οι Σκανδιναβοί και ευδοκίμησαν κυρίως στην περιοχή της βορειοδυτικής Ευρώπης τα μέρη δηλαδή που αργότερα στα ιστορικά χρόνια εξαπλώθηκαν οι σκανδιναβικές φυλές οπότε συμφωνώ πως οι βορειοευρωπαίοι έχουν πολλά διαφορετικά χαρακτηριστικά από τους υπόλοιπους ανθρώπους που μπορούν να τους κατατάξουν σαν διαφορετικό αλλά υποδεέστερο είδος εφόσον είναι πολύ πιθανή η μίξη των νοημόνων ανθρώπων που πήγαν σε αυτά τα εδάφη με τους είδη εγκατεστημένους εκεί Νεάντερταλ

      Διαγραφή
    6. Πράγμα που με θλίβει ιδιαίτερα στην εποχή μας είναι η συνεχόμενη ανάμειξη ελληνικού και αλβανικού πληθυσμού και η δημιουργία απογόνων εξ'αυτών.Τα χωριά μας πλήττονται από αυτό το φαινόμενο, τα οποία είναι οι πηγές της Ελληνικής παράδοσης και ταυτότητας, που βαστούσαν ακόμα μέχρι τώρα αλώβητα από τη σύγχρονη βιομηχανία υποκεινούμενων ανθρώπων χωρίς ταυτότητα και βούληση. Το θεωρώ αδιανόητο αυτοί οι δύο λαοί να αναμειγνύονται μεταξύ τους, λάβετε υπόψιν την αλλοίωση των εθνολογικών χαρακτηριστικών που αποτελούν σημεία αναφοράς για την εθνική ταυτότητα του καθενός, πράγμα το όποιο ξεχωρίζει τον καθένα μας από τη μάζα και το παγκόσμιο συνονθύλευμα. Ο Ελληνισμός είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο και ξεχωριστό στον παγκόσμιο χάρτη. Ωστόσο, αυτή η ασταμάτητη ανάμειξη είναι κάτι απερίγραπτο και ανάρμοστο απέναντι στους Έλληνες προγόνους μας. Έλλειψη σεβασμού απέναντι στο ίδιο το γενετικό υλικό που κτίζεται αιώνες τώρα.Όμως αν μερικοί "Έλληνες" επιθυμούν τόσο το ζευγάρωμα με αλλοεθνείς στην προκειμένη περίπτωση με το αλβανικό στοιχείο, τότε ας το κάνουν με την προϋπόθεση να μη υπάρχει η επιθυμία απογόνων μεταξύ τους. Οι απόγονοι αυτοί που θα θέσουν και θα αφιερώσουν περισσότερο τα εθνικά τους αισθήματα; Πουθενά, θα είναι μια ζωή ουδέτεροι μην μπορώντας να κάνουν διάκριση ανάμεσά στην εθνικότητα πατέρα και μητέρας. Έτσι χάνονται όλο και περισσότεροι Έλληνες που θα δώσουν την ψυχή τους στην πατρίδα και δεν θα κοιτούν τίποτα άλλο. Μια άποψη μέσα από τα μάτια ενός εφήβου που ο τρομερός ρυθμός των εξελίξεων και των αλλαγών σε εθνικό και ανθρώπινο επίπεδο των τρομάζουν.

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ έφηβε
      σε συγχαίρω για τη σκέψιν σου και είναι ελπιδοφόρο το ότι υπάρχουν ακόμα νιάτα που σκέπτονται έτσι, προσωπικά αηδιάζω όταν βλέπω Έλληνες-ιδες με αλλοδαπούς και θεωρώ πως αυτοί οι άνθρωποι φτύνουν τους προγόνους τους οι οποίοι σε χαλεπούς καιρούς κράτησαν την βιολογική τους ταυτότητα και πολεμούσαν για μία Ελλάδα των Ελλήνων και όχι για μία πολυφυλετική χαβούζα.Έχω προσέξει και εγώ αυτό το εμετικό φαινόμενο της επαρχίας και διεπίστωσα πως όσοι συνάπτουν γάμο είναι κάτι ελαττωματικοί τύποι που δεν τους ήθελε καμμία Ελληνίδα και εξάγορασαν αλλοδαπή νύφη,γάμος συμφέροντων δηλαδή ο μεν καλύπτει την αχρηστία του η δε βρίσκει το κορόιδο να την τάιζει και φτιάχνει τα χαρτιά της.Υπάρχει επίσης και το φαινόμενο των ξελιγωμένων που πάνε με ότι τους κάτσει κάτσει.Και στίς δύο περιπτώσεις αυτά τα άτομα βάζουν τις κ@ύλες τους πάνω από τον σεβασμό πρός την κληρονομιά τους, και που κάποιες φορές τους πιάνουν κατόπιν εορτής τα κόμπλεξ και βαφτίζουν τους μούλους τους Αντιγόνη και Κλεομένη για να τούς Ελληνοποιήσουν.Φταίνε και οι γονείς βέβαια(αφού ρε μπάρμπα κατά βάθος δεν θέλεις το εγγόνι σου να βγει αράπης γιατί δίνεις την μονάκριβη σου στον Αράπακλα;).Το όλο αυτό φαινόμενο φυσικά ενισχύθη υπό της τηλεοράσεως με την πλύσιν εγκεφάλου όλα αυτά τα χρόνια μέχρι και καινούργιοι καλλιτέχνες που βγαίνουν αν προσέξεις είναι ή αλλοδαποί ή μπάστ@ρδοι.Αυτό που μένει να κάνουμε εμείς που είμαστε αντίθετοι είναι να μιλάμε ώστε να ακούγεται και η άλλη άποψις χωρίς να φοβόμαστε μην τυχόν και μας κακοχαρακτηρίσουν εξάλλου έχουμε την λογική με το μέρος μας(η αναφορά και μόνο στα πολιτικά του Αριστοτέλους οπού μιλάει γιατί πρέπει να αποφεύγεται η μίξις αρκεί για να το βουλώσουν).Και φυσικά οι ίδιοι να επιλέγουμε Έλληνες-ιδες συντρόφους και τα παιδιά μας να τα μεγαλώσουμε με τις αξίες του Ελληνισμού και της ιστορίας μας, γιατί αν πεθάνουμε βιολογικά πεθαίνει και η Ελλάς.Συγνώμη άν σε κούρασα νά σαι πάντα καλά
      ΥΓ:και να φανταστείς πως παλιά έλεγαν παπούτσι από τον τόπο σου και δεν άφηναν Πελλοπονήσια πχ να παντρευτεί στερεοελλαδίτη παρά μόνο με Πελλοπονήσιο

      Διαγραφή
  2. Δεν με εκφράζουν οι "αξίες" της "ανθρωπιάς" και της "αγάπης" και 卐 Sieg Heil 卐.
    Τελικά ήταν πολύ εύκολο να αποκαλυφτεί τι είστε. I rest my case!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 卐 Τράβα γλεῖψε τὸν ποῦτσο τοῦ ψευτομεσσία σου, μπὰς καὶ σὲ βάλῃ στὸν ἑβραϊκό του Παράδεισο, θηλυπρεπῆ σκατοχριστιανέ 卐

      Διαγραφή
  3. Γιατί νομίζω ότι ο όρος "υβρίδιο" αναφέρεται μόνο σε ένωση διαφορετικών ειδών (όχι φυλών), όπου το αποτέλεσμα παραπέμπει εμφανώς σε κάποια τερατογένεση;; Θα ήθελα κάποια απάντηση σε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξ ορισμού, δύο διαφορετικά είδη δεν μπορούν να παράξουν γόνιμο απόγονο. Δηλαδή, αν παρήγαγαν γόνιμους απογόνους, τότε δεν θα κατηγοριοποιούνταν ως ξεχωριστά είδη. Πράγμα που σημαίνει ότι ο όρος υβρίδιο αναφέρεται αποκλειστικά σε μίξεις φυλών.

      Η αρνητική αίσθηση που υπάρχει για τα υβρίδια, που κάποιοι θεωρούν ότι μπορεί να σημαίνουν και τερατογένεση, προκύπτει από την αντίληψη που έχουν οι περισσότεροι ότι η φυλετική μίξη είναι κάτι αρνητικό ή και ότι καταλήγει σε κάτι πιο άσχημο από τους αρχικούς δύο τύπους.

      Διαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.